Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema ciudata ... legata de pornire
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
CRyS`
Salut! Si La Multi Ani!


Masina: Renault Megane 2.1, 1.5 dCi 60 kw, 2003.

Problema:
- incepe asa: ieri am fost baiat bun si am ajutat un vecin cu un Ford Mondeo (TDCI) sa porneasca. I-am dat curent de la mine. In timp ce am pus clestii am miscat putin borna de - (minus). S-a invartit putin,cativa mm. Dupa ceva minute,a pornit si vecinu si am plecat bucuros ca am facut o fapta buna. Dupa vreo 10 km am oprit masina si am stationat 30 min. La plecare,am aboservat ca mi s-a resetat tot CB si posturile radio ... UPS! wacko.gif De ce?? Eeeeeh... pana mea! Si-am plecat! Am mai mers vreo 2 km pana la o banca si am oprit pt 3 min. Cand sa plec ... surpriza! Masina s-a deschis din card dar cand ma uit in bord, curent NU! Nu aveam deloc curent! Deschid capota, umblu la borna de - (minus),face 2 - 3 mici scantei si si-a revenit! Plec,cu gandul ca "acasa in parcare o strang la loc". Ajung acasa caut chei in masina ... ia-le ca nu-s. Mai stau vreo 3 h si cand sa plec,seara in jur de ora 20 (afisa in bord - 12 grade)... apas START si ... masina drr drrr drrrr asa vreo 8 secunde si se opreste. Mai stau 1 minute, mai dau un start ... drr drr drr vreo 8 secunde si se opreste! Curent are, becuri merg, electromotor invarte, alternator invarte, curea distributie ok. Din nou START ... invarte 8-9 secunde si se opreste! FARA NICI O EROARE IN BORD!!! Fac rost de chei de 10 si o tubulara de 10, scot borna de - , curat de calamina si borna si inelul, pun la loc totul,stang bine si START ... la fel invarte 8-9 secunde si se opreste! OPS! wacko.gif Scot spray-ul de pornire DENIM radmasa.gif ,dau in admisie un jet de 2-3 secunde si START ! A pornit! Parcurg vreo 30 km si opresc acasa! Dimineata erau -15 grade in bord. Pun contact odata, si inca odata si inca odata si START! A pornit "la sfert"! SUUUPER si-a revenit! De unde? Merg toata ziua vreo 80 km,a mers bine,a pornit bine daaaaaar pe la 16 parchez acasa si pe la 18 vreau sa plec! AGAIN! Invarte 8-9 secunde si se opreste! DE CE? A pornit dupa o alta gura de spray! DE CE?

Mentionez ca
1. NU APARE INJECTION FAILD/ INJECTION DEFAILANTE!
2. Nu apare nici o eroare!!!
3. Bateria are 1 an si nu da semnde de oboseala cand invarte! Invarte constant foarte bine!
4. 2 injectoare au fost refacute in Ianuarie 2010.
5. Se opreste singura dupa 8-9 secunde! Daca ar aparea INJECTION FAIL ar invarti ca nebuna pana da eroare dupa 11-12 secunde si s-a aude in beep si mai departe invarte tot ca nebuna pana ce moare bateria!

Astazi am fost sa verific bujiile si bateria! Sunt OK! Nu le-am scos sa vad daca sunt arse,doar stiti voi "cablu" si ... Incarcarea e super OK !

De ce? Doar din cauza ca am miscat borna aia afurisita?

Va multumesc si sper ca nu va stresez prea mult!


CRyS`
AMZ
in primul rand sa stii ca este mare greseala sa pui clesti pe ambele borne de la baterie...pe viitor foloseste doar borna +, pentru minus, pui clestele pe un surub ceva din caroserie....idem si la masina care primeste\iar in legatura cu problema ta....multa bafta!
ionut_dim
verifica toate sigurantele,cele din interior si cele de la motor.Daca nu e de aici,vezi daca ai bule de aer pe instalatia de alimentare.
CRyS`
Salut!


Scurt si la obiect: INJECTOARE ! Dimineata mi-a dat la pornire: INJECTION FAULT ! Nu a pornit nici la spray dar nici trasa nu porneste pentru ca atunci cand dau START in trepta 2 de viteza si incerc sa ridic piciorul de pe ambreiaj mi se ia automat contactul!

