Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vibratie motor relanti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2
apache1983
Desi am trei bujii arse, dimineata la prima ora porneste "la sfert", dar dupa ce se incalzeste putin, dintr-o data, incepe sa vibreze motorul tare. E destul de deranjant, vara nu pot sta cu clima ca e destul de violenta vibratia. Bordul vibreaza tare si e un sunet de rizonanta joasa in masina, dar din exterior abea se aude motorul! are cineva o idee cam ce ar avea?
gabize
Banuiesc ca ai motorizare diesel, daca zici ca nu ai probleme la pornire. E bine sa ai in semnatura macar cateva date ce tin de motorizare.
O posibila cauza ar putea fi de la suportii motorului (uzati sau rupti).
apache1983
I-mi cer scuze, am uitat sa zic de motorizare. 1.9 DCi 120 cai, an 2004 decembrie
lupascuiulian
si eu zic acelasi lucru...bucsa de la suportul din stanga si suportul de dedesupt ala mai lung...vezi ca e si topic
audiofilu'
Si eu am o chestie ciudata (o hiriiala) care se simte la bracaj maxim dreapta la pornirea de pe loc. Dupa ce se incalzeste bine motorul nu se mai aude... Suportul superior motor e schimbat acum 2 ani, restul suportilor nu stiu in ce stare sint. Pare sa atinga ceva dar de ce acest comportament care tine de temperatura? (si numai in viraj dreapta).
ardelut
Am exact aceeasi problema in conditiile in care am schimbat si bucsa din suportul superior si bieleta de sub motor .
Poti sa le verifici dar nu-i de acolo . Posibil ca unul din suportii motorului sa fie cauza .
Eu l-am schimbat pe cel din dreapta ( hidroelastic ) si n-am rezolvat nimic . E adevarat ca am pus unul second dar pare a fi ok .
espacern
QUOTE(apache1983 @ 21 Dec 2011, 20:50)
e un sunet de rizonanta joasa in masina, dar din exterior abea se aude motorul! are cineva o idee cam ce ar avea?

Cauta prin zona carcasei de la filtrul de aer/furtunul care intra in corpul filtru.
Are cateva repere care daca nu sunt prinse bine vibreaza si rezoneaza puternic.
Daca se dovedeste ca zgomotul este de acolo incearca sa le prinzi intre ele solitar cu holsuruburi/sarma/adeziv/etc......

