Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noua Honda Civic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
aphophis
Mama ce evolutie, ramane cred ca lumea traznita cand vede marea noutate honda de la frankfurt. Am inteles ca o sa vina cu un motor de 2.2l diesel. icon_mrgreen.gif Iarasi.. revolutie nu alta. Is curios daca o sa aiba o cutie de tip dsg

user posted image
argon
Modelul vechi are ceva motor diesel, si e de toapa pleasna, au dat chix cu el.
IRONICK

spy_oh_joy1389
Ar fi bine sa fie adevarat primul filmulet, ca am mers in spate intr-un Civic si la 70km/h zgomotul era incredibil(nu de la motor ci de la trenul de rulare sau poate de la haion?) . Imi amintea de mersul cu Sageata Albastra. Clio pe diesel e mai silentios la viteza aia.
IRONICK
"Clio pe diesel" era hatch? Ca nu poti sa compari trei volume cu doua la zgomot, pierde de fiecare data ultima.
spy_oh_joy1389
Clio pe diesel E hatch. Pe forumul dacia nu se vad semnaturile unsure.gif ? Intreb, nu dau cu parul. Ca doar comparam cu al meu. Tocmai de asta am fost si eu surprins ca vedeam ce cauciucuri imense are la haion si la usi drept cheder si tot era zgomotul mare. Anvelopele erau Michelin Primacy si nu cred ca-s zgomotoase.
ncristi
La vechiul civic ( pe langa suspensia de 2 lei) este incredibila amplasarea eleronului spate...fix acolo unde sa-ti acopere toata vizibilitate spate.
IRONICK
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Aug 2011, 11:56)
nu se vad semnaturile unsure.gif ? Intreb, nu dau cu parul. Ca doar comparam cu al meu
Nu ma uit la semnaturi.
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Aug 2011, 11:56)
Tocmai de asta am fost si eu surprins ca vedeam ce cauciucuri imense are la haion si la usi drept cheder si tot era zgomotul mare
Daca zgomotul in habitaclu depindea doar de chedere si anvelope, atunci chiar si Dacia era mai putin zgomotoasa. Nu prea am inteles din exprimarea ta ce tip de zgomot este si de unde provine. Ca poate sa fie de la trenul de rulare, esapament, aerodinamic, etc ... avea variatii in functie de turatie, viteza, vajait, era rezonanta ... nu ai precizat zona unde se intensifica, montanti, usi, se auzea mai tare la nivelul capului sau jos
dizzy
Dar arata al naibii de bine.
Asta e, nu poti sa le ai pe toate-n viata.
Honda nu e masina gandita pt Estul Europei unde drumurile sunt ca-n Evul Mediu.
spy_oh_joy1389
QUOTE(IRONICK @ 31 Aug 2011, 11:29)
Nu ma uit la semnaturi.Daca zgomotul in habitaclu depindea doar de chedere si anvelope
*


Normal, dar e si un indicator ca au incercat.

Zgomotul parea uniform distribuit in jurul meu si se asemana cu un uruit. Ca atunci cand mergi pe asfalt din care ies putin pietrele(desi asfaltul e foarte bun pe acolo ca doar am mers si eu). Nu venea dinspre usa, nici dinspre motor(nici nu prea il tura pe la viteza aia), nu de la toba. De asta tind sa cred ca era de la trenul de rulare.
ArtVandelay
Mult mai smecher focus 3 post-336-1110552449.gif
C a t a l i n
First of all, topicul ăsta e făcut la mișto și are un singur scop... pe care nu îl va atinge. afofise, mașina asta oricum nu îți este adresată ție, ești cel mai puțin îndreptățit să îți exprimi părerea despre ea.

Cât despre pardon și opinia lui despre motorizarea diesel, poate după ce pui mâna și mai citești câteva almanahe, vei afla câte premii a câștigat acel motor când a fost lansat.

Că are ce căuta sau nu un motor așa mare pe un hatchback e însă, întradevăr, discutabil.

QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Aug 2011, 11:42)
Ar fi bine sa fie adevarat primul filmulet, ca am mers in spate intr-un Civic si la 70km/h zgomotul era incredibil(nu de la motor ci de la trenul de rulare sau poate de la haion?) . Imi amintea de mersul cu Sageata Albastra. Clio pe diesel e mai silentios la viteza aia.
*



Păi pe același fir logic bicicleta mea cu roți de 5 cm lățime e mai silențioasă decât clio-ul tău.

QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Aug 2011, 11:56)
Anvelopele erau Michelin Primacy si nu cred ca-s zgomotoase.
*



Nu erau Primacy, ci Pilot Primacy și sunt foarte zgomotoase. Vezi teste pe internet.

