Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
Pages: 1, 2
Chowder1992
Am o problema cu ambreiajul. Am un renault laguna 1 2.2 dT (la ph1 si ph2 nu ma pricep) Dupa ce ca tine el foarte jos acuma tine si mai jos... iar cand incerca sa revina pedala parca se blocheaza undeva iar dupaceea isi revine . Eu cred ca e din cauza acelui pistonas care face sa revina pedala... si cum il reglez sa nu mai tina asa jos ...
renotgo
Ambreiajul este uzat .Du-te la service si spune-le celor de acolo sa-l verifice . Oricum "dupaceeazdranc " a fost ... radmasa.gif
PetruDez
Eu zic ca e ambreiajul uzat de acuma !
Chowder1992
Aflai ca cica e hidraulic. Nu cred ca mai are ulei . Stie cineva daca se poate completa cu ulei, si daca da pe unde pun ulei ?
Adi R5
daca este hidraulic,tre sa verifici/complectezi lichidul de frina...din bidonasul acela se alimenteaza si cilindrul de ambreaj...eu pariez pe uzura garniturilor de la cilindru...daca ar fi discul dus,pedala ar "prinde" sus...daca rulmentul de presiune ar fi dus cind apesi pedala,rulmentul ar face "galagie ".
Chowder1992
Multumesc! o sa incerc si asa...
katalyn03
ca sa completezi cu lichid de frana, trebuie sa dai ceasirile de bord jos si acolo se afla rezervorul pentru ambreiaj
se completeaza dot 4
sa nu umbli la ambreiaj k nu are nici o legatura s-ar putea sa fie pompa de ambreiaj, sau ai pierdut lichid pe la cilintrul ambreiajului, dar oricum este exterior si se repara usor
sa nu te iei dupa tractoristi sa schimbi ambreiajul, este neaerist, sau lichid insuficient.
inca ceva este foarte greu de aerisit pt k nu are aerisitor, putin sunt cei care il mai aerisec daca nu mai merge deloc. ma poti suna pt detalii 0766 34 18 99
lag_ph
Faza interesanta : la prima pornire, zboara acul de la turometru pana pe la 1600-1800 rpm. Eh, apas si eliberez ambreiajul.. scade turatia cu vreo 100-200 rpm. Mai fac inca o data, mai scade 100-200rpm.. si inca o data si pe urma se stabilizeaza pe la ~1200 rpm (in functie de temp exterioara).

Care e legatura? blink.gif
katalyn03
QUOTE(maister_dm @ 13 Jan 2012, 20:33)
Faza interesanta : la prima pornire, zboara acul de la turometru pana pe la 1600-1800 rpm. Eh, apas si eliberez ambreiajul.. scade turatia cu vreo 100-200 rpm. Mai fac inca o data, mai scade 100-200rpm.. si inca o data si pe urma se stabilizeaza pe la ~1200 rpm (in functie de temp exterioara).

Care e legatura? blink.gif
*




salut
nu prea are nici o legatura decat k este uleiul rece sau gros in cutie
incearca sa faci acelasi lucru cu ea bagata in viteza si frana calctata, debraiezi pana incepe motorul sa tremure(ca la plecarea in rampa), apoi apesi ambreiajul si repeti operatia cu cat ti mai mult tremuratul cu atat s4e reduce turatia mai repede
ar trebuie sas schimbi garnituirile la clapeta si la galeria de admisie(numai partea de palstic) si atunci nu o sa se mai tureze
bafta!
lag_ph
Am inteles. Nu-mi faceam probleme, doar ca am constatat si mi s-a parut interesant.
evilbrain
Salut. Am si eu o problema asemanatoare la 2.2 dt. Am aer pe instalatie, si nu decupleaza cum trebuie ambreiajul, astfel ca trag de rup maneta, plus ca daca stau in viteza 1 cu ambreiajul apasat la fund masina pleaca de pe loc. Ambreiajul meu este oarecum improvizat : conducta ce face legatura intre pompa si cilindrul receptor nu mai este cea originala, ci este o conducta din cupru pusa de fostul proprietar cred. As vrea sa stiu cum sa fac aerisirea ambreiajului.

