Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Card BRD blocat
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Zona Financiara
Pages: 1, 2
C a t a l i n
Am un card de debit VISA asociat contului de salar de la BRD - adica banca aia cu cele mai nesimtite și multe comisioane versus cele mai proaste servicii oferite.

Cardul a fost folosit pentru plăți online de foarte multe ori, atât din țară cât și din străinătate. Uneori conexiunea la internet e foarte slabă, se întrerupe des chiar în mijlocul tranzacției.

Azi s-a autosesizat un dobitoc de-al lor de la București cum că cineva ar fi interceptat cardul în nu știu ce rețea... Acefalul mi-a blocat cardul, a încercat să mă sune dar cum n-am semnal aici, a sunt acasă. Măndru că a descoperit el poate cel mai mare hacker contemporan, le-a comunicat alor mei că va debloca acel card numai după ce revin în țară.

Chestia asta e inacceptabilă. Am nevoie de acel card și nu sunt dispus să îl folosesc doar după cheful unui papagal de birou.

Prin urmare, când ajung în țară, în primul rând închid contul.

Până atunci, mă poate ajuta cineva cu un sfat pentru a debloca acel card?
b76bgaarh
suna la carduri (presupun ca poti sa suni de pe acolo) si dupa ce le faci scandal vezi daca il deblocheaza sau nu. placa acre merge la mine, cu alta banca, este ca aia de le ing ma suna in disperare sa imi mut cardu la ei ... dupa 5 minute totul se rezolva.

oricum brd bcr sunt cele mai de in ceea ce priveste cardurile.
sadi
ti-au blocat cardul pentru siguranta ta, probabil chiar au descoperit ceva ce-ti pune securitatea contului si a tranzactiilor in pericol. sau probabil e din cauza sistemului lor care nu functioneaza cum trebuie.

asa cum a zis si b76bgaarh, trebuie sa suni la ei, sa-ti explice clar motivul pentru care au blocat cardul si sa-ti spuna ce trebuie sa faci pentru deblocare. nu cred ca este necesar sa faci scandal, dar asa ne-am obisnuit laugh.gif
C a t a l i n
Cu tot respectul, treaba cu siguranța mea e o scuză ieftină de-a lor. Dacă era să îmi fie interceptat cardul, BRD era ultima care să afle, probabil de la mine, când verificam soldul.

Cum să nu fac scandal când eu acum trebuie să cumpăr cartelă telefonică prin satelit ca să mă justific în fața unui centralist în legătură cu ce am făcut eu cu banii mei? Și asta doar dacă reușesc să găsesc un număr de telefon fără suprataxă și apelabil din orice rețea, că altfel nici nu am cum suna.


Mulțumesc de sfaturi. smile.gif
Steel Tormentor
Trimite-le un mail.
sadi
iete detalii de contact:

Serviciul Vocalis
Servicii de consultanta - disponibile intre orele 08:00 - 22:00 (GMT+2)
Servicii de urgenta clienti - disponibile 24 de ore din 24

Tel: + 4 021 302 6161 (apelabil din orice retea)
TelVerde: 0800 803 803 (gratuit in reteaua Romtelecom)
*BANCA (*22622) (tarif normal in reteaua Orange si Vodafone)
Email: vocalis@brd.ro

sunt obligati sa puna la dispozitia clientului numere de telefon cu taxare normala si apelabile din orice retea
DannyY
Din cate stiu, BRD avea cel mai slab securizat sistem de e-banking. Autentificarea se facea cu nume utilizator si parola in clar. Cadouri pentru sniffere.
De asta e posibil ca vreun program de monitorizare sa fi tras un semnal de alarma.
Ai putea sa le dai un e-mail (nu stiu daca se rezolva, dar daca n-ai alta posibilitate de comunicare...) cu diverse informatii prin care sa le dovedesti ca esti tu.
Daca functionarul ala a avut dreptate, e posibil sa te trezesti falit, iar banca sa fie total acoperita.


