Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Dacia break 1300 an 1977 fabricata pt export
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
ikeakayke
Vand Dacia break 1300. Pret 500 Euro.

Istoricul masinii l-am scris mai jos:

masina a fost cumparata in valuta de catre bunicul meu, era lot pt export

- are jante relativ noi, merse cca 20000 km, fara lovituri, si strambaturi, anvelope rulate cca 6000km fara pene/petice, 2 roti noi complete cu anvelope noi de iarna, rulate 500km, baterie noua (2011), pompa de apa si radiator mare noua, antigel rosu proaspat pus, radiocasetofon JVC + 4 difuzoare, din care 2 prinse in tabla de acoperire portbagaj, tehnic impecabila, merge absolut totul la ea inclusiv stergatoare, stropitori, frane hidraulica si de mana, nu are joc in nici o articulatie, ambreiaj+rulment presiune valeo schimbate in urma cu 5000km, planetare glentzer montate la 100000 (fara pic de joc sau zgomot la rulare - tin o viata daca aveti grija de burdufe sa ramana intregi)
puntea din spate + articulatiile + rulmenti schimbata la 140000 (pt ca s-a sudat un rulment pe punte si nu a mai putut fi adusa la cote)

despre motor:
totul original si neatins pana la 120000 cand dintr-un exces de zel am mers sustinut cu 140 km/h vreo 50km spre mare. totul in regula pana la primul relanti cand auzeam o bataie la motor. la intoarcere din concediu (pt ca mergea f frumos chiar si asa) am dus-o la un mecanic particular mester in motoare de dacie. avea fusta crapata la un piston (in partea de jos, nu la simeringuri). am schimbat pistoanele, segmenti, cuzineti si pinionul de antrenare delco pt ca avea joc.
dupa cele de mai sus am considerat ca merita carburator nou+ delco nou + fise siliconice noi + aprindere electronica (fara condensator). de atunci merge impecabil pana in prezent.

la 140000 am pus gpl cu rezervor de 60L la nivelul puntii, instalatie bigaz. cu exceptia unei singure infundari/curatiri de filtru pe la 180000 a mers impecabil. am curatat filtrul preventiv in urma cu 2 luni.

incepand cu 140000, la fiecare 20000 am bagat duralube odata cu schimbul de ulei aferent (care-l fac la 10000). in prezent are ulei de 3000km

in ultimii 4 ani nu am mai mers cu ea, masina a stat toata viata ei in garajul personal, in urma cu 2 luni i-am refacut itp, rca, baterie etc...

are toate geamurile originale, inclusiv parbriz. kederele la toate geamurile sunt schimbate in 2004. ultima tinichigerie totala in 2004.
de atunci am mai atins-o f usor pe aripa stanga spate si un pic mai mult pe aripa dreapta fata. acestea 2 nu le-am reparat niciodata oficial, doar le-am dres. tot in 2004 i-am pus aparatori de plastic la roti, pt protectie impotriva noroi si pietre.

are rugina la coltul din fata dreapta la prag/contraprag si probabil putin la muchia de contraaripa.

mecanic este o masina impecabila, numai cu piese de calitate, intretinuta din pasiune si pornind de la ideea ca o voi tine life-time. dar intre timp am plecat din bucuresti (2008), am familie, si chiar nu mai am ce face cu ea.

nu ma grabesc sa o vand, ma intereseaza sa o dau cuiva care sa o foloseasca corespunzator si sa o mentina in stare buna.

rezervorul de gpl este plin, benzina o are la jumatate.

pretul nu este negociabil. (numai pe baterie, radiator, pompa apa, antigel, si itp am cheltuit peste 700 ron in februarie 2011). la vremea respectiva nici nu vroiam sa o vand, ca nu le mai schimbam...

10 Jun 2011, 09:58:
up!
tataia
Da tata dar de ce i-ai facut fata de 1310 cu 4 faruri rotunde? Avea valoare mai mare daca o lasai originala. Ca sa nu mai spun de instalatia de gaz si radiocasetofonul JVC. Cine cumpara o masina ca asta o cumpara pentru ca e pasionat si nu pentru "dotari". "Imbunatatirile" acestea de fapt reprezinta inrautatiri pentru un pasionat de dacii. Va avea mult de furca sa le repare ca sa nu spun ca unele nici nu mai pot fi reparate, cum ar fi de exemplu gaurile date pentru difuzoare in platforma care acopera portbagajul. Cum nu se mai gaseste platforma din aceea omul ramine cu gaurile. Tuturor romanilor le place sa modifice una alta pe la masina sa o faca dupa "gustul lor" dar apoi o pun la vinzare si nu se gindesc ca fiind pe "gustul lor" nu e pe gustul cumparatorului.
AndreiSN
Nu cumpara neaparat numai pasionatii masini dastea. Le cumpara si cei care abia si-au luat permis si poate nu au bani de una noua sau generatie mai noua si isi fac scoala pe asta , gazul este un + ptr segmentul asta de oameni. Si da , e normal sa iti faci masina dupa gustul tau.
duttu
cine si-a luat permis isi cumpara un logan de 5-6 ani pe la 8-10 mii lei fara aer si alte dotari ca sare pretul eu am avut o dacie din 1978 am vindut-o cu 1000euro dar era originala nu cu imbunatatirile alea de te ia cu capul la cum arata 500 euro este cam mult mai bine o dai la remat si vinzi cuponul , iti repet dacia pe care am luat 1000 euro avea 90 mii din 1978 caroseria impecabila toate ornamentele intacte fara nici un fel de interventie la tinichigerie, a ta pare ca ar avea si praguri schimbate si aripile pe spate reparate astfel de masini nu prea mai au nici o valoare
bolidu
Vad ca prinde contur afacerea asta cu daciile vechi. A vandut cineva o dacie veche (care intradevar a meritat si ultumul euroi) si hop toti cu cuibarele la vanzare. Masina ta fie ea din lotul de export catre Sportugalia prea putin conteaza, si cine face scoala acum in nici un caz nu o sa cumpere o astfel de masina sa invete sa conduca.
App zici ca ai cheltui multi bani cu itp a? Cred ca ai inpins ceva cotori sa treaca....