Citez: (un specialist Renault de reprezentanta, instruit la Paris)
" Asa e la Renault! Intre 40 si 60 000 km ti se strica X, intre 60 si 80 000 km ti se strica Y, intre 80 si 120 000 ti se arde Z, intre 120 si 180 000 ti se mai strica H si dupa 200 000 Dumnezeu cu mila" radmasa.gif Pot sa declar ca RENAULT e cea mai proasta masina! Am mai avut masini,dar o marca ca asta nu mai vreau!

Va multumesc pentru sustinere si sfaturi!

Se poate inchide! Problema rezolvata!
M i h a i
injectoarele alea tin si ele in functie de ce bagi in ea...daca esti primul proprietar si ai bagat numai motorina de la pompa ok nu au cum sa faca figuri...lucru spus si vecinului meu cu 1.5 in care baga motorina de la bidon..el si cu unu cu opel..ambii au schimbat injectoarele..nu stiu ce pompa..si ceva cu presiune..am uitat...dar ma interesez daca vrei...acum sunt cuminti..numai la omv alimenteaza....
CRyS`
Si acest lucru e cu dus si intors! Important e ca stau in Iasi si Delphi e peste drum de mine si am de unde sa imi cumpar mai ieftin una alta si am si cine sa mi le schimbe gratis smile.gif) Asta e !

Dar ma jur cat traiesc nu mai cumpar Renault! Si nu mai conduc! Raman la prima mea dragoste, Opel! A vazut 4 resoftari. a vazut de la 75 CP la 115 CP, a vazut COX la propriu, a vazut curse la propriu si multe altele ! Si nu mai plangea ca Megane-ul 2 la orice groapa! Pentru cine vrea un film interesant, PM ME smile.gif) sa vada ce face Opelu`
Adrian00
QUOTE(CRyS` @ 6 Jan 2011, 16:43)

Citez: (un specialist Renault de reprezentanta, instruit la Paris)
" Asa e la Renault! Intre 40 si 60 000 km ti se strica X, intre 60 si 80 000 km ti se strica Y, intre 80 si 120 000 ti se arde Z, intre 120 si 180 000 ti se mai strica H si dupa 200 000 Dumnezeu cu mila"  radmasa.gif Pot sa declar ca RENAULT e cea mai proasta masina! Am mai avut masini,dar o marca ca asta nu mai vreau!

Va multumesc pentru sustinere si sfaturi!

Se poate inchide! Problema rezolvata!
*



E o prostie!Depinde cum nimeresti masina si vorba lui mihai,ce bagi in ea.Eu am 100k si nu mi s-a stricat sau ars nimic.
CRyS`
Eu sunt al treilea proprietar din RO si ... in Franta numai ea stie cati a avut! Eu ii pun PETROM ca merge bine! Din OMV o suge prea repede!
mariusa
sugestie: nu mai baga petrom sau o sa ai numai probl. pune doar rompetrol si o sa vezi diferenta. in primul rand la modul de functionare al motorului si apoi si la consum.
solidconvert
QUOTE(CRyS` @ 6 Jan 2011, 19:09)
Raman la prima mea dragoste, Opel! A vazut COX la propriu
*


OFF:Cum vine asta ca eu unu' nu-nteleg?... i-ai aratat carbunii sau cum? blink.gif
ON: Daca o aveai de noua puteai sa spui ca este nasoala... asa nu prea merge ca nu stii ce-a patit intre timp!... bine oricum nu este rombu vreun monument de fiabilitate... laugh.gif
CRyS`
OK! Am bagat exact 15 litri de Petrom ! Stiii cat a am mers in oras la un mers de om normal, nu deplasat pe circuitul de F1, de la rosu spre zero la rosu si imediat in peco Petrom? 250 km ! Stii cat am mers cand am facut acelasi test cu Rompetrol sau OMV? OMV am mers 170 km iar cu Rompetrol 180 km! Deci ... nu prea imi place acest lucru! Si am patit-o odata dupa calculele mele mai aveam relaxat 3 litri de motorina... cand mi s-a oprit fix la 1 km de un Peco OMV! De ce? Ca pusesem OMV ! In fine ... motorina din RO e de rahat!

Maine refact toate 4 injectoarele si ii fac si revizia (ulei si filtre) si daca nu ma insel am sa ii pun un Long Life 4 Diesel de BMW ca indeplineste normele de Castrol Magnatec 5W40 Turbo Diesel! Ca, cu acest ulei merg,nu cu ELF!

