Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio Estate 1.2L 16V 75CP Authentique
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
ovisanu
Salut baieti, as vrea sa achizitionez modelul din titlu dar as vrea cateva pareri.

Multumesc in avans!... Nu am bani pentru ceva mai bun! biggrin.gif
Raducku.
Vrei sa o cumperi SH sau noua?
l@u
si ti-ai deschis topicul la jurnal de bord ca sa pari mai smecher ????
G I M
Eu zic ca nu ai facut o alegere tocmai buna cand ai decis sa-ti deschizi topic pe aici.
Razvione
QUOTE(Neagu Ionut @ 7 Jul 2011, 20:50)
Eu zic ca nu ai facut o alegere tocmai buna cand ai decis sa-ti deschizi topic pe aici.
*



+1 up.gif
Lostboy
De ce?
Razvione
Nu dau cu parul dar putea sa posteze la Diverse biggrin.gif
ipiq
e primul sau post aici.
voi v-ati nascut invatati?
unu mai smecher ca altu'...
sobolan
mie nu imi plac motoarele astea de 1200 cu 16v pe o singura axa cu came...daca vrei un motor fiabil la renault mergi pe 1.4/16v,e mai sfant sau si mai bun si mai ieftin la intretinere 1.4 cu 8v !
ovisanu
imi cer scuze dar... intr-adevar este prima data cand postez ceva aici asa ca... nu mai fiti rai... nu stiam foarte clar unde sa postez! Daca moderatorul doreste il poate muta sau sterge! Nu ma deranjeaza! Vroiam doar o parere asupra acestui model din oferta Renault. Alternativa ar 1.5Dci / 90CP dar cu vreo 2 mii si ceva de euro in plus. De aceea vroiam o parere! Dar se pare ca din 8 (opt) replay-uri doar ultimul a spus cat decat o parere.
spy_oh_joy1389
Decat un 1.2 16v care nu prea are cuplu, iti recomand la fel de adormitul 1.5dCi 68cp, dar are cuplu mai mare si de la turatii joase. Gandeste-te ca la aproape 130km/h ai cam 3000rpm (iar 1.2 banuiesc ca ar avea vreo 4000) si nu e chiar asa zgomotos in afara orasului. Masina e izolata si inchegata bine. Bine, vad ca vrei authentique care probabil nu prea o avea izolatii si are plasticul ala nasol pe bord. Recomand dinamique 1.5 dci 68. Bine, eu am Hatchback si noi am gasit destul de usor la sh pana in 6000 de iepuroi. Nu stiu cum sta situatia la Estate.
sobolan
ca naiba ca un DCI e3 are bube multe pe cap...pe la injectie wink.gif
spy_oh_joy1389
Nu cred ca-s multe Clio3 dci E3
BoR
QUOTE(sobolan @ 7 Jul 2011, 22:56)
mie nu imi plac motoarele astea de 1200 cu 16v pe o singura axa cu came...daca vrei un motor fiabil la renault mergi pe 1.4/16v,e mai sfant sau si mai bun si mai ieftin la intretinere 1.4 cu 8v !
*


Motorul 1.4 16v nu se mai monteaza pe Clio.Cel putin in Configurator Renault nu apare.
On topic: Parerea mea este sa faci un drive test,astfel vei putea lua decizia potrivita asteptarilor tale.
Daca nu esti 100% hotarat pe acest model,poti lua in calcul si oferta altor break-uri de clasa mica situate cam in acelasi segment de preturi: Skoda Fabia Combi, Seat Ibiza ST.
ovisanu
QUOTE(BoR @ 7 Jul 2011, 22:45)
Motorul 1.4 16v nu se mai monteaza pe Clio.Cel putin in Configurator Renault nu apare.
On topic: Parerea mea este sa faci un drive test,astfel vei putea lua decizia potrivita asteptarilor tale.
Daca nu esti 100% hotarat pe acest model,poti lua in calcul si oferta altor break-uri de clasa mica situate cam in acelasi segment de preturi: Skoda Fabia Combi, Seat Ibiza ST.
*



Dupa cum am spus... la Estate nu sunt decat aceste 2 modele >> 1.2L/16/75CP sau 1.5Dci/90CP

iar la Fabia pretul e cam mare! Cei de la Renault fac ceva discounturi + 3 rable!

O sa iau in considerare sfatul cu drive testul!!
claudiu.manda
Ti-as sugera sa arunci o privire si la Hyundai i30cw, tot caroserie estate. Mie imi place mult de tot masinuta aia si au motoare destul de puternice.
G I M
QUOTE(Lostboy @ 7 Jul 2011, 21:15)
De ce?
*




QUOTE(ipiq @ 7 Jul 2011, 22:51)
e primul sau post aici.
voi v-ati nascut invatati?
unu mai smecher ca altu'...
*



Nu e vorba ca nu a postat unde trebuie. Am vazut ca este primul sau post, deci sa zicem ca are o scuza, doar ca or sa apara imediat expertii forumului sa il ia la misto, o sa fie iarasi o dezbatere din care omul nu o sa inteleaga chiar nimic. Omul vrea pareri despre masina AIA, or sa vina unii cu propuneri, de ce nu-ti iei daia, ba cealalta e mai potrivita, motoru ala e mai bun, ba nu, celalalt e mai bun...si tot asa.
AndreiMR
Mai bine ai incerca sa faci un efort si sa iei dci-ul. Clio e o masina grea, cu motorul de 1.2 o sa fie foarte neplacut sa mergi in afara orasului. Motorul de 90 de cai mi se pare un compromis bun, nu e racheta dar nici nu iti trebuie 5 km ca sa depasesti un tir.
Daca chiar ai nevoie de mult spatiu si bugetul chiar nu permite mai mult decat un Clio de 1.2 in echiparea de baza, ar fi mai util un Logan MCV. Nu e el nici frumos, nici placut finisat la interior, dar ai spatiu la greu si s-ar putea sa fie mult mai fiabil decat Clio smile.gif
Razvione
Vrei neaparat nou ?
ovisanu
QUOTE(Razvione @ 8 Jul 2011, 08:11)
Vrei neaparat nou ?
*


cam da!