Numai bine all !
argon
500 euro=20 milioane, un tichet remat se da cu 15-17, nu vad nici o afacere wink.gif
bolidu
Ai uitat sa specifici la "dotari" si dispersor de sapun lichid pe bord. Si poza este din 2009 oare azi cum mai arata masina ...
ikeakayke
Eu nu inteleg de ce sariti cu cometariile aiurea. Am scris undeva de epoca? Am zis undeva pt colectionari? Eu am facut istoria masinii pt ca asa mi se pare corect. Daca esti cunoscator in ale masinilor vechi, tablia de la portbagaj este pusa de mine, masina a venit fara. Modificarile la masina nu le-am facut pt @tataia ci pt mine, cat timp am mers zi de zi cu ea prin Bucuresti si toata Romania. Am pus 4 faruri pt ca la momentul respectiv nu mai gaseam masca originala si in plus am considerat ca este mult mai buna vizibilitatea cu 4 faruri pe faza lunga. Si probabil ca in comparatie cu @tataia si multi altii, nu am stat sa ma gandesc de fiecara data cand era ceva de schimbat ca o sa o vand si o sa fac afacere din asta. Eu nu fac afaceri cu masini, eu doar ma folosesc de ele si le mentin conform stilului meu de viata. Vrei sa ma simt vinovat ca nu-ti place tie masina? No way!...

Nu o vand ca afacere sau ca sa fac rost de bani. ITP a fost luat chiar pe bune si am schimbat tot ce era de schimbat la ea adica un furtun de frana uscat, un burduf de planetara si un furtun de benzina! Iar pt noxe la gpl s-a invartit la fata locului juma de tura din reglaj!

Asa cum cineva mi-a zis mai demult, este foarte buna cel putin pe post de tramvai! Cand am cumparat piesele pt ea pt ca imi place sa fie perfect functionala mi-a si venit sa rad ce ieftine sunt piesele pt ea. Si daca stii sa le alegi faci chiar treaba buna.

Or exista si oameni care sa aiba nevoie de o masina ieftina din absolut toate punctele de vedere gen consum si piese.

Pentru cei interesati am pus si o galerie foto la zi aici:
<a href=http://thesolution.ro/dacia>http://thesolution.ro/dacia</a>
medelin
Ai fost zilele trecute prin pantelimon ca parca sa zic ca am vazut masina ta?
ikeakayke
QUOTE(medelin @ 10 Jun 2011, 21:08)
Ai fost zilele trecute prin pantelimon ca parca sa zic ca am vazut  masina ta?
*


nu, masina sta in garaj nefolosita

<span class='edit'>10 Jun 2011, 21:14:</span>
QUOTE(bolidu @ 10 Jun 2011, 19:50)
Vad ca prinde contur afacerea asta cu daciile vechi. A vandut cineva o dacie veche (care intradevar a meritat si ultumul euroi) si hop toti cu cuibarele la vanzare. Masina ta fie ea din lotul de export catre Sportugalia prea putin conteaza, si cine face scoala acum in nici un caz nu o sa cumpere o astfel de masina sa invete sa conduca.
App zici ca ai cheltui multi bani cu itp a? Cred ca ai inpins ceva cotori sa treaca....

Numai bine all !
*



Daciile n-au avut niciodata probleme cu luarea itp-ului, doar mecanicii lor au avut probleme, sau proprietarii prin zgarcenia la cumpararea pieselor. A fost respinsa prima data pentru cele scrise mai sus, ca nu am stat sa ma bag pe sub ea...
ikeakayke
up!
Adrian_pt
1300 Break e rara si nu exista niciun exemplar restaurat in tara. Masina se poate face insa e enorm de mult de lucru. Totusi tinand in cont raritatea ar fi pacat sa fie Rematizata. Noroc la vanzare.
riderontornadoes
mai baga si tu poze ce esti asa zgarcit...interior-exterior.
tataia
Domnule eu am o dacie din 1998 si nu mai vreau sa imi cumpar alta mai veche. Eu am spus ceea ce cred eu ca este valabil din perspectiva unui impatimit de dacii vechi. Pentru ca in principiu vrei nu vrei cam acestui segment cred ca te adresezi. Nici un pusti care isi ia acum permis si are in cap numai subwoofere in portbagaj, eleroane, abtibilduri, cai putere si alti draci nu cred ca o sa-si mai cumpere o dacie veche. Pina la urma tot de colectie vor ajunge ca alta utilizare nu prea isi mai gasesc din pacate. Sa ne intelegem respect dacia pentru ce a reprezentat atita amar de vreme pentru romanul de rind si respect toti daciotii, dar eu personal nu sint fan dacia...am alte preferinte. Dupa mine o masina adevarata are tractiune spate, motor V8 benzina si cutie hidramata...de asa ceva sint pasionat eu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.