espacern
28 Apr 2011, 14:06
Renault este fabricantul modelului Espace doar din 2002 cand s-a stricat alianta cu Matra Automobile.
Masina spatioasa,confortabila construita pe platforma comuna cu VelSatis de catre Renault Automobile.
Motor 2.0 Turbo de 170 CP cu injectie segventiala si turbina cu geometrie variabila.
Model Expression cu tapiterie din material textil tratat anti-pata,radar parcare,omologare 7 locuri cu scaune individuale,magazie de 6 CD+radio cu telecomanda+comenzi pe volan,etc....
Unul din putinele modele reno care-mi place, nu asta era parca pana nu demult cea mai sigura masina testata de euroncap? Sau modelul urmator de espcace?!
espacern
28 Apr 2011, 14:23
Din 2002 de cand a inceput Renault sa fabrice Espace-ul nu s-a schimbat nimic(in afara de modificarile de facelift).
Se fabrica in continuare si acum in 2011 sub aceleasi dimensiunii.
Am"testat"la salonul de la Paris un Espace 2010 dar parca era un pic mai mic la interior(ma refer la inaltime)sigur din cauza trapei...
C a t a l i n
28 Apr 2011, 14:26
Spațios, modulabil, sigur, totul e fain până când te sui pe scaunul șoferului și privești bordul. Păcat.
espacern
28 Apr 2011, 14:38
Bordul este din alta dimensiune(poate din spatiu?).
Nu este doar o plansa de bord ci integreaza multe spati de depozitare(cam 5).
Un mic frigider si chiar si GPS integrat la unele modele.
Din cauza asta este mare si"butucanos"dar foarte util.
ArtVandelay
28 Apr 2011, 14:39
benzina? esti sigur ca are turbina cu geometrie variabila ?
M i h a i
28 Apr 2011, 14:42
QUOTE(espacern @ 28 Apr 2011, 14:38)
Ce inseamna mic frigider?Aceeasi treaba precum torpedoul meganului?Adica o mica gluma refrigerata.
espacern
28 Apr 2011, 14:51
Racirea si incalzirea sunt gestionate de o mica"centrala"aflata sub scaunul pasagerului.
Pe timp de iarna intra in functiune rezistente electrice si chaudiera independenta.
La racire este totul ranforsat si chiar si alternatorul este racit cu ajutorul unui radiator cu apa.
cosmin_2300
28 Apr 2011, 14:53
Foarte tare mașina, mai ales amplasarea sistemului de climatizare!
De curiozitate (deși sunt sigur că da), are ESP?
C a t a l i n
28 Apr 2011, 14:53
QUOTE(espacern @ 28 Apr 2011, 15:51)
La racire este totul ranforsat si chiar si alternatorul este racit cu ajutorul unui radiator cu apa.
Sună bine. Niște poze poți pune te rog?
cosmin_2300
28 Apr 2011, 14:54
QUOTE(espacern @ 28 Apr 2011, 15:51)
La racire este totul ranforsat si
chiar si alternatorul este racit cu ajutorul unui radiator cu apa.Poze?
L.E.: am postat în acelați timp cu Cătălin
ArtVandelay
28 Apr 2011, 14:55
cu turbina aia cu geometrie variabila cum ramane?
e facuta in colaborare cu porsche?
espacern
28 Apr 2011, 15:14
Alternatorul este"racorit"cu ajutorul unui radiator cu apa.
ESP-ul este prezent..
nalodaniel
28 Apr 2011, 15:17
arata super, n-am ce spune. Sa ai cat mai multi km fara probleme!
dar cine ti-a spus ca e geometrie variabila?
cosmin_2300
28 Apr 2011, 15:26
QUOTE(espacern @ 28 Apr 2011, 16:14)
Alternatorul este"racorit"cu ajutorul unui radiator cu apa.
Foarte tare
Probabil că am rămas în urmă cu tehnologia ... nu de alta, dar eu nu am mai auzit niciodată de alternator cu sistem de răcire
P.S.: mi se pare mie sau farurile sunt cam mate? Dacă da, caută pe cineva care se ți le polișeze
Frumoasa masina, de familie. Pacat ca nu are cutie automata, Mie nu imi place volanul si bordul. Ma bate si pe mine gandul la asa o masina, m-am saturat de inghesuiala.
espacern
28 Apr 2011, 15:48
Geometria turbinei nu este variabila.
Este variabila alimentarea cu aer si nu eliminarea.
2 deschiderii comandate electronic pentru disponibil la regim mic si cuplu constant.
La calajul ACC este fix si turbo twin-scroll.
cosmin_2300
28 Apr 2011, 15:50
Când ai timp să faci te rog o poză mai detaliată la sistemul de climatizare de pe mânerul pasagerului
R19/16v
28 Apr 2011, 15:52
Voi tocmai pe espacern v-ati gasit sa-l puneti la indoiala?
)
Frumoasa jucarie, espacern!
N-o fi la fel turbina si la miniespaceul meu, nu?
nalodaniel
28 Apr 2011, 15:55
interesante solutii. felicitarile mele inginerilor.
si felicitari si tie pentru o alegere frumoasa !
espacern
28 Apr 2011, 16:09
Pe usa pasager este comanda pentru temperatura si aer.
