Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intretinere Megane II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
BuciX
De cateva zile s-a aprins pe bord martorul baterie si stop. M-am uitat rapid sub capota si am observat ca nu mai am cureaua de transmisie pe rola, asa ca am dus masina la un service sa vada ce s-a intamplat fiindca schimbasem cureaua de cateva luni. Problema a fost intinzatorul la curea care era deteriorat. Piesa imi vine abia pe marti, pana atunci eu ramanand fara masina.
In fine, astazi, din plictiseala, mi-am scos "plasa" cu facturile pieselor ce le-am schimbat la masina aceasta.
Am facut un calcul, si as vrea sa imi spuneti parerea voastra.
Vi se pare mult ca la o masina de 6000 euro (luata in 2008) + taxa de inmatriculare 800 euro, sa schimbi piese in valoare de 3500 euro pe o perioada de 2 ani jumate (35000 km)?
Am schimbat urmatoarele consumabile in valoare de aproximativ 2000 euro:
- 4 x cauciucuri de iarna + jenti tabla; distributia, pompa de apa si cureaua de transmisie; de doua ori toate filtrele si uleiul; 4 x bucse la brat; 2 x bucse la puntea fata; 2 x bielete de directie, antiruliu si capete de bara; 2 x amortizoare spate; 2 x rulmeti roata fata; placutele si discurile de frana fata + spate; cablurile la frana de mana; diferite becuri; manopera la piese.
Restul de 1500 euro i-am dat pe :
- radiator motor fisurat; furtun retur motorina x 2; conducte de : motorina, clima si uscatorul de clima; scut motor; display bord; pedala acceleratie; incuietoare usa spate; 2 bandouri (furate); macara geam usa sofer; dezdoit jenti de aluminiu; manopera.
Raman de schimbat:
- kitul de ambreiaj; intinzatorul la cureaua de transmisie; manerul de la usa sofer (tentativa de spargere ce mi-a cam dat peste cap sistemul "maini libere"); panglica airbag; manerele interioare de la usi; vopsit aripa spate dreapta; amortizoarele de pe fata; 4 x carenaje; capacul de plastic ce acopera motorul.

E blestemata masina asta sau mi se pare mie??
Mi-ar parea rau sa o dau pentru ca merge foarte bine, motorul trage fara probleme si consumul extraurban foarte mic, chiar si la viteze mari.
La banii care i-as lua pe ea imi cumpar o masina mult inferioara din punct de vedere al motorului si al optiunilor, dar poate care mi-ar face mai putine probleme.
Voi ce spuneti?



(Masina e Megane II 2003 130000 km, 1.9 dci, 88kw, 6 trepte. Optiuni: piele pe margini la scaune, volan, usi, schimbator; senzor de lumina si ploaie; tempomat si limitator de viteza; 6 x airbaguri; bandouri si manere vopsite; clima automata; cd-player + navigatie Carminat; jenti aluminiu Reinastella 16"; 4 geamuri electrice cu impuls si anti-prindere; card "maini libere").
gotty
multe dintre piesele ce le ai enumerat tu aici se schimba in secunda 2 dupa ce ai luat un sh daca vrei sa dormi linistit...sunt unele pentru care poti da vina pe ghinion sau pe inginerii de la reno,care ti e mai la indemana tongue.gif
SorinCT
E de vina producatorul ca tu ti-ai luat 4x anvelope + 4x jante, scut motor, 2 bandouri si reparatie la jante?
Distributia si ambreiajul nu sunt exclusiviste pentru romburi. Restul sunt probleme des intalnite ce merita luate in calcul dar unele nu au ce cauta in lista ta.
ric26ct
E clar ca masina e facatura la km , dupa problemele care le ai sigur are mai mult de 150 000 km reali si aici sunt indulgent cand zic 150 000 km . Nu poti schimba in 35 000 km discurile de frana , nici bucsele brat bascula nici ambreaj nici etc....
Cu cureaua de distributie ce ai avut , daca are doar 35 000 km???
BuciX
Eu stiu ca majoritatea sunt consumabile si piese ce fac probleme la mai multe masini, dar 3500 de euro?? Mai mult de jumatate din valoare masinii.
Am prieteni cu masini de 2500 de euro ce nu au schimbat mai nimic la ele, e drept ca nu au umblat asa de mult ca si mine cu masina lor.

