Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Chemare in service motor 1.2 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
blazzaj
Salutare,

Are cineva idee ce serii de motoare cheama astia in service?

A spus cineva ce se intampla cu modul de functionare al motorului daca nu schimba piesele, pentru care se face chemarea in service, sau care sunt simptomele la motoarele cu probleme, cum se manifesta mai exact?

Eu am avut doar urmatoarele probleme, masina de 2 ani ma terminat nervos:

Curgeau injectoarele , ramaneau putin deschise si masina fiind innecata nu pornea decat daca scoteam bujiile si se usca putin in capul pistonului.

Eu la masina am schimbat pe banii mei urmatoarele:

Injectoare toate 4 bucati, apoi iar toate la 6 luni pe garantia lucrarii - defecte si acestea, acum 6 luni mi-a cazut catalizatorul la 86.000 km.

La catalizator s-au strans toti ca nu au mai auzit asa ceva, pana in 180k-200k km sa se schimbe catalizator.

Am intrebat si eu in service, de ce schimb eu bujii si injectoare la motorul asta in dusmanie?

Raspuns de om nepriceput, mecanic atoatestiutor: combustibilul?
Cand nu stii, nu te pricepi pui placa asta. Pai cine sa stie, daca eram inginer motorist nu mergeam la ei sa le dau bani, nu?

Adica a mers foarte bine 2 ani cat tine garantia nu face nici o problema si la 6 luni dupa aceea sa topit , spart si ajung in toba finala ceramica din catalizator, de mi-a aparut CHECK EMISIONS , pe display la calculatorul de bord. Injectoarele se strica si imi spune ca se stria partea electrica la ele , sunt proaste, am intrebat : a mai aparut cuiva problema asta, pentru ca am asteptat 1 luna dupa ele, nu erau in romania, la Serus nu se mai schimbasera vreodata la motorul asta injectoarele. Le-am spus ca am pus in cele 6 luni de la schimbarea injectoarelor prima data, benzina de minim 98. Dupa ce m-au prostit mecanicii lu' peste ca arde mai complet si are putere mai mare - si eu evident biban am pus botu' - alt mecanic tot de la Serus mi-a spus ca nu are domne importanta. In fine sunt total nemultumit, tamponul hidroelastic si cel antirasturnare trebuiesc schimbate, la cat e de mare motorul asta, rupe compartimentul motor. Sper doar ca in iarna asta sa imi porneasca iar masina, pana sa schimb prima oara injectoarele masina pornea la sfert de cheie si acum il invarte de 5-6 ori pana o ia din loc.
BannedHost
Nu se simte nicio diferenta, de exemplu la mine si inainte si dupa tot asa a mers motorul. Dar daca trebuiesc schimbate semiconurile de supape eu zic ca ar trebui sa ne prezentam la schimbare deoarece in ultimul trimestru din 2010 lotul a fost cu ceva hibe.. Ori erau prea tari si uza axul supapei, ori erau prea moi... Deci daca masina e fabricata in ultimul trimestru din 2010, trebuiesc schimbate.

Oricum daca va prezentati la inlocuire sa fiti langa masina si sa le ziceti sa inlocuiasca garnitura de la capacul culbutorilor nu sa puna doar silicon rezistent. EU nu le-am zis prima data si dupa 2 saptamani a dat uleiul pe afara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.