Salut! Si La Multi Ani!
Masina: Renault Megane 2.1, 1.5 dCi 60 kw, 2003.
Problema:
- incepe asa: ieri am fost baiat bun si am ajutat un vecin cu un Ford Mondeo (TDCI) sa porneasca. I-am dat curent de la mine. In timp ce am pus clestii am miscat putin borna de - (minus). S-a invartit putin,cativa mm. Dupa ceva minute,a pornit si vecinu si am plecat bucuros ca am facut o fapta buna. Dupa vreo 10 km am oprit masina si am stationat 30 min. La plecare,am aboservat ca mi s-a resetat tot CB si posturile radio ... UPS! De ce?? Eeeeeh... pana mea! Si-am plecat! Am mai mers vreo 2 km pana la o banca si am oprit pt 3 min. Cand sa plec ... surpriza! Masina s-a deschis din card dar cand ma uit in bord, curent NU! Nu aveam deloc curent! Deschid capota, umblu la borna de - (minus),face 2 - 3 mici scantei si si-a revenit! Plec,cu gandul ca "acasa in parcare o strang la loc". Ajung acasa caut chei in masina ... ia-le ca nu-s. Mai stau vreo 3 h si cand sa plec,seara in jur de ora 20 (afisa in bord - 12 grade)... apas START si ... masina drr drrr drrrr asa vreo 8 secunde si se opreste. Mai stau 1 minute, mai dau un start ... drr drr drr vreo 8 secunde si se opreste! Curent are, becuri merg, electromotor invarte, alternator invarte, curea distributie ok. Din nou START ... invarte 8-9 secunde si se opreste! FARA NICI O EROARE IN BORD!!! Fac rost de chei de 10 si o tubulara de 10, scot borna de - , curat de calamina si borna si inelul, pun la loc totul,stang bine si START ... la fel invarte 8-9 secunde si se opreste! OPS! Scot spray-ul de pornire DENIM ,dau in admisie un jet de 2-3 secunde si START ! A pornit! Parcurg vreo 30 km si opresc acasa! Dimineata erau -15 grade in bord. Pun contact odata, si inca odata si inca odata si START! A pornit "la sfert"! SUUUPER si-a revenit! De unde? Merg toata ziua vreo 80 km,a mers bine,a pornit bine daaaaaar pe la 16 parchez acasa si pe la 18 vreau sa plec! AGAIN! Invarte 8-9 secunde si se opreste! DE CE? A pornit dupa o alta gura de spray! DE CE?
Mentionez ca
1. NU APARE INJECTION FAILD/ INJECTION DEFAILANTE!
2. Nu apare nici o eroare!!!
3. Bateria are 1 an si nu da semnde de oboseala cand invarte! Invarte constant foarte bine!
4. 2 injectoare au fost refacute in Ianuarie 2010.
5. Se opreste singura dupa 8-9 secunde! Daca ar aparea INJECTION FAIL ar invarti ca nebuna pana da eroare dupa 11-12 secunde si s-a aude in beep si mai departe invarte tot ca nebuna pana ce moare bateria!
Astazi am fost sa verific bujiile si bateria! Sunt OK! Nu le-am scos sa vad daca sunt arse,doar stiti voi "cablu" si ... Incarcarea e super OK !
De ce? Doar din cauza ca am miscat borna aia afurisita?
Va multumesc si sper ca nu va stresez prea mult!
CRyS`