Masina are 130000 km reali din 2003. Eu o am de 35000. Am uitat sa dau detaliile acestea.
yuly_megan
si eu am luat un megane din 2003 cu 4200e cel din semnatura si nu pot sa zic ca nu am ceva probleme cu el desi am bagat 250 e din prima luna si mai am de bagat cred ca 1000-2000 ( adica si putin tunning) dar totusi nici chiar asa sa bagi jumate din valoarea masinii nu prea se merita ma refer la consumabile nu la cauciucurii de iarna alea sunt necesare si chiar obligatorii acum. mai am un megane luat nou si are acum 52.000 km si are 4 ani si nu am schimbat decat becurile de faza scurta in rest consumabile adica ulei, filtru ulei, aer si habitaclu si filtru motorina atat,
depinde acum daca u vrei intradevar sa o pastrezi
valentin_29
Am masina luata de noua in 2009, fabricata in 2008. Am aproape 30 000 km si nu am avut niciun fel de problema. Distributia se schimba la 90 000 sau 4 ani. Ma pregatesc de a 2-a revizie la care as putea sa mai schimb si placutele de frana.
Deja sa schimbi ambreiajul? Distributie ? Pompa de apa ?
Sper sa ma insel dar masina ta a trecut binisor de 100 000 km dupa parerea mea.
O zi buna!
BuciX
Am editat ambele posturi ca sa vedeti ca masina are 130000 km. Scrie si in semnatura ca e din 2003. E la mine de doi ani jumate si am facut cu ea 35000 km cu ea in care am schimbat piese in valoare de 3500 euro. Scuze pentru neintelegere. Eram doar curios daca e mare valoarea care am investit-o in ea.
CRY 79
Ghinion BuciX! Sorry! Pai tu nu crezi ca e cam mare?
ritter
Parerea mea:

1. Cei 2.000 euro i-ai bagat pentru linistea ta (si eu am luat cauciucuri noi vara / iarna, dupa achizitia masinii + toate articulatiile fata + bobine si bujii, dar am facut-o sa ma simt in siguranta, nu-mi pare rau; total 1.200 euro)
2. Ceilalti 1.500 euro da..., tine de fiabilitatea masinii, aia e.....sorry. Oricum, tu intrebi daca este normal in 35.000 km sa schimbi atatea....., dar ceilalti 100.000 km pe care ii avea deja masina la achizitie, nu duc oare la o uzura normala ?! smile.gif

aLecsunder
@ritter bagi 2000 de euro intr-o masina proaspat achizitionata doar pentru linistea propie? De ce nu pui aia 2000 peste banii pentru masina si iti iei ceva mai bun la care sa faci doar revizia ... pentru liniste .
crazybogdan
@ritter , nici eu nu sunt de acord. in momentul cumpararii banuiesc ca fiecare verifica starea tehnica, tocmai pentru a evita eventuale neplaceri.

Pe de alta parte, cauciucuri si alte consumabile nu le poti trece la cheltuieli neprevazute; indiferent de masina, acestea trebuiesc inlocuite candva...La ce sosele avem, eu am inceput sa vad bieletele, bucsele si altele ca fiind consumabile. Adica toti le-am inlocuit si pe acelea. Sunt fabricate prost de Reno din fabrica? Nu mai conteaza, oricum daca analizezi piesele se poate observa ca aproape toate au provenit de la diversi, Reno doar le asambleaza.
BuciX
Pai banii i-am dat pe parcursul a 2 ani jumate, nu din prima. Toate au picat asa pe rand, masina a fost testata si aici si in Italia (stiu aia nu prea le intretin, nici nu cred ca o umblat pe la elementele de directie in 100000 km ca nu a fost nevoie). Nu a avut nici o problema la inceput. Nu are pachet de drumuri grele si la drumurile pe care am fost cu ea...
Oricum imi place la nebunie masina si mi-e prea greu s-o dau, acuma sper doar sa nu mai imi dea atataea batai de cap.
aLecsunder
Noroc ca ai motorul asta , ca altfel la norocul tau ...
iulian'71
O mai tii cca.3 ani si ajungi la cat am dat pe a mea noua.
@crazybogdan Chiar crezi ca toti stiu ce cumpara si stiu sa cumpere. Un exemplu am la mine la serviciu cand unul din baieti si-a luat o Laguna 2 din 2003 cu 4100e si care dupa 3 luni a ramas fara distributie. Vinovat e el ca a luat-o din targ de la samsar, care i-a jurat ca are schimbata distributia si el l-a crezut pe cuvant.
crazybogdan
QUOTE(aLecsunder @ 12 Feb 2011, 21:47)
Noroc ca ai motorul asta , ca altfel la norocul tau ...
*



