N-am mai scris de cativa ani pe acest forum, dar de data aceasta revin pentru a face jurnalul de bord la un Logan 1.2 16V (vad ca pe acest forum nu prea exista jurnale de bord la Logan-ul de 1.2).
Asadar, masinuta este un Laureate, culoarea: Passion Rouge, fabricata in decembrie 2010 si ridicata de la dealerul CAREMIL din Iasi.
Precum am mai amintit, motorul este de 1.2 16V (tot 75 CP ca si fostul motor de 1.4 care nu se mai pune pe Dacia Logan). Echiparea Laureate cuprinde ABS+AFU, aer conditionat, servodirectie, geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite si computer de bord, airbaguri fata sofer+pasager, radio CD Audio, inchidere centralizata+telecomanda. Desi aveam posibilitatea, nu am mai pus alte optionale (airbaguri laterale, geamuri electrice spate, vopsea metalizata sau radio CD MP3), neconsiderandu-le necesare pentru cerintele mele.
In total, m-a costat: 8.500 euro - 500 euro (reducere dealer) - 2.700 euro (3 tichete rabla) + 1.200 euro (3 tichete rabla cumparate de mine) = 6.500 euro. La 6.500 euro masina noua, cu dotarile de mai sus si cu spatiul binecunoscut unui Logan nu gasesc. Au mai fost cateva oferte asemanatoare ca pret (Chevrolet Aveo - 6.700 euro sau Renault Symbol - 7.000 euro), dar masinile respective sunt prea ingramadite, eu dorindu-mi o masina ieftina, cu spatiu mare.
In plus, am primit 1 an garantie gratuit in plus fata de garantia de 3 ani, precum si 1 an CASCO gratuit.
Logan-ul l-am ridicat joi, 31 martie 2011, si pana in prezent am facut 215 km. Primele impresii: - motorul de 1.2 e destul de vioi in oras. In plus, am ridicat cateva dealuri mari cu el si nu mi se pare deloc lesinat sau puturos (asa cum apreciau unii, fara sa-l conduca, bineinteles), facandu-si cu brio datoria. Imi place sunetul scos la turatii mai mari (parca-i un diesel sport). - masina are un demaraj slab la plecarea de pe loc si la viteza 2, trebuind destul de turata. Dar in vitezele 3 si 4 trage foarte bine pentru un motor de 1.2. - consumul e extraordinar. Doar 7,9% exclusiv urban, intr-un oras foarte aglomerat cum este Iasul. Sa nu uitam ca masina e la inceputul rodajului, iar dupa rodaj consumul ar trebui sa mai scada. Afara n-am reusit sa ies pana acum. - interiorul de Laureate e foarte placut, cu mult deasupra a ceea ce era Loganul la inceputul fabricatiei sale (in 2004). - lipseste termometrul exterior. Cat naiba ar mai fi costat un simplu termometru, cu senzor exterior? - imi plac foarte mult oglinzile laterale mari (au o vizibilitate foarte buna), desi butonul de reglare al lor n-are o pozitie comoda (undeva sub frana de mana). - desi in bord apare un martor luminos la centura de siguranta sofer (atunci cand pun contactul), daca merg fara centura nici nu se lumineaza indicatorul si nici nu scoate vreun avertisment sonor. De ce l-au mai pus atunci pe bord? - nu-mi place faptul ca semnalizarile stanga-dreapta de pe bord nu sunt separate, ci "impreunate" exact ca la o Dacie 1310 ce am avut-o acum cativa ani.
Pe ansamblu, chiar cu aceste incoveniente descrise mai sus, sunt multumit de aceasta masinuta. Va mai tin la curent cu alte detalii din viata acestui Logan 1.2.
Frumoasa, merita clar 6500 tinand cont ca este noua. Sper doar sa nu te faca sa te razgandesti in privinta consumului si a felului cum trage Consumul plin-plin nu are cum sa fie 7.9 urban, in Iasi. Sper sa ma insel...
claudiu.manda
5 Apr 2011, 16:20
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! La nedumeririle tale privind senzorul de temperatura, avertizorul sonor pentru cuplare centura, un singur bec pentru semnalizare, etc. exista un singur raspuns: reducerea costurilor.
para06
5 Apr 2011, 16:24
mai spart cu faza asta : " un singur bec pt semnalizare - reducerea costurilor "
Lovendal , vad ca masina e in rodaj , nu e bine sa ii dai turatii mari
CGDBZ
5 Apr 2011, 16:26
Multi km fara probleme. Butonul pentru oglinzi nu e chiar incomod ca doar nu fixezi mereu oglinzile , normal le fixezi inainte sa pleci la drum . Consumul sar putea sa mai scada dar nu foarte mult .
