Am banii, iar papucul nu e prea bun ca masina de oras.
Deci a sosit timpul pentru altceva ca daily.
Nu am experienta pe piata sh, deci nu stiu ca sa iau, astept sfaturi de la cei mai mari.
1. Sa fie fiabila, am incredere in japoneze si germane;
2. Fara motoare mai mari de 3l diesel, maxim 2l benzina, sunt student;
3. Prefer o masina mai intretinuta, mai noua decat una full dar mai uzata;
4. Sa nu fie mai mici decat un golf 5, sa nu fie din extreme (racer, offroad), totusi un suv sau camioneta ar fi ok.
Ideea e sa aiba costuri de intretinere mici, sa nu fie "poor" class, si sa nu fie dacia
Raduchu
30 Jul 2011, 17:57
Scuza-ma, vrei ceva de 2000 cmc dar cu costuri de intretinere mici
? (taxe, impozite)
Fata de un papuc diesel, eu dau 16mil pe an, am zis maxim 2000. Un motor 1.6 e ideal, dar daca apare o oferta mai buna cu motor mai mare nu am sa o refuz.
danutsb
30 Jul 2011, 18:03
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 18:54)
Am banii, iar papucul nu e prea bun ca masina de oras.
Deci a sosit timpul pentru altceva ca daily.
Nu am experienta pe piata sh, deci nu stiu ca sa iau, astept sfaturi de la cei mai mari.
1. Sa fie fiabila, am incredere in japoneze si germane;
...totusi un suv sau camioneta ar fi ok.
Ideea e sa aiba costuri de intretinere mici, sa nu fie "poor" class, ...
Aici e pleonasm, dar "on topic" : Toyota RAV (daca mai strangi putin din b..i)
Markos
30 Jul 2011, 18:05
Ia-ti un 1.4, cica e vis.
cosmin_2300
30 Jul 2011, 18:07
La modul cel mai serios:
Aro 324.
Are motor+cutie de Toyota 4Runner, servo, AC, etc.
Toyota RAV, pare o alegere buna.
Eu m-am gandit la Pajero, Passat, A4, Golf din acestea.
Nu am nevoie de ceva special, nu vreau ceva sa ies in evidenta, ma satisface un sh generic, doar sa aiba costuri ulterioare achizitiei cat mai mici.
QUOTE(cosmin_2300 @ 30 Jul 2011, 18:07)
La modul cel mai serios:
Aro 324.
Are motor+cutie de Toyota 4Runner, servo, AC, etc.
Chiar imi place masina aceea
, dar nu vad cum poate fi o masina practica de oras, confortul nu va fi peste papuc, si voi avea probleme de la piesele si tablele romanesti in continuare, multumesc de sugestie, dar nu mersi
Markos
30 Jul 2011, 18:08
La ala trebuie si scara, sa se poata sui fetele în fuste mini stramte.
cosmin_2300
30 Jul 2011, 18:08
Banii ăștia îți ajung și de un
Mitsubishi Outlander.
Markos
30 Jul 2011, 18:09
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 19:07)
ma satisface un sh generic, doar sa aiba costuri ulterioare achizitiei cat mai mici.
ia legatura pe privat cu guru' sehașurilor
PIES:
asta nu-ti place? e nemteasca, e mare si are full-clima.
Outlander am deja in familie, modelul mai nou, deci ar fi cam aiurea. Si desi daca sunt dispus sa fac conpromis, la banii acestia gasesc masini mai frumoase.
Markos, de data asta apelez la daciaclub pentru ca chiar am nevoie de ajutor, te rog folosestete de experienta ta pentru a ma ajuta.
http://mitsu.ro/forum/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=...t=0entry90629Are si gpl... Nu stiu daca mai este valabil.
L.E. - Si mai sunt si altele... ca tot spuneai de japoneze
Alex4u
30 Jul 2011, 18:28
i-a legatura cu argon ca el are experienta in a cumpara limuzine impecabile..rulate doar pe autostrada la preturi mici..si mai ales de la persoane batrane....
Markos
30 Jul 2011, 18:36
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 19:14)
Markos, de data asta apelez la daciaclub pentru ca chiar am nevoie de ajutor, te rog folosestete de experienta ta pentru a ma ajuta.