Daca schimbi banca, BCR si Raiffeissen sunt OK, cu token si semnatura generata la fiecare tranzactie. Dar si acolo se blocheaza contul la anumite manevre gresite si e normal sa fie asa.
Victoras2001
Trebuie sa iei legatura cu serviciul de securitate carduri, ca aia l-au blocat. Spui ca l-au blocat IMPOTRIVA VOINTEI TALE. Ei au zis ca fac ceva in interesul tau, dar trebuie sa nu te duca bibilica pentru a bloca un card fara a vorbi intai cu clientul.
Probabil cardul a fost compromis.
Ce inseamna asta: la banca ajung zilnic informari de la visa si MC cu privire la numere de carduri compromise. Sunt site uri sparte de hackeri, iar acele siteuri vand produse pe care tu le-ai platit cu respectivul card. Hackerii, spargand siteurile, au luat numerele de card. Acele carduri se numesc compromise.
In mod normal suni clientul si-i explici ca e bine sa-i blochezi cardul si sa-i faci altul. Daca n-are cum, pentru ca e plecat din tara, il trimiti sa scoata toti banii si apoi blochezi cardul. Dar n-ai cum sa-i blochezi cardul fara acordul lui verbal si inregistrat. blink.gif blink.gif blink.gif



Daca e asa, desi n-am de unde sti, in cazul in care reusesti sa deblochezi cardul (tu stii prin ce metoda), e posibil sa-ti fie golit. Si presupun ca n-ai pe el doar 100€.

Ai numarul de tel pe spatele cardului.
DannyY
@Victoras:
In cele mai multe situatii contul se blocheaza automat de catre sistem, nu prin interventie umana.
Pana-ti dai tu acordul, cardul ala s-ar putea sa fie golit.
Victoras2001
Eu nu-s convins ca te-ai risca sa-mi blochezi cardul FARA ACORDUL MEU. Sincer. Dar mai stii? La cate banci exista-n tara asta... E plin Cismigiul. tongue.gif

Gandeste-te la situatia urmatoare. Mare afacerist, ia masa cu un important investitor pentru un super contract si vine ospatarul inapoi cu plasticul omului si-i spune ca nu merge sau ca n-are bani pe el. Sa-i dea altul. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Stau si ma gandesc ce-ar insemna daca sistemul al bloca automat toate cardurile in urma unui incident descris de mine.
C a t a l i n
Deci eu am incercat sa platesc, ca in fiecare luna, factura RDS, online. In timpul tranzactiei a picat netul. Sunt ferm convins ca asta au "detectat" ei sau sistemul lor.
e-bankingul lor e intradevar prost securizat, dar plata nu o fac prin acel serviciu, care e dealtfel asociat contului, nu cardului. Pentru card folosesc paypal si gecad something...


Multumesc tanti moderatoreasa pentru datele de contact.
bucatzel
QUOTE(DannyY @ 24 Jan 2011, 12:37)
Daca schimbi banca, BCR si Raiffeissen sunt OK, cu token si semnatura generata la fiecare tranzactie. Dar si acolo se blocheaza contul la anumite manevre gresite si e normal sa fie asa.
*



La fel si ING.

Alpahabank are un junk de certificat, pe care trebuie sa-l instalezi in IE. Avantajul astora cu token e ca nu esti legat de browser.

Amu' eu stiu ca nu-i de loc placut pentru tine sa-ti blocheze cardul. Dar nici ei nu prea au de ales. Pentru ca manevre de genul asta (fortate de mastercard/visa) asigura certitudinea cumparatorilor in plati.

Pentru un pic de bataie de cap in minus, cand vii inapoi in tara, poti sa te interesezi ce banca ofera chestii de genul card normal + card separat pentru plati pe net, sau ceva sistem echivalent.
Steel Tormentor
Si daca a picat netul ce poa` sa detecteze ei? Ar trebui sa fie o intamplare frecventa. Pe considerentul asta ar bloca o gramada de carduri zilnic. Daca asta detecteaza sistemul lor de securitate...ce sa mai zici??
DannyY
Victoras:
Cat de mult tii la banii tai?
Cat de des faci tranzactii electronice?
Cat de convins esti ca tie nu ti se poate intampla nimic?
Cat timp crezi ca-i ia unui soft specializat sa-ti goleasca un cont din momentul in care are acces la el?
Cum il gasesti pe ala de ti-a golit contul?

Pura curiozitate: de cate ori te uiti in bara de adrese sa vezi daca scrie https sau http?