Cam asa ceva...
supremeon
Am si eu o intrebare: ce e aia distributie? ce intelegeti voi cand spuneti "distributia"?
Eu prin distributie inteleg ambreiaj, cutie de viteze, planetare etc... insa, mai devreme in acest topic s-a enumerat si ambreiajul, si distributia... ca si cum ar fi ceva separat. Si as dori sa stiu ce este.
Deci, daca este cineva amabil sa ma lamureasca, mersi mult de tot..

PS: Pentru cei care se vor grabi sa constate cat de incult sunt, va rog abtineti-va de la a posta constatarile voastre...
BuciX
Pai cand am spus de distributie m-am referit la cureaua si rola de distributie + pompa de apa.
Hack
QUOTE(supremeon @ 12 Feb 2011, 21:46)
Eu prin distributie inteleg ambreiaj, cutie de viteze, planetare etc...
*


blink.gif Esti sigur ca asta intelegi?
M i h a i
Haioasa treaba cu intretinerea . Eu nu inteleg ceva .Iti cumperi vere masina SH.Ok ! Ce cacao cu lapte vrei? Sa o cumperi cu distributia facuta, gume noi vara-iarna, plinul facut , rca pe 15 ani , casco pe 10 ani . Hai sa fim seriosi . La o masina sh banii bagati in masina se considera numai la piesele care pica , nu consumabile. Consumabile sunt : tampoane, bielete, capete de bara, becuri, gume, rulmenti, amortizoare, flanse. Este normal sa pice asa ceva la o masina sh, o masina care are si km dar si ani.Piesele mai pica si din cauza la varsta nu numai de la km efectuati. Nu vrei sa dai banii pe piese iti cumperi una noua.Dar si la asta noua trebuie sa-i faci reviziile , sa-i pui motorina, casco, rca. Nu mi se pare anormal ca sa-ti cumperi o masina sh care are 8 ani si peste 100 k si sa bagi in ea bani la greu. Pana la urma de ce vinde unu o masina cu rulaj mare si ani multi? Simplu : pentru ca au inceput sa pice piesele si nu vrea sa mai bage bani in ea.Dar vine Gogu romanu 100% bo$$ ,o cumpara , si spera sa tina 1 mil de km fara sa pice nimic ca este straina masina, nu mai este mizerie de 1310.
BuciX
Ok Mihai cred ca m-ai inteles gresit. Nu m-am plans de masina. Ci doar intrebam daca e o chestie normala sa bagi atatia bani intr-o masina SH. Pentru ca toti cunoscutii mei cu masini mult mai vechi decat a mea nu au bagat atata. Oricum eu o sa mai bag daca cere... ca m-ar durea sufletul s-o dau si sa trebuiasca sa conduc vreun vw, opel sau ford.
Oricum nu stiu de unde ai scos tu treaba cu "bo$$" si mai stiu eu ce, tinand cont ca le-am si impartit in doua categorii de cheltuieli si nici macar nu am pomenit nimic de RCA, impozit si motorina fiind ca nu era nevoie. Scuze daca prin postul meu ti-am cauzat vreo neplacere.
M i h a i
''m-ar durea sufletul s-o dau si sa trebuiasca sa conduc vreun vw, opel sau ford.''