@+
audiofilu'
O fi si vreun suport insa in cazul meu e ceva care face la o deplasare minima a masinii cu rotile bracate la maxim sau in accelerare dar cu volanul pozitionat de la maxim dreapta spre centru. Nu e cloncanit, pocnet sau trancanit ci un hiriit... cum sa spun, ca un zgomot de pompa de servodirectie tinuta fortat la capat dar mai accentual, perceptibil clar din interior si insesizabil din exterior. Sotia mi-a spus de el cind scotea masina din curte eu fiind afara la porti.
Posibil sa fi cedat ceva tampoane avind in vedere vechimea masinii dar poate utilizarea puterii suplimentare a condus la acest deznodamint. Pe mine ma enerveaza crunt faptul ca ma duc la reprezentanta, mi se spune ceva, accept schimbarea pieselor si nu se rezolva nimic... pai ce facem, experiente pe banii clientilor? Eu astora le-as imputa toti banutii dati. Nu gasesc un mecanic dispus sa faca (evident contra cost) exact ce am nevoie sa fac; va vine sa credeti ca am toate smacurile posibile pentru a rezolva problema bordului dezlipit dar ei nu au chef pe motiv ca e mai bine sa se faca vara???
apache1983
Am schmbat vara asta suportul de sub baterie. am fost la un mecanic si mia zis sa fortez in scurt cu frana de mana trasa sa vada de unde.fuge.mai mult motorul. daca as stii ca is.suportii i.as schimba pe toti sa fiu sigur, dar sa nu fie.ceva ca.vana.egr sau turbo. ca nu prea stiu la disel bine. e prima mea mea masina pe motorina. am sa.ma uit si la filtrul de aer dar nu cred ca e.de.acolo ca sub capota.arata.aproape ca.nou
TheSting
Nu exista asa ceva ,vibratii de la filtru de aer smile.gif))))). Vibratiile motorului privin din 2 lucruri mari si late . Unu dintre ele poate fii ca masina sa mearga in trei cilindri ceea ce inseamna ca ai vrun injector neregulat sou vreo bobina pe duca (diselul nu are bujii ar bobine) chiar daca porneste sa sfert. Si cea de a 2 a problema poate fii unu dintre cele 3 tampoane ale motorului dus, daca este tamponul de sub masina adica antivasculare atunci la demaraj de pe loc sau la socuri ale motorului se aude si o bataie , acelasi lucru cu cel de sub baterie care este suportul de la cutia de viteze dar are acelasi sintom ca si primul iar cel de al 3 lea suport este cel care cand deschizi capota il vezi mare in dreapta sau stanga ta cand te uiti la motor ,iar acel suport (tampon) apreste viibratiile motorului sa se raspandeasca in toata masina si sa-i simti efectul acela de masina disele. Toate suporturile se pot verifica foarte usor cu o surubelnita sau un levier iar bobinele se bot verifica cu un aparat sau scos bobina pe rand pana vezi care este cea cu probleme cat despre injectoare daca ar fii unu dintre ele este mai complicat de verificat,trebuie puse la un aparat dar daca era 1 injector dus atunci iti mergea in permanenta neregulat si nu iti mai pornea la sfert. si iti trepida non stop indiferent de viteza,turatie.
pishky
QUOTE(espacern @ 22 Dec 2011, 22:30)
Cauta prin zona carcasei de la filtrul de aer/furtunul care intra in corpul filtru.
Are cateva repere care daca nu sunt prinse bine vibreaza si rezoneaza puternic.
Daca se dovedeste ca zgomotul este de acolo incearca sa le prinzi intre ele solitar cu holsuruburi/sarma/adeziv/etc......

@+
*




ce zice dom Espacern se intampla la mine la ~1200 rpm vibreaza conducta ce aduce aer la filtru si carcasa filtrului de aer, la prima revizie au bagat un lemnisor subcarcasa filtrului de aer si s-a potolit, dar cred ca a sarit lemnul ca face iar.

Solutia - invit valvele la o hora pe capota si ocolesc turatia respectiva - efectul => un ranjet tamp biggrin.gif
TM80MAT
In decembrie 2011 ....am avut o problema identica aproape .... trepida motoru ca dracu ...daca o turam ....peste 2500 ....nu mai facea asa urat .. > Am depistat problema . Era defapt o bucsa de la suportu cadrului motor .. mai exact cea de pe partea stanga . Suportu e metalic ....si are o bucsa in el . Nu se gaseste niciunde acea bucsa separat . O trebuit sa cumpar suportu cu totul ! El in mod normal e vreo 530 RON .....eu l-am gasit pe o dauna totala ....care fusese sectionata . doar botu mai era intact ! Si suportu cu bucsa -erau ca noi !L-am schimbat si de atunci nu mai am nici o problema . Toarce ca o pisicuta , si nu mai trepideaza deloc !
lupascuiulian
BA EXISTA VIBRATI DE LA FILTRUL DE AER...SIGUR...AM EU SI AM BAGAT AM FACUT O IMPROVIZATIE DEOCAMDATA...
apache1983
La filtrul de aer nu am nimic. Conductele sunt bune, si nu tremura nimic. Am schimbat bujiile incandescente, am pus noi noute, si vibratia persista. Curios e ca nu se aude nimic urat cand pornesc masina, abea dupa vreo 2 minute de la pornire incepe, banuesc ca atunci se opreste soclul. Am sa schimb si suportii motor, toti ma ajung vreo 150 de euro febi blistein si vreo 120 bolk
ardelut
Salut
Recomandarea mea ar fi să-l cumperi întâi pe cel din stanga , mai ieftin , și doar după aceea , dacă vibrația nu dispare , să-l înlocuiești și pe cel mare din dreapta .
apache1983
nu e o idee rea, din moment ce cel din stanga e doar vreo 35 de euro si cel de jos e aproape 100
PMG_tr
QUOTE(apache1983 @ 9 Jan 2012, 16:29)
La filtrul de aer nu am nimic. Conductele sunt bune, si nu tremura nimic. Am schimbat bujiile incandescente, am pus noi noute, si vibratia persista. Curios e ca nu se aude nimic urat cand pornesc masina, abea dupa vreo 2 minute de la pornire incepe, banuesc ca atunci se opreste soclul. Am sa schimb si suportii motor, toti ma ajung vreo 150 de euro febi blistein si vreo 120 bolk
*



