Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Check injection system
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3
RedCap
Acum vreo saptamana veneam acasa de la Bucuresti la Ploiesti si bum eroare in bord de check injection system. Ma duc la Serus Ploiesti cu ea, o pun pe tester si problema era filtrul de particule. Eroarea aparuse la vreo 117 km la ora deci nici vorba de mers subturat si sincer la consumul pe care il am eu mediu la masina pe ultimii 9k km (7.3 la suta) nu se poate vorbi de mers subturat...

Incepe sa verifice filtrul cum scria in tester, ba sa puna carpa la evacuare sa vada daca se innegreste, ba sa caute pe la conducte.... nimic. Tin sa precizez ca eroarea se stinsese pana sa ajung eu la Ploiesti cu masina si nu avusesem pierderi de putere, nimic nici cat timp am avut eroarea in bord.

Imi spune omul ca nu a mai vazut asa ceva pana atunci, si ca salveaza print screen sa aibe si ii aparea sa trimita mai departe daca toate testele erau ok... imi sterge eroarea si imi spune sa revin daca mai apare. Aseara cand veneam de la Bucuresti la Ploiesti iar.... surpriza, aceeasi eroare. O sa vad ce naiba fac saptamana viitoare ca nu am chef sa stau fara masina ca o tin ei in service pe post de cobai.... ph34r.gif
meggeo81
ceva ma multe detalii despre motor se poate?
renu97
mie mi-a aparut eroarea asta cand am avut accident, masina nu a mai vrut sa porneasca. este vorba de comutatorul de siguranta sau ceva de genul, care taie alimentarea in cazuri de genul acesta, probabil sa nu mergi cu ea sa faci alte bube. Mi s-a explicat la service ca poate fi dezactivat, e undeva pe la motor, ascuns.


Despre situatia ta nu stiu sa iti zic mai multe ...
mihairomeob
Mi-a aparut si mie o data aceasta eroare, eram pe autostrada Transilvania, rulam cu vreo 120km/h pe cruise control si dintr-o data imi apare mesajul check injection system si se aprinde instant becul galben cu cheia. Fiind duminica si indreptandu-ma spre casa (Oradea) nu am avut ce face. Motorul parea ca trage normal, dar nu mai functionau limitatorul de viteza si tempomatul. A doua zi la service mi-a zis ca trebuie sa merg mai turat cu ea (sa schimb macar la 3000rot/min death.gif ) m-au mai intrebat unde am alimentat cu motorina, le-am zis OMV si au zis ca nu e bine ca motorina e de vina. Sunt sigur ca si daca alimentam din Germania tot la fel ar fi raspuns. Daca mai am problema asta si vor intreba unde am alimentat o sa-i intreb: De ce? unde-i mai buna motorina? ei o sa-mi spuna o benzinarie anume si eu o sa zic ca chiar acolo am alimentat smile.gif
bhadorya
la fostul clio a aparut aceasta eroare cand am ramas fara mitorina. deci e posibil sa ai mizerie si sa nu se alimenteze
RedCap
Hmm... eu nu am ramas fara motorina, am alimentat mereu numai de la pompa si nu din sant... mi-a aparut eroarea iar zilele astea dupa ce am fost la service si au trimis mai departe in Franta ca nu stiu despre ce e vorba. Poate ar trebui sa te duci si tu la service la randul tau sa anunti de eroarea respectiva ca sa vezi ce iti mai spun din nou acolo. La mine au urmat iar toti pasii indicati de sistemul de diagnoza, nici vorba de mizerie sau motorina proasta sau altceva... astept sa ma cheme iar in service cu masina.
marius_1st
Salut
Ieri am alimentat cu 15 l de benzina de la MOL. Am circulat cca. 5 km prin oras dupa care am parcat. Mai tarziu am plecat din nou, insa surpriza. Masina parca nu avea putere, avea trepidatii, se balbaia de parca mergea intr-un piston, iar de la esapament venea mirosul specific de catalizator. Bineinteles, martorul luminos de control al sistemului de antipoluare s-a aprins, clipind intermitent.
M-am dus la manual si am vazut ca scria sa reduc regimul motorului, pana cand mesajul dispare. Asa am si facut, iar in cateva minute a disparut.
Alaturi de aceasta eroare a mai aparut si check ESP pe fundal portocaliu. Si acesta a disparut o data cu celalalt martor.
Va trebui sa ajung la Apan sa vedem ce zic ei.
Cand si-a revenit am mai alimentat cu inca 20l de benzina de la Rompetrol si s-a simtit diferenta in bine.
Concluzie: dupa ce ca benzina este scumpa, acum mai este si slaba?!?
Cred ca voi schimba locul si marca de alimentare cu benzina.