@Steel Tormentor:
O tranzactie intrerupta e intotdeauna un semn de intrebare. De ex. la Raiffeisen stai pe tusa cca 15 minute daca ti-a picat netu'. Sau folosesti alt browser. Sau cureti prajiturelele.
aleksanders
@catalin - si cand au sunat la ai tai de ce nu au spus ca esti in afara si tu esti utilizatorul acelor tranzactii - pt ca lor le apar tranzactii catre romania via malta, e normal sa se sesizeze - si probabil ca exista si in malta o banca care sa lucreze cu sg si in cazul asta vb direct cu aia
C a t a l i n
Cand a sunat la ai mei a spus doar ca a blocat cardul si poate fi deblocat cand revin in tara, nu i-a intrebat daca sa blocheze sau nu cardul, si nici daca stie cineva de acele tranzactii....

Ca chestie, acele tranzactii nu au cum sa apara ca fiind facute din Malta sau din Hong Kong, pentru ca nu am platit la magazin si nici n-am scos bani de la ATM, si pus si simplu am facut o plata online, folosind o conexiune la internet cu IP de Olanda, aceeasi conexiune folosita de zeci de ori in decursul unui an si jumatate. Pana acum nu s-a sesizat nimeni de asta.

24 Jan 2011, 13:32:
Am sunat la relatii cu dementii. Am vorbit cu o tanti care mi-a zis ca scumpul meu card e ANULAT, nu doar blocat de nea gulie. Prin urmare nu se poate face nimic pana cand revin in tara asta de rahat, cand chipurile imi vor face alt card. Ce nu stiu ei e ca acel card va fi la ING.

O sa incerc sa-l cunosc personal pe cel de-a facut asta...
DannyY
P-asta n-am mai auzit-o blink.gif
Mai bine de-atat nu te puteau proteja...
b76bgaarh
e nu... sa vezi cand alta banca "comunista" mia trimis mesaj ca au eliberat cardu la contu inchis cu vreo 3 ani inainte. iar aia de la sucursala nu stiau nimic. sau card declarat pierdut si blocat, care mergea binemerci.

ps nu ca in vest sunt mai brezi, am impresia ca angajati bancilor sunt la fel de, peste tot.
Victoras2001
Catalin, spui ca ai facut o plata online. In cazul asta am scris degeaba. N-a citit nimeni.

DannyY, e mai greu sa mi se intample mie. Pentru ca in momentul in care-mi ies lovele de pe card, cineva se sesizeaza. Si ia tot felul de masuri. tongue.gif Mai exista si sms-ul.
C a t a l i n
Am citit si-ti foarte multumesc, dar cardul a fost anulat inainte sa ma sune sau sa sune acasa... De sunat la ei n-am sa mai sun acum pentru nicio reclamatie, consider ca nu merita nici timpul, nici nervii si nici banii pierduti ca sa le cer o explicatie, in conditiile in care cardul nu mai poate fi folosit, iar eu ajung in tara peste 2-3 luni.
b76bgaarh
bre da bani mai ai in cont? sa nu fi facut vre-un angajat vreo belea.
Victoras2001
Sunt banci care nu ti-l inchid pana nu-ti cer acordul verbal si-l si inregistreaza. Dar daca s-a intamplat ce-am presupus eu (mai ales ca ai confirmat ca ai facut o plata online), probabil in disperare si vazand ca ai o suma mai mare, au facut ce au putut.
Daca aia au pus mana pe numarul cardului, 99,99% iti scoteau banii, iar atunci tu decizi daca banca ti-a facut rau sau ti-a salvat banii.
Daca tot au facut-o fara acordul tau, sunt convins ca n-a facut-o un pipernicit din fata calculatorului fara sa mai intrebe ceva sefi.
Dar repet, e o posibilitate, nu o certitudine.

In functie de situatie, exista o posibilitate ca tie sa-ti dea banii o alta banca de prin tara in care te afli. Dar trebuiesc indeplinite mai multe conditii care depind de banca ta si de tine. Si de ce s-a intampplat cu cardul tau, normal.

Tinand cont ca traim in Romania, exista si posibilitatea ca vreun dobitoc sa fi facut vreo boacana. Nu prea cred, dar daca e asa n-as vrea sa fiu in pielea lui. Mai ales ca acum nu te mai angajeaza nicio banca daca nu esti foarte bun.

LE. Nu inteleg de ce nu ti-au spus motivul cei de la relatii cu clientii.
C a t a l i n
Banii sunt inca in cont, conform serviciului lor de e-banking, dar ala se actualizeaza doar de 2 ori pe zi, asa ca nu e o certitudine.

In orice caz suma disponibila in cont era de ~90 dolari. Sumele mari le transfer preventiv in alt cont cand se face plata salariului.

