Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CHECK INJECTION
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
YonutDG
salut am si eu o problema ciudata. imi porneste greu la prima cheie (adica daca masina sta mai mult) si imi apare mesajul ,,check injection" . am fost la un prieten mi-a pus un tester (nu unul renault ce e drept) si mi-a zis ca am o eroare de genul: Unul din injectoare a fost blocat pentru o perioada. si a sters aceasta eroare. dupa ce a sters eroarea la o saptamana in mers iar mi-a aparut check injection si cand am pornit-o dimineata iar a luat-o greu (porneste greu si dupa ce o ia parca se ingatuie si apas degeaba acceleratia de abia la a 7 8 a pedala accelereaza)....chestia la care ma mai gandesc e ca problema a inceput imediat dupa ce am schimbat filtrul de motorina... daca imi puteti da un sfat va multumesc!!!
aaa si am schimbat si bujiile dar degeaba, si scoate fum pe teava de esapament desi cand a sters eroarea asta pornea ca si nu scotea nici fum



si ce e interesant ca dupa ce mi-a sters eroarea asta cu check injection a mers perfect iar dupa ce a reaparut iar face asa. mecanicul la care imi fac toate cele zice jos cu injectoarele si la curatat. sa fac asta???

Mai intai ai putea incepe cu un abecedar +10%
vastangiul
QUOTE(YonutDG @ 11 Nov 2011, 12:38)
salut am si eu o pb ciudata. imi porneste greu la prima cheie (adica daca masina sta mai mult) si imi apare mesajul ,,ceck injection" . am fost la un  prieten mi-a pus un tester (nu unul renault ce e drep) si mi-a zis ca am o eroare de genul: Unul din injectoare a fost blocat pt o perioada. si a sters aceasta eroare. dupa ce a sters eroarea la o saptamana in mers iar mi-a aparut ceck injection si kand am pornit-o dimineata iar a luat-o greu (porneste greu si dupa ce o ia parca se ingatuie si apas degeaba acceleratia deabia la a 7 8 a pedala accelereaza)....chestia la care ma mai gandesc e ca problema a inceput imediat dupa ce am schimbat filtrul de motorina... daca imi puteti da un sfat va multumesc!!!
aaa si am schimbat si bujiile dar degeaba, si scoate fum pe teava de esapament desi kand a sters eroarea asta pornea k si  nu scotea nici fum
si ce e interesant ca dupa ce mi-a sters eroarea asta cu ceck injection a mers perfect iar dupa ce a reaparut iar face asa. mecanicul la care imi fac toate cele zicee jos ku injectoarele si la curatat. sa fac asta???\
*


salut am avut si eu problema mentionata de tine . sa rezolvat la schimbarea injectorului defect.
YonutDG
mersi.... cred ca asta o sa si fac...
Mihai.D.G.
Am avut aceasta problema si eu. O bobina de inductie era "moarta". Acum, ar trebui sa verifici si bobinele...
268cca
salut!
cand o bobina e dusa se aprinde martorul de poluare si masina tremura puternic, iar lipsa de putere e constanta.

