Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Relanti neregulat motor rece
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
pfarcutiu
Salut!
Nu am gasit nimic asemanator asa ca am deschis un Topic nou.Problema la Symboala mea e ca la pana se incalzeste motorul la prima liniuta acuma de cand au venit vremurile reci i-mi fluctueaza relantiul intre 800-1000 cu consumatori porniti sau opriti nu conteaza.Martorul de avarie injectie nu se aprinde. Are cineva idee daca ar trebui sa ma duc in service? Masina mai e pana la 100000km in garantie,acuma are 96500km.
A doua intrebare ar fi daca e normal sa-mi scada acul de temperatura frecvent sub 3 liniute. In acel moment creste turatia la 1000rpm.Pana la 4 liniute urca doar daca merg in forja dar dupa ce incep sa merg normal scade la 3 liniute in conditiile in care conduc in afara localitatii vreo 15km constant cu 80km/h
Relu11
Termostat blocat pe deschis sau defect.
pfarcutiu
Poate sa influenteze termostatul stricat mersul la relanti? Ma refer la fluctuatiile de turatie?? Stie cineva vreun tutorial cu schimbatul de termostat? Curge tot antigelul din motor la schimbare termostat???
cmandrei
Dupa momentul in care ar fi trebuit sa se incalzeasca motorul - da.
Daca masina e pe benzina stiu sa-ti spun si e simplut. Daca e diesel nu stiu.
Nu se scurge tot lichidul, dar vreo 2-3 L lejer.
pfarcutiu
Din pacate e diesel 1,5dci 85cp. Astazi dupa 25km de mers acul nu a trecut de 3 liniute iar cand m-am oprit la semafor a scazut la 2,5 liniute si cand a ajuns la doua a crescut relantiul la 1000.Probabil ceva functie din ECU casa se incalzeasca motorul.
Dar nimeni nu mi-a raspuns de ce am dimineata dupa ce pornesc motorul relantiul neregulat????? Variaza intre 800-1000 de mai multe ori dupacare se opreste iar incepe.Asta face in fiecare zi masina pana ajunge la prima linuta.
tonyzg
Din pacate asa patesc si eu inca de anul trecut. Am tot diesel 1.5 dci 85 cai. Am fost cu ea in service, mi-au verificat injectoare, pompa de injectie, si fel de fel de parametrii si degeaba; tot nu i-au dat de cap. Si a mea face la fel: o pornesc la rece, creste relantiu la 1000 si cand o apuca pe ea mai scade la 800 si apoi urca la loc. Mi-au zis ca sa o las asa ca nu are nimic smile.gif Cert e ca nu mi-a facut probleme pana acum.
Daca afli de la ce e, te rog sa imi spui si mie.
reptileq
Cam la fel si la mine, acelasi motor. Pana se incalzeste se mai balbaie, daca e frig afara si conduc "linistit" la drum lung scade temperatura la lichidul de racire; la service mi-au zis aceleasi chestii, ca ar fi ok, ca e motorina din rezervor rece & stuff...
Gabriel R
Salut,
Am si eu o problema la relanti. De cateva saptamani de cand a scazut temperatura, dimineata la rece motorul are niste intreruperi oarecum ciclice (la 20-25 de sec) care insa dispar cand acesta se incalzeste. Motorul cand il pornesc sta la turatie normala de motor rece 950-1000 de ture, apoi la intervalul de timp mentionat cade pret de o secunda la 700-750 de ture ca si cum ar tinde sa se opreasca apoi iar urca la 950-1000 de ture si o tine tot asa pana se incalzeste.
Masina porneste si consuma normal, nu scoate fum, etc... Aveti idee de la ce ar putea fi ?
AndreiMR
Cam asa facea si masina mea (se simteau niste "balbaieli" la relanti, dar turometrul nu varia) cand am alimentat de la Petrom si am mers mult prin oras. Cu motorina de la Rompetrol sau OMV nu a mai facut. Daca si cu alta motorina face la fel probabil ca e de la regulatorul de presiune, poate reusesti sa il cureti si sa vezi daca mai face asa.
Gabriel R
Multumesc pentru sfat Synyster . De alimentat , alimentez numai de la Mol . A mai desfacut cineva regulatorul de presiune si l-a curatat ? Este o operatie complicata ? Am de gand sa ma duc cu masina la reprezentanta la tester poate asa voi elucida problema .
S4b1n
Am avut aceeasi problema, am rezolvat-o ieri. Se cheama inlocuit regulator de presiune. Poti sa incerci si o curatare, dar un coleg zicea ca dupa un timp i-a aparut iar fluctuatia de ralenti.

