Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio 3 gpl
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
bestyutza
tocmai am instalat pe un clio 3 1.4 16v o instalatie gpl tomaseto problema este ca desi merg pe gpl acul de la benzina scade acum este pe 0 am alimentat cu 4l de benzina acul nu sa clintit, Aveti idee ce as putea face sa isi revina un tester ar ajuta?
cmandrei
Daca era intr-adevar pe zero si ai pus 4 L e normal sa nu se ridice acul smile.gif ... pune si tu minim 10 si o sa vezi reactie smile.gif
bestyutza
Acum am fost si am pus inca 10 litri de benzina dar degeaba.
Problema e ca daca sa zic fac plinul la benzina si eu merg pe gpl dupa ce computeru de bord o sa arate ca eu am consumat benzina din rezervor desi merg pe gpl si nu se consuma decat la pornire foarte putin pana intra pe gpl o sa ajunga iar pe 0 si atunci unde mai bag benzina sa mi se ridice acu?

Cei care au montat instaltia de gpl au zis ca au mai intalnit problema la renault si nu au o rezolvare!

28 Mar 2011, 14:19:
Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema sau a mai intalnit cineva problema asta?
cmandrei
Din cate stiu eu, indicatorul pentru combustibil, benzina, nu are nici o treaba cu gazul sau alte alea. Practic deci exista o problema cu indicatorul in sine, presupun eu. Daca nici la 10L nu s-a ridicat deloc.
bestyutza
problema a aparut imediat dupa ce am instalat gpl , calculatorul de bord inregistreaza consumul de benzina doar ca ea este plimbata prin circuit nu este consumata. nu am idee ce as putea face?
ssilviu
Din păcate, indicatorul de benzină nu citește în continuu nivelul benzinei, ci doar la anumite intervale, care habar nu am cum sunt stabilite. Și în funcție de ultima valoare citită, se scade benzină calculată ca fiind consumată, și se afișează valoarea corespunzătoare. Inevitabil, el va ajunge să creadă că nu mai are deloc benzină. De obicei, atunci când ajungea pe zero, el mai citea iar, și revenea nivelul la informația corectă. Pe urmă iar scădea indicatorul și se relua ciclul.

Dacă însă nu mai merge asta, încearcă să il umpli peste jumătate. Și ar trebui și atunci să-și revină. Și să-l ții cu rezervorul pe jumătate plin cel puțin.

Dacă nu merge nici așa, evident cu un test clip se poate reinițializa indicatorul. Dar nu prea e practic așa.

În cel mai rău caz, fă-i un plin pe benzină, și o dată pe lună, faci plinul și completezi cu benzina consumată. Și așa nu te mai interesează indicatorul.
bestyutza
da tocmai am pus benzina am rezervorul peste jumatate acum astept sa ajung pe rezerva dupa care o sa completez iar.
am vorbit la serus despre aceasta problema si au zis ca nu au mai auzit ca e posibil sa fie stricata sonda litrometrica ma bufnit rasu cand am auzit ce puteau ei sa zica, brusc dupa ce am pus gaz sa stricat.

o sa merg cu rezervorul plin tot timpu asta e solutia momentan nu stiu ce sa mai cred!
alc2
da , se pare ca e comuna problema si la peugeot si alte frantuzoaice , indica eronat benzina daca e mai putin de 1/2 in rezervor , dupa ce s-a pus gpl . Se rezolva prin unplerea rezervorului biggrin.gif

Cu consumul de gpl cum stai ? ( spune si conditiile de trafic + viteza si cat ar fi consumat pe benzina , te rog )
tull4net
Salut, cred ca am si eu problema indicata mai sus.

La inceputul lunii iunie am pus GPL pe un clio 2 1.4, 16v(instalatie tomaseto, stag 200). Dupa ce am pus instalatia am facut plinu la Benzina si de atunci in afara de pornirea pe benzina cred ca am mai facut cc 100km pe benzina, iar acul a ajuns la jumatate si se pare ca tot scade.

Nu cumva daca ajunge sa indice rezervorul go, cu toate ca el nu e gol sa ai probleme cu masina la pornire?

O zi buna
Blackcofee
QUOTE(tull4net @ 18 Jul 2011, 14:56)
Salut, cred ca am si eu problema indicata mai sus.

La inceputul lunii iunie am pus GPL pe un clio 2 1.4, 16v(instalatie tomaseto, stag 200). Dupa ce am pus instalatia am facut plinu la Benzina si de atunci in afara de pornirea pe benzina cred ca am mai facut cc 100km pe benzina, iar acul a ajuns la jumatate si se pare ca tot scade.

Nu cumva daca ajunge sa indice rezervorul go, cu toate ca el nu e gol sa ai probleme cu masina la pornire?