P.S. Am gasit dupa multe cautari sa cumpar cilndru+conducta+pompa ( s.h bineinteles, pentru ca unul nou costa 1200 lei) dar problema e ca vin de pe un Espace III cu acelasi tip de motor si cutie de viteza dar cu volan pe dreapta. Actionarile am inteles ca se fac prin niste parghii, pompa fiind tot in partea stanga montata. Oare se potrivesc pe laguna? Multumesc.
katalyn03
QUOTE(evilbrain @ 21 Jan 2012, 00:35)
Salut. Am si eu o problema asemanatoare la 2.2 dt. Am aer pe instalatie, si nu decupleaza cum trebuie ambreiajul, astfel ca trag de rup maneta, plus ca daca stau in viteza 1 cu ambreiajul apasat la fund masina pleaca de pe loc. Ambreiajul meu este oarecum improvizat : conducta ce face legatura intre pompa si cilindrul receptor nu mai este cea originala, ci este o conducta din cupru pusa de fostul proprietar cred. As vrea sa stiu cum sa fac aerisirea ambreiajului.

P.S. Am gasit dupa multe cautari sa cumpar cilndru+conducta+pompa ( s.h bineinteles, pentru ca unul nou costa 1200 lei) dar problema e ca vin de pe un Espace III cu acelasi tip de motor si cutie de viteza dar cu volan pe dreapta. Actionarile am inteles ca se fac prin niste parghii, pompa fiind tot in partea stanga montata. Oare se potrivesc pe laguna? Multumesc.
*




mai verifica
eu zic ca pompa de ambreiaj este in dreapta, iar conducta este mult mai lunga, numai frana are tije pt actionare din dreapta
conducta aia de cupru trebuie sa fie buna chiar daca este improvizata
eu masina de mai sus am rezolvat-o cu aerisirea.
bafta!
evilbrain
Conducta este buna. Insa a prins aer pe instalatie. Spune-mi te rog cum sa fac aerisire ca am inteles ca nu are aerisitor. Am pus mana in spatele pompei, pe tija, si era putin umed. S-a dezaerisit din cauza unui "mecanic" ce a tras de conducta de cupru din cilindru, l-a stropit pe ochi si a bagat-o la loc imediat.

In caz ca ar fi pompa mea de vina, pompa de pe espace (fara conducta) se potriveste pe laguna ?
Si ce pret sa ii ofer vanzatorului pe pompa si pe cilindru? estimativ ?
Multumesc,
adiemperor
salut. am si eu o problema cu pompa de ambreiaj si cateva nelamuriri daca ma poate ajuta cineva. in urma cu cateva saptamani cand sa plec de pe loc apas pedala de ampreiaj si ... poc! dintr-o data, am crezut ca s-a rupt cablu care s-a dovedit a fi pana la urma pompa. am desfacut bordul si constat ca era tija de la pompa sarita de pe boltul de pe pedala, in fine sistemul ala de prindere este din plastic, am taiat sistemul ala de clipsare pe bolt si am pus o siguranta metalica semirotunda. Pana aici totul ok tija nu a mai sarit de pe bolt. Am observat ca nu are lichid de frana in rezervor acesta fiind amplasat in bord langa pompa deci nu are legatura cu sistemul de franare. Am completat cu lichid am montat totul la loc si a doua zi dimineata surpriza , pedala de ampreiaj era jos de tot nu avea nici macar o jumate de cursa. am ridicat-o si cand am apasat a inceput sa traga lichid iar s-a auzit ca si cum ar fi avut aer pe instalatie. mentionez ca nu pierde lichid. Ce ar putea sa fie? pompa defecta? aer pe instalatie?(nu gasesc nici un aerisitor) in cazul in care are aer cum se aeriseste? Mai e o chestie ciudata dupa VIN dialogys imi da altfel de pompa care ar fi montata pe masinile cu volan pe stanga, dar ceea ce am eu pe masina tot dialogys spune ca s-ar monta pe masinile cu volan pe dreapta. Masina a fost si va fi cu volan pe stanga. am atasat si cateva poze
katalyn03
la acea masina renaultul nu a proiectat aerisitor, vine din fabrica aerisita cu lichid in ea si decat se imbuca pompa cu cilindrul
dar se poate aerisi daca dai cilindrul jos si aplici teoria vaselor comunicante
eu am aerisit mai multe, am mai intalnit problema asta, dar trebuie sa piarda pe undeva lichid, altfel nu are cum sa scada, sau numai daca ambreiajul este foarte uzat si se calca greu
bafta!
adiemperor
o sa incerc si cu teoria asta sa vad daca functioneaza daca nu m-am gandit sa dau conducta jos la pompa si la un strungar sa-i dau o gaura si sai pun un aerisitor in corpul ala metalic
oves
La laguna 1 1.6 16v este acelasi sistem de ambreiaj hidraulic sau doar la diesel?
alexco
Salutare baieti..
Va rog sa ma ajutati, mi s-a rupt plasticul care face legatura intre pedala si cablul de ambreiaj..aveti idee daca se gaseste si cam la ce pret? oricum mi se pare o solutie extrem de tampita sa folosesti plastic intr-un sistem unde aplici forte destul de mari..
adiemperor
QUOTE(katalyn03 @ 9 Oct 2012, 19:53)
la acea masina renaultul nu a proiectat aerisitor, vine din fabrica aerisita cu lichid in ea si decat se imbuca pompa cu cilindrul
dar se poate aerisi daca dai cilindrul jos si aplici teoria vaselor comunicante
eu am aerisit mai multe, am mai intalnit problema asta, dar trebuie sa piarda pe undeva lichid, altfel nu are cum sa scada, sau numai daca ambreiajul este foarte uzat si se calca greu
bafta!
*