La 7000 de iepuroi poti lua un Golf 5 1.6 cu ceva gadgeturi pe el. Adica asta as lua eu, în locul tau.
Uite un
exemplu, la repezeala. Sunt convins ca mai gasesti destule.
Alex4u
30 Jul 2011, 18:40
Markos
30 Jul 2011, 18:44
l-ai bagat în sedinta
misto GTI-ul ala pe grila, din primul link
perjotul din al doilea link are kilometrajul manarit, afiseaza
053 195 km. valabil si pt focusul din linkul #5.
cosmin_2300
30 Jul 2011, 18:53
Pot să confirm și eu că la Peugeot (cel puțin la 206) nu apare 0 înainte!
Acuma ma uit la ce ati mai recomandat.
Am luat in vizor rav4 cu 4 portiere, dar si lancerul era frumos.
Markos
30 Jul 2011, 18:56
La nicio masina cu kilometraj digital nu apar zerouri înainte. Pai nene, cand o iei de la dealer, îti afiseaza 7 km, nu 000 007, ca nu-i agent secret.
bmwh548
30 Jul 2011, 18:58
RAV4 e cam inghesuita in spate. Golf 5 mi se pare mai spatioasa si se incadreaza in buget (mai ales ca se uda toate pitipoancele cand vad emblema Fauve).
Markos
30 Jul 2011, 19:02
Pe de alta parte, omul am înteles ca prefera ceva gen SUV. Cam greu de gasit ceva misto si cat de cat nouta (pana în 5-6 ani) în banii astia, parerea mea.
La banii astia gasesti Tucson-uri în stare ok, da-s urate ca porcu'.
C a t a l i n
30 Jul 2011, 19:05
Jimny, cu potențial imens de transformare într-un viitor offroader.
bmwh548
30 Jul 2011, 19:05
In banii aia greu sa gasesti un SUV inmatriculat/inmatriculabil care sa nu fi fost dauna totala de vreo 3-4 ori pe autostrazile Devei. Oricum ca si masina de oras un hatch mi se pare mult mai potrivit decat un SUV (sau tentativa de SUV cum e RAV4).
Nu vreau neaparat suv, vreau doar o masina care sa fie marisoara, Ford Focus ala l-am bagat la favorites, golful e urmatoarea optiune. Acum incerc sa imi fac o imagine generala.
In faza urmatoare am sa iau la condus masinile la care ma gandesc, de exemplu eu nu stiam ca in spate la rav4 e inghesuiala.
De
http://www.autovit.ro/audi-a4-C19667500.html ce credeti?
Markos
30 Jul 2011, 19:15
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 20:08)
Are totusi 8 ani agregatul. Ai vreo limita de "vechime", sau nu te intereseaza aspectul?
QUOTE(Markos @ 30 Jul 2011, 19:44)
l-ai bagat în sedinta
misto GTI-ul ala pe grila, din primul link
perjotul din al doilea link are kilometrajul manarit, afiseaza
053 195 km. valabil si pt focusul din linkul #5.
Confirm pentru ambele. Am mers si cu Peugeot si cu Ford, masini cu kilometraj real sub 100,000km si nu apare nici un 0 in fata... Apare rulajul curat, cum a scris si Markos.
Pai a4 era la limita, doream chiar modelul urmator de facelift, cu pragurile si buzele in aceeasi culoare cu caroseria.
Unele masini imbatranesc mai bine ca altele, cred ca conditia generala a masinii e mai importanta decat o data.
bmwh548
30 Jul 2011, 19:28
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 20:08)
de exemplu eu nu stiam ca in spate la rav4 e inghesuiala
Depinde de perceptia fiecaruia. Mie mi-a lasat o impresie proasta la capitolul spatiu (si eu am 1.65), nu e obligatoriu sa ai aceeasi parere.
cosmin_2300
30 Jul 2011, 19:32
QUOTE(Markos @ 30 Jul 2011, 19:44)
perjotul din al doilea link are
kilometrajul manarit, afiseaza
053 195 km.
valabil si pt focusul din linkul #5.QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 20:08)
Ford Focus ala l-am bagat la favorites
Tu ai citit ce a scris Markos?!
