poate introduc structura stalpului in usa din spate, in partea dinspre mijlocul masinii. Ar putea merge, daca il pun "sa se sprijine" pe o structura de rezistenta din podea si capota (desi conceptul ala cu capota de sticla nu prea vad unde sa gazduiasca o astfel de structura transversala), in ideea de a opune rezistenta necesara la un impact lateral...teoretic, fortele cele mai mari pot fi doar dinspre exterior spre interior, nu? deci un stalp mobil, sprijinit la inchidere pe restul structurii fixe, ar proteja rezonabil.
raman
- problema la rasturnare, cand capota s-ar face varza...
- greutatea structurii de rezistenta (parca se si spunea pe undeva ceva de "concept cusca", nu?) ca doar nu pun aliaje care ar costa mai mult decat un avion!
si nici o structura ca a masinilor de curse nu e fezabila in autoturisme, din multe motive.
poate ceva gen fagure...?
- ce materiale poti sa pui ca sa ai si rezistenta cand trebuie, si sa ai si deformarea necesara care se urmareste in caz de accident la masinile actuale...
in fine, ce am aberat p-aci tine doar de logica (logica mea), nu pretind ca sunt inginer sau ca as fi despicat un concept din ala.
As tinde sa cred ca daca baietii s-au angajat la 5 stele, o sa le obtina...sunt curios cu ce pret de vanzare, insa. Daca reusesc sa faca ceva fiabil, ar putea sa devina un trend destul de urmarit de producatorii de masini, caci e cool sa nu ai stalp, nu?
Cand am vazut prima oara conceptul am fost convins ca o sa reapara stalpul la productia de serie. Vad insa ca ei insista ca acesta nu va exista.
oricum, mi se pare o masinuta reusita, mai ales c-ul...in pozele astea "specifice". Ramane de vazut si pe viu.
Sper sa aiba vanzare buna (atata timp cat e produsa in Romania masiv, cel putin), odata pt ca ajuta prin export si alta data pt ca ajuta prin concurenta.
ah, si grila aia mare "gura de balena" (oare o sa "se lipeasca" exprimarea asta a voastra? =)) ) este acoperita partial de numar, si nu mai pare asa de ciudata.