Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Jurnal de bord intarziat'
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
bahrim II
Va salut , am si eu un Megane 2 1.4 16V 98Cp , an fabricatie 2005, am luat-o in data de 28-06-2005, pe scurt, sunt extra-hiper multumit de masina , inafar de 2 revizii pe care le am facut la reprezentanta renault , in rest leam facut la alte servic-uri la un sfert de pret fata de cat dadeam la reno.La 68.000 de km am schimbat distributia la reprezentanta nissan din pitesti cu 5.5 milioane .Am schimbat la masina 3 bobine , la ce km nu stiu insa stiu ca multi au schimbat asta . Pe la 30.000 km am schimbat comanda de geamuri in garanite , mai bine zis , mi-a fost demontata si luata alta de la o masina alaturata fara sa vad dar am aflat mai tarziu . Acum 2 luni pe masina a fost
schimbata directia, (bielete , capete de bara ) franele (discuri si placute fata). facuta climatizarea care avea un miros urat.Masina a avut un accident in fata in care au fost schmbate bara si aripile, masina a iesit destul de bine .Acum 100 de km iam schimbat uleiul Mobil cu unul Elf, ia-m schimbat si uleiul din cuite . I-am montat noi protectii la rotiile fatza, avea o gaura si intra noroi la usa .

Incoveninte: greierasi care sunt destul de multi in interior , consumul care este enorm de la jumatete de an incoace , vibratiile tobei pe care nu mai am tamburi trebuie sa cumpar,geamul de la sofer care nu merge de 1 an de zile dar nici nu am avut timp si banii sa il fac .

Stie cineva de ce as avea un consum asa mare ?


am sa pun si eu cateva poze mai recente , dar nespalata sad.gif




1.Poze cand am schmibat protectiile

[attachmentid=1627706240]

[attachmentid=1627706239]

[attachmentid=1627706237]

[attachmentid=1627706238]

[attachmentid=1627706241]
ArtVandelay
cat consuma?

bahrim II
am pus poza acum scuze, 8.7 pe 300 de km cu o viteza medie de 40 la ora
Manuel
Pai depinde si cum ai facut media aia. smile.gif 8,7 mi se pare absolut rezonabil daca reprezinta un consum mixt...
bahrim II
70% extraurban si 30 % urban mie mi se pare mult, bine asta este o medie de acum dar tot timpul sa ia asa ...maine ma duc cu un drum de 20 de km extraurban , sa vedeti cat imi ia
aleksanders
asta e consumul benzinarelor- pentru senzatii tari treci pe dci biggrin.gif - gen 3.8 extraurban
bahrim II
Am cautat ceva cand, am avut-o avariata pe asta , dar totusi nu prea gasesti ceva bun si in plus nu sti ce ei , rasturnate, 400.000 de km ...mai bine asa dar totusii inainte nu lua in halu asta hai 7.5 lua ..mam gandit sa ii pun CC si sa merg constant cu ea .
cosmin_2300
Dacă faci mulți km și te afectează consumul, de ce nu treci pe GPL?
bahrim II
La aia de pe sit-ul lui argon nu a luat mai mult de 8 la megane 2 , la mine a luat azi cu 2 persoane fara bagaj , mers cu maxim 90 ,8.3 % pe 19 km
SorinCT
Conteaza foarte mult cun conduci. Asa pot si eu sa scot consum 4 sau 8 indiferent de conditii.
bahrim II
schimb, intre 2000 si 2500 rar spre foarte rar , acelerez brusc.
Manuel
Iaca d-aia! Daca schimbi la 2000, pici in treapta superioara la cat, la cel mult 1000? Mersul subturat nu scade consumul, ba dimpotriva. Cauta sa mergi in regimul de turatii cat mai apropiat de cel de cuplu maxim si o sa ai o surpriza.
bahrim II
si care e regimul de cuplu ?
Manuel
Pai la motorul tau, cuplul maxim e pe la 3.800 rpm. Incearca sa schimbi la 3.500 rpm insa e foarte important si felul in care ajungi la turatia asta. Accelerarea trebuie sa fie lina, daca mergi "pedal to the metal", nu faci nimic, indiferent ca schimbi la 2000 sau la 6000 ture.
oanavas
Salut, eu am 1,6 16v iar ce avem noi sunt motoare care trebuiesc nitel turate.
exemplu Cu 70km/h daca merg intr-a 4-a imi arata 5,2 - 5,8%
Tot cu aceiasi km/h intr-a 5-a imi arata 6,4 - 6,8%
Dupa viteza medie pe care ai avut-o denota ca nu te-ai dat putin la ea.
Daca aveai un 50km/h viteza medie cu siguranta altul era consumul.
Plus de asta ia in considerare ca este o masina greoaie laun motor de 1,4
bahrim II
sunt curios sa vad maine cum ...
hellcat
QUOTE(bahrim II @ 20 Mar 2011, 13:22)
...la mine a luat azi cu 2 persoane fara bagaj , mers cu maxim 90 ,8.3 % pe 19 km
*