M.
mircea_aq
Nasol moment, ce benzina ai pus 95 sau 100 ?
Eu am patit ceva similar la clio acum un an, dar am alimentat cu supertech de la agip. N-am mai pus de la ei de atunci. Am fost in reprezentanta, era o eroare memorata, s-au uitat, au curatat clapeta de acceleratie din cate imi amintesc si mi-au recomandat sa nu o subturez.
bgd819
@ marius
problema poate fi sonda landa, probabil ai agatat-o sau de pe trepidatii nu mai face corect contactul si de aici problema cu mirosul de gaze, catalizatorul nu mai functioneaza cum trebuie. acelasi lucru am patit si eu la megane 2 dry.gif
marius_1st
QUOTE(mircea_aq @ 1 Apr 2012, 13:47)
Nasol moment, ce benzina ai pus 95 sau 100 ?
*


Am pus 95. De clapeta le-am spus si eu inca de la revizie, insa mi-au spus ca calculatorul nu indica nimic, asa ca nu au intervenit in niciun fel.

QUOTE(bgd819 @ 1 Apr 2012, 20:33)
@ marius
problema poate fi sonda landa, probabil ai agatat-o sau de pe trepidatii nu mai face corect contactul si de aici problema cu mirosul de gaze, catalizatorul nu mai functioneaza cum trebuie. acelasi  lucru am patit si eu la megane 2 dry.gif
*



La asta ma gandeam si eu, sa nu fi agatat sonda landa peste iarna.
Daca nu face contact bine, insemana ca probabil este miscata de la locul ei sau este rupta?
Oricum azi merg la Apan sa vedem ce este.

M.



2 Apr 2012, 21:40:
Revin cu noutati.
Au rulat pe tester si s-a evidentiat eroarea. Este vorba de faptul ca in cilindrul 3 nu a avut loc arderea completa a combustibilului, fapt ce a declansat senzorul lambda si de aici turatie inconstanta.
Am facut alimentarea pana la plin cu benzina rompetrol Alto 101. Incerc sa merg mai turat in perioada urmatoare, schimband pe la 3500 - 4000 ture/min, in speranta ca mai ard eventualii oxizi de pe bujii.
Baietii de la Apan Galati (de pe Cosbuc) au fost de actiune si au rulat testerul fara a mai face formalitatile de intrare a masinii in service. Multumit de ei.

M.
bgd819
revin sonda se numeste lambda
ai dreptate smile.gif))
catalin_u
QUOTE(mihairomeob @ 10 Mar 2012, 09:03)
Mi-a aparut si mie o data aceasta eroare, eram pe autostrada Transilvania, rulam cu vreo 120km/h pe cruise control si dintr-o data imi apare mesajul check injection system si se aprinde instant becul galben cu cheia. Fiind duminica si indreptandu-ma spre casa (Oradea) nu am avut ce face. Motorul parea ca trage normal, dar nu mai functionau limitatorul de viteza si tempomatul. A doua zi la service mi-a zis ca trebuie sa merg mai turat cu ea (sa schimb macar la 3000rot/min death.gif ) m-au mai intrebat unde am alimentat cu motorina, le-am zis OMV si au zis ca nu e bine ca motorina e de vina. Sunt sigur ca si daca alimentam din Germania tot la fel ar fi raspuns. Daca mai am problema asta si vor intreba unde am alimentat o sa-i intreb: De ce? unde-i mai buna motorina? ei o sa-mi spuna o benzinarie anume si eu o sa zic ca chiar acolo am alimentat smile.gif
*