Regulatorul l-am luat cu 345 lei + 50 lei manopera la service.
Am detaliat in jurnalul de bord mai multe.

EDIT: cati km ai la bord? Mie imi facea figurile cu fluctuatiile de pe la vreo 60000, dar abia acum aproape de 69000 am schimbat regulatorul.
Gabriel R
S4b1n, masina are 67000 . M-am programat deja la Serus Ploiesti pentru tester . Zici ca la reprezentanta era destul de scump regulatorul de presiune . Spune-mi si mie ,te rog , de unde l-ai cumparat ?
S4b1n
L-am cumparat de la un magazin de piese auto specializat Dacia, din Craiova, 345 lei. E aceeasi piesa si pe dci-urile de la Dacia. Poti sa intrebi deja pe la magazine de regulator presiune injectie, pentru ca aproape sigur asta e problema.

Deci ai kilometraj apropiat de al meu, probabil si tu ai mers ceva pana sa iti dai seama ca face asa, sau pana sa inceapa sa faca mai rau incat sa-ti dai seama. La mine pe tester varia presiunea la ralenti vreo 70 bari, 190-260 bari. Ori au avut cele fabricate prin 2007 problema asta ori nu stiu ce sa zic. Ciudat ca pana acum nu prea am vazut discutie pe forum despre piesa asta.

Sa-mi spui de curiozitate cat te costa diagnoza, piesa si inlocuitul, sunt curios daca difera preturile. Diagnoza la mine a fost parca vreo 120 lei.
Gabriel R
Revin cu noutati ! Am fost la Serus Ploiesti unde in urma diagnozei ,care a costat 30 de lei , s-a constatat ca intradevar regulatorul de presiune se face vinovat de acele fluctuatii . In cazul meu undeva la 25 - 30 bari sub presiunea standard de 260 de bari din pompa de injectie . Mecanicul de acolo mi-a spus ca nu este asa de grav si ca mai pot merge asa o perioada neimpunandu-se inca schimbarea regulatorului si e posibil ca acesta sa-si revina de la sine ( mersul mai turat ar ajuta ca debitul marit de motorina sa inlature murdaria acumulata in sita regulatorului ).
Concluzie -voi schimba regulatorul de presiune numai daca fluctuatiile acelea la relanti vor creste in intensitate . Am gasit pe net ( http://www.piesenet.ro/Sistem-Alimentare-C...-1.5-dCi-Delphi ) cu 300 de lei ,la reprezentanta costa in jur de 500 de lei .
Mutumesc mult S4b1n si Synyster pentru ajutorul acordat .
S4b1n
Mda, diferenta frumoasa de pret la diagnoza, 30 - 120.....

Intensitatea fluctuatiilor nu cred ca va scadea, cel putin la mine parca s-a tot intensificat, si nu avea cuplu motorul la turatii joase, adica plecam greu de pe loc. De mers, am mers si turat, saptamanal aproape fac 500 km extraurban mergand cu 2700-3000 de ture 100km pe autostrada, si ma las frecvent la ea.. dar atata timp cat inca ti se pare ca poti pleca ok de pe loc, nu cred ca e problema. La mine in special la rece simteam ca nu prea face fata la plecarea de pe loc.
avrambogdan
Salutare,

Si eu am aceeasi problema cu relantiul la rece. Mie mi-a facut de pe la 20-30k km, dar am ajuns la 90k si deja se intensifica; adica de genul a aprox 200 ture per sec. Asta numai la rece, cand se incalzeste e totul ok. Si mie mecanicul mi-a zis acelasi lucru; regulatorul de presiune trebuie schimbat. O sa ma ocup si de aceasta problema in viitorul apropiat si va spun cum e dupa. Beleaua mea acum este servodirectia, se pare ca raba vireaza mai usor decat mine. O sa caut topicul sa vad ce naiba ii fac.