Bordul cu toate spatiile de depozitare deschis.
Am ales sa fac jurnalul de bord pentru ca vreau sa ma despart de masina si sunt multe persoane interesate de cum arata si functioneaza un Espace.
Dupa Laguna 1.9 DCI pe care am avut-o de noua si acum Espace-ul asta vreau sa trec la ELECTRIC.
Tot Renault...
cosmin_2300
28 Apr 2011, 16:14
Dacă tot vrei s-o vinzi dă și tu mai multe detalii, gen nr. de km, nr. de proprietari și preț
espacern
28 Apr 2011, 16:18
Nu vreau sa o vand aici pe topicul de jurnal de bord.
Aici se dau detalii despre masina si impresii in exploatare/functionare.
Restul pe PM sau mail.
Thor1983
28 Apr 2011, 16:34
Comenzile de la sistemul audio unde sunt? (E posibil sa fiu eu obosit si sa nu ma prind din poze - bordul e oricum diferit de ceea ce suntem noi obisnuiti).
C a t a l i n
28 Apr 2011, 16:36
Pe clasicul satelit Renault, in dreapta volanului.
espacern
28 Apr 2011, 16:44
Mai este o telecomanda si pentru pasagerii.
Ca este distanta mare pana la radio si magazie(sunt in portbagaj!!).
Thor1983
28 Apr 2011, 16:50
Multumesc.
Masina e interesanta, dar cred ca e foarte anosta pentru pasageri - au putine butoane de care pot abuza.
QUOTE(espacern @ 28 Apr 2011, 17:09)
Dupa Laguna 1.9 DCI pe care am avut-o de noua si acum Espace-ul asta vreau sa trec la ELECTRIC.
Tot Renault...
Trebuie sa pastrezi si o masina conventionala in casa, sigur o sa ai deseori de facut drumuri mai lungi de 100 de km.
DanCVA
28 Apr 2011, 16:53
QUOTE(espacern @ 28 Apr 2011, 15:38)
Bordul este din alta dimensiune(poate din spatiu?).
Nu este doar o plansa de bord ci integreaza multe spati de depozitare(cam 5).
Un mic frigider si chiar si GPS integrat la unele modele.
Din cauza asta este mare si"butucanos"dar foarte util.
Bordul asta este un fel de dulap. Numai functie de bord nu are.
Umerasele unde le pui? Banuiesc ca exista si loc pentru umerase in bord.
Lostboy
28 Apr 2011, 16:56
Este dulapul din Narnia. Glumeam, mașina îmi place. Felicitări. Să o stăpânești sănătos sau să o vinzi fericit.
C a t a l i n
28 Apr 2011, 16:57
Cam aia e... au pus un dulap iar apoi au început să distribuie diversele butoane pe unde au mai avut loc. La final au lipit un volan. Mie îmi lasă senzația de mașină neterminată, sau mă rog, făcută funcțională în grabă.
espacern
28 Apr 2011, 16:58
@argon=Am un Clio Campus 1.5 in familie.
Electrica este pentru ici-colo(zic ei ca are pana la 200 km autonomie?).
@DanCVA=Care este functia de bord?
Parca zic 160 km, dar la 100 e gata, ce, la telefoane tine standby-ul vreodata cat zic?
DanCVA
28 Apr 2011, 17:10
Pentru mine bordul este adunatura aia de ceasuri si butoane, care ma face sa ma simt ca stau pe scaunul de la sofer. La masinile cu ceasurile pe mijloc am senzatia la volan ca stau pe scaunul din dreapta sau pe bancheta din spate.
Volanul mi se pare usor stingher in peisaj.
Nu ma impac usor cu ideea ceasurilor pe mijloc ca la twingo, espace, scenic si primera. Sunt masini care imi plac la exterior, dar cand ma asez la volan...
aLecsunder
28 Apr 2011, 18:12
Practica dar ... Dumnezeule cat de urat e bordul !
espacern
28 Apr 2011, 20:11
Din pozele atasate nu arata chiar bine plansa de bord dar odata instalat pe scaunul soferului se schimba perceptia...
gabize
28 Apr 2011, 20:39
Masina nu e tocmai o frumusete, insa din cate am auzit e foarte comoda. Are multe atuuri, insa, la fel ca la VelSatis, au cam dat cu stangul in dreptul la capitolul design. Mai ales cand e vorba de plansa de bord. Insa pentru cine apreciaza mai mult confortul decat designul, e o masina aproape ideala. Are multe dotari, e destinata familistilor.
Sa o stapanesti sanatos, cat o mai ai, si sa o dai unui iubitor de astfel de masini.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2968401PAna la urma ce masina electrica vrei, ca e offtopic la stiri-preturi carburanti, unde ai pus o poza cu o incropceala home made de cineva
Renault va vinde ZE in Romania abia peste 1 an.
espacern
28 Apr 2011, 21:22
Masina este un AX fabricat si omologat de Citroen.
Si Peugeot are modele cu motor electric.
