Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema clio 1,5 dci injectie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
reno-oki
Buna ziua miau fost anlocuite supapele de retur pe toate injectoarele,de atunci am un clancanit la motor(probabil bataie injectoare)si de atunci mia murit motorul si an mers si a fost pornit doar an service dupa curatarea injectoarelor.
Mi se aprind martori luminosi an timpul mersului la o accelerare mai brusca cam dupa 2500rpm si si se sting daca reduc turatia motorului.
Pe tester dtt2000 am eroare presiune comon rail

Ieri mi sa oprit an trafic si nu am mai reusit sa o pornesc deloc,am dat jos injectoarele si leam curatat si azi le voi pune pe masina fara service smile.gif

ROG pe cineva sa ma ajute deoarece an maramures mecanici sunt HOTI la drumul mare

Masina este un RENAULT CLIO 1,5 DCI are 139400 km

mentionez ca nici la dacia service si nici la service particular nu au gasit span provenit de la pompa de analta
zambiee99
sal. La varianta ca supapele de retur nu sunt bune te-ai gandit? ca sa mai intamplat sa pice toate 4 dupa o zii. In ce service ai fost?
reno-oki
La AUTOEXPERT aici an sighetul-marmatiei de unde sunt eu.

Asa mi sa zis ca ami pune supape originale delphi

aleksanders
pai din ce am cititi problemele tale au aparut dupa ce au schimbat supapele- deci supapele sunt proaste - si nu inteleg de ce ai tinut sa faci operatiunea asta - ce probleme aveai inainte?
reno-oki
Am alimentat cu o motorina foarte proasta adusa din ucraina(vecini nostri de peste tisa)



12 Apr 2011, 14:53:
Am montat injectoarele azi pe masina,am reusit sa pornesc masina dar tot se auzea un sunet ciudat la motor.Am vrut sa o aduc acasa finca am ramas cu ea pe centru ieri si dupa 1,5 km de mers am simtit ca motorul da sa moara cand am schimbat viteza si instantaneu a anceput sa se tureze pana la 3000 rpm si sa scoata fum mult si negru,am oprit motorul de frica sa nu se sparga ceva.
Am pornit motorul din nou si bate foarte tare si scoate mult fum negru.

Astept sfaturi deoarece am cheltuit peste 2200 ron an srvice si tot numi merge masina

Daca as merge la dacia-renault sa o fac aici mai bine ai dau foc masini astia mar nenoroci la ce preturi sunt aici

multumesc anticipat si sper sa ma poata ajuta cineva cu un sfat
zambiee99
Ciudat... Dupa ce ti-a schimbat duzele de rutur la injectoarele a pus injectoarele in tester de injectoare, sa verifice cum se comporta la 15 bari? sa nu fie scapari la presiune... Normal asa se face, dar la noi se cam uita de operatiunea asta (99.999%) ca un aparat de asta costa cativa mii de euro....pe supape de retur ti-o cerut 2200 de ron? 4 injectoare noi costa 1800 de ron (sigilate de logan), si daca mergi la reprezentanta costa 3600 de ron daca bine am inteles (tot kitul, poate ti se pare mult, dar kitul include: 4 injectoare, conductele (toate), pompa, filtru de motorina, manopera, inclusic ce trebuei tastat pe calculator)... Eu sunt din baia mare, daca nu reusesti sa dai de problema atunci daca vrei pune-ti masina pe trailer si te ajut cu conustiintele mele
reno-oki
Am reusit sa o pornesc din nou si se comporta bine acuma dar tot mi se aprind becurile cand ajung la aproape 3000 de rpm
Am facut testu cu diagnoza cumparata de la horia1983 cu programu dtt2000 si ami da écart de boucle en butée max (an franceza) si tradus cu google ami da stop bucla max decalaj,as ancerca sa o fac aici la mine sa nu o mai plimb ca si asa a trebuit sa o aduc de la intrare an satu mare acasa.

