Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fluierat alternator ?! 38500 km
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
pepelutza
La masina din semnatura am observat de ceva vrema un fluierat, in zona alternatorului. Masina are 38500 km. La inceput , acum cateva luni la pornirea la rece , dimineata ,nu se auzea nimic deci nu fluiera imediat ci dupa cativa km 10 - 15 km. Cel putin asa am observat eu. Acum la rece , dimineata, dupa 5 secunde incepe sa fluiere. Pe parcursul zilei fluieratul se pastreaza ori de cate ori o pornesc, deci nu dispare dupa ce s-a incalzit motorul. Mentionez ca este un fluierat uniform, nu se modifica nici daca accelerez, nici daca pornesc climatronic-ul. Ramane acelasi. Aveti experiente asemanatoare si cum a-ti trecut peste ? Saptamana asta merg la un service , m-am programat sa vad ei ce zic, dar cu mecanicii nostrii.....mie asa teama!
CRY 79
Vezi sa nu te lase fulia defazoare. Posibil sa faca asa si din cauza rolei intinzatoare a curelei de accesorii. Daca nu mai tensioneaza cum trebuie patineaza cureaua pe fulie.
pepelutza
Nu este cam devreme totusi , ma refer la km.
CRY 79
Nu ,au picat si pana in 10000. Acum am observat km. masinii, deci rola pica din calcule, ramane fulia.


18 Jul 2011, 19:51:
Citeste aici http://www.reno.ro/-t41838.html
MMVI
QUOTE(CRY 79 @ 18 Jul 2011, 16:27)
... Daca nu mai tensioneaza cum trebuie patineaza cureaua pe fulie.
*



fulia defazoare este pe cureaua de distributie, cea cu dinti, nu are cum sa patineze smile.gif
spy_oh_joy1389
S-a referit ca cealalta curea ar putea fi cauza suieratului. Cred ca aia suiera si la Megane-ul meu, sau cutia. La mine face intre 2500 si 3000 de rotatii, iar daca accelerez pe loc nu pot sa imi dau seama daca mai suiera sau nu.
pepelutza
Azi am fost la service cu ea si nu mi-au gasit nimic , au verificat si cureaua, rola intinzatoare si fulia defazoare. Totul e ok. Au dat cureaua jos si cu motorul pornit ( normal ), suiera la fel. M-au trimis cu masina acasa si mi-au zis sa-mi pastrez banii. Au pus-o si pe tester , nu stiu ce au verificat dar vreo ora s-au tot invartit pe langa ea.Alternatorul incarca in parametrii. Testerul nu indica nici o defectiune . In final au montat scutul la loc si au zis sa merg linistit deocamdata. Am platit doar 1 ora manopera 35 lei
pepelutza
Deoarece nu m-am impacat cu ideea , am mai fost sa cer si alte pareri. Una din ele complet dezinteresata, imi sugera ca pe la simeringurile distributiei imi trage aer fals , acolo s-ar produce acel suierat/fluierat. Dar pe scut nu se vedea urma de ulei, atunci cand au verificat alternatorul,cureaua de acccesorii ,rola,etc. Ce ziceti !!
pepelutza
Pentru moderatori. Se pare ca titlul topicului nu este corect. Toata treaba este din rola de intindere de la distributie sau accesorii sau dintr-unul din semeringurile de la distributie care trage putin aer fals de acolo si suieratul/fluieratul. Titlul poate ramane doar Fluierat (relanti/accelerare)constant
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.