salut. am incercat sa aerisesc cum ai spus , a iesit cateva bule de aer in rezervorul cu lichid de frana, am facut cateva pedale "cu ura" si pedala sa intarit exact cum ar trebui sa fie normal. a doua zi surpriza din nou a scazut presiunea si debraiaza foarte jos la 2 cm de podea, aproape ca agata cand schimb viteza, pedala nu revine pana sus sta undeva pe la jumatatea cursei, si cateodata revine sus dar foarte lent.. lichid nu pierde, e uscata toata instalatia si din borcan nu scade nivelul
katalyn03
QUOTE(alexco @ 13 Oct 2012, 18:59)
Salutare baieti..
Va rog sa ma ajutati, mi s-a rupt plasticul care face legatura intre pedala si cablul de ambreiaj..aveti idee daca se gaseste si cam la ce pret? oricum mi se pare o solutie extrem de tampita sa folosesti plastic intr-un sistem unde aplici forte destul de mari..
*



salut
100 ron cu tot cu pedala

QUOTE(adiemperor @ 13 Oct 2012, 19:14)
salut. am incercat sa aerisesc cum ai spus , a iesit cateva bule de aer in rezervorul cu lichid de frana, am facut cateva pedale "cu ura" si pedala sa intarit exact cum ar trebui sa fie normal. a doua zi surpriza din nou a scazut presiunea si debraiaza foarte jos la 2 cm de podea, aproape ca agata cand schimb viteza, pedala nu revine pana sus sta undeva pe la jumatatea cursei, si cateodata revine sus dar foarte lent.. lichid nu pierde, e uscata toata instalatia si din borcan nu scade nivelul
*



salut
schimba pompa de frana ca nu mai face presiune
bafta!
bogdyMND
Sa expun si eu o problema mai atipica cu ambreajul. De fiecare data cand plec cu masina si sunt temperaturi mai joase (sub 15 grade) apare o problema; imi ramane pedala de ambreaj apasata, asta DOAR cand trec din tr 1 in 2 (din 2 in 3 niciodata). In rest nu face deloc.
Senzatia e ca si cum te astepti sa calci pe o scara si calci in gol.
Primul lucru ce sare in gand e cablul, dar nu face doar cand trec din 1 in 2. In rest, oricat as apasa pedala in gol nu agata. (am incercat si inainte sa plec de pe loc) Chestia se intampla doar la rece, cat apuc sa fac vreo 5 sute de m si doar dupa ce a stat peste noapte.
katalyn03
QUOTE(bogdyMND @ 17 Oct 2012, 22:36)
Sa expun si eu o problema mai atipica cu ambreajul. De fiecare data cand plec cu masina si sunt temperaturi mai joase (sub 15 grade) apare o problema; imi ramane pedala de ambreaj apasata, asta DOAR cand trec din tr 1 in 2 (din 2 in 3 niciodata). In rest nu face deloc.
Senzatia e ca si cum te astepti sa calci pe o scara si calci in gol.
Primul lucru ce sare in gand e cablul, dar nu face doar cand trec din 1 in 2. In rest, oricat as apasa pedala in gol nu agata. (am incercat si inainte sa plec de pe loc) Chestia se intampla doar la rece, cat apuc sa fac vreo 5 sute de m si doar dupa ce a stat peste noapte.
*



salut
pura cincidenta cu treapta 1 si 2
dar poate sa fie autoreglajul la cablul de amreiaj pe duca, nu cumva se aude ca o sarma la spite?
bogdyMND
M-am gandit si eu ca e coincidenta si acum mi-am cam dat seama de ce.

