Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martor antipoluare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
dorianiasi
dupa o alarma "check injection" urmat imediat de o crestere in putere a motorului,mi-a ramas aprins martorul antipoluare. ce s-a intamplat,ce s-a mai dus :catalizatorul,senzorul ??
Hack
Nu mai bine pui un tester pe ea? unsure.gif
sebastian_reno
Salut,

Sa nu fie una din sondele lambda dusa.
Pune testerul si ai sa vezi imediat.

Cu repsect,
Adila16
Da-ne, te rog, mai multe detalii...
Adicatelea, in ce conditii, ce simptome adiacente a a vut motorasul sanioarei?
Ce kilometraj are masinuta ta?
Cum sta la capitolul bobine? Cat de ''batrane'' sunt...
Din proprie experienta pot povesti ca una din bobinele sanioarei mele (cea din semnatura, cu 90k km la bord), aflata intre deces si moarte, mi-a dat pe OBD felurite feluri de coduri de eroare, inclusiv "check injection" si oarece informatii despre actuatorul clapetei de acceleratie, pe Bnak-ul 1, e adevarat, dar tot despre actuator era vorba... wink.gif Cu aprinderea martorului anti-poluare si tot corolarul de luminite... smile.gif
Ocazie cu care am inlemnit pret de o secunda, cugetand la costul unei eventuale reparatii... biggrin.gif
Ca pana la urma sa constat, conform asteptarilor initiale, ca bobina de la unul din cilindri a decedat prin exitus... biggrin.gif Desigur, dupa ce printre alte coduri de eroare mi-a dat si "random misfire detected"... wink.gif
D-aia iti cer mai multe detalii...
Pacat ca ne separa cateva sute de km, altminteri te-as fi invitat la o "partida" de OBD...
dorianiasi
va salut ! megane-ul e sh ,are 98000 km (?!)am schimbat bujiile si bobinele (beru) iar la o diagnoza tipul de acolo mi-a spus ca nu stiu ce, e la valoarea de 98.5%.sa se fi referit la catalizator,sau sonda lambda, nu stiu,eram cu alta prb. atunci .
sebastian_reno
Salut,

Mergi la tester, dar sigur este sonda lambda aval. (cea de sub masina).


Cu respect.
Adila16
Pe Freeze Frame, la afisarea codurilor P0683, in prima instanta (actuatorul clapetei de acceleratie in Bank-ul 1), apoi P0300 (random misfire detected) si P0302 (Cylinder 2 misfire detected, concomitent cu aprinderea martorului convertorului catalitic pe bord), UCH era incarcat 98.5%...Iar scala antipoluare semnala cu vehementa bubita la convertorul catalitic...

Insa, cum bine a zis colegul sebastian, cel mai relevant este un intergoatoriu cu testerul. Fie OBD, fie CLIP...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.