sa nu fie din cauza la vreo rola/fulie alternator... mie acea fulie imi dadea o mare zornaiala, poti proba pornind consumatori (clima,lumini) eventual cand misti de volan si este angrenata si pompa servo...vezi cand faci toate astea daca se simte zgomotul simtitor...numai bine.
apache1983
Nu e zgomot. Vibreaza puternic. Volanul, bordul, chiar si in scaun simt, dar numai la relanti. cum accelerez, catusi de putin nu mai vibreaza. scaunu vibreaza de parca ar avea vibratii ca la un telefon mobil!
dqany
QUOTE(apache1983 @ 10 Jan 2012, 23:08)
Nu e zgomot. Vibreaza puternic. Volanul, bordul, chiar si in scaun simt, dar numai la relanti. cum accelerez, catusi de putin nu mai vibreaza. scaunu vibreaza de parca ar avea vibratii ca la un telefon mobil!
*




Salut cumva ai remarcat daca vibratia este insotita si de un zgomot ce creste si sacde in intensitate si seamana cu suieratul turbinei?

11 Jan 2012, 20:20:
decat ca est mai slab in intensitate si se aude doar daca esti in masina fara radio sau alte zgomote de afara nu prea se aude

11 Jan 2012, 20:26:
te intreb ca de ceva timp am si eu aceeasi problema vibratie la relanty ce dispare la accelerare si cand pornesc ac face si mai rau. am toti suportii buni si carcasa filtru aer chiar daca avea o problema nu transmite vibratii asa putrnice in toata masina, am inlocuit si eu incandescentele si am facut si o diagnoza computerizata cu tester de renault si toti parametrii sunt buni si fara defecte, inclusiv curatare injectoare chiar daca erau in parametrii si tot nu a disparut
apache1983
eu nu am probleme decat la relati. se mai aude un zgomot in mers, dar ala e de curand si am observat ca toba atinge usor in caroserie cand merg subturat. dar vibratia e doar la relanti, in rest merge ireprosabil. la un drum de 2400 km facuti doar cu pauze de masa si toaleta, nu am avut nici o problema, nu ma obosit nimic, nici un zgomot. dar prin oras e crunt, daca merg cu clima pornita la semafor tre sa o opresc ca nu suport cum face!
orenstains
ok am inteles si la mine face la fel dacat ca mai am si acel suierat , oricum eu de ieri m-am apucat si am desfacut-o vad eu ce gasesc din ce am amai citit pe aici o sa incerc sa curat tot ce inseamna circuit turbo pentru suierat iar pentru " tremurat " o iau usor cu clapete, egr-uri, si alte pompite presiune -vacum vad eu ce iese, oricum am gasit o clapeta putin blocata si am vazut ca daca " ma joc cu ea se accentueaza tremuratul.

dqany
ok am inteles si la mine face la fel dacat ca mai am si acel suierat , oricum eu de ieri m-am apucat si am desfacut-o vad eu ce gasesc din ce am amai citit pe aici o sa incerc sa curat tot ce inseamna circuit turbo pentru suierat iar pentru " tremurat " o iau usor cu clapete, egr-uri, si alte pompite presiune -vacum vad eu ce iese, oricum am gasit o clapeta putin blocata si am vazut ca daca " ma joc cu ea se accentueaza tremuratul.

SCUZE era logat calculatorul pe un prieten
cri123
Si eu am "dezvoltat" de prin vara o vibratie destul de urata la motor, NUMAI la relanti. Orice mica turare a motorului (chiar si de la faptul ca la frig il tine mai turat un pic), face sa dispara vibratia.