hai ca ai fost tare cu treaba asta.vw, opel si ford nu sunt masini? parca ai spus 1310 si 1100, lastun. Nu m-ai deranjat prin postul tau si nu m-am referit strict la tine cand am spus ce am spus (rca, bo$$ , etc) .Este o constatare daca stai sa te uiti la topicurile unde se reclama probleme(topicuri din ce in ce mai des intalnite).In ultima vreme tot romanu isi cumpara renault sh pentru ca este entry car, un fel de masina dupa logan. Binenteles ca majoritatea cumpara masina la km fara nr si cu ani buni in spate si spera ca tine o mie de ani fara ca sa bage bani in ea.Din pacate nu este asa.Iti garantez ca o sa bagi bani in ea pana o sa-ti vina rau si o sa te saturi.Te bucuri ca o cumperi ieftin dar pana la urma ai facut rate la renault fara sa-ti dai seama.De picat mai pica : tampoane de la varsta, unele furtune care se gasesc numai la renault (precum panglica) si au preturi astronomice, turbina in functie de utilizare.Injectoarele sunt ok daca fostul proprietar a bagat motorina ok.Pe la 20 k incearca sa faci o corectie a injectoarelor sa vezi ce si cum.(la 1.9 se poate pe diagnoza) .
BuciX
Pai valoarea pe piata la masina cand am luat-o era de 9000+ euro, tinand cont de motorizare si dotari. Deci eu ca am "primit-o" la 6000 e alta treaba, dar tot nu o consider dupa logan. Dupa cum spuneam mi se pare cu mult peste masinile cu care concureaza, pentru ca am avut sansa sa conduc mai multe modele. Dar cum ziceai si tu ... piesele de renault sunt cele mai scumpe din clasa ei. Lucrez la o firma destul de mare ce distribuie piese auto si am vazut cam cum sunt preturile. La masina asta turbina, volanta si coloana de directie noi costa mai mult decat ea biggrin.gif (la un loc toate desigur).
M i h a i
Ai luat masina in 2007 sa inteleg.Pt ca atunci valora 9000 E sh. Piesele in reprezentanta sunt nesimtit de mari , motiv pentru care urmatoarea masina nu va mai fi megane.Daca intretii un megane poti intretine lejer si un mercedes.Numai sa ai bani ca sa-l cumperi .. tongue.gif
VyRuZ
Că dacă iei piesele de altundeva decât de la dealer te doare mâna. smile.gif
BuciX
Si in 2008 prin pietele auto si diferitele siteuri tot peste 9000 euro valora. Oricum de aia m-am angajat la acea firma sa pot beneficia de reducerea substantiala la piesele noi smile.gif), pentru ca la reprezentanta... Eh un mertan... Eu am schimbat distributia si pompa cu 600 lei (cu tot cu manopera). Stiu pe cineva cu Audi a4 tot din 2003, motorizare 1.9 ce lucra cu mine si a iesit undeva la 1200 lei cu totul. La fel si la passat. Diferenta e ca alea doua nu au turbine de 1500 euro si coloana directie de 2000 biggrin.gif. Deci daca vreuna dinalea pica...bye bye megane. A da si multi romani nu stiu de diferite marci after-market, cu care e echipata si masina din fabrica si dau banii pe ambalajul renault.
Macar ma pot mandri cu masina anului 2003 biggrin.gif.
M i h a i
VyRuZ>>Gaseste tu panglica in alta parte.Mai iti dau sa cauti 3 furtune din nu stiu ce material care costa pt 1.9 dci fix 400 lei unul. Centuri care nu se mai retrag aftermarket gasesti? Macarale? poate sh de la dezmembrari... Eu ma mai duc si in alte reprezentante cu diferite masini.Am mai zis : Ti se pare normal ca unele piese pt seria 3 din 2009 sa fie mai ieftine decat la megane 2.1 din 2003? asta in reprezentanta. Acum sa nu imi spui ca si Megane este tot una cu Bmw cum a spus unu odata ca megane este identic cu audi numai ca nu are cercurile alea.Ne iubim masina/investitia dar trebuie sa fim realisti si sa ne dam seama ce conducem.

ok..a fost masina anului 2003 .A fost wink.gif A fost odata

Le : lasa maserati tongue.gif nu vorbim de masini aici
BuciX
Bine clar ca sunt o gramada de piese ce costa carute de bani ce se gasesc doar pe original. Sa stii ca si la piese e o chestie ciudata. Sunt piese la BMW care sunt intradevar mai ieftine, dar sa dai pe o sticla oglinda de seria 5 aproape 1000 de lei... cred ca si aia isi dau in cap. Sa nu mai zic de o sticla de Maserati de 1500 EURO, simpla, cu incalzire si atat. Ce heliomat, nu stie ce e aia. Exagerari sunt la toate marcile de masini.