@solidconvert - masina aia a vazut ce nu a vazut Megane-ul niciodata! Ma bucur ca aud ca "rombul nu este un monument de fiabilitate"! Frumoase masinile frantuzesti si atat! Multe optiuni la bani putini, multe avantaje la bani putini dar si cand vine vorba de reparat repari ca prostu!
R19/16v
Da' nu-i asa o problema. Da-o, ia-ti opel, du-te pe clubopel wink.gif
solidconvert
Nu prea este normal sa mergi pana se termina motorina din rezervor... mai trage alte gunoaie sau cine stie... asta poate sa fie una din cauzele problemelor cu injectoarele. referitor la motorina nu stiu ce sa zic... cu toate ca am mai auzit ca cel mai repede o toaca pe cea de la OMV mie unu' nu mi se pare si n-am alimentat pana acum decat de la OMV... In alta ordine de idei nu cred ca poti sa compari probabil vreo Vectra de prin anii '90 cu un Megane din 2003... wink.gif
motza
de aceeasi parere,regret ca mi-am luat megane,poate sa se supere oricine,repari azi cv, maine se aprinde alt bec in bord...si pretul la piese:(
solidconvert
OFF: nu se supara nimeni... ca n-are de ce... dar inca o data o spun: poti sa afirmi despre o masina ca este mai putin fiabila cand ai achizitionat-o de noua... altfel nu prea se cade pentru simplu motiv ca nu stii cum a fost intretinuta inainte...
multi aleg Reno ca sunt ieftine sh-urile, dar sunt si rupte majoritatea... si dupa aia se plang pe aicea ca ce proste sunt renourile...

cj98czh
Nu trebuie sa fie noua ... dar sa fie o masina al carei istoric il poti afla ... normal ca una neingrijita va creea probleme indiferent de producator ... dar sunt foarte multi care le iau atrasi de pret ... si nu va ca de fapt masina aia este o coaja ... dupa care scriu si scriu .... am avut pana acum 4 Renault... foarte multumit de toate si in mod sigur viitoarea tot renault va fi ..
CRyS`
Si pe langa cele 4 injectoare ... mi s-a dus si pompa! FRUMOS NU? Ii dau foc!!! Altceva nu merita! M-am saturat de problemele Renault-ului! 2 am acasa, inca un Clio si la fel, injectoare si pompa si altele! Urasc RENAULT!!! Tot argumentati voi ca ca si ca si ca.... !

7 Jan 2011, 18:42:
Rog un moderator sau un Admin sa stearga,sa inchida topicul ! Ca deja ma doare capul la ce costuri implica repararea Megane-ului! Nu cu pompa SH ca nu se merita!!!
99AIM
Faza cu motorina am obs si eu mai demult,cea de la OMV cea mai scumpa se duce mai repede fata de petrom,eu credeam ca e de la calibrarea pompei...ca mai trag si ei din carburant.
SorinCT
Eu am trecut acum vreo 2 ani de la Petrom la OMV si nu am simtit diferenta. Cine stie ce porcarii mai baga prin ea dar pana acum motorul merge foarte bine.
solidconvert
QUOTE(CRyS` @ 7 Jan 2011, 11:52)
Si pe langa cele 4 injectoare ... mi s-a dus si pompa! FRUMOS NU? Ii dau foc!!! Altceva nu merita!
*


ON: Nasol ca s-a intamplat asa... sad.gif
OFF: Inca un client multumit de calitatea Reno'... radmasa.gif
VyRuZ
CRyS, mă tem ca nu cumva cip-ciripul ăla de pe mașină să-ți fi fost ghinionul. smile.gif
CRyS`
Cip Ciripul ala, nu e problema! Te asigur! Inca de cand am adus masina de la CT, pe drum fiind "entuziasmat" de cei 82 cp i-am dat pedala! Si mi-a dat INJECTION DEFAILANTE! Si imediat in service la prima diagnoza ... mi-am dat seama ca pompa si injectoarele or sa moara! Si au murit! Cand nu speram si cand aveam nevoie de ea! CURVA radmasa.gif !

Asta este!

Am gasit pompa noua la 1600 ron si una SH la 150 Eurasi! Ma gandesc daca merita una noua sau una SH la 50000 km ! Si injectoarele doar cu 400 ron le refac! Acum nu mai ramane decat sa imi curat rezervorul si toate conductele, sa ii pun ulei si filtre noi,o caseta de directie completa si amortizoarele Bilstein B6 biggrin.gif si ... intr-un fel e noua saraca!!! Aaaaa...sa ii pun si un bloc de lumini nou ca de 2 luni ma bate-n ochi eroarea in bord si ceva xenon! Si-o vand! smile.gif) Ieftin! Cineva? Vrea? Are si scaune imbracate in piele alba, in FR,nu RO!! Si dayline laugh.gif !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.