Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Viitoarea sh fiabila pana in 7000 euro
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
4x4
Am banii, iar papucul nu e prea bun ca masina de oras.
Deci a sosit timpul pentru altceva ca daily. biggrin.gif

Nu am experienta pe piata sh, deci nu stiu ca sa iau, astept sfaturi de la cei mai mari.

1. Sa fie fiabila, am incredere in japoneze si germane;
2. Fara motoare mai mari de 3l diesel, maxim 2l benzina, sunt student;
3. Prefer o masina mai intretinuta, mai noua decat una full dar mai uzata;
4. Sa nu fie mai mici decat un golf 5, sa nu fie din extreme (racer, offroad), totusi un suv sau camioneta ar fi ok.


Ideea e sa aiba costuri de intretinere mici, sa nu fie "poor" class, si sa nu fie dacia sleep.gif
Raduchu
Scuza-ma, vrei ceva de 2000 cmc dar cu costuri de intretinere mici blink.gif ? (taxe, impozite)
4x4
Fata de un papuc diesel, eu dau 16mil pe an, am zis maxim 2000. Un motor 1.6 e ideal, dar daca apare o oferta mai buna cu motor mai mare nu am sa o refuz.
danutsb
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 18:54)
Am banii, iar papucul nu e prea bun ca masina de oras.
Deci a sosit timpul pentru altceva ca daily.  biggrin.gif

Nu am experienta pe piata sh, deci nu stiu ca sa iau, astept sfaturi de la cei mai mari.

1. Sa fie fiabila, am incredere in japoneze si germane;
...totusi un suv sau camioneta ar fi ok.
Ideea e sa aiba costuri de intretinere mici, sa nu fie "poor" class, ...
*



Aici e pleonasm, dar "on topic" : Toyota RAV (daca mai strangi putin din b..i)
Markos
Ia-ti un 1.4, cica e vis.
cosmin_2300
La modul cel mai serios: Aro 324.
Are motor+cutie de Toyota 4Runner, servo, AC, etc.
4x4
Toyota RAV, pare o alegere buna.
Eu m-am gandit la Pajero, Passat, A4, Golf din acestea.

Nu am nevoie de ceva special, nu vreau ceva sa ies in evidenta, ma satisface un sh generic, doar sa aiba costuri ulterioare achizitiei cat mai mici.