Era in gluma treaba cu masina anului. Stiu ce conduc, de aceea m-am mirat cand am facut calculele la facturi biggrin.gif.
VyRuZ
M i h a i, scuză-mă, am crezut că te referi la consumabile - filtre, bielete, flanșe ș.a.m.d. Da, OK, când e vorba despre anumite hibe mai rare umpic, Renault-ul te umflă, sunt de acord. smile.gif
Problema cu centurile am văzut-o și la multe alte mărci/modele de mașini. Pe mine unul nu m-a deranjat niciodată.
bahrim II
Eu am cumparat Meganul II care e pe pauza acum... sad.gif in anul 2005 NOUA!

Vreti sa stii cat am bagat in masina

1. reviziile pana la 50.000 km care eram obligat sa le fac la renault, pret nu mai stiu gasesti pe forum.

2.distributia 70.000 kim 5 mil.

3.la 64.000 schimbat placute fata

4.la 8 revizie de filtre.

5.la 110.000 schimbat 2 bielete , si inca ceva la direct undeva in jur de 7 milioane (plus placute cu discuri).

Masina are 110.000 si merge de nare treaba ...inafar de consumabile nu am bagat 1 leu in ea am fost si voi fii multumit de ea!
solidconvert
ce inseamna la 8 revizie de filtre?... n-are treaba... directie?... pe care...kim parca erau pe vremuri tigari mentolate sau ma insel?... wink.gif atat vrem sa stiu... blink.gif
pavilion8373
Vreau sa stiu si eu de ce considerati ca intretinerea la Megane e scumpa!?
Nu cred ca e mai mult decat la alte marci...
Sincer in Romania toti practica adaosuri nesimtite insa pt asta exista garantia extinsa.
Eu in aproape 4 ani in afara de reviziile obligatorii nu am platit nici macar 1 leu pt Meganul meu si masina se prezinta in stare excelenta.
Am schimbat ambreiaj...pompa de benzina si distributie deja, insa toate s-au facut pe garantie fara nici un cost din partea mea.
Ce va urma nu stiu, si probabil nici nu voi afla pt ca voi schimba masina...nu din motive "tehnice" ci pur si simplu pt ca vreau altceva(neeaparat automata pt Bucuresti)
O buna prietena tocmai a bagat in service un Golf "6" din 2009 pt ca i s-a bulit cutia de viteze. La reprezentanta au cerut baietii 120 milioane pt ca masina nu mai e in garantie de (1 luna excl.gif )
O va rezolva la un service privat cu 35 de milioane(partea proasta e ca nu se schimba cutia cu totul ci doar se inlocuiesc piesele defecte- nu stiu daca e cea mai buna solutie)
Ce vreau sa spun e ca orice masina(probabil in afara de Dacia) e scumpa la intretinere indiferent de marca si mai ales dupa mai mult de 5 ani de exploatare.
Insa asta se intampla si datorita infrastructurii, stilul de condus, felul in care s-au respectat sau nu intervalele de service ..etc etc
Tata are un Clio 3 cu peste 100.000 km la bord si in afara de revizii si 2 becuri, masina aia nu a papat nici un leu in plus.
In concluzie nu consider ca e corecta afirmatia cum ca intretinerea la reno e mai scumpa decat la alte marci similare.
Bafta

