Reparatii injectoare Delphi. Persoanele care cunosc importanta generarii codului hexazecimal pentru injectoarele Delphi aleg serviciile Endor Diesel - Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Service. www.endordiesel.ro 0765.269.021 / 0765.269.733.
Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi pentru Dacia Logan si orice model de Renault.
Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal cu ajutorul aparatului de resoftare CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.
Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.
Pentru aceste reparatii profesionale avem cel mai avantajos pret: 460 RON/injector.
Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore! Garantam returnarea banilor in cazul in care injectorul reconditionat nu este perfect functional!
Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Automotive Systems in materie de training, echipamente si piese originale.
Am dobandit o vasta experienta si in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault, VW LT, MAN.
Alegeti serviciile unui service autorizat Delphi!
Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.
Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.
Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.
Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.
In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.
In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!
Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!
Oricine poate face o reparatie empirica ce presupune schimb de duze si supape de retur.
De ce nu se recomanda o astfel de reparatie pentru injectoarele Delphi?
Pentru ca niciodata nu vor iesi gazele la tester, curba de injectie difera de cea optima si se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizeaza in timpii optimi, difera avansul la aprindere, post injectia si se produce multa calamina care infunda EGR-ul.
Mai mult, daca alegeti sa le reparati doar prin schimb de duza si supapa, injectoarele nu au cum sa reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai porneste sau porneste din ce in ce mai lung pana ce in final dai la automat pana nu mai poti!
Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".
Daca arderea este incompleta, atunci se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.
Rolul codului hexazecimal generat cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC:
Evitati toate aceste probleme apeland la o reparatie profesionala, certificata de Delphi, care nu presupune doar schimbarea duzei si supapei de retur, ci si calibrarea electronica a fiecarui injector. Astfel injectorul este re-codat, iar calculatorul masinii va stii exact ce semnale trebuie sa transmita injectorului pentru a asigura o functionare in parametrii normali.
Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.
Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.
Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.
Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.
Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.
Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!
Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!
Logan & Renault: 460 RON
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Orice alt injector Delphi: 580 RON
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
http://www.endordiesel.ro