Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martor combustibil ! ramane aprins dupa alimentare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
MURARIU
De cateva zile dupa ce in prealabil am alimentat, marorul combustibil din bord ramane aprins. In acelasi timp CB nu reda nr. km pe care ii am de parcurs.Am incercat sa resetez CB insa nici o schimbare majora, ramane mereu aprins. Poate cineva sa ma lamureasca care ar fi problema??? Multumesc
cnisav
Daca ajunsesesi deja sa ti se aprinda becul inainte sa alimentezi, atunci...se mai intimpla. Ma mir doar ca inca ramine aprins. Ai mers de atunci doar pe drept? Nici o panta? Balangane un pic masinuta si ar trebui sa-si revina senzorul ("plutitorul") din rezervor...
pegas
1. mai era un topic identic la doar 3 randuri distanta.
2. cata benzina ai pus? ca daca ai mers cu el aprins mult si pe urma ai pus 5l... degeaba.
BannedHost
Corect! Daca ai umblat cu becul aprins si ai pus benzina de ~ 20 de lei sau 30 si acul e pe prima liniuta sau pe prima liniuta jumatate, nu se stinge becul.
martzipan2004
problema e de la un circuit de pe placa de baza a ceasurilor de bord....s-a dezlipit si nu-ti mai afiseaza km care ii poti parcurge cu benzina din rezervor...si totodata sta aprins incontinuu becul galben...roaga un electrician sa-ti verifice la pinul 20 sau 23 parca...de pe placa !
mariusik88
QUOTE(BannedHost @ 11 Apr 2011, 08:15)
Corect! Daca ai umblat cu becul aprins si ai pus benzina de ~ 20 de lei sau 30 si acul e pe prima liniuta sau pe prima liniuta jumatate, nu se stinge becul.
*



de acord cu tine ...si eu am patit la masina din semnatura. Pana nu ii bagi de 30-50 lei nu o sa se stinga.
aurelyan
Eu stiu ca din momentul in care se aprinde becul de la combustibil, CB nu mai afiseaza autonomia autoturismului, asa este conceput. Oricum este recomandat ca in momentul in care se aprinde becul la combustibil sa alimentam. Nu este ca este vreo problema electrica.
hellcat
Da, confirm ca ramane martorul aprins daca se alimenteaza cu "doar" 30 de lei spre ex. Cu toate ca acul se ridica conform litrajului existent.
Daca se mai alimenteaza peste, martorul se va stinge si isi va relua functionarea corecta.
mrkiry
Doar presupuneri...eu zic ca MURARIU stie el ce zice....nu cred ca a bagat doar de 30lei benzina...
Ideea e ca si mie imi sta aprinsa rezerva cum se zice...am bagat 35 de litri in ea si tot aprinsa sta si inca nu am aflat cauza sad.gif La mine nici kilometrajul nu functioneaza corect....
Exista cineva care sa ne lumineze si pe noi?
mihai leu
eu nu pot decat sa confirm cele spuse de colegi, dac se marge relativ mult cu becul aprins-si piu de 20 lei nu se stinge si e corect nu am pus decat ceva pana in 4 litri,si nu s-a stins
ammai bagat de laaalt peco de 50 roni si s-a stins
mihai_ctk
Salut,

Am urmarit cu atentie discutiile de pe forum legate de erorile indicatorului de combustibil. Am un Clio 3, 1.4, 16v si de curand am intalnit aceasta problema, eroare de citire nivel combustibil.
In prima faza indicatorul functiona normal, imi indica ca sunt pe rezerva si intr-adevar eram cam la limita. Am intrat la OMV si am alimentat cu 24litri benzina 95.
Am pornit motorul si am constatat ca indicatorul meu de benzina avea acul lipit in stanga,pe rosu unsure.gif . Lampa de combustibil era si ea aprinsa. Am incercat mai multe porniri-opriri in speranta ca isi vine in fire, am resetat CB, am incercat sa merg cu ea in forta, am zgaltait masina....nimic!
Circul cu ea in felul asta de vreo 2 zile si tot nu si-a venit in fire. E tare urat sa nu stii cata benzina mai ai in rezervor! sad.gif
Voi cum ati rezolavat problema?