Mergi cu orice mașină cu roți foarte late ( Civic are 225 mm lățimea anvelopelor) și vei vedea că de acolo e zgomotul ăla înfundat de care pomenești, mai ales când disntanța dintre roată și pasajul ei e foarte mică. Treci la alte anvelope, eventual pe jante mai mici și vei vedea că dispare. Cu roțile de iarnă la mine nu există acel huruit.

La trecerea peste gropi, șine de tramvai etc Logan-ul nu e așa zgomotos precum Civic-ul. Suspensia din fabrică nu e făcută pentru așa ceva și zgomotul la trecerea peste astfel de denivelări este mai mare decât la multe alte mașini. Diferiți tuningăreți au reușit pe trotuar să găsească combinații de arcuri și amortizoare aftermarket cu care suspensia e complet mută, însă ținuta de drum nu s-a îmbunătățit, ba din contră.

QUOTE(ncristi @ 31 Aug 2011, 12:16)
La vechiul civic ( pe langa suspensia de 2 lei)  este incredibila amplasarea eleronului spate...fix acolo unde sa-ti acopere toata vizibilitate spate.
*



Nu suspensia e de 2 lei, ci drumurile noastre. Suspensia stă excelent pe șosea la condusul agresiv, doar Focus din ce am condus eu mai stă așa bine, dar Civic-ul are direcția mai precisă.

În fine, eleronul ăla stă foarte bine acolo unde e pus, acoperind exact ce trebuie, adică farurile celor din spate. Vizibilitatea e suficientă și în trafic și la parcări, și oricum e completată de senzori de parcare și opțional cameră video.

_________________________________________________

Despre modelul ce urmează a fi lansat e puțin cam devreme să mă pronunț. Nu-mi place cum arată, suspensia spate e tot de tipul punte rigidă. Aștept să văd motorizările și transmisiile, măcar alea să ridice cât de cât modelul care cu siguranță nu va avea succesul generației actuale.
spy_oh_joy1389
QUOTE(C a t a l i n @ 31 Aug 2011, 16:04)

Păi pe același fir logic bicicleta mea cu roți de 5 cm lățime e mai silențioasă decât clio-ul tău.
Nu erau Primacy, ci Pilot Primacy și sunt foarte zgomotoase. Vezi teste pe internet.


Treci la alte anvelope, eventual pe jante mai mici și vei vedea că dispare. Cu roțile de iarnă la mine nu există acel huruit.

*



Pai asa zi, ca e de la anvelope, nu de la latimea rotilor neaparat. Pe Clio am anvelope de iarna mai late si sunt mai silentioase ca plasticele de vara nct5.
C a t a l i n
Deci, cu cât anvelopa e mai lată cu atât e mai zgomotoasă. Cu cât suspensia e mai tare și deci spațiul dintre anvelopă și pasaj e mai mic, cu atât zgomotul se amplifică. Un alt factor important e profilul anvelopei: unele sunt mai zgomotoase decât altele. Spre exemplu Alfa 156 cu roți de 17" are acest huruit mult mai pronunțat. Octavia 2 cu 225 pe 17 e cam la fel de zgomotoasă precum Civic-ul. Accord-ul însă nu are problema asta, nu se aude nimic nici de la anvelope nici de la suspensie...

E un amalgam de factori care au ca rezultat acest huruit, la orice mașină.
klaus
QUOTE(C a t a l i n @ 31 Aug 2011, 17:04)
mașina asta oricum nu îți este adresată ție, ești cel mai puțin îndreptățit să îți exprimi părerea despre ea.
*

Nu adresabilitatea sau nu da indreptatirea de exprimare a opiniei despre ceva. Oricine isi poate exprima orice opinie despre orice. Ca e competenta, serioasa etc., este alt subiect.
Asa si eu as putea sustine ca tu esti cel mai putin indreptatiti sa-ti exprimi vreo parere despre honde, pentru ca esti foarte subiectiv.

Eu zic, totusi, sa pastram o decenta si gandire sanatoasa, nu bolnavicioasa.
C a t a l i n
Și cam care e cel mai obiectiv mesaj din acest topic? Al lui afofis? Al lui pardon?
aphophis
pai deocamdata masina asta pare mai mult un facelift. Nu ca ar fi primii. Vezi noul panda, vezi golf-ul 6, noul suzuki swift, vezi noul touran, noul land cruiser, noua mazda 3 etc smile.gif