Dupa ce am mai analizat treaba am ajuns la concluzia ca defapt nu ramane blocata pedala ci mai degraba apas in gol (pedala se duce la podea dar nu actioneaza cablu). Adica cand apas pedala pentru schimbat viteza se duce jos foarte usor comparativ cu cat de greu se apasa normal.

Am reusit sa replic comportamentu si daca apas repetat pe portiunea de inceput ( cat sa apas in jos pedala 1-2 cm) se lasa jos f usor.(si clar ambreiaju nu se departeaza de placa) Si de asta facea doar din 1 in 2 , pentru ca la schimbare nu ridic de tot piciorul de pe pedala si actionez pe aia 1-2 cm.

Mie si acum mi se pare ciudata treaba.
katalin, nu se aud zgomote, dar imi amintesc ca in urma cu ceva luni la apasare , rar se auzea o pocnitura. Am presupus ca e autoreglajul.
katalyn03
QUOTE(bogdyMND @ 18 Oct 2012, 22:33)
M-am gandit si eu ca e coincidenta si acum mi-am cam dat seama de ce.

Dupa ce am mai analizat treaba am ajuns la concluzia ca defapt nu ramane blocata pedala ci mai degraba apas in gol (pedala se duce la podea dar nu actioneaza cablu). Adica cand apas pedala pentru schimbat viteza se duce jos foarte usor comparativ cu cat de greu se apasa normal.

Am reusit sa replic comportamentu si daca apas repetat pe portiunea de inceput ( cat sa apas in jos pedala 1-2 cm) se lasa jos f usor.(si clar ambreiaju nu se departeaza de placa) Si de asta facea doar din 1 in 2 , pentru ca la schimbare nu ridic de tot piciorul de pe pedala si actionez pe aia 1-2 cm.

Mie si acum mi se pare ciudata treaba.
katalin, nu se aud zgomote, dar imi amintesc ca in urma cu ceva luni la apasare , rar se auzea o pocnitura. Am presupus ca e autoreglajul.
*



salut
din cate spui u, parerea mea este ca autoreglajul la cablul de ambreiaj este faramat, drept urmare ar trebui inlocuit
bafta!
bogdyMND
Mersi de raspuns katalin.
adiemperor
salut. cum se poate desface mufa asta rapida sau cum se leaga una cu alta ca as vrea sa schimb tot kitul si nu stiu cum se face. trebuie scule speciale? jos la cilindru receptor sunt 2 suruburi si sus la pompa e mai simplu, doar cupla asta ma incurca
nyku_23
salut !
sunt cam nou pe aici pe forum.
am o laguna de "99,2,2dt am o problema cu " ambriajul " mai concret dupa ~ 20 KM de mer se aude un trocncanit la ambriaj, mai exact la volanta, este vorba de o volanta cu masa dubla sau cu dublu ambriaj nustiu cu se spune corect. De stiu sigur ca este spart rulmentul din interiorul volantei, si trebe schimbata volanta clar! Dilema este ca data pot sa inlocuiesc tot chitul de ambriaj ( volanta + disc + placa de presiune ) cu cele de pe 2,2d ( adica cu un chit de ambriaj clasic ) ?

Mentionez ca intra foarte bine in viteza, am pedala la ambriaj buna tine sus merge fara " probleme " mai putin faptul ca se aude bataia de la placa de presiune din interiorul volantei pt ca are rulmentul spart.

mai multe detalii in imaginea ataseata.
Sau daca stiti alte solutii pt asemenea problema va rog postatile !

Multumesc !
Nicu
0748588415
katalyn03
QUOTE(adiemperor @ 27 Oct 2012, 03:33)
salut. cum se poate desface mufa asta rapida sau cum se leaga una cu alta ca as vrea sa schimb tot kitul si nu stiu cum se face. trebuie scule speciale? jos la cilindru receptor sunt 2 suruburi si sus la pompa e mai simplu, doar cupla asta ma incurca
*




nu umbla la ea
dai cilindrul receptor jos din suruburi si il ridici in sus si asa nu mai trebuiue aerisita
bafta!