eu am o problema dupa prima pornire. se manifesta ca si cand ar fi infundat ceva si dupa 2-3 accelerari scapa de dop. am schimbat toate bobinele, deci ele ies din discutie. sa fie ceva legat de injectoare? nu imi apare niciun mesaj la bord, iar problema se manifesta doar in primele 5 min de la pornire.
mad toz
Initiatorul topicului cred ca are motor diesel.
YonutDG
da motorul meu este diesel.
am fost la service si aveam probleme cu injectorul 2 si 3 plus o problema la basica aia neagra care cica tre si schimbata.
eu am mai avut o pb cu pornirea si imi ziceau toti ca tot basica e de vina dar era filtru de mot care lua aer si se dezamorsa
dorianiasi
check injection si dupa asta masina creste in putere !! de la ce poate fi ?
YonutDG
revin de la service. mi-a pus baiatul testerul a sters iar eroarea / mesajul CHECK INJECTION si mi-a zis ca pierd presiunea din pompa de injectie. dupa o ora iar a aparut mesajul CHECK INJECTION. am ridicat capota si m-am uitat la conducta de motorina si se vede cum se duce motorina inapoi spre rezervor si multe bule de aer. acu cineva imi zice ca trebuie sa schimb basica aia neagra ca ar fi unisens si nu ar trebui sa lase motorina sa se duca in rezervor, dar am mai avut aceeasi problema si s-a rezolvat la schimbul filtrului de motorina dar atunci nu pornea pur si simplu acu porneste greu si scoate fum. chiar nu mai stiu. si daca stau sa ma gandesc bine pana la urma nici nu a fost de la injectoare...da in fine daca voi stiti ceva... poate ma lamuriti...ms
aleksanders
schimba basica aia si scapi de probleme
99AIM
Mai, daca scoate fum vezi ca ai unul sau mai multe injectoare duse sau chiar blocate,numai merge asa cu ea ca poate topesti draq vreun piston.
ovy_megane_1982
99AIM vreau sa te intreb daca check injection este acelai lucru cu injection fault?
de exemplu a mea nu dadea fum dar pornea greu sin cauza unui injector blocat
99AIM
Check injection are in general drept cauza o presiune scazuta in rampa comuna,poate fi chiar IMV defect pe cand injection fault arata o presiune slaba in rampa comuna de numai porneste normal.
30 mdc
la mine cand a aparut "check injection" aveam o bujie arsa

iar cu basica se scoate si se curata
intradevar are o supapa care se blocheaza dar asta nu e motiv
a mea are supapa blocata, singura problema e ca nu poti amorsa cand schimbi filtrul
YonutDG
ma nu stiu ce sa mai zic k nimeni nu stie ce sa-mi zica.
din momentul in care am schimbat filtrul de motorina a inceput sa-mi faca asa si am dus si injectoarele la curatat si mi-a zis ala ca mai merg nu ele sunt problema .
iar fum scoate la prima pornire si atat, dupa care nu mai scoate nici in mers nici daca o pornesc dupa 2 3 sau 4 ore, decat dupa o zi
saka_renault
yonutDG ai rezolvat problema cu pornirea ca acelesi sintome are si a mea si nu stiu de unde o fi ?
vastangiul
am mai scris la inceput , problema voastra am avut-o si eu iarna trecuta , decat peste noaptea pornea urat , scoatea fum + check injection si motorul parca mergea in 3. am fost la renault la service mi-a zis ca am un defect pe injectorul 3. am cumparat un injector dupa forum si sa rezolvat problema.
YonutDG
pt vastangiul: am spus mai sus k am dus injectoarele la test si curatat si nu am nici o problema cu ele, sunt bune. iar de rezolvat astazi merg sa imi verifice baiatul ce problema am k pe tester imi da o problema la injectorul 4 iar din ce mi-a zis acesta ar fi problema k injectorul nu primeste curent din cauza unui fir sau o mufa iar problema apare la pornire deoarece calc de bord nu vede inj respectiv iar dupa ce porneste o ia si acesta dar decat mecanic.
asta mi-a explicat baiatul de la serv renault.
vastangiul
QUOTE(YonutDG @ 24 Nov 2011, 11:41)
pt vastangiul: am spus mai sus k am dus injectoarele la test si curatat si nu am nici o problema cu ele, sunt bune. iar de rezolvat astazi merg sa imi verifice baiatul ce problema am k pe tester imi da o problema la injectorul 4 iar din ce mi-a zis acesta ar fi problema k injectorul nu primeste curent din cauza unui fir sau o mufa iar problema apare la pornire deoarece calc de bord nu vede inj respectiv iar dupa ce porneste o ia si acesta dar decat mecanic.
asta mi-a explicat baiatul de la serv renault.
*