Si m-as mai gandi la un exemplu icon_mrgreen.gif noul accord care pare un facelift ingrasat al penultimului accord laugh.gif
klaus
@C a t a l i n
Exprimarea opiniei nu presupune sine-qua-non obiectivitate.
Eu sper ca intelegi diferenta intre dreptul la opinie si obiectivitatea opiniei exprimate...
argon
cataline devii penibil, cat denigrai motorul diesel, pe honda devine cel mai bun..civicul cu diesel e un tractor, la fel de insonorizat si zgomotos ca un Logan dci, nu ca ala pe benzina ar fi mult mai silentios la interior.
C a t a l i n
Stai liniștit că mai penibil decât tine nu e nimeni pe acest forum. N-are nicio legătură faptul că mie nu-mi place dieselul în discuția asta. Acel motor de care vorbești este unul de referință în domeniu, atât ca zgomot redus cât și ca echilibrare și eliminarea vibrațiilor.
R19/16v
Redeschidem cand vine cineva cu informatii relevante.
aphophis
au aparut primele foto oficiale. Ce gluma proasta. De facelift. La fel ca la renault clio 3 ph2 (care e .. un facelift) au slutit pur si simplu masina:

user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image


Motorizarile sunt varza. Tinand seama ca in europa trendul e spre motorizari turbo:

1.4 100 cp benzina, 1.8 140 cp benzina si un diesel de 2.2l si 150 cp.Nu am vazut ceva legat de cutii de viteza tip dsg..
spy_oh_joy1389
Exteriorul mi se pare mai frumos la modelul precedent, insa imi place mai mult interiorul asteia.
aphophis
btw antena aia by bmw e de mare angajament laugh.gif
tribunul
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 12 Sep 2011, 21:25)
Exteriorul mi se pare mai frumos la modelul precedent, insa imi place mai mult interiorul asteia.
*


zici ca e din star trek
spy_oh_joy1389
Pai de genul era si la cealalta, numai ca la asta vad ca nu mai are enshpe mii de tipuri de plastice si imi place ca au imbracat si ei schimbatorul.
eduardsebe
Doar din fata arata bine.
spy_oh_joy1389
Aia veche nu avea stergatoare pe mijloc? Au revenit la cele clasice?
IRONICK
Intradevar, urata rau. Oare cand o sa faca si Renault masini asa urate ci design de nava spatiala ca sa fie placute la design? Sau se limiteaza in continuare la design de Falatulance ... ?
aphophis
megane3 arata de o mie de ori mai bine ca gluma asta de masina.
IRONICK
O daaaa, interiorul ala de la Megane 3, cu consola centrala in forma de stiva de cratite si farfuri arata demential. Farurile si capota sunt nepretuite, zici ca au fost proiectate de yeti.
aphophis
si totusi frantuzoaica arata de o mie de ori mai bine laugh.gif Oricum nu poti sa nu apreciezi inspiratia japonezilor de la honda: au reusit sa faca un model asa de diferit de precedentul civic laugh.gif Si la motorizari vad ca au lucrat mult
Markos
QUOTE(aphophis @ 12 Sep 2011, 21:26)
btw antena aia by bmw e de mare angajament laugh.gif
*


adica?
IRONICK
Precedentul Civic nu imi placea, asta arata bine. Oricum, Renault se pricepe de minune la design, au demonstart din plin cu facelift la Koleos. Latitude este o alta capodopera marca Renault. Ei stiu doar sa o masca nichelata de prost gust in fata.
aphophis
QUOTE(Markos @ 12 Sep 2011, 21:07)
adica?
*




originalul:

user posted image

copia:

user posted image

12 Sep 2011, 21:14:
@ironick: dude ai probleme mari, daca inclusiv intr-un topic despre honda tu arunci cu rahat in renault. Cine a vorbit pe aici despre renault?

Orice ai face tu , civicul asta arata ca un fund. Se vede ca s-a muncit la masina asta radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(aphophis @ 12 Sep 2011, 22:13)
originalul:[...]copia:
Spuneam de Laguna 3, l-au furat de pe bmw, ca altfel nu erau in stare sa il faca.
zanzie
Are punte spate cu roti independente?
Aer Curat
Dpmdv arata rau si este, macar, un pas pe loc.
Mie mi-a placut mult generatia actuala si cat de curand anterioara, inca de la lansare; cand aducea ceva realmente diferit, deosebit si bun calitativ.
Cu tot design-ul, poate controversat pt unii, era o unitate si finete; singurul repros a fost cauzat de manerele ext ale portierelor spate, de influenta Alfa (nu erau nici singurii si nici primii care-l copiau, Leon-ul 2 avand acelasi minus) si care nu prea se potrivesc cu masina.
Actualul model oricum l-a preluat. Insa arata ca vechiul model dupa o noapte zdravana de betie si cu abuz de steroizi de calitate indoielnica.
Trecand peste 1.4i, 1.8i era cel putin ok, doar ca intre timp lucrurile evolueaza; bine aici e vb de inertia destul de mare a japonezilor, in genere, in a adapta modele si mai ales motorizari, pietei din Europa.
Filip
Nu e o masina urata, dar in comparatie cu vechiul Civic, d.p.d.v. al design-ului, mi se pare un pas inapoi. Si-a pierdut din muchii, a pierdut evacuarea dubla triunghiulara, iar bordul este mai obisnuit. Cu siguranta nu are impactul vizual si elementul de noutate al generatiei de dinainte.