La relanti insa, uneori, vibreaza de imi cade suportul GPS de pe parbriz smile.gif

Inca nu am fost la service, dar ma duc la revizie de 70 de mii curand si o sa vad ce e si cu asta. Se poate sa fie de la faptul ca in vacanta asta vara am trecut peste un cauciuc de camion explodat in fata mea si a bufnit ceva pe sub motor, n-am idee, doar in acea seara am sesizat prima data vibratia.

Mentionez ca al meu nu e diesel.
siriteanu
si la mine, e ceva ciudat la motor... eu am 1.8 16v, si la relanti ... parca e prea vibrant ... nu zumzaie asa cum trebuie sa zumzaie un benzinar ... plus ca in masina, motorul are un sunet de o frecventa foarte joasa... chiar nu se poate exprima in cuvinte.
de mers .. merge ok, porneste, se opreste... nu se inneaca, nu merge in 3 ... e rotund .. dar totusi, nu sunt prea multumit de cum se aude la relanti .. e prea huruit, cand de fapt , ar trebui sa zumzaie .. ( mentionez ca am schimbat fulia defazoare in aug 2011- facea ingrozitor, am curatat electrovalva aia de langa ea, am mers de atunci 2 -3 mii de km ... nu cred ca se buseste asa repede ) ..
dacadrean
QUOTE(cri123 @ 15 Jan 2012, 14:44)
Si eu am "dezvoltat" de prin vara o vibratie destul de urata la motor, NUMAI la relanti. Orice mica turare a motorului (chiar si de la faptul ca la frig il tine mai turat un pic), face sa dispara vibratia.

La relanti insa, uneori, vibreaza de imi cade suportul GPS de pe parbriz smile.gif

Inca nu am fost la service, dar ma duc la revizie de 70 de mii curand si o sa vad ce e si cu asta. Se poate sa fie de la faptul ca in vacanta asta vara am trecut peste un cauciuc de camion explodat in fata mea si a bufnit ceva pe sub motor, n-am idee, doar in acea seara am sesizat prima data vibratia.

Mentionez ca al meu nu e diesel.
*



Sunt in aceeasi situatie de 2 zile.

Chiar ma gandeam in urma cu ceva timp sa schimb kitul ambreaj in acelasi timp cu distributia, dar nu cred ca masina stia acest lucru tongue.gif .

Nu cred ca are rost sa schimb kitul doarece nu patineaza si nu-mi da alte simtome.

Nasul meu, dupa ce a vazut si el vibratia de la relanti, m-a speriat zicand ca vibratia ar fi din volanta.

Diseara o sa merg la mecanic sa vad ce-mi zice si el.


Mai aveti noutati?
tibi.matei
a mea vibreaza tare si scade turatia la ralanti atunci cand dau drumu' la caldura. Oare de ce?
boeru_laurentiu
Am observat astazi un zgomot ciudat la motor ( un fel de haraiala ) . Se aude undeva in zona bateriei si se manifesta cand , dupa accelerare , turatia motorului se apropie de relanti . Nu conteaza daca am ambreajul calcat sau nu ! Stie vreun coleg care ar cauza ?
espacern
Verifica tubulatura de plastic pe care circula aerul pana la filtru.
Gura de acces are obicei sa se desfaca si vibreaza cu totul.
Cateva surubele prinse intre elemente rezolva zgomotul.

@+
boeru_laurentiu
Multumesc ! Am sa verific maine !
ford gt 500
Cel mai sigur pt cei care a diesel si simt vibratii puternice in interior acestea provin de la volanta cu masa dubla careia i-a sunat ceasul. De obicei la peste 150.000 Km.
Am si eu aceleasi simptome dar nu ma indur sa dau peste 3000 de lei pe un kit nou de volanta si ambreiaj.
Eu nu va doresc asta da tare ma tem ca asta este.