Si eu am patit la fel, la SERUS au zis ca n-au gasit nimic inregistrat. Niste pramatii. Eu merg turat, asa ca daca imi ziceau sa merg turat ii luam la rost. Deocamdata nu a mai aparut eroarea. Alimentez de la MOL, e masina de firma, n-am cum sa alimentez din alt loc.
catalin_u
Am revenit cu aceeasi problema. Acum nu mai dispare eroarea, singura variabila este ca firma acum are contract cu Petrom. Deci motorina este Petrom, talpa este aceeasi (schimb la 3000+ rpm) masina are bara noua de curand pentru ca am lovit un caine pe autostrada. Ma duc la service, revin.
Minos
Salut! Si eu am aceeasi problema(check injection system, cheita portocalie ), imi apare doar pe autostrada, pe la 120-130 km/h, dupa vreo 20-30 km mers constant in viteza a 6-a. Eroarea dispare dupa ce repornesc motorul. Patesc asa de fiecare data cand merg pe autostrada, am pus motorina din diverse locuri, tot la fel.
Am fost si la service si mi-au spus ca nu vad nimic pe tester, ca nu se mai se vede eroarea daca dispare din bord blink.gif

P.S. 1.5 dCi 106 cai
meggy3
Salut ,azi eram in masina cu motorul pornit ,vorbeam la telefon cand deodata motorul s-a oprit si mi-a aparut in bord mesajul "check injection system error" .Am incercat sa repornesc dar nici cand sa mai porneasca.Invarte alternatorul dar motorul nimic.Precizez ca e vorba de un megane 1.5 dci 110cp din 2010.Stie cineva ce ar putea fi?Maine o sa caut sa o duc la service.Va multumesc anticipat daca cineva imi poate da vreun raspuns.E grav sau nu trebuie sa imi fac griji?
roland
Salut. Incearca sa amorsezi circuitul pentru inceput. Daca e diesel.
meggy3
Am rezolvat problema la un service.Aveam un injector blocat.Au desfacut tubul pe unde aspira aer si au bagat un spray care se vede ca a curatat injectorul.A pornit imediat.M-a costat 300 ron cu tot cu filtru de motorina Mann (200 ron).Merci de sfat oricum.Bafta.
coktavi
Salut meggy3,

Poti detalia putin ce ai spus mai sus? Nu are nici o logica, un injector blocat care aspira aer , deblocat cu un spray. Ori nu inteleg eu .

Multumesc.
DudiSmith
Stie cineva cum se regenereaza filtrul de particule ? Ma refer la autoregenerare in mers, in ce conditii, apare vreun mesaj ?
roland
La unele masini, mai vechi putin, era un martor pe bord care se aprindea in momentul regenerarii. Din 2013 stiu sigur ca nu mai este niciun martor, toata treaba se face fara a stii soferul. Eventual dupa miros, daca stai langa ea, iti dai seama.

Tehnologic, cand masina considera, porneste regenerarea care consta in injectarea de combustibil pe timpul de evacuare (creste temperatura si se curata filtrul). Asta se intampla cand motorul are temperatura de regim si cand masina detecteaza ca "pare" ca mergi constant.

Regenerarea nu depinde de viteza, deci chestiuni de genul mers pe autostrada la 130 in treapta 4 (adica forja) nu sunt fondate.

Daca nu am fost clar, sa-mi spui te rog.
loganmpi16
@roland, e corect ce spui tu si as mai completa cu cateva chestii citite dintr-un material Renault
> in timpul regenerarii poate aparea un fum alb la teava de esapament
> regenerearea se poate face si la relanti
> pe timpul regenerarii consumul de carburant creste (este singurul mod prin care eu imi dau seama sau banuiesc ca isi face regenerarea)
> daca pe timpul regenerarii se merge cu motorul mai turat, timpul in care se efectueaza regenerarea poate sa scada