LOVENDAL
5 Apr 2011, 16:52
Multumesc tuturor pentru urari. StefanF, in privinta consumului, asta-mi spune computerul de bord. Si nu cred ca ma inseala, ca stiu si cata benzina am bagat pana acum.
cdadan
5 Apr 2011, 17:01
QUOTE(LOVENDAL @ 5 Apr 2011, 17:52)
StefanF
Mai bine zis StefanM.
StefanT
5 Apr 2011, 17:04
Urmeaza o gluma buna A, sau da, asta era. StefanM(onitor) Prrr
argon
5 Apr 2011, 17:21
Topicul asta imi aduce aminte de Romeo fantastiku.
PS: nu stiti nici unul, corect e StefanSTF.
LOVENDAL
5 Apr 2011, 17:51
Nu stiu cine-i Romeo fantastiku...
StefanT
5 Apr 2011, 18:10
Cum e posibil asa ceva? Regele sexului este numai unul...!!
&feature=related
D-FENS
5 Apr 2011, 18:29
O alegere buna pt vremurile astea.Sa te bucuri de masinuta. Ce nu-mi place,vorbesc in general,e economia de care dau dovada cei de la Renault,au luat pana si sigla "by Renault' de la portbagaj.
Razvione
5 Apr 2011, 18:34
Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme ! Pune poze si din interior si de la motor
Muttley
5 Apr 2011, 19:00
QUOTE(para06 @ 5 Apr 2011, 16:24)
mai spart cu faza asta : " un singur bec pt semnalizare - reducerea costurilor "
Mai bine sa nu aduni cioburile, lasa-te spart. Inmulteste numarul de Loganuri/Prafuitoare fabricate zilnic in lume (probabil cateva mii) cu pretul acelui "bec" (ce implica led + electronica + conexiuni + etc) si da un profit extrem de interesant. Pe zi! Valabil si pentru termometru, sigla de pe portbagaj samd.
Masina, la pretul ala mi se pare foarte ok. Sa ne povestesti cum ti se pare si dupa ce iesi la drumuri lungi. Anticipez o usoara dezamagire din cauza vitezei de croaziera si a consumului.
CGDBZ
5 Apr 2011, 19:02
Daca merge legal ( fara autostrazi ) nu o sa fie dezamagit .
CRY 79
5 Apr 2011, 19:09
QUOTE(D-FENS @ 5 Apr 2011, 19:29)
au luat pana si sigla "by Renault' de la portbagaj.
Poate nu vor sa se mai ,,manjeasca,, cu Daciile.
eXtenSion
5 Apr 2011, 19:11
Foarte roșie culoarea! Dar aratã bine, drumuri bune!
Topicul asta imi aduce aminte de Romeo fantastiku.
Tocmai tu te-ai pus sã zici asta, cu limuzina fantastik de 2000 euro ce produce benzinã.
LOVENDAL
5 Apr 2011, 19:20
QUOTE(D-FENS @ 5 Apr 2011, 18:29)
O alegere buna pt vremurile astea.Sa te bucuri de masinuta. Ce nu-mi place,vorbesc in general,e economia de care dau dovada cei de la Renault,au luat pana si sigla "by Renault' de la portbagaj.
Ma gandesc ca e o strategie a celor de la Renault. Considera ca Dacia Logan a ajuns destul de matura si de recunoscuta, fara adaosul "by Renault". N-am vazut niciodata o masina Skoda by Volkswagen.
QUOTE(Razvione @ 5 Apr 2011, 18:34)
Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme ! Pune poze si din interior si de la motor
Multumesc. Am sa pun poze, nicio problema.
5 Apr 2011, 19:24:
QUOTE(Muttley @ 5 Apr 2011, 19:00)
Sa ne povestesti cum ti se pare si dupa ce iesi la drumuri lungi. Anticipez o usoara dezamagire din cauza vitezei de croaziera si a consumului.
Am condus si alte masini mai puternice si nu-mi place sa-i dau mai mult de 120 kmh. Asa imi propun si cu acest Logan. Vreau sa scot un consum cat mai redus din el. Nu mi-am luat diesel pentru ca nu renteaza pentru mine (nu voi face multi kilometri pe an).