Multumesc,

Mihai
Relu11
Se verifica sonda si se repara sau se inlocuieste (este in rezervor).
espacern
Sau verificati cablajul aferent.
Sub protectia de plastic de la picioare este cablajul care contine si firele de la sonda litrometrica.
La inlaturarea protectiei se vede cablajul si mufele lui.
Verificati cu atentie mufele si starea contactelor pentru ca fiind situate intr-o zona umeda se produc coroziuni la pini.

@+
luckas_itd
Salutare,acum cateva zile dupa o accelarare mai puternica s-a aprins martorul combustibil scazut ,desi in rezervor aveam 16 litri(asa imi arata in modul test) si acul litrometrului era trecut de prima linie.Nu s-a stins nici dupa ce am oprit si pornit.Intrebarea este;cine comanda aprinderea lui tinand cont ca in rezervor sant decat cele 2 fire,care se duc la rezistenta semireglabila pentru afisarea cantitatii din rezervor?Ceasurile de bord il aprinde sau UCH?Am pus mai devreme un fir in scurt intre cei doi pini,acul s.a ridicat la maxim 50l si ledul s-a stins,si asa a ramas dupa scoaterea acelul strap.Nu este prima oara cand patesc asta,cateodata se aprinde la 4litri cateaodata la 8 si acum la 16 litri este enervant.
lucianm
Ledul ala se aprinde doar din ceasuri. Cele 2 fire de la sonda intra direct in ceasuri, iar acul indicator si ledul de avarie se aprind in functie de valoarea rezistentei sondei.

Este foarte posibil ca sonda sa ramana blocata, mai ales daca se merge frecvent cu rezervorul sub 1/4. La o plecare mai brusca, scade nivelul in dreptul sondei, iar cand revine fiind destul de putina benzina nu are suficienta forta sa impinga sonda inapoi. De aia ti se aprinde becul si la 8L si la 16L ramasi in rezervor.

Recomand sa desfaci si sa cureti sonda.
luckas_itd
Nu cred ca a ramane blocata,deoarace in modul test imi arata 16 litri imediat dupa ce s-a aprins.Atunci cand am accelerat banuiesc ca plutitorul s-a miscat trimitand semnal catre ceasuri ca mai este putin combustibil,acesta aprinzadu-se.Dar daca ramanea blocat trebuia sa scada si acul litrometului si in modul test sa imi arate mai putin decat in realitate.Azi cu becul aprins am bagat un fir in scurt intre cei doi pini din mufa ce duce la ceasuri(ca sa pacalesc ceasurile ca este rez.plin)si bineinteles ca acul arata rezervorul plin,martorul s-a stins am scos firul dintre pini si am bagat mufa la loc,acul a reveniz la pozitia initiala si martorul ramane stins.
BannedHost
asa e, nu ai ce sa ii faci .. si la mine se aprindea .. ba la 8 ba la 9, 10 litrii .. inca nu s-a aprins la mai mult dar nu ma astept la nimic .... computerul asta de bord e asa doar aproximativ .... la alte marci gen peugeot, se actualizeaza in timpi reali chiar daca nu ai resetat consumul de 500 km ... daca umbli blana creste automat consumul in 30 secunde, dar la noi se face o medie a acelor 500 km efectuati in vreo cateva minute... Cine cunoaste, ma intelege.
alexgeogabriel
Confirm si eu, aseara cmi s-a aprins martorul cam pe la 7L, am alimentat fix de 30 lei, ~5.20L si nu s-a stinge martorul desi acul sta la a prima linie alba dupa rosu, In modul de test imi arata 11L.
BannedHost
daca ii mai pui vreo 2, 3 litrii se stinge biggrin.gif
alexgeogabriel
Freaky...rau.
BannedHost
stai sa vezi .. la 307-le meu... daca sunt aproape de bec, si alimentez de 30 de lei, mai fac 2-3 km si se aprinde becul radmasa.gif
alexshady31
Mie imi indica acul motorina, indica in test cati litrii mai am, indica consum si toate cele in BC cu exceptia autonomiei. Vre-o idee? Parca se aude si ceva pe la rezervor, ca si cum "bāltācāie". :-??
bonytrombony
Buna ziua am si eu o intrebare am un clio symbol 1.5 dci din 2006 si am observat de ceva vreme cand acu de la combustibil ajunge pe rosu nu se mai aprinde martoru de motorina cu toate ca la rotirea cheii in contact indicatoru se aprinde si se stinge . sa fie oare defect contactu de la rezervor ?
bonytrombony
Problema cu indicatoru de motorina care nu se aprinde cand acu ajunge pe rosu sa nu fie si de la oxidarea contactului de nivel de la pompa din rezervoru de motorina ? daca da a mai desfacut cineva se poate curata ? la mine indica bine nivelul de motorina martoru la prima cheie se aprinde de combustibil dar cand acu ajunge pe rosu nu se aprinde.

