Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Va rog 2-3 sfaturi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
PuLuX
Salut tuturor,

Sunt nou pe forum, citesc zilnic dar abia acum mi-am facut cont.. Am un clio 1.5 dci/80 cp, 2005, si am facut marea prostie sa bag motorina la bidon (motorina ce se foloseste la locomotive). Am umplut rezervorul, si am plecat la cluj. Masina tragea foarte greu, mi-era frica sa ma bag in depasiri. Am ajuns la cluj pe la orele 21 iar pe la orele 4 dimineata m-am urcat in masina sa vin spre buc. Masina a pornit putin mai greu, avand in vedere ca imi pornea la sfert. Si pe parcursul unei saptamani, zilnic pornea din ce in ce mai greu pana cand nu a mai vrut sa porneasca.

Am fost la 2 mecanici:
1.- mi-a facut testul cu siringa( furtunase de retur) - ok
- a pus tester presiunea era de 80 bari (in loc de 300 cat era normal) verdict toate cele 4 injectoare
2. a pus pe tester aceleasi simptome ca primul.

Intrebarea mea este: Stie careva un mecanic priceput, care lucreaza mai ieftin (ce am gasit pana acum e 400/buc)

Am tot citit pe aici si e un tip adi, are servici prin ghencea parca.....a fost careva la el? din cate am citit pare ok.
espacern
Bun venit pe forum!

Daca vrei sa faci"economii"la combustibil te sfatuiesc sa te orientezi spre o masina cu motor diesel de generatie veche(TDI-TD)care nu sunt asa de pretentioase cu calitatea combustibilului.
Motoarele DCI functioneaza cu motorina de calitate atat caloric cat si dpdv al impuritatilor.
Problema cu masina ta este un pic mai dificila:injectoarele nu se defecteaza singure si mai ai si alte piese care se schimba acum.....
Economiile la reparare aduc in curand alte cheltuielii....asa ca cel mai bine este sa te adesezi la un service autorizat Delphi unde ai garantie/piese de calitate/experienta in domeniu.
Pompa de inalta/filtrul de motorina in ce stare sunt?

@+
PuLuX
Filtru de combustibil l-am schimat. Asta a fost primul lucru.
Plus ca aveam o fisura pe un furtunas (cred ca era de retur) de motorina. L-am inlocuit si pe ala. Inainte sa schimb furtunasul era plin de bule de aer.
ady24
Nu stiu cum s'a facut testul de retur la injectoare si a iesit ok, dar nu e in regula cu ele. Din simptomele care le spui cu siguranta unul sau mai multe injectoare scapa prea multa motorina pe retur. In loc sa o dea spre pulverizator o da pe retur si de aici incep problemele cu pornirea.
PuLuX
ady cu tine vreau sa vb. daca poti intra pe mess e ok..... ti-am dat add...am mai vb prin mail...si sunt hotarat acum.
ady24
Apropos, vezi ca nu sunt din ghencea, ci din Regie, biggrin.gif viz-avi de caminele studentesti, stadion sportul studentesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.