Salutare si bine v-am gasit!
Am un Renault Symbol 1.5 dCI din 2005 si de curand i-am schimbat motorul la 270.000 km. Motivul pentru care l-am schimbat a fost ca papa cam 1 litru de ulei la 2 zile (aproxiamtiv 250-300km).
Am pus pe masina un motor de pe Kango tot 1.5, aceeasi serie insa am pus si vechea turbina. Pe vechiul motor, am anulat turbina pe la 170.000 crezand ca ea papa ulei, insa nu ea era cauza, ci motorul.
Dupa aproximativ 1 saptamana si jumatate de mers cu noul motor -nu scotea fum deloc-, a inceput sa scoata destul de mult fum negru in spate si nu mai trage la fel ca dupa ce am montat motorul si turbina.
Eu cred totusi ca problema este la turbina. Acum insa astept si parerea voastra. Ce poate fi? Specific ca si EGR-ul a fost curatat.
Ca si idee, in cazul in care este de vina turbina, ce mi-ati recomanda? Sa o reconditionez (kit etc.) sau sa-mi iau o alta turbina de la dezmembrari?
Va multumesc!
9 Aug 2011, 21:51:
Seara'. S-a rezolvat! Se blocase aproape 90% pe inchis supapa de la EGR. Acum totul este ok
9 Aug 2011, 21:51:
Seara'. S-a rezolvat! Se blocase aproape 90% pe inchis supapa de la EGR. Acum totul este ok.