1310CL
5 Apr 2011, 20:43
Frumoasa masinuta,noua ce mai.. Multi kilometri fara probleme !
Te mai asteptam cu niste poze.
BZN
5 Apr 2011, 20:49
Sa te duca mult si bine! Poze cu motorul vreu si eu.
LOVENDAL
5 Apr 2011, 20:51
QUOTE(1310CL @ 5 Apr 2011, 20:43)
Frumoasa masinuta,noua ce mai.. Multi kilometri fara probleme !
Te mai asteptam cu niste poze.
Multumesc. O sa mai fie cu siguranta.
QUOTE(BZN @ 5 Apr 2011, 20:49)
Sa te duca mult si bine! Poze cu motorul vreu si eu.
Mersi si tie. Ce-i de vazut la un motor? Oricum, nu ma doare mana sa fac niste poze si la el.
D-FENS
5 Apr 2011, 20:54
QUOTE(LOVENDAL @ 5 Apr 2011, 20:20)
... N-am vazut niciodata o masina Skoda by Volkswagen.
Nu ai vazut pt ca nu a scris,dar la Logan...
iulian'71
5 Apr 2011, 21:02
Sa te plimbe sanatos, mult si fara probleme! Apropo nu ai gasit nici un amic ca sa te critice de alegerea facuta? Nu gaseai una stocatura in tipla din nemtia cu 80.000 din 200.000km?
sorin1983
5 Apr 2011, 21:04
QUOTE(D-FENS @ 5 Apr 2011, 19:29)
au luat pana si sigla "by Renault' de la portbagaj.
mie mi s-a parut cea mai infecta chestie asta... zici ca era de vreo casa de tuning facuta sau macar de rolls royce...bine ca au dat-o jos...tiganie maxima.
Merced
5 Apr 2011, 21:08
O sa sun ca o moara stricata, dar mereu am dat exemplul asta, cand cineva s-a vaitat ca n-are nu stiu ce dotare care parea de bun simt. Omuletii aia au analizat atent si abia au montat incuietoarea aia de le portbagaj care sa-ti permita sa umbli in el si fara sa opresti motorul. S-au gandit ca o sa-i coste la productie ceva de genu' 50 de centi in plus. Asa ca n-o sa vedeti vreodata senzor exterior de temperatura, sau mai stiu eu ce alte chestii.
Dar revenind ontopic, masina imi place, la banii astia e o alegere chiar buna!
BZN
5 Apr 2011, 21:13
QUOTE(LOVENDAL @ 5 Apr 2011, 21:51)
... Ce-i de vazut la un motor? Oricum, nu ma doare mana sa fac niste poze si la el.
Pai nu am avut ocazia sa vad un asa motor. Daca asta e directia, mai curand n-ai ce vedea la exterior in mod deosebit la un Logan, fie el si rosu. Motorizarea e cea care le "departajeaza", cea mai mare diferenta ce poate fi redata intr-o fotografie.
In fine, salut aparitia jurnalului unui Logan 1,2 16v. Sunt curios de cum va arata in timp.
LOVENDAL
5 Apr 2011, 21:24
QUOTE(iulian'71 @ 5 Apr 2011, 21:02)
Sa te plimbe sanatos, mult si fara probleme! Apropo nu ai gasit nici un amic ca sa te critice de alegerea facuta? Nu gaseai una stocatura in tipla din nemtia cu 80.000 din 200.000km?
Ba da. Ca, daca tot aveam 6.500 euro, mai bine imi luam un Passat 1.9 TDI. "Chiar daca are 200.000 sau 300.000 km, macar e masina nemteasca". Nu zic ca Passat-ul n-ar fi o masina fiabila, dar nu am 4 ani garantie ca la Logan si nu vreau sa platesc zeci de milioane de lei, daca ar trebui sa schimb niste injectoare sau vreun ambreiaj la Passat-ul ala.
Merced
5 Apr 2011, 21:26
E o alegere buna. Cand vrei sa iei masina noua, iei masina noua si gata. Nici nu are rost sa facem comparatii cu alte chestii. S-o stapanesti sanatos!
LOVENDAL
5 Apr 2011, 21:40
QUOTE(Merced @ 5 Apr 2011, 21:26)
E o alegere buna. Cand vrei sa iei masina noua, iei masina noua si gata. Nici nu are rost sa facem comparatii cu alte chestii. S-o stapanesti sanatos!