oau...8,3% extraurban? Da ce stil de mers ai? icon_mrgreen.gif In conditiile de mai sus masina mea consuma 5-5,2%.

20 Mar 2011, 23:00:
QUOTE(oanavas @ 20 Mar 2011, 21:55)
Plus de asta ia in considerare ca este o masina greoaie laun motor de 1,4
*


Nu e chiar asa greoaie smile.gif e bicorp, ia vezi ce greutate are...si compar-o cu greutatea unui clio bicorp 1010kg fara sofer icon_mrgreen.gif
ArtVandelay
1165kg scrie pe net

127.0 Nm @ 3750 rpm
bahrim II
da, e cam sub motorizata ce sa zic , dar sunt multumit per total , am sa fac aici o comparatie cu un 1.6 16v al unui amic care este tot bicorp insa este mai dotat si are consum mai mic ca al meu cu aproape 1 litru plus ca el merge cu ac
AmunDei
Pai cred si eu ca ti se pare submotorizata daca schimbi la 2500, suie mai sus, ai acelasi consum si se schimba si mersul.
bahrim II
Azi am ajuns la super recordul de 8 % mers cu 70 constant . Masina a primit si o plafoniera cu 3 becuri , si cea cu 2 am montat-o in spate , sper sa ii pun si leduri chiar daca sunt cam scumpe .
cosmin_2300
Injectoare înfundate? Sau nu ai descoperit că are 5 trepte?
Consumul este enorm! mellow.gif
sobolan
QUOTE(oanavas @ 20 Mar 2011, 20:55)
Salut, eu am 1,6 16v iar ce avem noi sunt motoare care trebuiesc nitel turate.
..........
*



cam da.....


Cel mai reusit motor de renault asta de 1400 cu 16v...cat am cautat un megane de-asta.... sleep.gif
una peste alta in oras n-ar trebui sa sara de 9,5-10 asta cu schimbare la 3-3500....mersul subturat nu-i bun chiar daca ajuta la economie....
Afara intr-a 5-a la 160km/h la symbol imi arata cam 7,5-8%(o singura data i-am dat asa cam vreun minut pe o autostrada buna-asfalt neted smile.gif )deci daca-i dai talpa se duce si peste 8-9.....treaba e ca megan-ul ala e mai stabil la viteze mari si cred ca duce lejer peste 210....
ArtVandelay
Are top speed 183 kmh, dar se duce si peste 210..













Cand coboara de pe everest
sobolan
poate si asa.....eu am presupus doar...nu m-am uitat in manuale....poti sa vii cu argumente mai convingatoare ?
un scan,link ceva ?
max.mustermann
Nu se poate, cred ca e limitata electronic!
Markos
QUOTE(sobolan @ 21 Mar 2011, 23:40)
treaba e ca megan-ul ala e mai stabil la viteze mari si cred ca duce lejer peste 210....
*


eu stiam de 228 la 1.4, dar poate ma însel.
sobolan
QUOTE(max.mustermann @ 22 Mar 2011, 00:09)
Nu se poate, cred ca e limitata electronic!
*



e limitata in ture,se taie injectia....darrrrr....

QUOTE(Markos @ 22 Mar 2011, 00:13)
eu stiam de 228 la 1.4, dar poate ma însel.
*



si eu am zis cam la fel.....dar link-ul de mai sus contrazice asta... dry.gif
cdadan
QUOTE(sobolan @ 21 Mar 2011, 23:40)
Afara intr-a 5-a la 160km/h la symbol imi arata cam 7,5-8%
*


wacko.gif
alcoholic.gif
sobolan
unde-i "bula"...ce nu crezi?
gotty
nu.
kum
Stiu ca o sa se supere initiatorul si poate am muncit degeaba la postul asta, da' merita sa incerc!

