Rimio de Vassur
3 Jan 2012, 22:56
buna seara,
intimplator am constatat azi o scapare de ulei la ... habar nu am ce e acolo (vezi poze). locul respectiv e vizibil dupa scoaterea capacului de pe motor (masina din semnatura).
intrebarile sint:
- ce e acolo? tubul gros / tubul mai subtire
- ce probleme indica aceasta scapare de ulei? uzura normala, in timp; uzura datorata vibratiilor motorului, altceva?
- cum se remediaza? inlocuire garnitura, inlocuirea altei piese?
multumesc.
cadru larg: [attachmentid=1627776343]
cadru apropiat: [attachmentid=1627776344]
ric26ct
3 Jan 2012, 23:02
Stai linistit, e ceva normal la toate masinile, se remediaza prin spalare sau curatare cu carpa. Din cate stiu acolo este colectorul de vapori de ulei.
papa_mulo
4 Jan 2012, 14:01
Vezi topicul meu de acum 2 ani cu aceeasi problema:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=165566&hl=Am cu vreo 50000 km mai mult decat atunci si merg asa si acum, am inteles ca nu merita schimbat furtunul respectiv pentru ca sunt sanse mari sa se intample la fel iar pierderea de ulei este minima(de fapt e vorba de vapori de ulei, nu curge ulei). Unii zic ca e mai eficient sa etanseizezi cu un silicon decat sa schimbi shtuzul ala...
espacern
4 Jan 2012, 14:11
In interiorul mufei este o garnitura O-ring.
Schimba garnitura si rezolvi problema cu scaparile de vapori de ulei.
Etansarea cu solutie"silicon"poate sa fie o alta alternativa.....de moment.
@+
Rimio de Vassur
4 Jan 2012, 21:53
multumesc pentru raspunsuri.
b76bgaarh
25 Apr 2012, 15:26
espacern unde gasesc si ce cod are acea garnitura? la mine a curs cam mult ulei.
sa nu uit in afara de reno se baga alt service?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.