Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: masina da in nas
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
Pages: 1, 2
mtcrysty17
salutare lagunisti, scriu pentru prima data pe forum desi va urmaresc de aproape un an.... Problema mea a aparut in urma cu o saptamana, dupa ce am mers pe un drum mai accidentat si m-am cam dat la ea, dupa aceea cu 150 km/ora..... Problema e ca atunci cand ajunge turometrul pe la 2500 de turatii, indiferent de ce viteza e, motorul da sa se opreasca... astazi am incercat sa urc o coasta si era sa se opreasca in mijlocul ei..... Parca ma trace ceva inapoi, parca ar avea un gunoi pe undeva..... Sper ca ma puteti ajuta cu ceva.... va multumesc.....
fsilviu86
cum adica da in nas??? da rateuri?? verifica aprinderea??? ce motor ai? are capad delcou? sau au bobina din care ies toate 4 fisele?
alin iulian
in nas imi dadea si mie si la mine a fost pompa de mana.dar poti ferifica daca vine lichidul fluent in filtru si cum iese din filtru si mai poti verifica filtru si conductele
mtcrysty17
salutare..... masina da in nas, adica tinde sa incetineasca.... e o laguna din 94, cu motor 1,8 benzina.... astazi am incercat sa fac o depasire si cu viteza a 3 a, cand am ajuns in dreptul masinii celeilalte si ajunsese turometrul la 3000 de ture am pierdut din putere... curios e ca mai devreme cu 20 de minute am accelerat-o in viteza a doua pana la 3500 de ture si mergea impecabil... dupa asta am plecat sa alimentez cu benzina si iar au aparut problemele.... sapatamna trecuta tatal meu a tras benzina din rezervor pentru un vecin, acesta m-a sunat sa-mi zica, ca am apa in rezervor, pentru ca se decantase in bidon..... e posibil sa fie apa in rezervor, sa fie ceva prin filtre? de ce face asa numai peste 2500 de ture?
va multumesc....
fsilviu86
mtcrysty17 este posibi sa ai apa in rezervor, incearca sa golesti rezervorul si desfa pompa de bezina din rezervor si lasa desfacut sa se evapore tot ce ramaine, si cu o carpa incearca sa bagi mana in rezervor si aduna tot ce poti, asta ar fi una, incearca sa dai jos filtru de aer si vezi ca pe cutie ai un sezor eu am patit si nu numai eu ca alcel senzor sa ane mizerie si sa nu mai citeasca bine la turatii mari, daca masina ta este 1,8 monopunct, si ai capac delcou dal jos si ai sa fii surprins de ce ai sa gasesti acolo, curatal bine spala interiorul cu benzina usucal bine si punel la loc, nu uita sa te uiti si la lulea daca este buna.
acosti78
Salutare. Dupa cate scrii se pare ca ai aceeasi problema ca si mine. am schimbat 2 filtre de benzina si tot degeaba. Eu am avut mizeriie in rezervor. Ia o lanterna si desfa capacul de la rezervor, e undeva sub bancheta din spate. Bafta smile.gif
bogdan_bok
De verificat(ordine):
-filtru aer.
-motoras pas - pas.
-rezervor(mizerii)
-pompa benzina(mizerii)
-filtru benzina.

Daca ai depuneri in rezervor, atunci clar acestea au fost trase in pompa.
Dupa ce acestea sunt curatate este obligatoriu sa schimbi filtrul de benzina, in caz contrar poti schimba 10 filtre.

Dupa toata manevra, da-i sa manance niste aditiv SAU benzina de 99.

Bafta.
mtcrysty17
salutari din nou lagunisti.... am schimbat filtrul de benzina, am curatat toti senzorii posibili si imposibili, si masina face la fel..... cand e motorul rece merge bine pana la 3000 si ceva de turatii, cand se incalzeste nu mai pot trece de 2000 de ture.... nu stiu ce are.... pompa nu am reusit sa o desfac, parca e sudata piulita aia..... mai astept cateva zile si o duc la un tester..... nu aveti nici o idee??? sa fie injectorul???? sau senzorul acela de detonare????
de cand a aparut problema asta, dimineata porneste abia dupa 4-5 chei, inainte pornea la prima cheie.... nu stiu ce sa mai fac.... nu trage deloc la turatie mai mare... daca am ceva viteza si ajung la 2000 si ceva de ture, cand calc acceleratia parca pune frana de motor.... ma incetineste automat si dupa asta trepideaza motorul....
bundy220
Bujii?