p.s. comparatie cu Mercedes chiar nu isi are rostul Frate-miu a platit 3500 ron pt o revizie de 30000 unde nu s-a schimbat mare lucru.
Asa ca mai ganditi-va tongue.gif
solidconvert
pai la reno' platesti 1000 ron revizia si inca 1500 ron alte piese care cad intre revizii... wink.gif
Hack
Asa ai patit tu? unsure.gif
pavilion8373
Cum spuneam...eu in 4 ani am platit exact 0 lei in afara reviziilor.
Iar reviziile mi-au iesit mult mai ieftin pt ca uleiul si filtrele le cumparam eu...deci plateam doar manopera la service....
Revizia de 45k a fost cam 11 milioane da am schimbat si placute fata spate si inca ceva(nu mai retin ce).
IN rest piese+ manopera nu m-au dus peste 600 ron.
Acum eu vb de motor pe benzina, nu stiu cum e la diesel.
Bafta
ritter
Piese si manopera 600 ron ? Mult si asa.
Ultima revizie m-a dus 390 ron (piesele mele: Filtru Mann ulei si aer, Filtru Valeo pentru habitaclu, cu carbon si 5 litri de ulei ELF 10W40 + manopera la service Renault)
pavilion8373
E posibil.
Acum m-am uitat prin torpedou, am si eu o factura de la o revizie in valoare de 327ron la care probabil am mai platit uleiul.
Idea este ca nu sunt preturi exagerate...bine...depinde si peste cine dai cred.
Eu am vazut un receptioner care le baga la unii pana si sapunu folosit de mecanic la spalat pe maini dupa revizie...deci orice e posibil tongue.gif
Dar in general lucrurile sunt ok.
aLecsunder
Daca esti hotarat ca masina s-o intretii in reprezentanta te costa cat nu face. Piesele cel putin sunt ridicol de scumpe. Cealalta varianta e considerabil mai ieftina . Problema ca e pica des piese scumpe. Injectia Delphi , fulia defazoare si ambreiajul de la 1.6 16v , tampoanele , flansele , panglica aribag si altele de la restul.
ritter
Poti lua piesele din magazin (pe acelasi producator ca si cele originale, dar la jumatate de pret aproape) si sa le montezi in service-ul Renault, dupa ce negociezi manopera in prealabil. Mi se pare solutia ideala.
solidconvert
QUOTE(Hack @ 22 Feb 2011, 07:52)
Asa ai patit tu? unsure.gif
*


Este o aluzie legata de fiabilitatea rombului... dar nici nu cred ca este un scenariu departe de realitate... wink.gif
@ ritter: sunt de acord cu tine dar din pacate cati dintre toti posesorii de reno sunt si membrii pe forum?... iti spun eu ca nu sunt prea multi... si cati dintre cei care sunt posesori dar nu si membri sunt cat de cat tehnici si au si timp de alergat dupa fel si fel de repere?... aia merg in service si sunt cocosati de preturile nesimtite practicate de mamutele astea din reprezentante... incearca tu sa le explici lor cum si mai ales cat de ieftine sunt piesele/intretinerea la reno'... wink.gif
Apropos: multe repere nu exista aftermarket la reno' ci doar de origine de la producator... in general sunt alea care cad destul de des si sunt foarte scumpe... cu alea ce faci/facem?
crisro_26
QUOTE(BuciX @ 11 Feb 2011, 21:48)
De cateva zile s-a aprins pe bord martorul baterie si stop. M-am uitat rapid sub capota si am observat ca nu mai am cureaua de transmisie pe rola, asa ca am dus masina la un service sa vada ce s-a intamplat fiindca schimbasem cureaua de cateva luni. Problema a fost intinzatorul la curea care era deteriorat. Piesa imi vine abia pe marti, pana atunci eu ramanand fara masina.
In fine, astazi, din plictiseala, mi-am scos "plasa" cu facturile pieselor ce le-am schimbat la masina aceasta.
Am facut un calcul, si as vrea sa imi spuneti parerea voastra.
Vi se pare mult ca la o masina de 6000 euro (luata in 2008) + taxa de inmatriculare 800 euro, sa schimbi piese in valoare de 3500 euro pe o perioada de 2 ani jumate (35000 km)?
Am schimbat urmatoarele consumabile in valoare de aproximativ 2000 euro:
- 4 x cauciucuri de iarna + jenti tabla; distributia, pompa de apa si cureaua de transmisie; de doua ori toate filtrele si uleiul; 4 x bucse la brat; 2 x bucse la puntea fata; 2 x bielete de directie, antiruliu si capete de bara; 2 x amortizoare spate; 2 x rulmeti roata fata; placutele si discurile de frana fata + spate; cablurile la frana de mana; diferite becuri; manopera la piese.
Restul de 1500 euro i-am dat pe :
- radiator motor fisurat; furtun retur motorina x 2; conducte de : motorina, clima si uscatorul de clima; scut motor; display bord; pedala acceleratie; incuietoare usa spate; 2 bandouri (furate); macara geam usa sofer; dezdoit jenti de aluminiu; manopera.
Raman de schimbat:
- kitul de ambreiaj; intinzatorul la cureaua de transmisie; manerul de la usa sofer (tentativa de spargere ce mi-a cam dat peste cap sistemul "maini libere"); panglica airbag; manerele interioare de la usi; vopsit aripa spate dreapta; amortizoarele de pe fata; 4 x carenaje; capacul de plastic ce acopera motorul.