M-am uitat si la Hyundai i30! Cel SW are portbagajul mai mare dar e si mai scump... totusi e mai putin decat Clio Estate 1.5Dci 90CP. O sa vad... sleep.gif
Razvione
Sa ne spui si noua ce alegere iei . Am configurat un Clio Estate 1.2L 16V 75CP Authentique si fara nici o dotare optionala pretul era 10050 .
ovisanu
am sunat la Renault si mi-au spus ca Estate 1.2/75CP nu-l au pentru drive tester. M-au cam desumflat! Am propus atunci varianta 1.5Dci/90CP... "nu-l avem momentan (pt. vreo 2 sapt.) disponibil"... Varianta de 1.4 Kia Cee'd pare OK (dupa review-uri) dar cam scumpa pentru punga mea! Mai cochetez cu Sandero Stepway (ca-i mai inalta si mai fac drumuri pe la munte) si are si aer la 6630 Ron. Mai vedem... mai cautam... cool.gif
Razvione
Sandero Stepway mai ales rosu arata super wub.gif
spy_oh_joy1389
Ce inseamna drumuri la munte?

Nu stiu cat de mult ajuta o masina care e si asa destul de cocotata sa mai fie inaltata un pic. Ca si la Megane, unde e suspensia mai moale, se balanseaza destul de mult si loveste cu dedesubtul fata de una mai rigida care nu ar lovi.

Portbagajul de la Sandero nu-i cam mic fata de Clio estate? Parca in categoria asta mai bine intra un Logan MCV dar nu stiu pretul.
ovisanu
mai merg pe la Pestera (zona Bran/Magura) unde sunt drumuri destul de naspa si cu inclinatie destul de pronuntata. Momentan am o Skoda Felicia Combi (si-a cam facut veacul - 13 ani)... a fost OK cu ea... mai putin ca n-are AC si motorizarea cam mica (1.3/68CP). De Sandero (aka Stepway) nu sunt foarte convins deoarece am auzit si citit tot felul de "intamplari" (cel mai adesea ... privind rugina... dupa o perioada scurta de timp) si asta ma cam infricoseaza.
Cum spuneam... mai vedem
Escape
Fiecare marca are povestile ei. De obicei lumea vorbeste din auzite, a auzit gigi care a auzit de la fanel care a auzit de la ionel care a auzit de la...Asa a fost si cu loganul. Sandero nu sunt asa multe pe strada dar nu am vazut sa fie vreunul ruginit. Doar la taxiuri(logane) am vazut rugina,la aripi spate(cam toate lovite sau sterse si refacute aiurea). Trebuie sa te hotarasti ce anume vrei de la masina: spatiu,putere,consum,costuri de intretinere,dotari,fiabilitate, finisaje etc...Asa daca treci de la un model la altul dupa doua luni zici ca e proasta,ca nu are nu stiu ce fata de alta..Daca vrei neaparat combi, indiferent de marca, in cel mai rau caz 1.4 16 v pe benzina sau diesel 85-90 cai. Fiind mai grea masina, cu un motor sub cele enumerate te trec toate cele in depasiri.
adiblu
Salut "ovisanu", acceasi problema ca si tine am avut si eu inainte sa-mi aleg actuala masina(Clio 3 Estate 1,4 16V), vroiam o masina din clasa mica, dar sa fie si spatioasa, sa consume putin, sa fie si ieftina si buna. Initial si eu pusasem ochii pe acelasi motor ca si tine, dar dupa ce am citit forumul acesta cap-coada am renuntat la aceasta idee si am ales motorul de 1,4 16V cu 100CP, care se descurca chiar bine cu masina goala, si satisfacator cu ea incarcata cu 5 persoane + bagaje + AC in functiune. Din pacate (sau din fericire), acest motor fost scos din oferta Renault, dar gresala lor este ca nu au oferit in schimb alt motor pe benzina cu o putere echivalenta in Romania, pentru ca in alte tari exista deja motorul 1,2TCE de 105 CP parca. Asa ca, daca te hotarasti strict la acest model de masina, singura alternativa convenabila la acest moment este motorul diesel care este suficient de puternic si foarte economic, pentru aceasta masina care cantaresta totusi aprox. 1300kg. Pentru mai multe informatii despre Clio Estate citeste atat jurnalul meu de bord cat si al celorlalti colegi de forum care detin aceasta masina.
Alegere usoara in continuare!
CRY 79
Pai daca ai avut un 1,3 puturos, acum vrei un 1,2 si mai puturos?
cam_iulian
salut!eu am 1.2 tot estate,merge destul de bine ,fara probleme,iar daca treci de 3000 atunci se simte puterea lui! ca si consum 6 afara, si 9 oras!MULTUMIT de ea!
cosmin_2300
Cred că din iulie până acum s-a hotărât omul ... da' e doar părerea mea! happy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.