21 Sep 2011, 15:39:
Daca sunt gunoaie pe traseu,ar trebui sa se accelereze macar in gol si sa faca pe nebuna in sarcina.Verifica bujiile si senzorul MAP,o chestie cu un furtunas de vacum.
mtcrysty17
bundy, bujiile verificate...... sunt impecabile...... asa face, in gol se accelereaza, in sarcina moare, mai ales in pante... sper sa reusesc sa desfac pompa de benzina.....
acosti78
Salutare.
ai verificat rezervorul? sigur nu ai mizerii adunate in timp?
eu unul m-am speriat cand am vazut ce era in rezervorul meu. Daca ai mizerii in rezervor, sigur ai si in pompa; pompa nu mai baga benzina.....si cu ce ai vrea sa traga daca nu ii vine benzina? Eu am avut noroc ca nu a venit nimeni pe contrasens altfel nu mai scriam astazi. M-am bagat sa depasesc un utilaj ce mergea cu 40 la ora si teapa, am ramas fara putere. Verifica in primul rand asta. Pleaca de la baza. Daca masina nu trage, nu e posibil sa nu fie alimentat motorul? Bafta
mtcrysty17
da acosti...... stiu cum e..... si eu am patit intr-o depasire asa ceva, am ramas fara putere, dar am avut noroc ca cel care venea pe contrasens era prieten cu mine si a franat cand a vazut masina..... tot pompa o suspectez si eu, dar nu reusesc sa desfac blestemata aia de piulita.....
lag_ph
din cate am mai citit, iti trebuie o scula mai aparte pentru a desface pe acolo. ceva gen : http://www.lincos.eu/ro/scule-speciale/che...ustibil-ff2506b , cred.
samy78tm
problema asemanatoare am avut si eu,la liber se tura cit vroiai tu dar in sarcina nu si mai dadea si rateuri.de vina a fost injectorul este monopunct al meu.
mtcrysty17
pai si ce ai facut ca sa rezolvi problema cu injectorul samy???? sad.gif
samy78tm
l-am schimbat cu altul nou,din schrot bineinteles biggrin.gif
s_gm1
Salutare. Se pare ca din ce in ce mai multi lagunisti au problema asta. Si eu dupa o alimentare de calitate foarte proasta nu trage masina. Dupa 15 km da in nas, cu acceleratia la podea, dar parca inca frana motorul. Tot parca se ineaca motorul sau nu primeste benzina. Interesant e cand opresc motorul isi revine si trage normal pana in 15km. In weekend am schimbat filtrul de benzina si schimbat toata benzina, dar nu ajuta, In weekend musai pompa de benzina desfacuta... Ceva idei in plus?