O zi buna
*




Nu, nu o sa ai probleme la pornire. Aceasta problema este des intalnita la anumite modele frantuzesti. Poti reseta nivelul benzinei prin decuplarea bateriei pentru minim 10 minute sau facand plinul in rezervor.
T.rac3Er
nu e o problema doar la frantuzoaice. faptul ca nu ati mai auzit de altele nu le exclude. e vorba de faptul ca ecu interpreteaza ca se consuma combustibil. la instalatiile de generatie mai veche se intampla asta. mai veche nu inseamna proaste ci doar cu softul mai vechi decat nou biggrin.gif tongue.gif
exista emulatoarea care monteaza cu pret de 100-200 de lei si corecteaza aceata problema.
pe instalatiile f noi, generatie dupa 2010, au incorporate acele functii daca nu ma insel.
pentru instalatii vechi, apropo, NU la toate se pare ca merge acel emulator.
nu iti fa griji. nu iti papa benzina, ci doar nu mai stie saracul cat mai ai in rezervor, si aici intervine creierarul proprietarului sa tina seama.
NU numai plinul reseteaza valoarea. e random. se reseteaza chiar si singura cateodata.
Blackcofee
QUOTE(T.rac3Er @ 25 Jul 2011, 19:39)
nu e o problema doar la frantuzoaice. faptul ca nu ati mai auzit de altele nu le exclude. e vorba de faptul ca ecu interpreteaza ca se consuma combustibil. la instalatiile de generatie mai veche se intampla asta. mai veche nu inseamna proaste ci doar cu softul mai vechi decat nou  biggrin.gif  tongue.gif
exista emulatoarea care monteaza cu pret de 100-200 de lei si corecteaza aceata problema.
pe instalatiile f noi, generatie dupa 2010, au incorporate acele functii daca nu ma insel.
pentru instalatii vechi, apropo, NU la toate se pare ca merge acel emulator.
nu iti fa griji. nu iti papa benzina, ci doar nu mai stie saracul cat mai ai in rezervor, si aici intervine creierarul proprietarului sa tina seama.
NU numai plinul reseteaza valoarea. e random. se reseteaza chiar si singura cateodata.
*




Cred ca confunzi ECU masini cu ECU instalatiei GPL. Nu are nici o treaba softul instalatiei GPL daca e mai nou sau mai vechi cu indicarea nivelului benzinei in bord. De fapt nici o piesa din instalatia GPL nu are treaba cu indicarea nivelului benzinei ci doar ECU masinii. Iar emulatorul foloseste la cu totul altceva decat la indicarea nivelului benzinei.
euroexpert
Salut, am o intrebare pentru cei care au pus gpl pe clio 3. Unde ati montat butelia?
AFSmihai
Salut, cam asa arata montajul buteliei cilindrice la Clio 3[attachmentid=1627849050]
, iar problema cu nivelul benzinei este comuna si la Megane 2, pentru asta iti recomand dispozitivul colegului Mike http://www.reno.ro/-VAND-Dispozitiv-de-res...na-t249325.html
danromania2002
Ocupa ceva spatiu din portbagaj...
dr_psht
am construit si eu un astfel de dispozitiv:
http://www.daciaclub.ro/-VAND-Dispozitiv-r...PL-t285606.html
raduerdei
Buna,

Am montat o instalatie Landi Renzo pe Laguna 3 2.0 si am aceeasi problema cu indicatorul de benzina. In mers, indicatorul de benzina al masinii scade ca si cum ar consuma benzina - si ajunge si la rosu - dar la repunerea contactului arata corect (in cazul meu 1/4 de rezervor cat aveam acum 2 zile cand s-a facut montajul instalatiei GPL).
La service-ul ce a facut montajul mi s-a spus ca au montat un "emulator de nivel benzina" (apare si pe factura, desi nu stiu unde este montat ca sa verific fizic, e pus la pompa de carburant?) care ar trebui sa faca tocmai acest lucru, sa nu lase ECU injectie sa creada ca merge pe benzina.

Acuma, inainte sa sun la service si ori sa fac scandal ori sa ma fac de ras, as vrea sa stiu daca e normal ca acest emulator sa "reseteze" nivelul de carburant doar la punerea contactului sau ar trebui sa-si faca treaba tot timpul. Ca daca prima varianta e cea corecta, atunci inseamna ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea sa "trec pe rosu" foarte des in mers smile.gif si ar fi destul de deranjant, mai ales ca masina mai si chitzaie cand intra pe rezerva de combustibil...

Mersi.
AFSmihai
Buna ziua, emulatorul nivel benzina reseteaza doar la punerea contactului, nu exista deocamdata alta solutie.
bazate
Eu am un Clio 4 cu motor 1.2 75 la care am montat recent o instalație Stag 4 basic și firma montatoare nu da de cap emulatorului. Poate are cineva un sfat aici...În secțiunea de clio 4 e liniște.
Manifestare:
1. Initial au montat un emulator cu 4 fire indicat de producător pt care făcut alimentarea pe circuitul de pompa: cobora acul ca și cum consuma benzina...Iar la fiecare repornire cobora mai mult.
2. Am mutat alimentare de pe pompa pe butelie: a dat eroare scurt.
3 Alimentare 4 fire directa cu plus tras din contact:acul rămânea fix în mers dar la repornire cobora ca și cum anterior ar fi mers pe benzina....minusul era cel de pe pompa.
4. Solutia 2 a fost un alt emulator cu 3 fire...alimentat ca nr 3....imediat dupa alimentare acul a rămas fix în mers și a resetat corect la porniri scurte. La pornirea de a doua zi a arata eronat nivelul ca și cum ziua anterioara ar fi mers pe benzina....După 100 km a început sa arate o scădere de nivel ca și cum as fi mers pe benzina.
5 soluția 3...Un flep de la stag: acul a resetat corect dar fluctua la 2-3 secunde intre nivel corect și minim.
Cei de la Stag mi-au cerut sa le dau valorile rezistentei în plutitor. Îmi explica și mie Cum se face ăsta? Intre timp mai e un coleg cu aceeași motorizare cu aceeași problema.....La aceeași firma. Emulator ul e plătit. ..Iar producătorul așteaptă datele de la mine pt a găsi o soluție. ...trebuild sa mai încerc și cu masa diferita de cea de la pompa? Merci!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.