Salve..

laguna 19600
salutare la toti membrii acestui forum sunt nou pe acest forum sper sa va pot ajuta pe toti detinatoriii de autovehicule cu motorizare dci si nu numai.Pentru apach 1983 daca motorul vibreaza exista mai multe probleme deci si solutii.De cele mai multe ori relantiul instabil este provocat de o pierdere de presiune in circuitul de amestec aer carburant(circuitul de supraalimentare).Ca sa pot sa-mi dau seama de unde vine problema ar trebui sa faci niste teste dar mai intai spune-mi iti consuma mult,scoate fum negru ai pete de ulei pe motor
zagreus
Am si eu o problema cu vibratiile ,care se simteau mai ales la relanti pe loc, am vazut la revizie cand eram in fata masinii si a pornit baiatu masina , am vazut in ce hal se misca motorul in momentul pornirii( mi-am pus mana in cap ) am desfacut apoi capacul de plastic de pe motor si m-am uitat la acea bucsa de cauciuc care este presata in suporul de aluminiu si am vazut ca de acolo ar fi problema ( bucsa fiind rupta pe jumatate) am cautat pe site-uri online de piese si nu gasesc acea bucsa fara sportul de aluminiu. Sper sa o rezolv cat mai reepede
eleonor98
Eu sunt de parere ca este de la unul din injectoare. Am un renault megane 2, 1,5 dci si am constatat aceiasi vibratie la relanti. Chestiunea interesanta la mine este ca vibratia nu se simte tot timpul ceea ce ma indreptateste sa cred ca injectorul se blocheaza si se si deblocheaza. Nu am facut cercetari suplimentare insa am exclus schimbarea celor trei tamboane de la motor. Mai este o chestiune in legatutra cu vibratia - se aude si un zgomot la motor? la mine se aude o data cu vibratia?
iuli23
QUOTE(eleonor98 @ 19 Mar 2013, 20:14)
Eu sunt de parere ca este de la unul din injectoare. Am un renault megane 2, 1,5 dci si am constatat aceiasi vibratie la relanti. Chestiunea interesanta la mine este ca vibratia nu se simte tot timpul ceea ce ma indreptateste sa cred ca injectorul se blocheaza si se si deblocheaza. Nu am facut cercetari suplimentare insa am exclus schimbarea celor trei tamboane de la motor. Mai este o chestiune in legatutra cu vibratia - se aude si un zgomot la motor? la mine se aude o data cu vibratia?
*


omule, omu' are bucsa care tine motorul sa nu se miste rupta, cum sa zici ca nu e de la aia radmasa.gif + ca trebuiesc inlocuite si celelalte 2 bucsi
ccv81
am sa postez si eu aici.sper sa fie bine.am ceva timp de cand ma trepideaza masina de ma innebunit.stau la semafor si mi se balanseaza acul la turometru de parca e turbat in acelasi timp in care masina zguduie.mergeam astazi constant in treapta a-2-a si ma zgaltaia,deasemenea la urcare de panta parca imi taie macaroana,apas pedala la maxim dar nu are nici un efect de parca nu ar avea nici o legatura acceleratia cu motorul.are cineva idee?am scos mufa la egr,face la fel sad.gif .ceva sfaturi?s-a mai izbit cineva de aceasta problema?mentionez ca nu am ajuns sa o pun pe un tester
mihnis
regulator de presiune de pe pompa,
injectoare.
ccv81
QUOTE(mihnis @ 21 Mar 2013, 08:02)
regulator de presiune de pe pompa,
injectoare.
*


care ar fi mai exact? o poza ceva ca nu am idee care e.merci
thoorq
Salut.
Am schimbat si eu bucsa neagra din stanga sus de la motor.
Problema este ca nu-mi mai intra in viteze cand am motorul pornit. In revers deloc, iar in 1,2... cu mare chin.(cu motorul oprit intra fara probleme)
Mentionez ca nu am sustinut motorul cu nimic atunci cand am montat bucsa. Posibil sa se fi descentrat aliniamentul cu cutia de viteze de nu mai intra?
Cum o repar?
angel-boy
salut colegi, am o oscilatie la relantii , se simte se si aude daca asculti motorul
o sa atasez in video cu turometru.
andrescyo
Cu siguranta este tamponul motor de langa cutia de viteze cel lung. Pret nou intre 95 lei si 285 lei .
daniLaguna2
Sale.am si eu o problema când bag. Treaptă 2 vibrează motorul așa cu tot cu bord.când e sa tragă doar, dar ea trage nu am probleme, am ambalaj nou si rulment nou, volanta cu masă simplă si la service a zis că e bună , altceva ce poate fii că tampoane etc , nu am verificat ,la relanti nu vibrează...e k doar când dau a 2 a și e la viteza mika..ast