P.S. 2.0 benzina 94*, 83kw.
zare
aceleasi simptome a avut un cumnat de al meu la o Solenza, solutia a fost schimbarea unui injector sau doua ,nu stiu precis cate au fost,cert este ca erau infundate si nu mai pulverizau cum trebuie benzina. spor.
s_gm1
Apropo, am gasit in alt topic mai incolo exact aceleasi simptome ale masinii, recomanda curatarea pompei de benzina. Recomand inainte de toate. Incercam si vedem.
mtcrysty17
salutare.... eu inca nu am rezolvat.... nu reusesc sa desfac pompa..... e din ce in ce mai rau..... nu mai trage deloc...... am vorbit cu un prieten sa o duc la un tester, dar mai intai trebuie sa curat pompa aia nenorocita.....
clr
Daca e ca la Megane, probabil ca nu poti desface pompa fara "divais-ul" special, vezi aici
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=208...dpost&p=2937646
Unii colegi si l-au confectionat, altii au comandat ceva echivalent
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=149...dpost&p=3137267
bdvtuner
MTCRYSTY fa o proba la ce iti zic eu :undeva in dreapta axului de la clapeta de acceleratie e o mufa cu 3 pini scoate-o.
acelereaza la blana,daca nu se simte nici o diferenta (cu mufa cuplata sau fara) e senzorul terminat...schimba l.
daca se simte diferenta cu mufa scoasa atunci urmezi pasii astia:
-schimbi bobina de inductie
-schimbi pompa de benzina(a reparao e sa lungesti boala)
-demontezi injectorul si il cureti cu ultrasunete (daca gasesti)
mtcrysty17
dragi lagunisti, va multumesc pentru sfaturi, mi-au fost de un real ajutor....
problema a fost rezolvata....
dupa atatea sperieturi de la atatia prieteni mecanici care spuneau ca pompa e dusa, ca trebuie schimbat injectorul, si multe altele, am urmat sfaturile de pe forum si am desfacut pompa, an scos-o din rezervor si cand am aruncat o privire inauntru, stupoare: nisip, apa, lemne, pana si un ac.... filtrul de la baza pompei era imbacsit, am dat cu spray de contacte k sa il curat... am scos toata benzina, am filtgrat-o, am curatat rezervorul..... a ramas apa la greu prin sticle.... acum merge ca unsa, alearga mai bine ca inainte..... am schimbat statiile de alimentare...... RUSINE DINU PATRICIU...... pretul benzinei e urias fata de ce ne ofera ei....... va multumesc inca o data pentru ajutor.....
lag_ph
si cum ai reusit sa o scoti?
2fast4u_dk
@mtcrysty17 Explica-ne si noua te rugam.Am si eu aceeasi problema si trebuie sa curat pompa de benzina,dar nu stiu pe unde sa dau de ea.Help please biggrin.gif.
lagunatnt
in portbagaj ,dupa roata de rezerva ,ai un capac mare de cauciuc pe care il scoti afara si ai sa vezi pompa de benzina .scoti mufa afara si cele 2 furtunase ,tur retur , desfiletezi inelul ala de plastic si scoti pompa afara .ai grija ca la montare sa nu pui furtunasele invers.in rest spor la treaba .
s_gm1
Corect, am curatat si eu pompa de benzina, in filtrul ei interior si surpriza... imbacsit, mizerie. Masina merge struna. Nu ezitati sa curatati pompa de benzina + rezervorul.

10 Oct 2011, 13:31:
Apropo 2fast4u_dk ai grija cum scoti plutitorul sa nu-i rupi urechiusele! :-) Are o pozitie mai ciudata, doar cu grija...
2fast4u_dk
Multumesc,ma duc sa vad si va anunt daca reusesc smile.gif

<span class='edit'>10 Oct 2011, 15:22:</span>
Help sad.gif,cum scot cele 2 furtunase?Si cum desfiletez acel inel?E teapan X_X.Multumesc.
s_gm1
2fast4u_dk: le rotesti stanga - dreata pana se dau jos de pe pompa... eventual dai cu spray :-) spor la treaba.
2fast4u_dk
Ah,ma gandeam ca au vreun sistem ceva si imi era frica sa nu le rup.Iti multumesc biggrin.gif.Acel capac de plastic se desface normal ,rotind spre stanga?
espacern
QUOTE(2fast4u_dk @ 10 Oct 2011, 14:04)
Help sad.gif,cum scot cele 2 furtunase?Si cum desfiletez acel inel?E teapan X_

Mufele de la furtunase se scot cu ajutorul unui cleste special.....
Inelul se desface/strange cu o cheie speciala.....
Folosirea altor metode implica distrugerea sau demontarea/montarea necorespunzatoare cu implicatiile ulterioare.
Pe un alt topic se gasesc poze cu clestele si cheia pentru interventia de la plutitorul de combustibil.

@+
clr
@espacern: informatiile despre postul respectiv (care e tot al tau de altfel smile.gif ) le-am postat chiar eu cateva posturi in urma. Dar lumea trebuie sa se mai si deranjeze sa citeasca wink.gif

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=220...dpost&p=3153891

Scuza-mi ignoranta: ce inseamna "@+" ?
2fast4u_dk
Ma scuzi,acum cateva zile am citit topicurile respective dar azi chiar am uitat de ele.Multumesc mult.Acum o intrebare pentru cei ce au curatat'o singuri.Cum ati reusit fara chei speciale?
espacern
QUOTE(clr @ 10 Oct 2011, 18:01)
ce inseamna "@+" ?

In Franta A+este:pe curand..