E blestemata masina asta sau mi se pare mie??
Mi-ar parea rau sa o dau pentru ca merge foarte bine, motorul trage fara probleme si consumul extraurban foarte mic, chiar si la viteze mari.
La banii care i-as lua pe ea imi cumpar o masina mult inferioara din punct de vedere al motorului si al optiunilor, dar poate care mi-ar face mai putine probleme.
Voi ce spuneti?
(Masina e Megane II 2003 130000 km, 1.9 dci, 88kw, 6 trepte. Optiuni: piele pe margini la scaune, volan, usi, schimbator; senzor de lumina si ploaie; tempomat si limitator de viteza; 6 x airbaguri; bandouri si manere vopsite; clima automata; cd-player + navigatie Carminat; jenti aluminiu Reinastella 16"; 4 geamuri electrice cu impuls si anti-prindere; card "maini libere").
*


solidconvert
ce vrea sa insemne postul asta? wacko.gif
dadoshel
totusi cred ca nu e dracul chiar asa negru cum pare, sau cum eram si eu convins de altfel ca este
eu am luat megane-ul din semnatura in iunie 2009(adica 10 luni), am deja 13.000 km cu ea(in total 44.500).
am schimbat:
-iulie 2009-distributie complet si pompa apa(nu aveam km dar avea anii)-980 ron
-august 2009-placute frana fata.asta a fost un moft, scartaiau cele din fabrica si vroiam sa scap de scartait. ca atare si cele noi scartaie smile.gif iar cele originale stau in portbagaj cu max. 65% uzura.-190 ron
-curatat electromotor-a prins ceva mizerie naiba stie de unde si mi-a ars o siguranta-80 ron
- 3 becuri h7-dupa doua proaste de 11 lei m-am clarificat ca tre sa iau unul bun cu 25 lei smile.gif
-martie 2011-ulei elf,filtru ulei mann,filtru aer mann,filtru polen tecneco,bujii ngk-290 ron
mi se par costuri rezonabile pentru o masina din 2006
dr.nils
Si eu am megane tot de 10 luni doar ca l-am cumparat in iunie 2010 tongue.gif , si in afara de distributia pe care am schimbat-o la cumparare (tot din cauza anilor, masina avea 28.000 km dar fabricata in dec 2005), singurele reparatii au fost ventilatorul de la aerul conditionat (300 RON) si senzorul axa cu came (100 RON). Pana acum multumit, masina merge bine
s_j_teo
Am masina de 4 ani si jumatate reviziile obligatorii , 3 becuri si schimabat de 2 ori pompa servo dar pe garantie costuri suplimentare 0 lei. Masina are 84.000 Km.
dodox
56k:
- 4 revizii obisnuite la Reno (cam la 12-13kkm, mereu schimbat filtrul de motorina)
- 48kkm schimbat placute fata
- 3 becuri H7
- 1 set stergatoare
- 1 reincarcare freon(recomandata la 2 ani)

In rest doar motorina fara aditiv.

Am uitat(da nu se pun la fiabilitate):

- jante aliaj
- cauciucuri de vara
- cotiera
- oglinzi electrice(n-avea)
- covorase si tavita portbagaj
- compresor(pompa roti)
- lopata :-)
- lichid de parbriz
- RCA+CASCO
- lanturi
- huse Megane
- odorizante

Urmeaza:

- placute spate
- parbriz
- distributie

Deci intra ceva bani chiar daca nu a picat mimic ...
solidconvert
@dodox: ai uitat sa ne spui si de cate ori ai spalat/folosit masina... ca si astea au legatura cu fiabilitatea cum au becurile h7, stergatoarele si freonu'... wacko.gif



dodox
De folosit am zis ... 56kkm :-)
De spalat o duc destul de rar la spalatorie, prefer sa o spal eu la ai mei parinti care stau la curte. Pt asta mi-am adus aminte ca am cumparat:
- un capat stropitor(sa nu spal cu furtunul)
- bidon detergent
- burete
Ar mai fi un bidon de antigel si unul de ulei(am completat o singura data) pe care le tin mereu in portbagaj.

Daca imi mai aduc aminte mai completez :-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.