6 Feb 2014, 19:06:
Up
lupascuiulian
de ce va timp am un barait la cand accelerez usor de la filtru de aer,intra parca in rezonanta,am incercat sa-l stang mai tare de i-am rupt o ureche sad.gif,am bagat o carpa presata langa filtru si se aude mai putin,daca mai are cineva aceasta durere poate o spune aici pe forum

sunt in cautarea unui filtu de aer petru masina din semnatura
Sequention
Si eu am luat acuma o saptamana laguna 2 faza 2 , 2.0 diesel(2007) si am un barait ciudat undeva intre 1500-2000 de ture, mecanicul meu zice ca de la un suport motor; ce am mai descoperit "teava" care intra in filtru de aer nu sta fix de parca ar lipsi un element de sustinere, si daca misc de ea se aude un bazait; eventual daca cineva ar putea sa puna o poza cum ar trebui sa arate; inca odata mentionez ma intereseaza asa zisa teava, tubulatura exact unde se imbina cu filtru de aer, daca sta fix si cum este fixat

Multumesc
stany
postez si eu aici chiar daca a mea e benzina (1.6 16v) ca sa nu mai deschid alt topic...problema sta in felul urmator.
Pana acuma aveam o mica trepidatie la relanti dar nimic serios era ca un "zvac" asa dar de dimineata se simte o vibratie destul de puternica si motorul nu mai e silentios se aude huruit ca un diesel. de tras trage la fel de bine in mers inafara de huruit nu e nici o diferenta. si daca pun mana pe tamponul ala de sus de langa motor se si simte si se si vede cum vibreaza motorul.
In prima faza am zis poate e vreo fisa\bujie ceva ca parca merge in 3 pistoane am scos pe rand cate o fisa motorul da sa moara deci nu de aici e problema. Pe ddt apar 2 erori care le am de vreo 2 ani...

astea ar fi erorile : Injection - S2000_Atmo - SoftA3 Failures detected
◦pannes mémorisées sur une des entrées
◦sonde à oxygène aval

are idee cineva de la ce ar putea fi asa deodata?
espacern
Verifica schimba sonda lambda.....din spate!

@+
stany
cand e sonda lambda nu se aprinde in bord martorul ala galben in forma de motor? eu nu am aprins nimic si nici nu s-a aprins vreodata ala...
boeru_laurentiu
Cum se verifica acea sonda lambda ?
tacufmr_lagunaII
Cu un test la dealerul Reno. Vor verifica daca parametrii indicati de sonda landa se incadreaza in plaja specificata.
catalin1
QUOTE(stany @ 21 Sep 2014, 17:59)
postez si eu aici chiar daca a mea e benzina (1.6 16v)  ca sa nu mai deschid alt topic...problema sta in felul urmator.
Pana acuma aveam o mica trepidatie la relanti dar nimic serios era ca un "zvac" asa dar de dimineata se simte o vibratie destul de puternica si motorul nu mai e silentios se aude huruit ca un diesel. de tras trage la fel de bine in mers inafara de huruit nu e nici o diferenta. si daca pun mana pe tamponul ala de sus de langa motor se si simte si se si vede cum vibreaza motorul.
In prima faza am zis poate e vreo fisa\bujie ceva ca parca merge in 3 pistoane am scos pe rand cate o fisa motorul da sa moara deci nu de aici e problema. Pe ddt apar 2 erori care le am de vreo 2 ani...

astea ar fi erorile : Injection - S2000_Atmo - SoftA3    Failures detected
◦pannes mémorisées sur une des entrées
◦sonde à oxygène aval

are idee cineva de la ce ar putea fi asa deodata?
*

ar putea fi cele spuse de colegi dar si eventuale cauze ,injectoare infundate bujii, bobine de inductiecre ar putea lucra intrerupt ,sau diferiti senzori
stany
o sa o duc zilele astea la un service sa vad ce zic..ma gandesc ca daca alte erori decat cele care le aveam de mult timp nu am nu prea are cum sa fie ceva electronic.
O sa cer sa verifice si evacuarea si suportii de la motor ..tind sa cred ca ar putea fi si de pe aici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.