10 Oct 2011, 18:11:
QUOTE(2fast4u_dk @ 10 Oct 2011, 18:06)
Cum ati reusit fara chei speciale?

I-ti spun eu:au rupt tumburusele de plastic unde intra mufele de la conductele de benzina.
Inelul se desface greu si nu poti sa-l strangi bine fara cheie:miros/vaporii de benzina....
@+
mtcrysty17
eu am improvizat ceva din lemn si am batut in fiecare urechiusa..... intradevar doua s-au rupt.....
furtunasele mele erau taiate si prinse cu doua coliere...
cel de retur era bagat intr-o gaura....
Roscaiulian20
Se desface foarte usor daca dai in fiecare ureche de plastic cu grija...eu am defacut cand am avut benzina in motorina....un prostanac de la Petrom a avut grija .

10 Oct 2011, 20:59:
Se desface foarte usor daca dai in fiecare ureche de plastic cu grija...eu am defacut cand am avut benzina in motorina....un prostanac de la Petrom a avut grija .
2fast4u_dk
Multumesc,dar furtunasele nu se pot desface fara cheie sau fara sa le stric?
s_gm1
2fast4u_dk: furtunasele le rotesti doar, daca nu s-a umblat la ele merg mai greu jos daca nu s-a umblat la ele. Capacul de la pompa se roteste normal, si mie sambata m-a pornit mai greu. Eventual eu l-am lovit cu surubelnita proptita de urechiuse si incet sensibil dai cu ciocanu peste, merge mai greu. Recomand sa dai cu un spray sa se deztzepeneze.. :-) Si furtunasele au benzina sub presiune un pic in ele (mai ales tur), ai grija sa nu stropesti cu benzina tot portbagajul, asa ca mine... desfa mai bine de la filtru de benzina un capat de furtunas... spor.

11 Oct 2011, 09:54:
Totodata mai vroiam sa iti zic ca pe forum am vazut o pompa de benzina cu recipient colector atasat, dar la mine era colectorul respectiv prins de fundul rezervorului. Eventual pe maine pot posta vreo doua poze cu pompa mea si sita imbacsita.
2fast4u_dk
Multumesc mult,voi incerca azi,sper sa reusesc fara sa stric nimic smile.gif.Multumesc.
2fast4u_dk
Pff,am reusit sa scot pompa,am curatat'o,era plina de mizerie,am curatat rezervorul,dar trage cu 10-15% mai bine,atat,in rest cam la fel.Nici nu stiu ce sa'i mai fac......
valifilioreanu
Am si eu de ceva vreme probleme cu pornirea la rece in special dar si dupa ce merg cu ea tot cam greu o ia.Am reusit sa desfac la mana piulita aia mare de la pompa dar mi-e cam teama sa desfac conductele. 2fast4u- cum le-ai desfacut? ai tras de ele pur si simplu? Cred ca si la mine e jeg maxim in rezervor.Am f putina benzina si cred ca a tras mizerii.
2fast4u_dk
Vezi ca la cea verde tragi de ea pana cand simti ca se desface ceva,apoi ai sa vezi un fel de inel in interiorul plasticului verde.Il apesi cu o surubelnita inauntru si in acelasi timp tragi de furtunas si va iesi fara probleme.La cel rosu sincer nu stiu.Eu am avut norocul sa trag mai tare si sa rup acea conduca mica de plastic,dar am rezolvat cu un furtunas mai mic sa o conectez iar.Ai mare grija sa nu patesti ca mine.Daca e ceva intrebi aici si te vom ajuta cum putem biggrin.gif
valifilioreanu
Am reusit sa desfac pompa de benzina, a iesit usor afara.Era totul f curat acolo, parca era nou.Se pare ca problema mea nu e de acolo.Azi am dat de 10 ori lung la automat si nu a vrut sa porneasca.Am dat pe GPL direct si a pornit imediat. Am desfacut furtunul de tur din rampa de injectoare, am pus un manometru, am cuplat pe direct releul pompei de benzina si presiunea a trecut de 7 bari. Apoi am pus furunul de la tur intr-o sticla si am cuplat releul pe direct, am scos aproape 1.8 litri intr-un minut.Exact ca la carte.
Mai am 2 variante: ori regulatorul de presiune din rampa de injectie, ori injectoarele nu mai inchid. Dupa ce am pornit-o pe gaz, am trecut imediat pe benzina, am oprit-o apoi porneste perfect pe benzina.Cred eu ca pierde presiunea daca sta mai mult nepornita.
katalyn03
QUOTE(valifilioreanu @ 16 Oct 2011, 21:14)
Am reusit sa desfac pompa de benzina, a iesit usor afara.Era totul f curat acolo, parca era nou.Se pare ca problema mea nu e de acolo.Azi am dat de 10 ori lung la automat si nu a vrut sa porneasca.Am dat pe GPL direct si a pornit imediat. Am desfacut furtunul de tur din rampa de injectoare, am pus un manometru, am cuplat pe direct releul pompei de benzina si presiunea a trecut de 7 bari. Apoi am pus furunul de la tur intr-o sticla si am cuplat releul pe direct, am scos aproape 1.8 litri intr-un minut.Exact ca la carte.
Mai am 2 variante: ori regulatorul de presiune din rampa de injectie, ori injectoarele nu mai inchid. Dupa ce am pornit-o pe gaz, am trecut imediat pe benzina, am oprit-o apoi porneste perfect pe benzina.Cred eu ca pierde presiunea daca sta mai mult nepornita.
*