QUOTE(nyku_23 @ 13 Jun 2013, 10:19)
salut !
sunt cam nou pe aici pe forum.
am o laguna de "99,2,2dt  am o problema cu " ambriajul " mai concret dupa ~ 20 KM de mer se aude un trocncanit la ambriaj, mai exact la volanta, este vorba de o volanta cu masa dubla sau cu dublu ambriaj nustiu cu se spune corect. De stiu sigur ca este spart rulmentul din interiorul volantei, si trebe schimbata volanta clar! Dilema este ca data pot sa inlocuiesc tot chitul de ambriaj ( volanta + disc + placa de presiune ) cu cele de pe 2,2d ( adica cu un chit de ambriaj clasic ) ?

Mentionez ca intra foarte bine in viteza, am pedala la ambriaj buna tine sus merge fara " probleme " mai putin faptul ca se aude bataia de la placa de presiune din interiorul volantei pt ca are rulmentul spart.

mai multe detalii in imaginea ataseata.
Sau daca stiti alte solutii pt asemenea problema va rog postatile !

Multumesc !
Nicu
0748588415
*



m-ai sunat azi dar nu prea am inteles problema ta
daca ai rulmentul spart nu mai poti calca ambreiajulk ca te scoate afara din masina
eu cred ca numai volanta este cauza, dar ca sa mearga ambreiaj normal tre buie sa verifici gaurile de arbore sa fie identice cu ale tale(mai verifica si senzorul de pe volanta sa fie la fel in caz ca modelul tau are)
bafta!
nyku_23
nu ma refeream la rulmentul de presiune, si la rulmentul de la volanta, din interiorul volante , este situat acolo langa prinderea de arbore.

bataia se aude numai cand o las pe liber cu motorul pornit la relantiu, daca calc ambriajul nu se mai aude.
stiu cestia asta de la o laguna grand tur, care am avuto acum un an, si am schimbat volanta, si am pus un secand si surpriza dupa circa 100 km parcursi a inceput sa bata si aia dar nu asa ca cea veche. se auzea numa un pik.
neiu
bogdy si eu l-am schimbat ieri, se schimba foarte usor ,costa 244 pe ATE
scorpion i
salut, de ceva timp am observat un scartait in zona furci de la cutia de viteze, de cand sa pus frigul si trebuie sa frec geamurile. Mam uitat pe acolo cateodata dispare cand calc ambreiajul alteori nu, dar am vazut ca daca imping de furca( partea unde e cablul prins) in spate nu se mai aude. Am citit pe net la alte modele de masini spun baieti sa se dea burduful jos si uns acolo sau dat cu spary, dar sa nu se dea pe disc..... imi cam face in cap, si acum in preajma sarbatorilor.
jiku
Salut
Am si eu o problema: de o vreme oricit de incet as lasa ambreaju,masina se misca brusc nu lin cum ar trebui si nu demareaza ca inainte.Pedala este mai tare (parca ).
Suspectez disc uzat.
Dati-mi un sfat cum as putea verifica.
Numai bine
espacern
@jiku=Placa de presiune este "vinovata" din simptomele descrise de tine...nu discul.
Pentru verificare completa trebuie demontata cutia....daca nu ai camera endoscopica.

@+
titibalan97
scorpion i rulmentu de presiune face galagie la tine am patito recent am continuat sa merg cu acel zgomot pana mi sa dus si placa de presiune si am fost nevoit sa schimb chitul de ambreiaj
jiku
Espacern poate fi asta si cauza pt care ambreajul prinde mai sus(la jumatatea cursei)?
Daca tot desfac cutia ,recomanda-mi un chit ambreaj .
Mersi mult
jiku
Uitindu-ma prin magazine(virtuale) sa vad cit ar costa un kit ambreaj nou am vazut ca sint 2 diam 200 si 220.De unde stiu ce am pe masina?
Mersi
andri1940
Intr-adevar, la unele s-a pus de 200mm din fabrica, la altele de 220.