Recomand! up.gif

Sau altfel zis, un mic how-to:

PUNCTUAȚIA
Semnele de punctuație vor fi folosite respectînd următoarele reguli:
Punctul.
Punctul e lipit de textul pe care-l încheie și e urmat obligatoriu de un spațiu alb, după modelul:
…text. Text…
Fac excepție – adică nu se lasă un spațiu după punct – enunțuri de tipul:
– abrevieri ca ș.a., ș.a.m.d.,
– abrevieri ale numelor: I.L. Caragiale, Șt.O. Iosif,
– date scrise prescurtat (17.06.2002).

Virgula.
Virgula e lipită de textul dinaintea sa și e urmată obligatoriu de un spațiu alb, după modelul:
…text, text…
Fac excepție – adică nu se lasă un spațiu după virgulă – enunțuri de tipul cifrelor cu zecimale (102,8) etc.

Punct și virgulă.
Semnul „punct și virgulă“ e lipit de textul pe care-l încheie și e urmat obligatoriu de un spațiu alb, după modelul:
…text; text…
Două puncte.
Semnul „două puncte“ e lipit de textul dinaintea sa și e urmat obligatoriu de un spațiu alb, după modelul:
…text: text…

Puncte de suspensie.
Semnul „puncte de suspensie“ (trei puncte, nici mai multe, nici mai puține) e lipit de textul dinaintea sa și e urmat obligatoriu de un spațiu alb, după modelul:
Text… Text.

Semnul întrebării.
Semnul întrebării e lipit de textul dinaintea sa și e urmat obligatoriu de un spațiu alb, după modelele:
…text? Text… sau …text? Text…

Semnul exclamării.
Semnul exclamării e lipit de textul dinaintea sa și e urmat obligatoriu de un spațiu alb, după modelele:
…text! Text… sau …text! Text…
Semnul exclamării + semnul întrebării (sau invers).
Cele două semne sunt lipite de textul dinainte și sunt urmate obligatoriu de un spațiu alb, după modelele:
…text!? Text… sau …text!? Text…
…text?! Text… sau …text?! Text…

Paranteze.
Parantezele rotunde „(...)“ sunt lipite de textul pe care-l cuprind, fiind obligatoriu precedate și, respectiv, urmate de cîte un spațiu alb, după modelul:
…text (text) text…
Fac excepție – adică nu se lasă un spațiu înainte și după paranteză – situațiile în care paranteza reprezintă o omisiune sau un adaos, de tipul ca(ra)ntină, comple©t etc.
În același fel se procedează și cu parantezele drepte „[...]“. Ele se utilizează în special în situația că avem un text cu paranteze în paranteze, după modelul:
…text [text (text) text] text…

Ghilimele.
Pentru citate sau alte situații, se vor folosi obligatoriu ghilimelele standard (adică perechea de ghilimele care seamănă cu cifrele 99 și 66), respectiv „ “, lipite de text (deci fără spațiu), conform modelului
…text „text“ text…
Nu se admit sub nici o formă variante ca:
…text „ text “ text… sau
…text “text” text… sau
…text „text” text… sau
…text ²text² text…
Ghilimele corecte (standard) se obțin, în programul Word, tastînd (după apăsarea tastei NumLock) Alt+0132 și, respectiv, Alt+0147. Pentru comoditate și economie de timp, ni le putem plasa în AutoCorrect din maniul Tools, sub forma înlocuirii a două virgule succesive cu „ și a două punct-virgulă succesive cu “. În felul acesta, nu va mai fi nevoie să tastăm, pentru ghilimelele de deschidere, Alt+0132, ci doar de două ori virgulă, iar pentru cele de închidere, nu Alt+0147, ci doar de două ori punct-virgulă.
În caz că în textul aflat între ghilimele se află un pasaj la rîndul lui între ghilimele, se vor folosi obligatoriu ghilimelele franțuzești, și nu două paranteze ghiară (ascuțite) una după alta, conform modelului:
…text „text «text» text“ text… sau
…text „text «text»“ text…
Folosirea parantezelor ghiară (ascuțite: < >) în loc de ghilimele franțuzești, adică:
…text „text <<text>> text“ text…
este inadmisibilă.
E de reținut că parantezele ghiară pot fi folosite și cu sensurile (lingvistic-etimologice) de:
> = „devine“ (a > b înseamnă că a se transformă în b);
< = „provine din“ (a < b înseamnă că aprovine din b).
Ghilimelele franțuzești se obțin, în programul Word, tastînd (după apăsarea tastei NumLock) Alt+0171 și, respectiv, Alt+0187. Și în acest caz putem găsi, prin opțiunea AutoCorrect din Tools, înlocuiri care să simplifice tastarea lor.