14 Jan 2012, 12:46:
Apoi cu termostatul e la fel. Trebuie s-o calc sa poata sari de 3 linii; alfel iarna nu sare de 2 linii. Vara se duce pana la 4. Este simplu de schimbat, dar rezolva problema? Stiti ca sunt doua feluri de termostate, pentru zona rece (deschid mai tarziu) si pentru zone calde (deschid mai devreme)? Teoretic noi avem pentru zona calda. Se poate sa se fi decalibrat, sa deschida mai devreme. Sa nu mai zic de caldura iarna, care e un cosmar pana se incalzeste in habitaclu. Traiasca aerul conditionat care dezabureste, altfel mergeam cu geamurile deschise, ca la Dacii.
reptileq
Salut,

De cand cu temperaturile astea am inceput sa vad alte probleme. La prima pornire dimineata dupa o zi - doua de repaos am caderi de putere si in sarcina. Imi acelereaza asa in suturi, se simte mai ales de pe la 2000 de rpm si asta doar pana se incalzeste. Poate fi tot regulatorul de presiune? Nu stiu daca are legatura, la ultima revizie (60k) s-a umblat la chestiile normale, distributie, filtru motorina etc. Inainte de asta nu am vazut nimic de genul, si iernile trecute a fost totul ok. O sa incerc sa ajung si la o diagnoza.
ady24
In acest caz as recomanda o diagnoza pentru a se vedea daca exista presiune constanta in pompa. De asemena as recomanda si verificarea egr'ului daca deschide sau inchide si mai ales in ce moment. Toate acestea se pot vedea numai la cineva care stie sa citeasca datele motorului in timp real.
S4b1n
E foarte probabil sa fie regulatorul, vad ca deja devine un trend regulatorul defect la 1.5 dci 85cp 2007-2008, putin dupa 60000km, insa fara o diagnoza nu poti sa fii sigur.
pfarcutiu
Revin cu noutati.Am bagat nasina in service Renault in germania me motivele de mai sus.Mi-au pus un soft nou la motor asta au primit indicatii de la Renault dar probleme nu sa rezolvat total in sensul ca tot are acele caderi de turatie dar mai mici.Relantiul dupa noul soft sta mai mult pe 1000rpm.Miercuri m-au chemat din nou pt ca : vine un specialist care se ocupa numa de cazuri dinacestea deosebite.(sunt curios ce va gasi specialistul saptamanaviitoare)Ei nu au gasit nimic in calculator.I-am intrebat daca nu trebuie schimbate bujiile si mi-au spus ca nu se schimba la nr. de km. ci cand apare eroare pe bord blink.gif Eu stiu ca pe bord nu apare nimica cand se duc bujiile.A fost schimbat si termostatul dar cu toate acestea azi dupa 30km de kondus oras si judetean aveam 1,5linii cand am ajuns la destinatie.Ei zic ca totul e normal blink.gif in legatura cu temperatura motorului.
A si apropo de serviceurile din germania renault: mi-au rupt o ureche de la capacul motor au lipito cu lipici si au puso inapoi.Problema e ca romanul se mai uita ce sa facut in service.Asa ca m-am dus inapoi si am cerut alt capac.Nu au comentat nimic si-au cerut scuze si au comandat altul.
S4b1n
Nu prea e normal ce spui despre termostat. Ar trebui sa se incalzeasca in mai putin de 10 km.

Referitor la bujii, apare eroare pe tester daca e arsa una din ele.

Si la tine problema cu fluctuatiile ar trebui sa fie tot din regulatorul de presiune..
pfarcutiu
Termostatul cica ar fi acuma nou.Pe furtune se vede ca au fost toate umblat la ele.In acccelerari brutale temp urca pana la 3 linii dupa care la mers usor scade la 2 sau 1,5.Nu poate sa fie de la termoplonjoanele care incalzesc apa????Eu asa stiu ca are masina asa ceva.
S4b1n
Din ce spui tu, termostatul pare sa fie defect. Si al meu e putin defect, dar imi deschide la 3 linii (70 grade) in loc de 4, dar nu prea scade sub 3 linii deloc. Nu e normal fenomenul, atrage-le atentia. Nu stiu nimic despre termoplonjoane, daca au masinile noastre
diesel_power
1.5dci de pe Clio si Symbol nu au termoplonjoane. Posibil la cele de pe Megane si Laguna sa existe.
reptileq
Din cate am mai citit pe forumul colegilor de la Dacia, problema legata de afisarea temperaturii in bord pt dci apare si la ei dar ar fi o chestie legata de calibrarea afisajului. La 2 linute temperatura lichidului de racire ar fi undeva ~83 grade iar la 4 ar ajunge ~89-90. Acum poate sunt diferente, la Logan stiu ca afisajul este electronic nu analog.