Eu inca sunt convins ca nu a fost vorba de niciun card compromis.

Asta e, faptul se pare ca e consumat. Pana vin in tara pot obtine bani cash de la nava, dar cardul era mult mai util si sigur...

Pe viitor incerc la ING.
paul_damian
Ca tot vrei la ING, sa-ti spun cum fac eu: banii imi intra in cont la ING, si contul asta am atasat un card de debit VISA. Am mai primit de la ei un Mastercard, tot de debit, cu un alt cont. Cand am de facut plati online intru pe Home'Bank si transfer bani din primul cont in cel de-al doilea. Asa ca pot da Mastercardul si la PayPal, si la orice procesator de plati. In caz de ceva, fiind card de debit nu pot lua mai mult decat e pe el, de obicei un leu sau doi. In patru ani n-am avut probleme sa mi se refuze plata sau sa-mi blocheze contul / cardul. Asta e... BRD sucks, BCR asisjderea, asta din experienta mea.
C a t a l i n
Aha, fain așa, iar dacă acel card va fi tot Visa o să fie perfect.

----
Pictoraș, explicații le-am cerut și eu în legătură cu motivul pentru care s-a operat chestia asta pe cardul meu, și mai mult, de ce a fost anulat și nu doar blocat. Duduia a zis că trebuie să verifice nu știu ce și că să revin cu un telefon... N-o să revin.
J o h n n y
Pe viitor ar trebui sa te gandesti si la asemenea scenarii, mai ales cand esti plecat mai multe luni de acasa si sa iti faci doua carduri, eventual unul in lei iar altul in euro, atasat unui cont in eur. CEl in euro il poti avea de rezerva iar contul respectiv il alimetezi pe net banking cand ai nevoie. Cardurile in euro pot fi mai bine acceptate la plati in afara in anumite cazuri. In plus nici nu platesti comision de conversie valutara (2%) daca plata o faci in aceiasi valuta.

O alta masura utila - pune un imputernicit la contul respectiv, cineva de incredere - parinti, prieteni, etc. astfel incat in situatii urgente sa ai acces la banii, imputernicitul poate ridica banii de la ghiseul bancii si iti trimite banii prin transfer rapid (Western Union, Mony Gram, Conistar, etc..) si poti avea banii in 15 min

E neplacut ce ti s-a intamplat insa gandeste-te ca e mai bine asa decat sa ramai cu contul gol
b76bgaarh
bani pe vapor prin western union?
J o h n n y
Nu ajunge intr-un port la un mom dat?

Alte variante nu imi vin in minte... poate doar porumbeii calatori ghidati prin GPS
C a t a l i n
Mie cardul ămi era util în primul rând pentru plăți online, dar e util și în magazine. Cum spuneam, pot obține cash la bord, deci nu se pune problema de a rămâne fără bani, și am împuternicit pe cont, dar e rău fără card.

La noi se poartă plata cash și când e vorba de sume mari, ca exemplu ciudații de la dealerul de unde am luat mașina au vrut banii cash, nu au acceptat transfer bancar.
Dacă mă duc în SUA și intru într-un Apple Store să cumpăr un iPad cash, s-ar putea să mi se pună cam multe întrebări.
dumid
Foarte naplacut ce ti s-a intamplat. Cand am plecat din tara, mi-am facut card la ING, de fapt 2 asociate la acelasi cont, un Master si un Visa. Prin vara m-am trezit cu un mail de la INg prin care mi s-a cerut sa le dau reply prin care sa confirm ca eu sunt autorul tranzactiilor si retragerilor de numerar din Mexic si USA. Am trimis, si de atunci nu am mai avut nici un fel de sezizare de la ei. Folosesc contul lunar atat pt retrageri de cash cat si plati pe net sau netbanking.
Am avut si 2 refuzuri de plata si au fost foarte seriosi, mi-au raspuns imediat si in 2 saptamani am avut banii inapoi pe cont.
In concluzie, recomand ING.
C a t a l i n
Mulțumesc Dragoș, la ING mă duc când revin acasă.

----------------------------

Pe de altă parte, azi, de curiozitate, am făcut 2 plăți online cu acest card. Ambele finalizate cu succes, banii retrași din cont conform e-banking...