Cratima și linia de pauză.
Cratima se folosește lipită de literele între care se află. Linia de pauză se folosește, obligatoriu, cu cîte un spațiu înainte și după, conform modelului:
…text – text – text…
Se va evita cu desăvîrșire confuzia dintre cratimă (-) și linia de pauză (–). În afara despărțirii în silabe a unui cuvînt care nu încape, nu se admite încheierea unui rînd cu cratimă, ca în exemplul negativ de mai jos:
...terminîndu-
se...

Nu se admite folosirea cratimei în loc de linie de pauză, ca în exemplul negativ de mai jos:
…text - text - text…
Forma corectă este:
…text – text – text…
Nu se admite folosirea liniei de pauză în loc de cratimă, ca în exemplele negative de mai jos:
să–și, Vama–Veche, luîndu–li–se, propriu–zis
Linia de pauză se obține, în programul Word, tastînd (după apăsarea tastei NumLock) Alt+0150. Prin opțiunea AutoCorrect din Tools, putem înlocui două cratime cu linia de pauză.
Nu se admite folosirea cratimei în loc de cuvîntul „și“, ca în exemplul negativ de mai jos:
A lipsit din țară între 17-24 iunie.
Forme corecte sunt:
A lipsit din țară între 17 și 24 iunie sau
A lipsit din țară în intervalul 17-24 iunie sau
A lipsit din țară în perioada 17-24 iunie.
Linia de pauză se poate folosi și pentru enumerarea elementelor (nemarcate prin cifre sau litere) situate în rînduri diferite, de genul:
– un element
– alt element etc.

Bulina.
În asemenea situații, cînd enumerarea nu implică și ierarhizare sau ordonare, se poate folosi și așa-numita bulină (•), ca mai jos:
• un element
• alt element etc.
aleksanders
radmasa.gif mai bine postezi la "sa vorbim romaneste" - eu am renuntat de ceva vreme sa citesc astfel de jurnale
argon
ontopic: e defect meganu', are el ceva, ala e consum mare si de 1.8 16v la mers intins.
MuciX
QUOTE(kum @ 22 Mar 2011, 11:44)
Stiu ca o sa se supere initiatorul si poate am muncit degeaba la postul asta, da' merita sa incerc!


Ca sa nu suparam initiatorul si ca munca ta sa nu fi fost nici ea in van, iti recomand sa postezi aici.
ArtVandelay
As verifica functionarea corecta a sondei lambda
cdadan
QUOTE(sobolan @ 22 Mar 2011, 09:58)
unde-i "bula"...ce nu crezi?
*


Respectand proportiile, la 120 ar trebui sa afiseze 3.5 - 4.
cj98czh
pai asa si arata ... dar nu pt. 100 km ... ci pt. 50 biggrin.gif
kum
Ideea era nu sa scriu pe nush'ce topic dedicat, unde nu citeste nici naiba, ci aici, unde este NEAPARATA nevoie! Daca se supara initiatorul sau nu, asta e altceva! Dar aici e necesar sa fie postate aceste informatii! Poate cine stie...
Speranta moare ultima...
sobolan
QUOTE(cdadan @ 22 Mar 2011, 13:08)
Respectand proportiile, la 120 ar trebui sa afiseze 3.5 - 4.
*



la diesel poate...da' nici la ala....eu iti spun ca am avut symbol 3-4 ani si stiu ce scriu..."ar trebui" e una si "realitatea" e alta...
motoarele benzinare de renault is f.bune...sincer...dar la partea consum nu stau asa bine....
cdadan
Si eu m-am dat cu un Symbol mai mult de 70 mii km, asa ca stiu si eu ce spun. 1.4 8v, parca asa era si al tau. 7.5 - 8 la 160 e vis umed, inca nu am condus diesel sa ia asa putin. La viteza aia 1.4-le e blana, consuma cat poate el inghiti. In nici un caz ce declari tu acolo.
ArtVandelay
Pai al lui era ala de prindea peste 210. La 160 era in regim de croaziera
Shush
QUOTE(sobolan @ 21 Mar 2011, 23:40)
Afara intr-a 5-a la 160km/h la symbol imi arata cam 7,5-8%(o singura data i-am dat asa cam vreun minut pe o autostrada buna-asfalt neted smile.gif  )deci daca-i dai talpa se duce si peste 8-9.....treaba e ca megan-ul ala e mai stabil la viteze mari si cred ca duce lejer peste 210....
*