11 Dec 2016, 22:29:
atasez aici o poza cu pompa din rezervor si cu contactu de la plutitor poate cineva ne poate ajuta cu un sfat[attachmentid=1628049666]
shoggy
Salut colegi! La mine problema e putin inversa. Am un megane 2 si ieri i am facut plinul. Toate bune si frumoase. In calculator la range imi apareau 820 km de parcurs si limba de la ceas la maxim. Ideea este ca dupa cateva zeci de km parcursi , nu scade nici valoarea din afisaj,parca nici limba nu vrea sa coboare. Ma intrebam,oare daca afisajul face pe nebunul,limba de la martor consum,nu ar trebui sa functioneze totusi pe un alt criteriu? Adica macar asta sa indice daca display ul e busit. Asa mergi orbeste. Ce pareri sau cunostinte aveti? Multumesc!
R19/16v
Mergi acolo linistit ca va scadea. Cativa zeci de km nu inseamna nimic daca media se face pe mii, zeci de mii...?!
mihaitosca
QUOTE(bonytrombony @ 11 Dec 2016, 22:27)
Problema cu indicatoru de motorina care nu se aprinde cand acu ajunge pe rosu sa nu fie si de la oxidarea contactului de nivel de la pompa din rezervoru de motorina ? daca da a mai desfacut cineva se poate curata ? la mine indica bine nivelul de motorina martoru la prima cheie se aprinde de combustibil dar cand acu ajunge pe rosu nu se aprinde.

<span class='edit'>11 Dec 2016, 22:29:</span>
atasez aici o poza cu pompa din rezervor si cu contactu de la plutitor poate cineva ne poate ajuta cu un sfat[attachmentid=1628049666]
*




Salut . Ai rezolvat problema ?
Exact acelasi lucru se intampla si la mine :indica bine nivelul de motorina ,indicatorul se aprinde cand pun contactul dar cand ajung pe rosu nu se mai aprinde
bonytrombony
Salut nu am mai rezolvat problema a ramas asa o sa desfac la vara pompa din rezervor sa i curat contactele
shoggy
Salutare! Am resetat din CB range-ul pana au aparut niste liniute.(rezervorul plin) Apoi am plecat din buzau catre bucuresti. Cand ma uit la range,o luase razna. crestea,scadea iar crestea. Ajunsese range 978 in situatia in care la plin iti arata 800 si ceva km de parcurs. Abia dupa ce m am intors din bucuresti s a stabilizat undeva pe la 500 km de parcurs,insa Ciudat S- a mai intamplat cuiva?
myhay1208
Mie mi se intampla cand ies din oras. Creste range-ul pentru ca imi scade consumul destul de mult.
vasilecool
Salut. Azi am patit-o si eu cu martorul aprins aiurea.
Ceasul imi arata doua liniute, chiar ieri am alimentat 10 litri si mai aveam vreo 7-8 prin rezervor.
Azi cand coboram pasajul Basarab s-a aprins! Pe CB imi zice ca mai am 14 litri... Si cam atata trebuie sa fie.
De cand am masina, becul se aprindea pe la inceputul liniei rosii.
E enervant rau, sa mergi cu martorul ala aprins.
Maine voi alimenta. Sunt tare curios daca se va stinge.
Va tin la curent. Vad ca au mai patit-o si altii.
myhay1208
Se va stinge. Doar sa alimentezi cu mai mult de 6L. Eu, pentru ca am GPL, merg foarte mult cu el aprins chiar daca am in jur de 15L in rezervor. De multe ori cand las masina in panta, se reseteaza km si se stinge becul.
vasilecool
Am promis ca revin, am revenit.
Dimineata i-am scos borna pentru vreo 15 secunde, iar cand am pornit motorul, becul s-a stins.
Asta-i tot!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.