Cumpara cu incredere de 200mm, de Logan cu ambreiaj pe cablu, ca se potriveste. E mai nasol daca iei de 220 si cutia ta nu permite montajul... Eu, cand am schimbat ambreiajul acum cateva luni, am cumparat un kit de ambreiaj original Renault (pt Logan) de 200mm cu 500 lei si piesele erau identice cu ce aveam pe masina.
jiku
Multumesc Andri
Asa am sa fac
Numai bine
aliedvin
Salut am si eu o problema asemanatoare, acum 2 luni am schimbat kitul de ambreiaj si acum 2 zile mi sa dus pedala jos si am ramas fara ambreiaj. Am dat ceasurile jos si nu prea avea lichid, am bagat lichid si am facut pedale si nu mergea. Dupa care am dat cilindru jos de pe cutie, am scos furtunul de la el si am lasat sa curga, dupa care am umplut cilindrul cu o seringa si leam bagat la loc si tot nu mergea. Dupa am dat cilindrul iarasi jos si cand fac pedale el iese actioneaza deci face presiune dar cand pedala este apasata si eu imping de cilindru inapoi creste nivelul in bazin (fara capacul pus).
Poate sa fie pompa stricata? Sau de la ce poate sa fie? Lichid nu pierde nicaieri
Amita
Am si eu o problema la laguna 1 an 1999, motor 1.8 16valve, 88kw. mi s-a rupt cablul de ambreiaj , deodata poc, si am tras de le din compartimentul motor, a iesit din partea de la pedala.
ma puteti ajuta sa-mi dati o schema cum se monteaza? e greu? si un sfat, am gasit ATE la 200 lei, e ok? e scump? as putea gasi altceva mai ieftin?
multumesc
iDoctor
autokarma cablu ATE 173.57 LEI. se monteaza usor ...de un mecanic .
Amita
QUOTE(iDoctor @ 13 Jun 2014, 20:39)
autokarma  cablu ATE 173.57 LEI. se monteaza usor ...de un mecanic .
*



Multumesc, dar se pare ca nu este cablul de vina, ci doar piesa de plastic de pe pedala de ambreiaj, in care vine prins cablul.
unde pot gasi piesa asta?
multumesc
mugur_mugurel
A patit si un amic de-al meu problema asta si atentie la ce pedala gasesti ca sunt 3 feluri pentru 2 feluri de cabluri(unul mai scurt si unul mai lung) si o pedala care se potriveste la amandoua cablurile adica universala cand te duci sa cauti la dezmembrari dute cu pedala veche daca poti sa iti dai seama de unde s-a rupt. Ca a cumparat pedala si ne-am chinuit si nu stiam de ce nu intra cablul vechi, dar de fapt nu ajungea la locas si m-am uitat la a mea si am vazut ca la a mea aveam 2 locasuri de prindere a cablului ca pedala lui era la altcineva biggrin.gif .
Amita
multumesc, dar nu pedala e de vina, doar piesa de plastic care e prinsa pe pedala. nu gasesc oare doar piesa de plastic?
espacern
Daca este piesa aia mica din plastic in forma de varf sageata incearca sa o inlocuiesti cu un mic colier...provizoriu bineinteles.

@+
katalyn03
QUOTE(Amita @ 14 Jun 2014, 09:02)
multumesc, dar nu pedala e de vina, doar piesa de plastic care e prinsa pe pedala. nu gasesc oare doar piesa de plastic?
*



se gaseste, dar trebuie sa o dai jos sa iei codul de pe ia(este un 8 foarte alungit)
bafta!
nyku_23
Salut ! Am tot citit pe aici pe forum dar nu am gasit mai nimik di ce ma intereseaza pe mine. Ma poate lamuri si pe mine cineva ?
Am un renault laguna 2,2 dt, fabricatie 1999, si m-a lasat volanta , a inceput sa bata destul de tare.

Intrebare este: SE POATE MONTA VOLANTA CU MASA SIMPLA DUPA LAGUNA 2,2 D, BINE INTELES CA TREBE SCHIMBAT TOT CHITUL , SI IN PLUS TREBE SCHIMBAT DISCUL DE AMBREAJ CA SA SE POTRIVEASCA CU PRIZA
( ADICA DISC CU 215 MM DIAMETRU SA SE POTRIVEASCA PE PLACA DE 2,2 D SI 21 DINTI SA SE POTRIVEASCA PE PRIZA LA CUTIE - DISC DE RENAULT ESPACE II, 2,1 DT , TIPU J633, 66 kw SI 90 CP )

INTREBAREA ESTE VOLANTA CU MASA SIMPLA SE POTRIVESTE IN PRINDEREA DE ARBORE ???[I]

astept un raspuns, va rog frumos !
tel 0748588415
email: nyku_23@yahoo.com
Mariansb
Buna seara sunt nou pe forum de curand m.a lasat chitul de pompe ambreiaj si am cumparat chit complet nou
Intrebarea este daca scot sigilul acela din capete curge lichidul? Multumesc
fatal1ty
Daca nu scoti doapele nu intra lichid la montaj.
Mariansb
Aaa deci sa inteleg daca scot sigiliul cel galben si cel rosu tot mai are doape?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.