Twizy este un fel de scuteromasina.
Si bateria este proprietatea lor,tu cumperi doar masina...
george_slz
29 Apr 2011, 06:20
Chestia cu alternatorul racit, pare de fapt un sistem de incalzire electric al antigelului. Poate are pe undeva o priza prin care o poti conecta la retea si incalzi masina, inainte de a pleca.
espacern
29 Apr 2011, 07:55
QUOTE(george_slz @ 29 Apr 2011, 06:20)
Chestia cu alternatorul racit, pare de fapt un sistem de incalzire electric al antigelului.
Pare dar este exact ce am explicat mai sus.
Daca citesti mai sus afli ca masina este dotata cu sistem de incalzire a aerului din habitaclul cu rezistente electrice si cu o mini-chaudiere.
Asta inseamna o solicitare din partea alternatorului care trebuie"racorit".
Priza de care vorbesti este montata pe masinile fabricate pentru clima rece din nord(Suedia/Norvegia).
Masina mea este fabricata pentru o zona cu clima temperata(Franta)si nu are prize.
M i h a i
29 Apr 2011, 08:49
QUOTE(Thor1983 @ 28 Apr 2011, 16:50)
Masina e interesanta, dar cred ca e foarte anosta pentru pasageri - au putine butoane de care pot abuza.
dap, dar are 1 mil de spatii pt depozitare
Nu stiu ce draq au francezii astia cu spatiile de depozitare.Parca a lucrat un om batran la ea.Numai batranii cauta spatii de depozitare, iar daca nu au isi fac. Nici la megane nu ma impac cu spatile din podea, pt depozitare . Lucruri nefolositoare pentru unii.La modelul de mai sus eu zic ca au cam exagerat.
QUOTE(DanCVA @ 28 Apr 2011, 17:10)
Nu ma impac usor cu ideea ceasurilor pe mijloc
Yaris ?
sorin1983
29 Apr 2011, 08:59
probabil au fost batuti la cap ca nu sunt spatii(la megane1 al meu nu ai nici unde sa tii o cutie cu suc) si de la megane 2 le-au umplut pe toate
zanzie
29 Apr 2011, 09:04
QUOTE(george_slz @ 29 Apr 2011, 07:20)
Chestia cu alternatorul racit, pare de fapt un sistem de incalzire electric al antigelului.
Furtunele din poza pusa de espacern (pe prima pagina) ti se par cabluri electrice? Apreciez faptul ca masina e ingrijita.
Nu sunt batran, dar spatiile de depozitare nu sunt niciodata de indeajuns, mai ales cand ai si copii. Servetele umede si uscate, pampersi de rezerva, pungi pt borat, suzete, incalzitor de biberoane, jucarele, si astea-i asa la o prima vedere. Apoi telefoanele mobile mai trebuie si ele ascunse de privirea alora mici, care abia asteapta sa le bage in gura
Imi place sistemul de scaune pe sine, ca la avion. espacern, ai si randul trei de scaune?
espacern
29 Apr 2011, 09:48
QUOTE(Diac @ 29 Apr 2011, 09:33)
Imi place sistemul de scaune pe sine, ca la avion. espacern, ai si randul trei de scaune?
Am cele 2 scaune care vin montate in spate.
Dar cu cele 7 scaune instalate scade drastic spatiul de depozitare din masina(portbagaj inclusiv).
Atunci se fac apreciate toate spatiile disponibile de depozitare(in panoul de portiera este un megabuzunar)...
cosmin_2300
29 Apr 2011, 10:17
espacern, (dacă nu te deranjează "întrebarea")să înțeleg că lucrezi la reno' ?
espacern
29 Apr 2011, 10:20
Nu lucrez la Reno.
De unde ai inteles asta?
Laurentziu83
29 Apr 2011, 18:44
Ce mi s-a parut ciudat la sistemul audio e ca nu ai practic un HU accesibil, ai doar display-ul, magazia din portbagaj si comenzile de la volan.
QUOTE(M i h a i @ 29 Apr 2011, 09:49)
dap, dar are 1 mil de spatii pt depozitare
Nu stiu ce draq au francezii astia cu spatiile de depozitare.Parca a lucrat un om batran la ea.Numai batranii cauta spatii de depozitare, iar daca nu au isi fac. Nici la megane nu ma impac cu spatile din podea, pt depozitare . Lucruri nefolositoare pentru unii.La modelul de mai sus eu zic ca au cam exagerat.
Lasa ca au compensat la Clio Symbol, la care imi tineam telefonul in scrumiera, n-aveam unde sa pun nici macar o doza de suc, iar pt cd-uri trebuia sa ma intind pana la torpedou, in loc sa stea sub HU, cum era normal.
espacern
29 Apr 2011, 19:14
QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Apr 2011, 18:44)
Ce mi s-a parut ciudat la sistemul audio e ca nu ai practic un HU accesibil, ai doar display-ul, magazia din portbagaj si comenzile de la volan.
Ai o telecomanda cu ajutorul careia poti sa"butonezi"ca de pe un HU.
Nu cea de la volan,o telecomanda reala cu baterii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.