Nu pricep ce se întâmplă până la urmă, dar m-am convins că ăia de la bancă habar n-au...
klaus
ce dracu' sa se intample, s-au sesizat ca au facut o treaba de materii maro si au deblocat cardu'.
tatabobu
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Jan 2011, 13:17)
Am vorbit cu o tanti care mi-a zis ca scumpul meu card e ANULAT
*



L-au "dezanulat" rolleyes.gif
C a t a l i n
Update: Acum chiar e anulat. Nu mai merge sa platesc nimic. Ma gandeam sa-l arunc in apa. Urmatorul card va fi la ING.
Madriann
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Jan 2011, 12:32)
Am un card de debit VISA asociat contului de salar de la BRD - adica banca aia cu cele mai nesimtite și multe comisioane versus cele mai proaste servicii oferite.
*


O daaaaa...nu stiu cum de nu am dat de topicul asta icon_mrgreen.gif . Numai ce am avut "discutii" cu serviciul lor de "asistenta".
Nu stiu cum e la tine brd-net-ul, dar la mine nu pot face plati fara sa ma duc in prealabil la banca, sa inregistrez beneficiarul blink.gif Cred ca de la sistemul lor "high-tech" de e-banking li se trage.

O nota buna pentru Unicredit, sold in timp real, portal extrem de bine facut cu multe optiuni, poti face plati cui vrei si unde vrei, atat timp cat ai digipass-ul la tine.

La BRD....abia astept sa ma intorc in tara sa-l inchid si eu. Imi pare rau de cardul Gica Hagi (Mastercard) dar, asta e...daca vreau sa-i trimit bani mamei sau sa-mi platesc factura de curent aici, nu ma duc intai in Romania sa-i declar blink.gif ... am avut odata nevoie sa trimit urgent bani unui prieten, la fel...nu e declarat, nu poti.
Nici macar prin serviciul Vocalis...

Si imbecilitatea maxima e alta: trebuie ca persoana cui vrei sa-i trimiti banii sa te aibe pe tine imputernicit pe contul in care vrei sa virezi banii ph34r.gif ...cum poti sa ceri asa ceva? blush.gif
In fine...pare mai mult un sistem de verificare a soldului si de plata a utilitatilor, un fel de ATM...pana la e-banking mai e.

QUOTE(DannyY @ 24 Jan 2011, 13:37)
Din cate stiu, BRD avea cel mai slab securizat sistem de e-banking. Autentificarea se facea cu nume utilizator si parola in clar.
Cadouri pentru sniffere.

Vai ce rau intentionat esti radmasa.gif l-au schimbat acum un an cred, nu mai introduci parola prin tastatura hdw ci prin tastatura virtuala biggrin.gif.
QUOTE(DannyY @ 24 Jan 2011, 13:37)
Daca schimbi banca, BCR si Raiffeissen sunt OK, cu token si semnatura generata la fiecare tranzactie. Dar si acolo se blocheaza contul la anumite manevre gresite si e normal sa fie asa.
*


Cum am scris, Unicredit are acelasi sistem si mi se pare unul bun. Contul mi s-a blocat doar cand am introdus username-ul gresit si am bagat de 3 ori un cod corect...dar stiu ca s-a putut rezolva telefonic, dupa ce am dat datele de identificare.

Legendele spun ca la inchiderea contului la BRD, ti se cere sa specifici motivele intr-un "memoriu"....abia astept sa fac proza biggrin.gif.
bucatzel
QUOTE(Madriann @ 1 Feb 2011, 18:40)
Vai ce rau intentionat esti  radmasa.gif l-au schimbat acum un an cred, nu mai introduci parola prin tastatura hdw ci prin tastatura virtuala biggrin.gif.
*



Asta e securitate prin firewall de prostie. Nu are rost sa comentez cat de sigura e tastatura aia virtuala. Macar 'andicapatii dela alphabank nu te fortau s-o folosesti. Ca daca era sa bat parola aia cu mouse-ul, m-ar fi apucat dracii.
kaspersky
QUOTE(Madriann @ 1 Feb 2011, 18:40)
La BRD....abia astept sa ma intorc in tara sa-l inchid si eu. Imi pare rau de cardul Gica Hagi (Mastercard) dar, asta e...daca vreau sa-i trimit bani mamei sau sa-mi platesc factura de curent aici, nu ma duc intai in Romania sa-i declar  blink.gif ... am avut odata nevoie sa trimit urgent bani unui prieten, la fel...nu e declarat, nu poti.
Nici macar prin serviciul Vocalis...
*


se poate prin vocalis, dar numai de la 08-20 (parca) ca dupa aia se schimba meniul vocal si nu mai dai de operator uman