Multumesc si tie. Intr-adevar, chiar masina noua imi doream si nu aveam la dispozitie decat un buget de maxim 7.000 de euro.
Pai si ce legatura are cu topicul de fata sau cu initiator? Ori e treaba cu nVidia
flaviuf
6 Apr 2011, 10:42
Am un prieten care are de aproape 1 an un astfel de Logan (pana n-am vazut talonul nici nu l-am crezut ca exista Logan de 1.2) si este extrem de multumit de el. Consum bun, spatios si fara probleme. Sa o stapanesti sanatos.
argon
6 Apr 2011, 11:00
QUOTE(kum @ 6 Apr 2011, 10:56)
Pai si ce legatura are cu topicul de fata sau cu initiator? Ori e treaba cu nVidia
Vad ca procesezi destul de greu, iti spun eu, e la fel masina.
CONDARU321
6 Apr 2011, 11:25
In total, m-a costat: 8.500 euro - 500 euro (reducere dealer) - 2.700 euro (3 tichete rabla) + 1.200 euro (3 tichete rabla cumparate de mine) = 6.500 euro. La 6.500 euro masina noua, cu dotarile de mai sus si cu spatiul binecunoscut unui Logan nu gasesc. Au mai fost cateva oferte asemanatoare ca pret (Chevrolet Aveo - 6.700 euro sau Renault Symbol - 7.000 euro), dar masinile respective sunt prea ingramadite, eu dorindu-mi o masina ieftina, cu spatiu mare.
FELICITARI!!
Ce dealer ti-a dat tie reducere de 500 E?Eu vreau sa cumpar un blackline imediat cum gasesc tichete rabla.
CGDBZ
6 Apr 2011, 11:35
Reducerea aia probabil a primit-o ca a luat masina de pe stoc, se da astfel de reduceri si la Dacia, a avut si tatal meu la sfarsitul lui 2009 400 de euro reducere ca a luat o masina de pe stoc.
CONDARU321
6 Apr 2011, 11:43
masina este produsa in 2010?
kum
6 Apr 2011, 13:51
Argoane, urmand logica ta
QUOTE
Topicul asta imi aduce aminte de Romeo fantastiku.
pot afirma ca topicul tau de la jurnal imi aduce aminte de un handicapat/bulangiu/mwist/... Ca stiu io unu' care are tot Espero! Daca ziceai ca iti aduca aminte de masina lu' nea Romica, era altceva! Da' cand spui ca topicul asta iti evoca amintiri despre un personaj destul de controversat si pitoresc, iar initiatorul nu cred ca are nimic in comun cu respectivul nea Romica mi se pare de porc! Parerea mea!
argon
6 Apr 2011, 16:08
Jumate de forum cand vede un logan feiz 2 rosu se gandeste la romeo, dar tu esti mai cu mots. Si nu vorbi asa de el, ca e baiat gigel.
QUOTE(CONDARU321 @ 6 Apr 2011, 12:25)
Ce dealer ti-a dat tie reducere de 500 E?Eu vreau sa cumpar un blackline imediat cum gasesc tichete rabla.
Dar vezi ca o sa iei tichetele la specula si pret mare, cum au fost intotdauna la inceputul programului.
LOVENDAL
6 Apr 2011, 16:13
QUOTE(CONDARU321 @ 6 Apr 2011, 11:25)
In total, m-a costat: 8.500 euro - 500 euro (reducere dealer) - 2.700 euro (3 tichete rabla) + 1.200 euro (3 tichete rabla cumparate de mine) = 6.500 euro. La 6.500 euro masina noua, cu dotarile de mai sus si cu spatiul binecunoscut unui Logan nu gasesc. Au mai fost cateva oferte asemanatoare ca pret (Chevrolet Aveo - 6.700 euro sau Renault Symbol - 7.000 euro), dar masinile respective sunt prea ingramadite, eu dorindu-mi o masina ieftina, cu spatiu mare.
FELICITARI!!
Ce dealer ti-a dat tie reducere de 500 E?Eu vreau sa cumpar un blackline imediat cum gasesc tichete rabla.
Imi cer scuze de mica eroare. E vorba de promotia acordata de uzina DACIA pana pe 28 februarie 2011 (500 euro pt. modelul Laureate sau Prestige, 1 an garantie suplimentara + 1 an CASCO gratuit). Si da, masina e produsa in decembrie 2010.