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1672387

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...dpost&p=1308906
pfarcutiu
Revin cu noutati. Dupa doua saptamani de stat in service in sfarsit e si amsina mea reparata.Au schimbat regulatorul de presiune la insistenta mea (Multumesc celor de pe forum) dupa care masina nu a mai pornit decat in 3 cilindri. Murise un injector.Au schibat si un injector pe garantie si acum relantiul e ok nu mai fluctueaza.Intrebarea mea la service a fost de ce nu au schimbat toate 4 injektoarele??????Raspunsul lor a fost ca la unele motoare se schimba toate 4 odata la altele nu si ca renault asa ar fi dat indicatii sa schimbe doar u´n injector.
S4b1n
Care a fost cauza schimbarii injectorului? Ce a determinat defectarea lui?
pfarcutiu
Salut!
Pur si simplu dupa montarea regulatorului de presiune mi-au spus ca masina a pornit in 3 cilindri si ca murise injectorul de pe cilindrul 3.Masina merge momentan ok dar cand accelerez si trec de 2500 de ture incepe sa se auda un tacanit ca de avans.Sunt injectoarele???Sunetul l-am mai auzit si inainte de reparatie din cand in cand, dar acuma se aude la fiecare accelerare cu pedala in fund dupa 2500 de ture.Daca accelerez progresiv nu se aude. Sa fi pus ceva solutie de curatare in rezervor ????
meggeo81
ai un injector care nu tine presiune, si nu lucreaza cum trebuie.
adu-o la turatia resp sa auzi tacanitul, tine-o asa si scoate pe rind mufele electrice. cind dispare, ala e defect.
dupa care reparat injectorul.
djraoulus
Asa face si a mea de noua dimineata cand sunt temperaturi negative.
Regulatorul ar fi problema ?
pfarcutiu
Am sa incerc sa o turez pe loc.Dar din cate tin eu minte tacane ceva ca un avans la daciile vechi doar in sarcina si in momentul cand las acceleratia se mai aude un ´´Tac``mai puternic dupa care liniste.La accelerari fine nu ajunge sa se auda acel ``Tac``
S4b1n
djraoulus: se poate sa fie regulatorul, pe tester afli sigur.

pfarcutiu: Daca ei au scos-o din service si au zis ca e ok, si a aratat si pe tester ca nu are erori si ca merge bine, cred ca e doar o impresie tacanitul. Totusi, nu e un motor din cale afara de silentios 1.5 dci-ul... smile.gif Daca nu ai incredere in ce ti-au spus, du-te la un alt service. Daca zici ca ai garantie, ar trebui sa ai in orice reprezentanta. Nu strica a doua parere avizata.
pfarcutiu
Am facut ieri plinul si azi dimineata nu se mai auzea acel ``tac``.Ma gandesc ca pusesera ceva solutie in rezervor si de aia batea un injector.??
meggeo81
iti trage aer din rezervor. facind plinul ai depasit nivelul de unde iti trage aer ,tragind doar motorina.verifica paharul dela rezervor.
cind o sa-ti scada nivelul la motorina vor reveni acele tacanituri la motor.
aqua
Uneori la rece a inceput si la mine sa oscileze turatia la relanti
Ce parere aveti? Masina merge altfel bine, cand se incalzeste putin nu mai oscileaza
Am megane dar tot motor de 85cp
[attachmentid=162799981]
Cand pica acul se simte un tremurat
RazvanF
Face asa exact dupa ce ai pornit motorul nu? La mine este tot asa, dupa ce am pornit motorul, are acea mica oscilatie, care se vede la turometru si se simte si la motor, numai cand e rece motorul, dimineata si cand plec de la munca, ora 4, dar odata incalzit motorul nu mai face asa.
aqua
Da,apare doar cu motorul rece, ai gasit vreo explicatie?
RazvanF
Nu, nu m-a "deranjat" deloc, posibil sa fie ceva legat de pornirea la rece, poate asa e construit.
aqua
smile.gif cum sa fie asa construit ... e anormal sa faca asa, plus ca la mine cand pica turatia si ecu o corecteaza tremura masina destul de bine
oricum, asta a aparut de vreo 2 sapt la mine, inainte nu exista asa ceva ca as fi observat
vallixx
Poate fi de la ansamblul corp clapeta.