Logan-ul meu la viteza maxima (160 cred) consuma fix 13.1 l/100km.
bahrim II
kum, nu ma supar pentru lectia de "gramatica" pe care ai prezentat-o, dar credema nu ma intereseaza cel putin, cand scriu pe un forum sau cand scriu ceva neoficial, daca scriu cu un "space" sau mai multe intre virgule sau alte semne de punctuatie. Daca nu iti place cum scriu, poti sa iesi de pe pagina asta si sa citesti corect unde vrei tu.

On topic:
Masina nu a mers mai multe de 140km/ora deci nu stiu cat consuma la viteza maxima, dar garantez ca mai mult de 160 km nu prinde.


Am scris corect?
cosmin_2300
QUOTE(bahrim II @ 22 Mar 2011, 21:10)
kum, nu ma supar pentru lectia de "gramatica" pe care ai prezentat-o, dar credema nu ma intereseaza cel putin, cand scriu pe un forum sau cand scriu ceva neoficial, daca scriu cu un "space" sau mai multe intre virgule sau alte semne de punctuatie. Daca nu iti place cum scriu, poti sa iesi de pe pagina asta si sa citesti corect unde vrei tu.

On topic:
Masina nu a mers mai multe de 140km/ora deci nu stiu cat consuma la viteza maxima, dar garantez ca mai mult de 160 km nu prinde.
Am scris corect?
*


Asta fără să mă leg de virgule icon_mrgreen.gif
sobolan
QUOTE(cdadan @ 22 Mar 2011, 17:50)
.....parca asa era si al tau. 7.5 - 8 la 160 e vis umed, ....
*



mai,sincer,eu nu stiu cum e sa ai vide umede...pot presupune doar....
si DA : la turatii mai mari apropiate de rosu pb. ca suge de rupe(asta din intuitie o zic ptr ca nu mi-am batut joc de motorul ala niciodata),treaba e ca avea vreo 4500-5000 maxim....deci nimic asa iesit din comun ptr. un benzinar...intr-adevar imediat ce m-am urcat cu ea la viteza sugea rau dar dupa vreo 15 secunde de mers constant a inceput sa scada si s-a mentinut pe la 8 alte cateva secunde pana am lasat-o mai "moale"....nu am tinut-o asa mai mult de un minut....
asa arata.....sincer....

QUOTE(Shush @ 22 Mar 2011, 20:18)
Logan-ul meu la viteza maxima (160 cred) consuma fix 13.1 l/100km.
*



nu te supara ca si eu am logan dar logan-ul e o tigaie romaneasca radmasa.gif cu motor de renault megane 1 "imbunatatit" si cutia aferenta JH1-JH3....
Symbol-ul are cutie proprie wink.gif ,alte rapoarte deci....crezi ca asta nu influenteaza deloc la consum ? huh.gif
Shush
Habar nu am ...
Din punctul meu de vedere e fix aceasi chestie, tot motor de 1.4 cu 75 cai (by Renault) si tot cutie cu 5 trepte.
De la 7.5 la 13.1 e o diferenta enorma ... nu cred sa influenteze atat de mult "cutia proprie".

Nu te chinui sa imi oferi contraargumente ca si asa nu ma pricep la masini si nici nu cred ca o sa recunosti ca ai exagerat wink.gif
sobolan
QUOTE(Shush @ 22 Mar 2011, 23:06)
Habar nu am ...
Din punctul meu de vedere e fix aceasi chestie, tot motor de 1.4 cu 75 cai (by Renault) si tot cutie cu 5 trepte.
.....
*



uite-asa zic toti,din cauza carcasei filtrului de aer probabil,care-i identica cu cea de pe reno-uri si da cam acelasi "look"....difera chiuloasa,arborele,blocul motor,cutia,anexele....etc.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.