total a fost 2200 ron am schimbat si filtre si alte lucruri

pretu la supape cu manopera a fost de 1530 ron

atunci cand mi sa oprit si treaba cu fumu am avut aceste erori
al1n
intrebare: inca mai ai motorina de "calitate" in circuit(rezervor)?
luclapin
[quote=reno-oki,12 Apr 2011, 1
total a fost 2200 ron am schimbat si filtre si alte lucruri
pretu la supape cu manopera a fost de 1530 ron
[/quote]
JAF la drumul mare!Am cumparat supape de retur DELPHI de aici de pe forum cu 160 lei bucata si merg super ok.Iar ca timp de lucru nu iti ia mai mult de o ora sa schimbi toate supapele.
E posibil sa te fi pricopsit cu niste facaturi din China sau circuitul tau de combustibil sa aiba totusi span.Oricum,la 1530 de lei ar trebui sa ai si garantie.
reno-oki
Motorina nu cred ca a mai ramas ca am scos eu cat sa putut cu furtunu (poate a mai ramas 4 litri rezerva) si am amestecato cu motorina de petrom circa 33-35 litri si de atunci trage motoru ca anainte era puturos


Acum stiu si eu ca am luat teapa la mecanic dupa ce am citit si eu forumu.

DACA AR PUTEA SA MA LAMUREASCA SI PE MINE CINEVA CU ERORILE CE LA AM POSTATE MAI SUS

Cineva e care mar putea ajuta cu un tutorial de desfacut pompa de analta presiune am de gand sa o verific eu si sa nu mai merg an service ca mam saturat de TEPE!!!!!!!!!!!!

12 Apr 2011, 19:05:
zambiee99 aici an sighet un singur injector este 1100 ron fara manopera si nu au zis nimic de nici un chit care sa ma scoata la 3600 ron cu toate
ady24
ok, am sa incerc sa te lamuresc eu cu erorile respective.

#circuit capteur température carburant
Senzor temperatura carburant, posibil scurtcircuit pe undeva, sau nu face mufa bine contact.


# circuit commande cylindre 1
# circuit commande cylindre 2
# circuit commande cylindre 3
# circuit commande cylindre 4



Astea le da din cauza ca atunci cand ai schimbat supapele erorile de la injectoare nu au fost sterse, nu e nimic grav.

# fonction régulation pression rail

presiunea scazuta in rampa, eroare stocata tot din momentul in care s'au dat jos injectoarele si nu s'a sters nimic din ecu.



Info diag bougies préchauffage

Verifica bujiile.
reno-oki
# fonction régulation pression rail

asta anca ami da cand acelerez mai brusc si ajung antre 2500-3000 rpm si atunci mi se aprinde indicatoru buji si temperatura apa,la decelerare se sting

ady24 daca ai putea sami dai o idee ce sa verific an cazul asta eu mam gandit la pompa de analta presiune ca sar putea sami faca span

MULTUMESC PT RASPUNS
espacern
QUOTE(reno-oki @ 12 Apr 2011, 19:00)
Cineva e care mar putea ajuta cu un tutorial de desfacut pompa de analta presiune am de gand sa o verific eu si sa nu mai merg an service ca mam saturat de TEPE!!!!!!!!!!!
*


NU DESFACE/UMBLA LA POMPA DE INALTA!
Asta daca vrei sa-ti mai mearga masina cat de cat.Doar daca vrei sa o schimbi complet.
NB!
ady24


@reno-oki
Ai PM wink.gif
Cat despre becul de la bujii aprins in sarcina,la turatii mari, nu cumva in momentul in care se aprinde se aude ca un tacanit metalic ?
reno-oki
Da se aude putin un tacanit metalic atunci cand ancerc sa mentin turatia constanta,de asta am uitat sa mentionez ulterior,dar se aude si cand e stins becul nu numai cand e aprins,o sa verific azi de span.
Multumesc de raspuns
ady24
Daca se aude tacanitul metalic si in relanti, nu m'ar mira sa fie vorba de egr, deoarece spui ca dintr'o data a inceput sa scoata fum negru.
Incearca sa mergi la cineva care stie sa iti citeasca datele in timp real si vezi daca lucreaza egr'ul in parametri. Daca erai din Bucuresti te ajutam cu cea mai mare placere.
reno-oki
Cu DDT2000_v2.0.9.0 as putea sa vad parametri an timp real?