QUOTE(bmwh548 @ 30 Jul 2011, 20:05)
In banii aia greu sa gasesti un SUV inmatriculat/inmatriculabil care sa nu fi fost dauna totala de vreo 3-4 ori pe
autostrazile giratoriile Devei.
Nu neaparat acela manarit, dar imi place cum arata si am auzit ca ar fi fiabil.
@cosmin - Se pare ca nu a citit.. De asta am reiterat si eu ideea, ca vazusem Fordul la favorite.
@4x4 scoate-l de acolo.
Victoras2001
30 Jul 2011, 19:45
QUOTE(Markos @ 30 Jul 2011, 19:36)
La 7000 de iepuroi poti lua un Golf 5
Zi dupa mine:
C I N C I, golf C I N C I.
Markos
30 Jul 2011, 19:49
Masina e ok, sa nu particularizam
Sa ma arunc la un bemfeu?
http://www.autovit.ro/bmw-318-C20018249.htmlCare ar fi limita de kilometraj pt un seria 3?
bmwh548
30 Jul 2011, 20:05
Lucrezi la service si ii intrebi pe altii?
Markos
30 Jul 2011, 20:06
Ce-mi place, la anuntul asta, e ca omul a postat si VIN-ul. Adica n-are nimic de ascuns. Foarte rar vezi asa ceva.
Lucrez ca sa invat, nu pretind ca stiu totul, dimpotriva, de asta am deschis topicul, sa aflu mai multe.
La service ma duc abia luni, mai intreb pe acolo, azi nu lucrez
cosmin_2300
30 Jul 2011, 20:25
Cum naiba mă să mergi la agățat cu dricu'?
Ia-ți un coupe
Victoras2001
30 Jul 2011, 20:28
Vai cat pot sa-mi placa "dricurile" astea. Da nu stiu de ce-mi pute a teapa cazanu' ala frumusel.
hitman1234
30 Jul 2011, 20:29
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 19:59)
Sa ma arunc la un bemfeu?
http://www.autovit.ro/bmw-318-C20018249.htmlCare ar fi limita de kilometraj pt un seria 3?
niste sute de mii de km ca popa, insa 316 si 318 sunt cam submotorizate pentru bmw, mai ai pierdere de putere pana la rotile spate, de la 320 in sus simti ca trage cum trebuie
Markos
30 Jul 2011, 20:33
Cand am vandut C4, m-a întrebat baiatu' ala din start, daca îi zic VIN-ul la telefon. Ca are o ruda director la ATS si afla tot ce-a vazut masina. I-am zis ca-i dau si vinul, si tuica, si palinca.
A verificat-o pe tsomputer, a venit cu directoru' si la fata locului, si cam asta a fost.
cosmin_2300
30 Jul 2011, 20:34
4x4, ca părere: înainte să cumperi mașina te duci la un service (dacă știi și mecanicul de acolo e perfect) să se uite un mecanic la mașină, să verifice TOT (articulații, direcție, frâne, rulmenți, compresia motorului și starea turbinei) și apoi decizi dacă să iei mașina sau nu.
Dacă poți cumva (prin calculator sau cu carte de service -deși se face "la comandă"-) să verifici și nr. de km. e perfect!
Dacă motorul are compresia bună și turbina este bună, mai duce mult și bine!
Nu am nevoie de masina pt a agata pitipoance, vreau doar sa fie comoda, sa aiba un feeling de calitate si fiabilitate.
Normal ca am sa iau un mecanic foarte priceput cu mine, si daca pare promitatoare o duc la o verificare in service inainte de tranzactie, dar deocamdata vreau sa fixez un model pe care sa il caut, ca sa pot incepe odata.
