First of all, topicul ăsta e făcut la mișto și are un singur scop... pe care nu îl va atinge. afofise, mașina asta oricum nu îți este adresată ție, ești cel mai puțin îndreptățit să îți exprimi părerea despre ea.
Cât despre pardon și opinia lui despre motorizarea diesel, poate după ce pui mâna și mai citești câteva almanahe, vei afla câte premii a câștigat acel motor când a fost lansat.
Că are ce căuta sau nu un motor așa mare pe un hatchback e însă, întradevăr, discutabil.
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Aug 2011, 11:42)
Ar fi bine sa fie adevarat primul filmulet, ca am mers in spate intr-un Civic si la 70km/h zgomotul era incredibil(nu de la motor ci de la trenul de rulare sau poate de la haion?) . Imi amintea de mersul cu Sageata Albastra. Clio pe diesel e mai silentios la viteza aia.
Păi pe același fir logic bicicleta mea cu roți de 5 cm lățime e mai silențioasă decât clio-ul tău.
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Aug 2011, 11:56)
Anvelopele erau Michelin Primacy si nu cred ca-s zgomotoase.
Nu erau Primacy, ci Pilot Primacy și sunt foarte zgomotoase. Vezi teste pe internet.
Mergi cu orice mașină cu roți foarte late ( Civic are 225 mm lățimea anvelopelor) și vei vedea că de acolo e zgomotul ăla înfundat de care pomenești, mai ales când disntanța dintre roată și pasajul ei e foarte mică. Treci la alte anvelope, eventual pe jante mai mici și vei vedea că dispare. Cu roțile de iarnă la mine nu există acel huruit.
La trecerea peste gropi, șine de tramvai etc Logan-ul nu e așa zgomotos precum Civic-ul. Suspensia din fabrică nu e făcută pentru așa ceva și zgomotul la trecerea peste astfel de denivelări este mai mare decât la multe alte mașini. Diferiți tuningăreți au reușit pe trotuar să găsească combinații de arcuri și amortizoare aftermarket cu care suspensia e complet mută, însă ținuta de drum nu s-a îmbunătățit, ba din contră.
QUOTE(ncristi @ 31 Aug 2011, 12:16)
La vechiul civic ( pe langa suspensia de 2 lei) este incredibila amplasarea eleronului spate...fix acolo unde sa-ti acopere toata vizibilitate spate.
Nu suspensia e de 2 lei, ci drumurile noastre. Suspensia stă excelent pe șosea la condusul agresiv, doar Focus din ce am condus eu mai stă așa bine, dar Civic-ul are direcția mai precisă.
În fine, eleronul ăla stă foarte bine acolo unde e pus, acoperind exact ce trebuie, adică farurile celor din spate. Vizibilitatea e suficientă și în trafic și la parcări, și oricum e completată de senzori de parcare și opțional cameră video.
_________________________________________________
Despre modelul ce urmează a fi lansat e puțin cam devreme să mă pronunț. Nu-mi place cum arată, suspensia spate e tot de tipul punte rigidă. Aștept să văd motorizările și transmisiile, măcar alea să ridice cât de cât modelul care cu siguranță nu va avea succesul generației actuale.