Se poate vedea pe laptop cate incercari esuate de regenerare a avut masina (acestea se reseteaza la o regenerare reusita) precum si timpul scurs de la ultima regenerare reusita (mie ultima data imi zicea ca au trecut 80 si ceva de ore de la ultima regenerare).
Din ce am citit, nu a reiesit faptul ca motorul declanseaza procedura de regenerare de fiecare data cand mergi mai turat (cu toate ca poate sa coincida cu o iesire in afara orasului dupa multi km petrecuti in oras), ci el declanseaza regenerarea atunci cand apare diferente de presiune intre sondele dinaintea si de dupa filtrul de particule.
Astea se aplica la renaulturile mai noi (dupa 2009), la celelalte nu stiu.
DudiSmith
Merci pentru lamuriri. In mod curent nu prea fac drumuri lungi si deci nu merg constant, dar plec in curand in concediu ~900+900 Km si sper sa "intinereasca" filtrul de particule cu aceasta ocazie.
catalin_u
Am avut si eu problema cu "check injection system" in momentul in care o turam sa intru intr-o coloana... Ma fost la service Serus la care ii fac antireclama (ca relatii cu cientii sunt ok, dar nu au specialisti) si au concluzionat ca este un senzor... Mi-au zis ca este vorba de senzorul de boost. Presupun ca m-au vrajit, dar au rezolvat masinuta. Acum am alta belea: "Clean diesel filter", wtf ?
IancuMIC
Schimba filtru de combustibil sau elimina apa din acesta.
Transalph
Problema cu "check injection system" sa rezolvat printr-o simpla regenerare a filtrului de particule (se poate face la orice service si costa in jur de 50 ron) care dureaza undeva intre 35-45 de minute in functie de cat de incarcat este filtrul smile.gif
IancuMIC
Nu ti s-a recomandat sa schimbi si uleiul?
Transalph
Salut,

Da am schimbat uleiul + filtrul de ulei,la mine valoarea de ulei dizolvat era de 8%
catalin_u
La eroarea "Clean diesel filter", am urmat sfatul de pe forum. Am purjat filtrul de motorina (foarte incomod si complicat, pe la roata fata dreapta), a iesit vreo jumatate de litru de apa din el, apoi eroarea a disparut. Si ce e cel mai important, n-a mai aparut.
x3eme
Salutare.Am un Megane 3 grandture de 1.5 litri (110 cp, 150 mii km,an 2011).Rare ori dimineata cand e mai frig afara cand dau sa pornesc imi apare in bord check injection system,dupa ce apas pe butonul de start,si motorul incepe sa mearga subturat.Opresc motorul si il repornesc,iar dupa repornire nu imi mai apare eroarea si functioneaza perfect motorul.Mentionez ca am schimbat uleiul,filtrele, inclusiv si cel de motorina.M-ar putea ajuta cineva daca a mai patit asa ceva.Multumesc
molnar.peter
asa este si la mine
masina la fel 2011 155 000 km
dimineata porneste ff usor nu conteaza frigul (dp ce am schimbat 4 bujii) merge vreo 5-10 secunde subturat dupa care isi face turatia normala, eu nu am obiceiul sa opresc

mi sa parut normal
probabil fiind gros uleiul asteapta sa se faca ungerea peste tot abia dupa aia se tureaza( parerea mea)
solidconvert
Ceva are sigur... nu cred ca este normal sa faca asa... la mine nu face! La mine porneste si sta chiar putin mai turata pret de cateva secunde, in functie de cat de frig este afara, apoi revine la turatia normal. Cand ma refer ca se tureaza, in loc de 800 sau 850 rpm are 900 rpm sau ceva de genul...
Transalph
Check injection system - 'bube' posibile