P-A-C-O
30 Jul 2011, 20:40
QUOTE(cosmin_2300 @ 30 Jul 2011, 19:08)
Banii ăștia îți ajung și de un
Mitsubishi Outlander.
la ce consum are, cu siguranta va sta mai mult prin parcare..... cauta ceva cu consum cat mai mic, presupunand ca nu vrei sa faci plinu' de 3 ori pe luna
QUOTE(C a t a l i n @ 30 Jul 2011, 20:05)
Jimny, cu potențial imens de transformare într-un viitor offroader.
tu vorbesti serios, ai mers macar 100km cu un Jimny.... iti rupe ficatii-n tine
aphophis
30 Jul 2011, 20:44
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 19:59)
Sa ma arunc la un bemfeu?
http://www.autovit.ro/bmw-318-C20018249.htmlCare ar fi limita de kilometraj pt un seria 3?
nu e buna masina. Chiar e o rabla
nu are butoanele geamurilor electrice pe usa
Markos
30 Jul 2011, 20:44
QUOTE(4x4 @ 30 Jul 2011, 21:39)
deocamdata vreau sa fixez un model pe care sa il caut, ca sa pot incepe odata.
ok, cauta golf cinci. exclus GTI.
P-A-C-O
30 Jul 2011, 20:44
QUOTE(Markos @ 30 Jul 2011, 19:44)
misto GTI-ul ala pe grila, din primul link
pacat ca nu a mai avut bani si de faruri
PS:
1. masina de Craiova, samsar de Sibiu
2.masina are ASR, nicidecum ESP cum scrie in anunt.... bine probabil o fi inlocuit omu butonul si acum chiar are ESP
Ca sa fie clar, masina are sa mearga pe asfalt 99%. Daca nu am sa iau un suv nu are sa fie o mre problema pentru acel 1% cand am sa am nevoie de garda mare la sol si 4x4.
E de ajuns 1.4 pt golf 5? Sa aleg 1.9 diesel?
Ghidioneanu
30 Jul 2011, 20:52
La ora asta e greu sa mai cumperi o masina "nemteasca" sau japoneza, poate ai auzit de mondializare, globalizare, etc.
Eu am un Focus 1,8 TDCI 2007, asamblat in Spania, dar componentele sunt de pe o arie asa vasta ca am renuntat sa mai cercetez...
La ora cand l-am cumparat am avut de ales dintre Octavia, Jetta, Megane si Corolla. Preferata era Corolla , dar tocmai ce se inchisese fabrica din Turcia care le asambla, aveam de asteptat circa 9-10 luni pana venea din Japonia. Megane e facut tot de turci, a picat foarte repede din schema, tocmai isi luase un coleg cu doua luni inainte si facea tratament psihiatric pentru greieri...
Jetta era noua pe piata, dar facuta in Mexic, plus taxe vamale, plus alte considerente de pret...
Focus era singura berlina asamblata in Europa. Intradevar destul de fiabila, dar in comparatie cu Solenza avuta anterior , si facand raportul de rigoare pret/calitate, pot sa spun ca am fost mult mai multumit de Solenza, inclusiv ca bani de intretinere.
Nu stiu ce buget ai dupa cumpararea masinii, dar iti pot oferi cateva repere:
Masina de 1,4 l , benzina, costuri anuale:
-impozit=45 lei
-RCA=160 lei
-Casco=600 lei
-doua revizii pe an =400-500 lei
-benzina=8500 lei /an pentru circa 24000km
-un set de cauciucuri la circa doi ani 4 buc a 220 lei=880 lei
Costuri pentru 1,8 l motorina:
impozit 240 lei
-RCA=750 lei
CASCO=2900 LEI
doua revizii pe an =900-1000 lei
Motorina circa 30 000 km/an cost 9300 lei
un set de cauciucuri la circa doi ani 4 buc a 450 lei =1800 lei
Am cautat sa pun doar cheltuieli simple cu consumabile ce nu au legatura cu marca masinii, pentru ca daca mai pui un set de placute de frana ( sunt consumabile , ba chiar foarte consumabile la un anume stil de condus...) poti iesi la niste costuri...
Cat e un set plus manopera pentru placute la Golf versus BMW ?
Te las pe tine sa faci calculele , spuneai ca esti student...
In afara de interventii majore, ma descurc singur cu reviziile. Daca nu se poate, am prieteni mecanici.
Oricum, postul tau e foarte valoros. Deocamdata inca ma documentez, sa nu credeti ca luni pun poze cu noua masina
E o decizie importanta, masina asta trebuie sa ma tina mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.