daca vrei sa asculti si sfatul meu bine, daca nu nju:
1 ai spus ca ai gpl. scoti returul de la pompa de benzina si il bagi intr-o sticla, apoi alta o pornesti dai pe gpl si scoti toata benzina din rezervor, cand nu mai curge scoti mufa la pompa de benzina sa nu o arzi.
2 fara sa orpresti motorul (sau daca porneste pe gpl poti sa il opresti) te duci la peco si bagi 10 l de la omv de 100
astepti pana a doua zi dimineata si nespui si noua cum porneste.
asta este singura problema
oricum benzina ta are mai mult de 2 saptamani, iar renaultul este foarte pretentios la cifra octanica, are motoarele mult mai comprimate decat altele si totodata putere mai mare din acceiasi capacitate cilindrica
nu te costa nimic sa incerci, pentru ca benzina care o scoti o recuperezi, dar sa nu o mai bagi la tine daca este din ea
bafta!
valifilioreanu
Pare logic si ce spui tu, benzina aia e in rezervor de vre-o 6 luni de zile.Ma gandeam si eu sa mai bag peste niste benzina proaspata, oricum mai am doar vre-o 5 litri in ea. Dar patesc urmatorul aspect:
1. incerc pe benzina de vre-o 10 ori si nimic.
2. dau pe gaz, porneste imediat (de aici trag concluzia ca e de undeva de la alimentarea cu benzina).
3. comut imediat pe benzina (nu las motorul sa se incalzeasca), ii dau sprituri ca da sa moara,da cu fum negru putin dar in 2-3 secunde isi revine si merge rotund.
4. opresc motorul si cand ii dau iar pe benzina porneste la sfert.
Eu ma gandeam ca pierde peste noapte presiune in rampa de injectie.Dupa fumul negru de la pornire, ma gandesc ca o pierde prin injectoare, poate nu mai inchid bine datorita faptului ca nu sunt folosite foarte des(doar la pornire).
Dupa ce o opresc, porneste imediat pe benzina, de aici am tras concluzia ca nu are presiune.
Ma gandeam sa-i leg manometrul pe tur (sa fac un teu din ceva teava sau plastic) si sa vad peste noapte daca pierde presiune.

Dar cum este mult mai simplu si mai curat ce m-ai sfatuit tu, cred ca voi merge pe mana ta prima oara.
valifilioreanu
Deci domnu' katalyn03-mare boier...toata stima. Am scos aseara toata zeama din rezervor (vre-o 15L)si am bagat OMV100 (tocmai cand s-a scumpit, deh).
Azi dimineata am pornit-o, alta viata....nu a pornit din prima, dar la a doua cheie a luat-o(1 grad temperatura afara). E o imbunatatire semnificativa. Sper sa fi fost asta problema, mii de multumiri.
2fast4u_dk
Mai exista cumva vreun filtru amplasat pe la motor prin care trece benzina inainte de a ajunge in acesta?Multumesc.
valifilioreanu
La mine sigur nu. motor de 2L
2fast4u_dk
Hm..intreb pentru ca multi m-au intrebat daca l-am schimbat si stiu ca la unele masini exista,asa ca sunt curios,poate daca il schimb ,va merge mai bine biggrin.gif.
valifilioreanu
Eu am gasit un singur filtru, sub rezervor. Mai are si sorbul o sita destul de deasa, deci sincer nu cred ca un al 3-lea filtru isi avea rostul.Poti sa te uiti totusi in parte dreapta a masinii(stanga daca privesti din fata) daca din conductele de benzina furtunele duc direct la injector.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.