- ulei diluat(regenerari esuate,)
- regenerari repetate esuate (mers zilnic doar in oras fara a avea posibilitatea de a mentine turatia masinii peste 2500 de ture cel putin 10 minute)
- injector blocat
- motorina slaba calitativ
- filtru de particule imbacsit (recomand curatarea lui la cel mult 80000-100000 de km,sau renuntarea fizica/soft a acestuia)
- curatarea egr+corp clapeta acceleratie

gangara
Sau mai intai un DIAG pe ea...si s-ar putea sa vada mai exact ce si cum.
x3eme
Pai cand o pornesti si iti merge subturata 5-10 secunde iti apare in bord Check injection system??
x3eme
DA..imi apare in bord
oves
nedumerire.gif vezi ca am impresia ca te-ai intrebat si ti-ai raspuns blink.gif
x3eme
da asa e.......nu mi-am dat seama pe moment ....
marius80_eugen
Schimba toate consumabilele : ulei , filtru ulei , filtru aer , filtru motorina si apoi baga numai motorina de la Rompetrol si mergi mai turat si constant ( 2500-3000 ture constant ) indiferent daca este in treapta 3 sau 4 . Nu trebuie sa iti iei amenda de viteza pentru ca vrei sa iti faca o regenerare sau sa cureti sistemul .
Dupa ce ai mers vezi cum se mai comporta, dar nu uita ca , poate dura o zi - doua , cam 50-100 km daca era ceva in neregula sa isi revina , chiar si daca ai avut doar motorina nasoala .
Eu schimb filtrul de aer la 7000-8000 km , uleiul si filtrul la 10-12.000 si filtrul de motorina la 15-20.000 km maxim.
Nu uita ca vine iarna , temperaturile au scazut mult si orice neregula se manifesta mult mai mult iarna decat vara , cand porneste si fara bujii sau cu injectoare imbacsite.
Gabriel.Ion
Salutare tuturor.

Am un Megane 3 din 2010, de cateva luni imi apare in bord cheita + check injection system.

1. Mai acum ceva vreme (pe la jumatatea lui aprilie) s-a aprins cheita + check injection system. M-am dus intr-un service din Bucuresti au pus CLIP-ul pe el, buba: filtru de particule incarcat cu vreo 40 de grame + ulei 8% diluat. Am facut regenerarea + schimbul de ulei si filtru de ulei. In vreo saptamana cheita se reaprinde impreuna cu acelasi mesaj, sun inapoi la service-ul respectiv, dar nu ma mai puteau ajuta si am decis sa ma duc la o reprezentanta Renault (Cobalcescu). Aici pe CLIP apare aceeasi buba (DPF+ulei) le-am explicat ca am mai facut o regenerare si le-am zis cum s-a efectuat regenerarea (pe loc). Au zis ca nu s-a efectuat corect ca de fapt se face in mers pentru ca daca se face pe loc consumul este extrem de mare (adevarul este ca dupa ce am facut prima regenerare imi indica 99% consum in bord) si ca pot defecta anumite componente printre care si DPF-ul. Am facut o a doua regenerare la ei care s-a dovedit a fi buna pentru moment, din nou schimbat ulei + filtru.
2. Dupa aproximativ 2-3 saptamani dupa a doua regenerare si fara nici un semn de vreo noua defectiune am plecat cu masina la un drum lung. Din Bucuresti pana la Sibiu nu a zis nimic si am mers cu ea turata. Cand am ajuns la Sibiu am observat cheita in bord care s-a stins cand am accelerat putin mai tare. Cand am intrat pe autostrada la Sibiu s-a aprins din nou, dar de data asta a ramas aprinsa indiferent cat de mult apasam pe acceleratie, am zis ca o fi filtrul si am mers cu treapta 4 la vreo 3200 cam vreo jumatate de ora, dar nimic. Am contactat un service in Arad (Verbita) care m-a asteptat pana la inchiderea programului si a avut amabilitatea sa o puna pe tester cand am ajuns (am ajuns cu 10 minute inainte de inchidere) aici buba este SONDA LAMBDA. Am revenit a doua zi la ei s-o schimbam, dar singura varianta pentru momentul respectiv era una SH, o piesa noua ajungea in vreo 3 zile. Am schimbat-o, au pus testerul si totul era ok. M-am dus intr-un testdrive, masina se comporta bine.
3. Am continuat drumul si prin Germania dupa o noapte de repaus cu motorul rece am plecat la drum si cand am ajuns la vreo 120 am cuplat pilotul si in cateva secunde s-a decuplat si mi-a aparut aceeasi eroare cu Check injection system. Am accelerat si a disparut. A mai aparut o data am repetat operatiunea si a disparut.
4. Dupa vreo luna de mers prin Franta, am plecat la un drum putin mai lung. Am ajuns pe autostrada, am cuplat pilotul si in cateva secunde (in timp ce urcam un deal) s-a decuplat, am accelerat a disparut, am cuplat iar pilotul am mai mers putin (pana la urmatoarea urcare) si iar s-a decuplat. Nu am mai cuplat pilotul o perioada (10-15 minute). Dupa aceea l-am cuplat si nu am mai avut probleme pana sa pornesc inapoi spre casa cand pe autostrada daca puneam pilotul si simtea ca trage putin din greu il decupla (aparea iar cheita) si daca acceleram putin disparea eroarea. Tin sa mentionez ca daca merg constant cu ea fara pilot nu apare eroarea, ci doar cand merg pe pilot.

Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Stiu ca semnaleaza mai multe tipuri de probleme, iar momentan nu pot merge cu ea la service in Franta. Problema asta apare doar la drum lung. Scuze ca am scris atat, dar voiam sa va ofer cat mai multe detalii.


Multumesc anticipat! smile.gif
espacern
Probabil sonda lambda e pe duca (alta nu cea schimbata)......dar asta se stie sigur doar dupa tester.
Gabriel.Ion
Care alta? Nu inteleg, sunt mai multe? Scuze dar nu prea ma pricep... Cel din service-ul din Arad mi-a zis de senzor temperatura amonte turbo (cel schimbat adica sonda lambda)... 8200 929 533, asta este codul piesei inlocuite.

Multumesc.
azaghorth
Sonda lambda e una,senzorul de temperatura e alta. blink.gif
Sonda lambda e prezenta la motoarele pe benzina (dar si diesel) si masoara nivelul de oxigen din gazele de evacuare (sunt doua,una dupa galeria de evacuare si cealalta dupa catalizator),pe cand senzorul de temperatura...masoara o temperatura.
Gabriel.Ion
@azaghorth multumesc frumos pentru explicatie!
Flavinho
Gabriel.Ion eu chiar azi am fost la service-ul din Arad, sunt aradean, si am schimbat sonda de temperatura amonte turbo si nu a mai aparut eroarea, totodata a repornit limitatorul/pilotul automat cat si sageata care indica schimbarea vitezelor. Din discutia cu electricianul si inginerul am aflat faptul ca fara acea sonda functionala filtrul nu isi face regenrare si pentru a evita incarcarea lui calculatoarele taie cruise controlul in felul acesta se mai reduce riscul de a merge subturat.
In concluzie daca la test a aparut ca defecta aceasta sonda schimbarea ei ar trebui sa te scape de probleme. dry.gif
manyguse
Buna. Sunt nou pe forum si sunt nou posesor de Renaul Megane 3 hatchback fabricat in septembrie 2012, motor 1,5 dci 110 cp, euro 5(cred, din ce citesc pe forum).
Am achizitionat masina din Germania la inceputul lunii iulie 2016, are 140.000 km cu carte service (am verificat VIN-ul la reprezentanta si este ok). Am venit cu masina din Germania aprox. 2000 km si, dupa ce am intrat in tara, in apropiere de Arad, pe autostrada, mi-a aparut in bord cheita + un martor galben din stanga de cheita(asemanator cu un robinet - este in atasament) + check antipollution system + check injection system. Am venit asa cu ea pana acasa(Deva) si apoi am programat-o la un tester la reprezentanta. Acolo mi-au spus ca apare eroarea din cauza ca e presiune prea mare in turbo si ca poate sa fie:
1. eroare de soft - cel mai probabil.
2. elctovana turbo - au mai avut cazuri(eu stiam ca se numeste elctrovalva, dar ei ii spuneau electrovana)
3. turbo - nu au avut nici un caz pana acum pe nici un model reno.
Am intrebat ce poate fi la turbo si mi-au spus ca poate nu lucreaza bine geometrie variabila si "agata" sau poate agata nu stiu ce tija ???
Mentionez ca masina merge bine, nu simt nici o problema in mersul ei.
Au sters erorile si am luat masina . Dupa 15 km parcursi in afara orasului, apare aceiasi problema. M-am intors la ei si pe tester le da aceiasi eroare cu presiunea turbo. Imi zic ca trebuie sa o ia prin eliminare si prima data incearca cu softul. Dupa problema cu softul, dupa 5 km parcursi prin oras, eroare apare din nou. Trebuie schimbata electrovana turbo. Zis si facut. Dupa alti 35 km in afara orasului, apare aceiasi problema. Acum imi zic sa incerc cu turbo pe raspunderea lor...
Fratilor, masina are 144000 km. Nu vreau sa schimb turbo la km acestia. Nu cred ca masina are ceva la turbo. Eroare nu apare la o anumita turatie. Mi-a aparut pe autostrada la turatie constanta pe tempomat, apoi a aparut intr-o depasire, dar a aparut si in mers lejer prin oras, chiar si in frana de motor.
Mentionez ca am facut RAR-ul la masina cu eroare in bord si a trecut toate testele fara nici o problema. Nu au fost probleme la gaze sau la altceva.