Si daca ami poate explica cineva unde se afla Senzor de temperaturã de pe pompa de analta

MULTUMESC ANCA O DATA PT AJUTOR

DACA REZOLV CUMVA PROBLEMA VA TIN SI PE VOI LA ZI

RESPECT
ady24
Da se poate vedea si cu aceasta versiune, ai pm cool.gif
Senzorul de temperatura este cel cu mufa verde de pe pompa de injectie.
reno-oki
Multumesc ady24 raman dator,maine o sa ancerc,sper sa reusesc biggrin.gif
reno-oki
Din pacate revin nu sa anunt ca am rezolvat problema,am constatat astazi ca pompa de injectie ami scoate span.
Antreb daca se poate reconditiona si daca merita reconditionata si cam cat ar costa?
Sau un pret la o pompa noua mai acceptabil ca si la DACIA SERVICE ca acolo e 2150 ron

Multumesc anticipat

espacern
Daca pompa de injectie este"generatoare"de pilitura atunci doar inlocuirea ei nu rezolva problema.
Pilitura este prezenta peste tot in sistemul de injectie si in cel de alimentare.
Trebuie sa schimbi:pompa/conductele/injectoarele/rezervorul/filtrul de motorina.
Cateva elemente se pot doar curata dar....
NB!
ady24
QUOTE(reno-oki @ 15 Apr 2011, 20:27)
Din pacate revin nu sa anunt ca am rezolvat problema,am constatat astazi ca pompa de injectie ami scoate span.
Antreb daca se poate reconditiona si daca merita reconditionata si cam cat ar costa?
Sau un pret la o pompa noua mai acceptabil ca si la DACIA SERVICE ca acolo e 2150 ron

Multumesc anticipat
*



Daca pompa iti baga span, atunci singura solutie este sa o cumperi , de preferinta noua. Nu se merita sa o reconditionezi, deoarece una reparata costa destul de mult in jur de 1200 ron, si nu stii cat te tine, a doua la mana, o pompa noua e undeva pana in 2000 de ron. Deci varianta indicata ar fi sa o iei de noua, este cel mai sigur. Si ca sa faci treaba buna, duci masina la un service, sa iti dea rezervorul jos, spalat foarte bine cu benzina, suflat la un compresor , spalat din nou, sters foarte bine, si suflat iarasi. Apoi conductele, daca nu ai banii necesari sa cumperi altele noi, poti la fel sa le speli cu benzina, apoi suflate foarte bine la aer. De asemena filtrul de motorina plus para de amorsare schimbate neaparat, filtrul de motorina de preferinta sa fie original, ca ala filtreaza la 0.2 microni. Iar intr'un final poti sa te apuci si de injectoare. Daca te intereseaza te pot ajuta eu cu injectoarele, se pot trimite si prin fan curier fara nici un fel de problema.
reno-oki
Multumesc de sfaturi ady24,asa ma gandeam si eu la o pompa noua,si spalarea conductelor si rezervorului nu sa le anlocuiesc,dupa aceste operati o sa mai curat injectoarele anca o data ca si data trecuta si daca nu vor functiona corect le trimit la tine

Multa stima si respect pt ajutor
zambiee99
eu cand am intrebat la reprezentanta reno anul trecut aveau acel kit. O sa sun maine la mecanicul meu de la reprezentanta si o sa intreb daca mai este valabil
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.