este partea electrica stricata la injector , cand e rece atunci face probleme , in rest nu face nici o problema, asa era si la mine. pe retur da bine
incearca sa muti injectorul cu pricina in alta parte si vezi daca iti mai da eroare pe injectorul 4 sau in locul unde l-ai mutat.
YonutDG
am mutat injectorul 4 la inj 3 si aku astept sa vad unde imi da eroarea sau cum, da vad k merge super si nici eroarea nu o mai da, dar astept si dak e o sa va spun kum am rezolvat-o
gasparel_78
YonutDG, imi spui si mie, te rog, cum si daca ai rezolvat problema pana la urma?
La fel imi face si mie si nu reusesc sa-i dau de cap.
Mersi anticipat!
STALEX2004
salutare,
de ceva vreme de cand a venit frigul, megane-ul meu 1.5 dci 82cp porneste mai greu de dimineata; are un trepidat la relanti cat timp e rece (dupa ce se incalzeste trepidatul dispare in proportie de 70%); la 130 mers constant scoate ceva fum, iar cand accelerez se aude un huruit ca de rulment din compartimentul motor, din spatele consolei centrale; parca nu mai are puterea pe care ar trebui sa o aiba, iar la furtunul de la intercooler (cum te uiti din fata la masina, in dreapta jos) are ulei pe el si pica din cand in cand cate o picatura de ulei...din ce am observat, daca merg cu o turatie de 2200 constant am un consum bun, nu scoate fum deloc masina, dar daca depasesc aceasta turatie incep problemele.e posibil ca problemele mele sa fie de la turbina?la ce turatie intra turbina in lucru?ulei nu pot spune ca a consumat...cam 0.3-0.4 cm pe joja de ulei in 13kkm.o sa verific zilele astea bujiile, iar tamponul hidroelastic l-am schimbat acum 1 an;l-am luat original renault si l-am schimbat la renault.

L.E.:mentionez ca EGR-ul nu a fost curatat niciodata, iar asta iarna (acum circa 20kkm am facut un test de retur injectoare, cel cu borcanase, si au iesit OK)
STALEX2004
am verificat bujiile si am una arsa...in seara asta o voi schimba si revin

L.E. : am schimbat bujia si de dimineata mi-a pornit ok...raman celelalte probleme
BBF
Salutare!De vreo 2 ani de cand am masina, am probeme cu pornirea la rece. Invarte intre 6-8 secunde si in cel mai fericit caz o ia, asta daca nu e nevoie de o a doua apasare de buton.Cand porneste intr-un final, scoate un fum de zici ca e raba si merge intrerupt vreo 20 de secunde si tot atat timp scoate si fumul, apoi isi revine.
Am Clip si am facut nenumarate teste.
Injectoarele sunt verificate, pompa face presiune,nu am aer pe conducte, insa am o intrebare.
Credeti ca poate fi cauza regulatorului de presiune sau IMV?
I-am masurat rezistenta atat la rece, cat si la cald intre cei 2 pini si imi da 6.3, respectiv 5.9 ohm
Stiti cumva cat trebuie sa fie presiunea sina inainte de a apasa butonul de pornire, la rece? Eu am 4 bari si cand pornesc urca pe la 420-470 bari, apoi se stabilizeaza la 230.
Are cineva un tester disponibil sa masoare la el presiunea in rampa inainte de prima pornire?, la rece adica?
Multumesc!
lico
La mine e 0 si am aceleasi probleme la pornire, identice.
BBF
Lico, ai incercat sa schimbi acel regulator?Dupa masurarea rezistentei al meu pare a fi defect.
Simti pierdere a puterii motorului la accelerare sau plecatului de pe loc? La mine s-a intamplat sa mi se opreasca motorul.
Cine are un tester si caruia ii pleaca bine la rece ar putea sa ne dea un print screen sau sa faca un filmulet cu parametrii de injectie, sectiunea circuit carburant folosind sonda clip? Sau sa ne dea un print scren la graficul acelor valori.
Multumesc!

lico
BBF, citeste topicul meu..Fum 5 sec. la pornire
Tossi
@BBF: Eu imi mentin parerea, din experienta personala: pentru intreruperi la pornire, scoate mufa de la EGR si s-ar putea sa scapi de ele, la mine a functionat.
BBF
@lico am citit tot topicul si am vazut si filmuletul. A mea tuseste fumul mai urat.
Sa inteleg ca ai incercat si cu un alt regulator de presiune si tot la fel face?
Referitor la pornire...tie asa ti-a plecat la prima cheie sau era a doua cand ai inregistrat?ca a ta a plecat repede..a mea invarte vreo 6-7 secunde si apoi o ia.
Si eu am schimbat 2 diuze de la injectoare ca-mi dadea injection fault, insa nu am fost sa le pun pe stand sa-mi genereze aia cod si sa le inregistrez incalculatorul masinii. Sa conteze oare asa mult asta? Voi posta si eu un film, sa vedeti acolo fum. ce scoate raba mea.
E foarte ciudata problema asta cand e mai rece afara, cand sunt temperaturi de la 10 grade in sus o ia din prima.