6 Apr 2011, 16:17: Apropo, cine doreste un tichet rabla in zona Iasi, poate sa ma contacteze pe PM. Il vand cu 15 milioane fix. Nu sunt speculant...e vorba de o masina mai veche la care am fost eu proprietar.
kum
6 Apr 2011, 16:36
Nu cred ca l-am jignit cu nimic spunand
QUOTE
personaj destul de controversat si pitoresc.
Tu citesti tot? Sau citesti pe sarite, ca fiu-miu la scoala? Ma duc sa-mi dau motzu deoparte, ca poate nu mai vad bine din cauza lui!
LOVENDAL
9 Apr 2011, 18:12
Am facut azi cu masina primii 60 de kilometri in afara orasului. Consumul a fost de 5,3 l/100 km. Am fost multumit de cum sta masina pe curbe, chiar la viteze maricele nesimtind nicicand ca as pierde controlul ei. Dupa ce-am urcat un deal, cam la 70 kmh, mi-a aparut deodata o groapa in mijlocul soselei. Am franat puternic si masina a raspuns prompt la frana si astfel am oprit prompt, cam cu 1 metru inaintea gropii. Frane de nota 10.
ArtVandelay
9 Apr 2011, 18:13
ce viteza aveai inainte sa incepi sa urci dealul?
LOVENDAL
9 Apr 2011, 19:10
QUOTE(ArtVandelay @ 9 Apr 2011, 18:13)
ce viteza aveai inainte sa incepi sa urci dealul?
Nu mai stiu. De ce?
Bihoreanul
9 Apr 2011, 19:13
Daca nu ti se pare important, poate raspunzi la asta: ce masini ai mai condus pana acum?
LOVENDAL
9 Apr 2011, 19:24
QUOTE(Bihoreanul @ 9 Apr 2011, 19:13)
Daca nu ti se pare important, poate raspunzi la asta: ce masini ai mai condus pana acum?
E vreun test pe aici? Cel mai mult: Fabia, Matiz, Megane si Dacia 1310. Ocazional Passat, BMW X5, Polo, Fiat Doblo...O mai fi si altele, dar nu-mi aduc aminte acum.
para06
9 Apr 2011, 19:29
eeeh , trebuie sa te obisnuiesti cu lumea de pe forum:)))
LOVENDAL
9 Apr 2011, 20:24
Trust me, sunt obisnuit cu cei de pe forum. Scriu pe acest forum inca din 2004 sau 2005. Apoi, am fost administratorul unui forum mai mare decat acest forum (subs.ro), iar in prezent administrez forumul propriu care probabil ca e mai mare decat acesta (la trafic ma refer).
Shush
9 Apr 2011, 20:38
De pe subs.ro : Subiecte: 24.109, Mesaje: 64.379, Membri: 11.431, Membri activi: 3.039 De pe DaciaClub.ro : Our members have made a total of 2.558.612 posts We have 66.510 registered members
Care e mai mare ?
para06
9 Apr 2011, 20:39
Degeaba.. personaje ca aici nu mai gasesti nicaieri ))
LOVENDAL
9 Apr 2011, 21:21
Ce au soferii de Dacia 1310 cu Loganurile? Am condus pana acum alte masini si aproape niciodata nu am avut vreo problema din partea conducatorilor de Dacii 1310. Dar, de 10 zile de cand am acest Logan, in trafic m-am intalnit cu 3 situatii in care niste soferi de Dacia 1310 care i-au pus gand rau Loganitei mele rosii. Ultima data, ieri...atunci cand urcam un deal lejer se apropie de mine o Dacia 1310 model vechi (inainte de 1989), careia ii cadeau tablele, dar care imi dadea flash-uri si claxoane din spate (probabil sa merg mai repede). A vrut sa ma depaseasca, dar pentru ca a fost nesimtit, i-am bagat scurt a treia si dus am fost. Dupa vreun minut, nu se mai vedea vreo urma de Dacie din spate. Si acum 2 zile, un sofer de Dacie 1310 s-a bagat in fata mea, facandu-ma sa franez la limita.
Si eu am avut Dacia 1310, dar sincer, nu ma luam cu nicio masina (mai ales cu un Logan). Ce-s cu soferii astia? Invidia? Sau care-i faza?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.