Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fum alb in permanenta la evacuare.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
rosuirimia
Masina lucreaza ireprosabil, dar scoate un fum alb in permanenta la evacuare, nivelul antigelului ramane constant , nu consuma ulei. Care ar putea fi problema? Va rog sa imi raspundeti urgent!
O zi buna.
viltvlad
Pompa de injectie
rosuirimia
crezi asta sigur ? stii furtunul care pleaca de la filtru la pompa de injectie sa fisurat si pina sa-mi dau eu seama a durat ceva . oare din aceasta cauza sa se defecteze pompa de injectie?
viltvlad
Eu asa zic, mai cere pareri.
rosuirimia
bine , mersi mult da inca mai sper intrun alt defect mai putin costisitor
viltvlad
Bafta la reparatie
r2d3
Verifica prima data injectoarele (test) si apoi compresia. Sunt cauzele cele mai comune pentru fumul alb. Daca nu-ti intra antigel in cilindri atunci atunci fumul alb nu poate fi decat motorina nearsa 100%.
BannedHost
fum alb ? asta inseamna condens/abur, mai ales cand e rece sau consum antigel.... Dupa ce se incalzeste bine motorul mai scoate fum alb ? Ce miros are ?

Pt motorina nearsa = fum negru, consu m de ulei in ultima faza fum albastru
cj98czh
poate fi fum malb si de la motorina ... dar si eu intreb ... esyi sigur ca nu este abur? a parut doar de acum de cand s-a racit afara?
rosuirimia
probabil a aparut mai de mult eu am observat doar atunci cind am descoperit acel furtun defect .pornesc si la 4-5 MIN apare acest fum alb intens <motorul se comporta normal nu prezinta nici o anomalie si in sarcina la fel toarce snur insa cu mult fum in urma lichidul de racire e curat nu scade nu creste motorul nu se bilbaie nici la turatii mici dar nici la mari consum de ulei nu < nu stiu ce sa mai cred
12AHD
Daca incepe sa scoata fumul dupa 4-5 minute, trage pe dreapta si fii atent la zgomotele de la motor. Esti tu sigur ca nu consuma ulei? Te-ai uitat sigur pe joja? Fumul apare dupa o anumita turatie?Eu nu am incredere in cerculetele de pe display. Si mie mi s-a spart furtunul de motorina care duce la pompa de inalta dar singura afectata a fost cureaua de accesorii, pe care a trebuit sa o schimb urgent (s-a facut franjuri la propriu). In rest, nici o problema.
Tu ce varianta ai, de 107 sau de 120 de cai?
Uite atasat si un link, poate iti va mai da o idee, dar NU cu intentia de a te speria, ci doar O IDEE de luat in calcul!!! Asculta zdranganiturile turbinei vezi daca si tu ai...
&feature=related
rosuirimia
va salut din nou ,prieteni ,problema la laguna mea e din ce in ce mai complicata si anume : am pornito si am fortato un pic , m-am dus cu ea in 5000de ture pe loc apoi in sarcina si se intimpla urmatoarele ; daca stie cineva cum face o serva fara ulei fortata a vira la maxim e primul lucru ,al doilea de la 4000 se aprinde un martor in bord cel cu rezistenta in momentul asta dispare zgomotul ala si masina parca are o ezitare adica parca pe moment nu se alimenteaza cu debitul si presiunea corecta dar functioneaza in continuare si in al treilia rind apare un fum negru acum si dens cu miros de cauciuc ars nu mai stiu e belea mare . o opresc pornesc din nou dispare martorul cel cu rezistenta masina se comporta normal are un fum albastrui acum repet operatiile enumerate mai sus si din nou acelasi lucru in aceiasi ordine. mentionez ca la pornire dupa cele 4 min fumul este alb nu vapori , lichidul e in regula uleiul la fel.


6 Nov 2011, 13:24:
sa mai merg cu lagunica mea mie si frica sa nu ramin in drum ,apropo am urmarit lincul si la fel face si a mea la capitolul fum al dupa care face asa cum am explicat anterior si da amea e de 120 cai mersi incaodata prietene si daca mai ai vreo explicatie ascult si bag la cap
12AHD
Du-te la un service BUN care sa iti confirme daca turbina e vinovata de fumul asta. Inca o chestie: trebuie sa tii minte ca dieselul cu turbina nu trebuie ambalat si fortat cand motorul si turbina sunt reci; lagarele turbinei vor ceda sigur din cauza diferentei de temperatura produsa de evacuare/admisie aer ale ei. Da pe goagal cautare la constructia si utilizarea unei turbine ca sa iti dai seama cum se exploateaza. Mai este si pe forum discutata problema asta, dar trebuie cautat un pic.
Apropo, nu mai merge cu ea decat inspre service, si atunci doar "o tarai", nu de alta, dar sa nu cumva sa "o ia pe ulei" si sa dai in alte alea.
r2d3
Dupa aceste noi detalii si eu inclin catre turbina, intr-o proportie foarte mare.
rosuirimia
multumesc tare mult si credema am so desfac si pe ea si pe celelalte ,intercooler,egr,furtunr.pompa de mentinere a debitului .etc vad eu ce fac da alta chestie dupa ce am dat mufa jos de la egr am obsercat ca toata izolatia de la fire e ca un lemn ars cum pui mina pe ele cum invelisul protector se farimiteaza si am observat ca in unele locuri chiar face contact, scurt circuit intre ele intelegi nu ? e naspa frate
si chiar acest lucru poate duce la nefunctionarea lagunei mele ,oricum sunt decis ,desfac,constat cer pareri remontez si vad cum se manifesta apoi
.
.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.