QUOTE(Madriann @ 1 Feb 2011, 18:40)
Si imbecilitatea maxima e alta: trebuie ca persoana cui vrei sa-i trimiti banii sa te aibe pe tine imputernicit pe contul in care vrei sa virezi banii  ph34r.gif ...cum poti sa ceri asa ceva? blush.gif
*


interesant, pot sa virez bani oricarui beneficiar declarat, fara sa fiu imputernicit pe contul respectiv
in rest, da, aplicatia e un mare fis, sa nu mai spun ca pe timpul noptii nu functioneaza, da eroare de server.
Shush
QUOTE(Madriann @ 1 Feb 2011, 18:40)
Legendele spun ca la inchiderea contului la BRD, ti se cere sa specifici motivele intr-un "memoriu"....abia astept sa fac proza biggrin.gif.
*



Memoriu nu am scris, dar am platit 15 euro ca cica aveam nu stiu ce pachet (nu am semnat niciodata pentru el deci habar nu am despre ce e vorba) si trebuie sa ma intorc peste o luna sa mai semnez o data, daca nu ma duc nu se inchide smile.gif
Eu am renuntat la ei pentru ca m-am enervat tare de tot intr-o zi : toti colegii de munca trebuiau sa imi transfere cate 15 lei ca sa cumpar un cadou, ei bine BRD mi-a luat pentru fiecare 15 lei primiti 3 lei comision radmasa.gif Am iesit in minus cu vreo 60 de lei happy.gif
Alexu7
QUOTE(Victoras2001 @ 24 Jan 2011, 12:41)
dar trebuie sa nu te duca bibilica pentru a bloca un card fara a vorbi intai cu clientul.

*



bravo victorase, daca meseriasu de client se c*ca si nu poate sa vorbeasca la telefon in momentul ala, aia trebuiau sa astepte sa-i goleasca hackeru contu' si-apoi sa-l astepte cu plangere ca i-au disparut banii.

2-3 minute sunt arhisuficiente ca sa faci niste plati prin online, de toti banii !

nici ce i s-a intamplat lui catalin nu-i ok, dar nici sa le dai in bibilica alora nu-i frumos smile.gif

1 Feb 2011, 21:31:
QUOTE(Shush @ 1 Feb 2011, 21:17)
toti colegii de munca trebuiau sa imi transfere cate 15 lei ca sa cumpar un cadou, ei bine BRD mi-a luat pentru fiecare 15 lei primiti 3 lei comision  radmasa.gif  Am iesit in minus cu vreo 60 de lei happy.gif
*



comision la plata, comision la incasare smile.gif
inca mai sunt banci care percep comision la incasare laugh.gif
Victoras2001
QUOTE(Alexu7 @ 1 Feb 2011, 21:30)
bravo victorase, daca meseriasu de client se c*ca si nu poate sa vorbeasca la telefon in  momentul ala, aia trebuiau sa astepte sa-i goleasca hackeru contu' si-apoi sa-l astepte cu plangere ca i-au disparut banii.
*


Am sa-ti spun un secret, dar vezi sa nu mai spui la nimeni. taci.gif Asta despre care vorbesc eu e politica bancilor, nu ideea lu' Victoras.
Si inca ceva. Banca n-are responsabilitate fata de toata reteaua de net de pe pamant si de nu stiu ce magazin virtual de unde ti s-a nazarit tie sa cumperi cu plasticu'.
E o chestiune de bun simt sa fii anuntat inainte de a ti se bloca/anula cardul. Sau, in opinia ta, banca e obligata sa-mi faca mie bine cu forta?
Ai omis faptul (neesential dealtfel) ca hecarul ala n-a spart banca, a profitat de naivitatea ta si-ti foloseste datele. Care e problema? Ce vina are banca daca prietenul tau, cand te duci tu sa te caci, iti ia seria de pe card si plateste niste saituri porno? Te duci si acuzi banca ca nu ti-a blocat cardul? radmasa.gif
Alexu7
vorbesti cam mult, da prost dupa parerea mea, nu te supara smile.gif


QUOTE
Ai omis faptul (neesential dealtfel) ca hecarul ala n-a spart banca, a profitat de naivitatea ta si-ti foloseste datele. Care e problema?


iti foloseste datele sa ce? sa dea anunt la matrimoniale? ti se fura datele ca sa ti se fure bani din cont...
dar tu esti de parere ca nu-i belea daca cineva iti foloseste datele smile.gif

QUOTE
Ce vina are banca daca prietenul tau, cand te duci tu sa te caci, iti ia seria de pe card si plateste niste saituri porno? Te duci si acuzi banca ca nu ti-a blocat cardul?


pana sa depistezi prietenu` labagiu, n-ai sa recunosti platile si ai sa presupui ca banca e de rahat cu sistemul lor cu tot si ca din cauza lor iti zboara bani din cont.