Apropo, am mers in spate in Civic-ul lui Catalin, cand am mers la Ranca, si mi s-a parut o masina super-ok. Bine, acum n-oi fi eu cel mai rafinat om din lume, venit de pe Dacie, dar n-am sesizat absolut nimic deranjant.
dizzy
Fata cam cu pungi sub ochi dar in rest nu e rau deloc.
Totusi prefer modelul actual dpdv al designului.
Vise taica vise, n-am eu bani de asta.
IRONICK
Iote ... pana si generatia veche are suspensie independenta. Si nu doar in Europa.
Renault s-a chinuit sa faca o independenta pe Latitude. Si nici pe aia nu i-a reusit cum trebuie.
Manuel
Imi place mult Civicul 5D, e singura masina non-premium pe care mi-as lua-o in detrimentul unui Renault. Arata mai bine decat Megane hatchback iar motorizarile n-or fi ultimul racnet, insa sunt multumitoare. Spatele era parca mai fain la generatia anterioara.
dogy_10
arata mai rau ca si megane 3 coupe, dar mult mai bine ca megane3 hatch 5usi
C a t a l i n
Un singur lucru bun aduce acest nou model: preț mai bun pentru lichidările de stoc la vechea generație.
aphophis
ce .. fund sexos wub.gif wub.gif

user posted image
mircea_aq
QUOTE
Un singur lucru bun aduce acest nou model: preț mai bun pentru lichidările de stoc la vechea generație.


Sunt curios la cat va ajunge un 1.8 gt...

@Suspensia independenta e la actuala generatia, asta noua va mai avea asa ceva sleep.gif

Cu siguranta noul Civic nu este evolutia pe care sa o dorim, nu la nivel de design sau motorizari, dar poate ca o sa compenseze la alte capitole wink.gif

tribunul
QUOTE(mircea_aq @ 13 Sep 2011, 10:19)
Cu siguranta noul Civic nu este evolutia pe care sa o dorim, nu la nivel de design sau motorizari, dar poate ca o sa compenseze la alte capitole  wink.gif
*


Eu nu-mi doresc niciun fel de evolutie.
ssilviu
Actualul hatch, adică versiunea europeană, nu are suspensie independentă. În combinație cu setarea dură, nu e de mirare că e cea mai căruță compactă la ora actuală. Chiar mai căruță decât Kia Ceed. Iar din poze, noua generație nu a schimbat soluția tehnică. Poate doar setarea să fie mai digerabilă.

Honda se cam duce la vale. Oare cât vor mai rezista de unii singuri?
Cristi A
Iete ca si-au batut joc sad.gif
Civicul anterior chiar daca nu e masina perfecta a primit multe aplauze pentru design-ul sau, fiind o palma peste fata germanului cu masina sa serioasa.

Modelul nou a scapat de muulte elemente ce pana la urma defineau Civicul:
-evacuari triunghiulare
-manerele usilor fata
-capacul de la rezervor (aici e putin discutabila treaba dar era totusi ceva distinctiv)
-"vitrina" dintre faruri (desi la facelift a disparut si de la actuala generatie)
-suspensia independenta spate (asta nu stiu sigur)
-VOLANUL!!!

Ce a mai ramas:
- Luneta taiata in 2
- Manerele usilor spate mascate

Ce e nou:
- Stergator in spate (oricum nu e nevoie de el nici la generatia actuala, tot praful se pune sub bara aceea pe care e stopul central)
- Lupe la farurile cu zenon
- Display color pentru melodii laugh.gif
AndreiMR
Noua Honda Civic e cam in aceeasi situatie cu Megane 3. Dupa o generatie precedenta cu adevarat deosebita, e greu sa faci ceva care sa aiba acelasi impact. Spre deosebire de reno, macar Honda au pastrat stilul original si nu au facut o masina absolut banala, asa cum e Megane 3 in 5 usi. Mie exteriorul imi place, chiar daca nu mai are agresivitatea vechiului model, in schimb sunt putin dezamagit de interior, nu mai are aerul acela special. Ce mi se pare cu adevarat o problema e ca nu au motoare pe benzina mai adaptate vremurilor, dieselul e excelent asa cum e acum, chiar daca, probabil, va fi in continuare extrem de scump. Insa, probabil ca atunci cand vor veni cu niste motoare pe benzina de generatie noua, vor fi mult peste ce ofera piata de compacte accesibile. Tineti minte ca le-a luat ceva timp sa faca un diesel, dar si cand l-au facut a fost unul unanim apreciat. Mie nu mi s-a parut deranjanta suspensia la actuala masina, era oricum o masina orientata spre sportivitate, pentru confort exista frantuzoaicele smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.