@Tossi, voi incerca si varianta cu demufarea egr-ului...

L.e. Atasez un grafic cu parametrii la pornire...

user posted image
bogdhanel
La mine pornea la fel ... cu injection fault dupa ce invartea cateva secunde ... acum nu mai porneste de fel. am verificat injectoarele ... si am 2 care dau pe retur mai mult. sper sa fie din cauza asta si nu din alta cauza .. o sa imi iau 2 injectoare.sad.gif
BBF
La multi ani, in primul rand!
@Tossi, nu are efect la mine anularea egr-ului.
Nu poate nimeni, care are CLIP si care nu are probleme cu pornirea, sa posteze niste date inainte si dupa pornire, eventual grafice?
Cat trebuie sa fie presiunea in sina inainte de pornire si cat are voie sa se duca in sus in timp ce incearca sa porneasca?
dinu mihai
Buna dimineata si Christos A Inviat !
Am aceeasi problema ca multi dintre voi.Am un megane 2 1.5dci din 2004 si ma chinui de 4 luni sa-i dau de cap.Masina merge normal si deodata la ralanti incepe o usoara trepidatie si apare CHECK INJECTION.Merg la service pune testerul si gaseste presiune slaba in injectorul 2 ,sterge eroarea masina merge normal o saptamana si iar apare.Repet schema,masina merge iar o saptamana si din nou aceeasi problema.Merg la service sterge eroarea si-mi spune ca ar trebui dat injectorul2 jos si schimbat filtru de motorina.Plec si dupa osaptamana din nou CHECK INJECTION.Revin la service si din nou la tester problema presiune slaba la injector2 plus o eroare la egr si pedala de acceleratie,sterge erorile si dupa o saptamana aceeasi problema.De data asta am dat injectoru 2 jos (de fiecare data eroare apare la injector 2) l-a pus pe banc ,la verificat jumatate de ora .a printat raportul,. injectorul este bun,am schimbat filtrul de motorina ,am plecat si ieri aceeasi problema.Dar ieri dupa ce am citit putin pe acest forum am verificat furtul care vine de la filtru la pompa de inalte si am vazut ca la intrarea in pompa la 10-15 secunde iesea 2mici bule de aer care in acelasi timp se resorbau.Alt simtom ar fi ca de cate ori apare Check INJECTION parca se aude un sunet mai ascutit al motorului pana se ridica putin temperatura.Daca cineva poate sa-mi spuna ce ar trebui sa schimb.Multumesc si Sarbatori Fericite!
RADU__
Inlcuieste doua injectoare intre ele si refa codarea lor. Apoi asteapta sa vezi daca vei avea aceeasi eroare pe cilindrul 2. In acest caz poate fi oproblema mecanica acolo sau o problema de cablaj.
dinu mihai
Multumesc.Deja am vorbit la service si voi face asta prima data.Sarbatori fericite.
nero73
Verifica contactele din conectorul maro de la calc. de injectie G4 , H4 poate ai un contact oxidat
BBF
Am si eu aceeasi problema si mi s-a recomandat sa schimb corpul injectorului (partea electronica). Tot la injectorul 2 am si eu problema asta. Am tester acasa si de fiecare data cand apare, il pun si sterg eroarea. Nu ai observat ca daca iti apare acea eroare porneste mai greu masina sau deloc dupa ce sta o perioada? Mie asa mi se intampla. Sper sa-i dai de cap.
ovy_megane_1982
Salut. Stie cineva care sunt contactele de la calculatorul de injecție ptr injectorul 4 la M2.1 1.5dci?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.