Eu am treaba asta de noua. Si am avut-o si la Clio precedent.
La rece, rece adica foarte rece, sub 10 grade aproximativ, oscileaza turatia si da si un pic in nas daca incerc sa o accelerez ceva mai brusc. Dar face treaba asta numai pana se incalzeste un pic. Un pic insa inseamna un pic, adica 2-3 min, nici nu e nevoie sa se salte acul. in 1-2 km e gata.

Daca nu te deranjeaza in mod special, las-o asa.
Pe mine nu ma deranjeaza, mai ales ca la rece oricum nu o alerg.....
RazvanF
Daca este masina din semnatura atunci e diesel si la cum se aude in clip e clar diesel biggrin.gif
Verifica conductele de motorina sa nu aiba un gol de aer care sa iti cauzeze problema.
aqua
da, e diesel, la mine nu da deloc in nas la accelerare, chiar si la rece, singura problema e ca pica turatia cate un pic cand sta la relanti, dupa ce am plecat cu ea fac 1 km pana la primul semafor si cat stau la el deja nu mai face.
aer mai are ceva bule pe conducte dar asa a avut dintotdeauna, ca am urmarit aerul pe conducte cand am avut alta problema acum 2 3 ani cu o pornire grea iarna, care pana la urma nu avea nicio legatura cu bulele care existau si atunci (era din cauza bujiilor incandescente contrafacute)
in sfarsit, problema n ar fi prea deranjanta daca nu s-ar simti destul de tare cum tremura motorul ca si cum ar muri cand pica turatia
bilstan
QUOTE(vallixx @ 6 Jul 2015, 15:58)
Poate fi de la ansamblul corp clapeta.

Eu am treaba asta de noua. Si am avut-o si la Clio precedent.
La rece, rece adica foarte rece, sub 10 grade aproximativ, oscileaza turatia si da si un pic in nas daca incerc sa o accelerez ceva mai brusc. Dar face treaba asta numai pana se incalzeste un pic. Un pic insa inseamna un pic, adica 2-3 min, nici nu e nevoie sa se salte acul. in 1-2 km e gata.

Daca nu te deranjeaza in mod special, las-o asa.
Pe mine nu ma deranjeaza, mai ales ca la rece oricum nu o alerg.....
*


1.4 16v si a mea face exact la fel si tot de noua...vara -iarna nu conteaza...trebuie sa o las pina turometrul scade un pic adica 1-2 min max
iter8tor
QUOTE(bilstan @ 9 Jul 2015, 09:01)
1.4  16v  si a mea face exact la fel si tot de noua...vara -iarna nu conteaza...trebuie sa o las pina turometrul scade un pic adica 1-2 min max
*



Si eu patesc exact acelasi lucru.

Dupa ce am reclamat problema la service (reprezentanta), au rezolvat-o in cel mai romanesc mod posibil: au ridicat putin turatia la relanti.
crisolro
QUOTE(aqua @ 6 Jul 2015, 22:17)
da, e diesel, la mine nu da deloc in nas la accelerare, chiar si la rece, singura problema e ca pica turatia cate un pic cand sta la relanti, dupa ce am plecat cu ea fac 1 km pana la primul semafor si cat stau la el deja nu mai face.
aer mai are ceva bule pe conducte dar asa a avut dintotdeauna, ca am urmarit aerul pe conducte cand am avut alta problema acum 2 3 ani cu o pornire grea iarna, care pana la urma nu avea nicio legatura cu bulele care existau si atunci (era din cauza bujiilor incandescente contrafacute)
in sfarsit, problema n ar fi prea deranjanta daca nu s-ar simti destul de tare cum tremura motorul ca si cum ar muri cand pica turatia
*



