Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Service Autorizat RAR pt montare radio auto
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
anti77
Inainte sa achizitionez o masina noua luna trecuta am intrebat dealerul, care-i procedura sa instalez un radio in masina fara sa pierd garantia, deoarece la ei era ~350 euro. Raspunsul a fost ca orice service autorizat RAR poate instala acel radio.

Bine ca am dat o tura pe site-ul RAR, sa aflu ca nu numai service-ul este autorizat de ei numai pt. anume modele si marci de masini, componente (motor, audio, etc.) dar si marci anume a fabricantului a sistemului AUDIO - Sony, Philips, Pioneer, JVC, Blaupunkt.

As vrea sa va intreb, exista vreo sansa sa-mi pot instala un radio MP3-player Roadstar, cu difuzoare bluetech (ar iesi undeva in jur de 250 ron), deoarece nu exista nici un service autorizat pe aceaste marci in Romania.

Ce alte metode ar fi sa instalez radio si sa nu pierd garantia? Mentionez ca sunt inginer electronist, mi-ar lua vreo 5 minute sa mi-l instalez, dar sigur as pierde garantia pe tot sistemul electronic din masina noua...

Sa reclam RAR-ul la Consiliul Concurentei? smile.gif
espacern
Pe site-ul RAR nu gasesti chiar toate informatiile utile si recente.
Mai bine le compui un mail....
Cred ca se poate instala la orice reprezentanta a aparatului ca sa fie treaba OK.
NB!
anti77
http://www.rarom.ro/cs-uploads/service_cluj.html aici este lista actualizata ultima data ieri pt. judetul CLuj.

Eu nu vad sa existe marca Roadstar pe aici...

Si iata parerea RAR despre inexistenta unor marci mai slabe in acea lista:

QUOTE