Practic am micsorat parghia aia, astfel miscarea necesara introducerii in fiecare treapta este mai mica, deci cursa mai scurta a schimbatorului. Lucrarea s-a facut la strung, freza si nu mai stiu ce dracie, a durat cateva ore si a meritat din plin. Pozele vorbesc de la sine.
Am inteles ca timoneria asta este asemanatoare la toate meganeurile.
Aici este timoneria montata pe masina. Se afla sub cutia filtrului de aer. Se ajunge la ea scotand bateria, suportul ei si apoi cutia filtrului de aer. Timoneria este fixata in 4 suruburi care sunt la vedere; ca sa poata fi scoasa trebuie sa desfaceti si cele doua sonde (sunt in plan vertical infiletate in corpul pe care se afla timoneria) si un surub care este imediat sub sonde. Accesul la ele nu e cel mai placut, dar se rezolva relativ usor. Odata scoase cele doua sonde si acel surub ar trebui sa iasa trasa simplu in sus. Cablul cu mufa albastra ce pivoteaza pe acel "stut" transmite cursa longitudinala a levierului schimbatorului la cutie; cu cat il mutam mai spre ax cu atat cursa va fi mai scurta.
[attachmentid=1627723624]
asta e piesa ce trebuie modificata
[attachmentid=1627723625]
aici s-a facut loc pentru mutarea stutului mai la interior
[attachmentid=1627723626]
Stutul initial era nituit, nu cu filet. In noua gaura se poate fixa infiletat sau daca ramane suficient de lung personal cred ca tot nituit este mai bine; pe masina mea l-am nituit
[attachmentid=1627723627]
Stutul montat in noua locatie
[attachmentid=1627723628]
Se monteaza in sens invers demontarii si cam asa arata pe masina.
[attachmentid=1627723629]