Imi cer acuze ca am scris asa mult, dar vroiam sa va prezint exact ce am patit cu masina.
Astept opinii.
Multumesc.

PS: problema cu motorina proasta se poate elimina deoarece am alimentat doar din Germania si Austria si cand a aparut prima data eroare era motorina din Austria, nu apucasem sa alimentez din tara.
rusus
Vai steaua lor aia de la reprezentanta,au luat-o pe ghicite
cj98czh
rusus, nu le iau apararea la aia de la reprezentanta dar eroarea colegului nostru poate sa aiba mai multe cauze .... eu au vazut cu testerul o eroare si o scurta descriere...

Dar cauza poate sa fie o problema de vacuum, un senzor care cauzeaza eroarea aiurea, un FAP care chiar daca isi face regenerarile are sitele imbacsite si atunci nu asigura trecerea gazelor la viteza care trebuie ducand turbo in limp ....

Este normal sa le iei pe rand .... cateodata le nimeresti din prima, alteori dureaza mult si multi nervi ... etc ..

Cel mai usor este sa arunci o concluzie din spatele tastaturii asa cum ai facut tu fara a avea in totalitate habar ce este in spate ..

manyguse - se poate sa ai o sansa de rezolvare daca dai turbo jos si o duci la o firma pentru o curatare, eu zic ca este ceva din geometria variabila care nu mai functioneaza cum trebuie ... adica depuneri de funingine pe geometria variabila.
andreist
2.0 dci are fix problema asta cu aceleasi simptome pe tester din cauza senzorului asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q...vOPXftYi2SFNs_t este undeva in partea frontala a masinii/motorului. Am fost patit, si la fel presiune prea mare, etc.. Vezi sa nu fie ceva asemanator si la 1.5 dCi. De mentionat ca eroarea disparea o data cu repornirea motorului si aparea din an in pasti.
manyguse
andreis la mine o data ce apare eroarea nu mai dispare pana nu o pun pe tester.

PS: m-au sunat de la service si au spus ca au descoperit unde era problema: este spart radiatorul intercooler care raceste aerul ce intra in turbina. Dar oare prin acest radiator nu trece antigel??? Daca era spart trebuia sa vad ca-mi scade nivelul la lichidul de racire.
In fine, mi-au spus ca ma costa 1100 lkei original sau 650 lei compatibil si 200 lei manopera. Am cautat pe net si am gasit cu 250 lei SH. Problema este ca la mine am codul la motor K9K 636 si ce am gasit are codul K9K 636 J. Oare este vreo diferenta?
andreist
http://www.epiesa.ro/intercooler-renault-m...6/subcat-10493/ vezi ca scrie si dimensiuni, etc. pe acolo. Il poti schimba la un service normal, nefiind o operatiune grea in orice caz, la un pret mult mai mic pentru manopera.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.