Madriann
Pai...asta cam asa e, e de rahat, cu sistemul lor cu tot. Si se acopera prin astfel de masuri "spre siguranta clientului" si protectia lor in cazul unor reclamatii.
tribunul
Mie imi place cum suna, ti-au blocat cardul ca sa te protejeze.....

Pai nu mai bine lasau cardul in pace, si se protejau pe ei.
Sa zicem ca cineva ii cloneaza cardul, sau face o smecherie in numele lui, si-i goleste contul, cine-i responsabil? el sau banca! si nu cumva banca e obligata sa-i dea banutii inapoi intr-o situatie de furt.
J o h n n y
Numa' daca ai asigurare pt asa ceva wink.gif
DannyY
QUOTE(Madriann @ 1 Feb 2011, 18:40)
Vai ce rau intentionat esti  radmasa.gif l-au schimbat acum un an cred, nu mai introduci parola prin tastatura hdw ci prin tastatura virtuala biggrin.gif.
*



Haaaaaaaa, ce tare! Adica te apuci sa vanezi literele cu mouse-ul? Adica...touchpadu', daca esti cumva in parc sau la cafenea? Si... daca ai pe unu' in spatele tau care vede ce vanezi tu acolo si noteaza pe-o hartiuta? E tare de tot! biggrin.gif
Madriann
Am zis eu ca sunteti rai icon_mrgreen.gif ....nu e vorba de litere, sunt doar cifre radmasa.gif , de la 0 la 9...distribuite aleator la fiecare logare.
DannyY
Mai, io am fugit de BRD de cand mi-au zis chestia cu 'username si parola'. Mi s-a parut o idiotenie atat de mare, incat nu m-am mai uitat inapoi.

Am sa ma feresc de ei cat am sa pot (never say never biggrin.gif )
Victoras2001
De regula, cu cat e banca mai mare, cu atat sunt serviciile mai proaste si esti mai putin bagat in seama. Sunt si exceptii, dar prea putine.
C a t a l i n
Ca să rămână pentru posteritate:

Problema s-a rezolvat, dar nu fără puțin scandal. Am mers să închid contul la BRD, unde mi s-a spus să revin peste 30 zile, că nu se poate închide contul pe loc întrucât are card atașat și e posibil să existe tranzacții încă în desfășurare. I-am rugat să efectueze o tranzacție de pe acest card anulat de 3 luni... wacko.gif

Până la urmă am lichidat contul și urmează să fie închis automat în 30 zile cică, eu i-am atenționat că nu mai trec pe acolo.

______________________________________
Deschis cont la ING, aplicat pentru card visa electron pe acel cont si un al 2-lea cont pentru plati online cu mastercard. Foarte rapida treaba, cardurile au fost gata in 3 zile. Internet bankingul are digipass, pare mai securizat decat porcaria de parola de la BRD.

Singura nemultumire e legata de faptul ca ING nu are carduri atasate conturilor in USD, asa ca am card atasat pe cont in RON si trebuie sa fac transfer prin Home Banking de fiecare data.


________________
Multumesc tuturor pentru ajutor.
BZN
QUOTE(C a t a l i n @ 21 Apr 2011, 08:00)
...

Până la urmă am lichidat contul și urmează să fie închis automat în 30 zile cică, eu i-am atenționat că nu mai trec pe acolo.

_...
*


Eu zic ca pentru linistea ta, e bine sa mai treci pe la ei. Am lichidat contul, am predat cardul si mi-au zis sa trec dupa aproximativ trei saptamani sa inchid contul. Mi-au spus ca e obligatoriu, ca nu se inchide automat si sa nu ma trezesc cu datorii. huh.gif
Abia dupa o luna am primit o o hartie in care se certifica inchiderea contului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.