Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: conversie motor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
remusica92
se poate face asa ceva incat sa fie totul functional????

a mai incercat cineva?

cam care ar fi piesele necesare ca sa fie totul functional la masina ?
espacern
Bineinteles ca se poate schimba un motor cu altul.
Trebuie sa schimbi:
Motorul+cutia+suportii motor/cutie+planetare+cablaj motor+calculator motor+esapament+radiator+++
Nu uita sa treci si pe la RAR/Directia financiara/Politie...
@+
remusica92
cu piesele luate de pe o alta laguna ar veni undeva la 1000 E investitia?

ca mi-ar cam sta in plan sa schimb 1.8 8v de pe masina mea cu 1.9-le diesel de 107 cp ..... m-as apuca de strans bani pt asta smile.gif

7 Aug 2011, 12:17:
de mentionat ca partea de mecanica nu o platesc smile.gif
alexandru_bot
QUOTE(remusica92 @ 7 Aug 2011, 12:16)
cu piesele luate de pe o alta laguna ar veni undeva la 1000 E investitia?

ca mi-ar cam sta in plan sa schimb 1.8 8v de pe masina mea cu 1.9-le diesel de 107 cp ..... m-as apuca de strans bani pt asta smile.gif

<span class='edit'>7 Aug 2011, 12:17:</span>
de mentionat ca partea de mecanica nu o platesc smile.gif
*




mi se pare totusi o munca enorma...nu mai bine o vinzi aia de 1.8 si iei una diesel?
remusica92
tot timpu mi-a placut mecanica si tot ce tine de masini. oricata munca ar fi se face din pasiune. am mai avut masini si deobicei toti pasionatii aleg caalea mai complicata smile.gif)
va anunt daca ma hotarasc cand incep munca si o sa pun si poze si tot.... daca nu... ramane asa masina
fascistu
mai bine nu... am vazut un golf 3 cu aceeasi treaba. caroserie de benzinar cu motor diesel... nu stiu cum ii la laguna... dar la ala nu reuseste baiatu sa tina suportii de motor intregi... se duc imediat si toata se scutura masina, mai bine 1000 aia de euro o dai ca si diferenta la cineva pe o laguna diesel... poate chiar mai putin dai, dar daca o faci din pasiune si cu cap, sa faci o treaba calumea.... eu te sustin biggrin.gif... daca cumva te apuci sa ai bafta
remusica92
merci.daca ma apuc anunt pe toata lumea. s-a modificat si E36 de 1.8 si s-a pus 3.2 s..i dupa multa munca ce-i drept totul a fost ok smile.gif
katalyn03
salut eu vreau din 1.6 16v in 1.8 16 v, am tot ce imi trebuie motor cablaj(alta masina), pofta de munca , dar nu stiu ce acte trebuie si cat dureaza la rar pentru schimbare motor, tinand cont ca motoarele sunt euro 3.
espacern
QUOTE(katalyn03 @ 7 Aug 2011, 21:51)
dar nu stiu ce acte trebuie

Ai nevoie ,printre altele,de act de provenienta motor(factura/act CV/donatie/etc)ordin de reparatie de la un garaj autorizat RAR ca ti-a facut lucrarea si multi bani.
Pe rarom.ro gasesti mai multe informatii(cam vechi)despre asta.
@+
remusica92
Toate se rezolva.. numai bani sa fie si sa ma hotarasc in privinta acestei lucrari de durata. Merci ESPACERN pt tot ajutorul acordat.. apreciez
cj77shv
Pai la el suportii motor ar trebui sa fie la fel tinand cont ca amandoua au bloc de tip F. Nu stiu cum e cu suportii cutiei, el avand JB3, iar f9q fiind cuplat cu pk1. In rest, daca te ajuta si tatal tau cred ca nu ar fi asa mare chestie.
valifilioreanu
Am inlocuit eu un motor si am fost la RAR. Am platit 100 ron taxa de modificare CIV si cam atat. Nu mi-a cerut nimeni nici un act al motorului sau vre-o factura de service autorizat. Singura conditie este ca puterea noului motor sa nu depaseasca cu peste 30% sau 40% (nu mai tin minte exact) puterea celui vechi si sa nu se modifice suportii motor. Au facut poze, au verificat foarte multe repere de pe motor si caroserie pentru a vedea anul fabricatiei (capac delco, alternator, scrumiera, geamuri, calculator ...). Am sunat inainte la RAR pentru a cere info, deoarece cele de pe site sunt depasite. Si mi-au facut si test de noxe, trebuie sa treci acel test.Totul a durat cam 2 ore. Succes
espacern
QUOTE(valifilioreanu @ 8 Aug 2011, 06:48)
Am inlocuit eu un motor si am fost la RAR.

Ce motor ai schimbat?
Avea aceeasi capacitate cilindrica cu cel de origine?
Una este cand inlocuiesti un motor IDENTIC cu cel pe care il ai pe masina si alta cand schimbi cilindreeea sau combustibilul.
Cam la fel cu"mere"si"pere"!!
http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_trebuie...ului_--195.html
@+
remusica92
Sa nu depaseasca 30-40% din puterea vechiului motor?
Pai atunci pe E36 de la 1.8 116cp la 3.2 321cp dc n-a spus nimeni nimic ?
normal ca au fost schimbate si franele si intarite unele chestii la masina smile.gif. Cheers
valifilioreanu
Eu am inlocuit cu acelasi tip de motor, intr-adevar, s-ar putea sa fie mai delicat la inlocuire cu alt tip. Parca se putea face si omologare individuala si atunci poti pune ce vrei tu pe ea dar va trebui sa treaca niste teste mai amanuntite pe la RAR.
fascistu
pai de ce nu a zis.... poate a avut omu cunostinte... daca ai cunostinte merge usor, chiar am vorbit cu un unchi care are un opel vectra a.. si zicea ca daca isi schimba motoru poate rezolva foarte usor la rar.... la noi merge..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.