cauzele pot fi multiple si un test S-AR putea sa rezolve problema ... nu stiu de clapete, senzori volanta sau altele si deci e posibil sa fie de pe acolo, dar stiu ca altii au avut asemenea manifestari si s-au rezolvat cu curatare/inlocuire regulator presiune de pe pompa, curatat pompa si/sau injectoare cu ultrasunete (sau inlocuit daca s-au gasit defecte sau uzuri iremediabile), inlocuit filtru carburant, para amorsare sau conducte ori oringuri de pe la sistemul de alimentare (nu etansau bine)
am si eu "caderi" d-astea de ralanti insa eu am remarcat ca face fie calda, fie rece atunci cand e rece afara; cu cat e mai rece afara, cu atat face mai des si mai urat si de aceea m-am gandit si la vreun senzor de temperatura ceva ... inca nu mi-am batut capul prea tare caci acum e cald afara biggrin.gif
face de vreo 5 ani in sezonul rece insa parca iarna trecuta s-a accentuat si va trebui sa fac ceva pana vine iarna urmatoare
acum vreo 3 ani am cerut investigarea la Serus (eram acolo cu o alta problema si am explicat si aceasta problema) insa pe calculator nu au gasit nimic in neregula pe parte de injectie dar am inteles ca uzura unei supape retur la un injetor (sau mai multe) poate da astfel de caderi de ralanti si, fiind defect fizic si nu electronic, sunt sanse sa nu vada calculatorul problema decat in faza "terminala"
pe de alta parte, porneste ca in prima zi, trage bine si nu scoate fum mai mult decat ar trebui (doar dupa frecus in oras si cam la primele 3 pedale mai serioase, in special la prima)

a ... ce am mai observat: parca dadea s-o apuce damblaua si acu vreo luna, desi e cald afara si am incercat sa schimb motorina din mol nustiucum (aia ieftina) cu mol evo (sau cum i-o zice la aia scumpa) si pare ca ralantiul e mai frumos si toarce ca o pisica (ragusita, ca la 97k km) ... ca e de la motorina "mai buna", ca e de la temperaturile mai mari decat acum o luna, nu stiu sa zic

ca si erori, in momentul asta la masina mea exista o eroare care reapare desi se sterge mereu, nu aprinde becuri in bord ci doar indica o functionare la capacitate sub normal a EGRului; nu am ajuns sa-l curat dar banuiesc ca asta nu poate da ralanti neregulat ... doar banuiesc

daca te ajuta ce am scris bine, daca nu ... bafta sa-i dai de capat (nu cred ca e normal sa faca ceva de genul asta daca nu avea un astfel de compaortament in trecut) si anunta-ne ce a fost si cum s-a rezolvat
aqua
deocamdata nu am ajuns sa i fac vreun test, o sa plec in co si o sa fac un plin cu efix, sa o alerg cu asa ceva, nu am mari asteptari da sa vedem
altfel, din ce am citit, asa am ramas si eu cu impresia, ca ori de la regulator ori ceva pe la injectoare
filtrul tocmai l am schimbat, dar a doua zi de dimineata la fel a facut deci a iesit asta din discutie
cu oringuri, conducte, aer nu cred, stiu ca la asa ceva prima problema e pornirea mai lunga sau mai grea, ori la mine porneste foarte bine
deocamdata mai astept si eu pana ajung inapoi sa pun un tester pe ea
devilgenius
Am si eu o problema la prima pornire din zi... dupa ce ii dau cheie, motorul se tureaza normal iar dupa aceea relantiul scade sub 1000 rpm, si fluctueaza o perioada in jur de vreo 5 secunde foarte urat, se simte un tremurat foarte tare dupa care turatia revine la normal 1000 rpm.
Care sa fie problema?
besonic
Am avut si eu o problema similara. S-a rezolvat cu inlocuire regulator de debit. E valabil pentru Diesel 1.5.
Arata asa: http://www.daciashop.ro/supapa-regulator
devilgenius
Eu am benzina ...
Zaishen
Aceiaș problemă și la mine, pornesc motorul după câteva ore de stat (la rece) și oscilează relantiul, scade de la 850 la 500 ca și cum s-ar îneca, după care revine la normal, nu am probleme cu pornirea, nu pornește greu nici vara nici iarna, după 5/10 minute când ajunge să se încălzească apa la o liniuță sau mai sus, nu mai oscilează relatiul!
Am schimbat filtrul de motorină, urmează să schimb regulatorul de presiune de la pompa de injecție, se pare că el e vinovat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.