Salut tuturor! Iata ca vin cu o noua problema.
Intro seara am alergat eu prin oras si a inceput sa mi se aprinda becul de la ulei. Ok. Mergem la magazin luam un litru de ulei, il bagam frumos la motor si plecam. Martorul stins, totul frumos! Dupa vreo 7-8 km a inceput dumneaiei sa se balbaie stand frumos la semafor si dintro data.... a inceput sa se tureze singura ca nebuna de am zis ca sare motorul in sus. Am rasucit cheia sa opresc motorul dar ea nimic. Pana la urma s-a orit, Un fum imens in spatele meu si multe, foarte multe clacsoane. Toate bune si frumoase Am lasato, s-a racit, am pornit cu chiu cu vai am ajuns acasa.
Am intrat pe forumuri sa citesc. Ba una ba alta, ba injectuare, ba turbosuflanta. Ideea este ca dimineata a pornit, a mers frumos pana am ajuns in Piata Victoriei. Din Chitila pana acolo, timp suficien sa se incalzeasca si sa....SE TUREZE DIN NOU cu fumul acela alb de rigoare. OK! hai sa vedem ce-i de facut. La Chibrit, pt cine stie, exista un service diesel. Raspunsul la intrebare a fost clar: ulei in capul pistoanelor si de aici autoaprinderea. De unde ulei? Din turbosuflanta! Ce-i de facut? Schimbat turbo, reparat turbo, sau....anulat turbo, asta pana se face rost de bani pt schimbat sau reparat. S-a optat pt anulat turbo cu pierderile de rigoare.
Am mers frumos acasa si punete pe treaba. Am scos ce era de scos din turbosuflanta, am opturat circulatia gazelor, am opturat almentarea cu ulei etc. Remontez la loc dau cheie si ..... MERS NORMAL Dar asta pana cand sa incalzit cand a luato din nou de nebuna.
Una peste alta uleiul vine din capacul culbutorilor, tachetilor, cum vreti sa-i spuneti, Pe unde ar trebui sa iasa gaze si foarte putin ulei, pe acolo la inceput picura iar apoi incele sa curga, si sa se duca in turina si de acolo mai departe in admidie si tot asa. Am scos joja, si pe acolo gaze iar dincolo pe furtun nu mai curgea ulei, doar picura, insa a inceput sa stropeasca si pe la joja. Una peste alta imi arunca tot uleiul din baie. Stau si ma gandesc ca, compresia sa se duca in baia de ulei ??? Sa fie segmentii pe linie sau si mai frumos sa trebuiasca segmentare facuta??? Sau ce???