Când merg cu mașina la drum întins la viteze peste 40km la oră, sau dacă cobor o pantă sau intru prin gropi simt o vibrație în mașină. Uneori am impresia că s-ar lăsa mult prea tare caroseria și ca ar atinge în cauciuc. Senzația o asociez cu frecatul roții în pasajul de sub roată. A verificat însă nu sunt urme că ar freca nici pe cauciuc nici pe plasticul din interior. Care v-ați mai bătut de vreo problemă aseămănătoare?
Uneori pe la 2000 de ture simt o vibrație în bord în partea dreaptă însă dacă trec de 2200 dispare, e ca și cum ar fi subturată. Aș tinde să cred că prima vibrație se datorează aceleiași cauze pentru că niciodată nu le-am simțit simultan.
cj98czh
8 Apr 2011, 09:42
Verifica tampoanele de la motor si bieleta anticuplu ..
bieleta anticuplu unde poate fi identificată ?
cj98czh
8 Apr 2011, 09:47
Sub masina ... pe mijloc ... leaga motorul de caroserie ... practic limiteaza mistacarea motorului in fata si in spate ... si arata cam asa:
[attachmentid=1627711976]
Am uitat să specific că simt toată treaba asta doar la balans sus jos. Practic nu e un sunet continuu doar în balansul mașinii. Mă gândisem și la telescoape dar știu că un telescop uzat de exemplu când trec peste o bandă de decelerare face urât. La mine telescoapele se simt foarte bine sunt în stare bună. Au fost schimbate și flanșele destul de recent, de maxim 6 luni. Am o senzație asemănătoare cu aceea a frânelor de la trotinete (rog să nu râdeți, dar greu am găsit o asociere) când se apasă aripa pe roată.
Un fel de Vââ vââ la balans care îl simt practic și sub mine, mă gândeam să nu fie și de la eșapament. O să încerc să o urc pe ceva să verific și bieleta respectiv dar cred ca efectele ei ar trebui să se asocieze și unei cloncăneli și nu doar la balans
cj98czh
8 Apr 2011, 10:50
Amortizoarele se simt .... hmm este relativa treaba ... un test de amortizoare la un stand ITP ... ai vedea cel mai bine cum stai ... cat despre restul ... o vizita si un test drive cu un mecanic cred ca te-ar lamurii cel mai repede ..
S-a rezolvat. Era tamponul motorului, din partea stanga sus cum te uiti la motor. Dupa inlocuire masina e alta, nu mai tremura la relantiu. Merita toti banii sa il schimbati daca aveti problema asta
140 de lei de la o firma din bucuresti. L-au comandat cei de la magazinul deunde cumpar eu piese. In rest costa circa 350-400.
Firma e Bardi, sper sa nu se supere nimeni de o eventuala reclama.
Acum masina e alta, nici un sunet nimic. Sta si pe drum altfel.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.