Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: O mica nedumerire despre megane II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
CoSsMy
Salut...am si eu o dilema. Ma intereseaza sa cumpar un renault megane II si am cautat pe net si am gasit o sumedenie, insa la preturi foarte mici. Adica cu fabricatie intre 2004-2008, intre 4000 si maxim 7500 de euro. Intrebarea mea e: au ceva probleme de le vinde atata lume si cu asa pret bun? Sau ce se intampla. Aveti vreo idee, o explicatie sau ceva? Sau efectiv se depreciaza si le scade valoarea atat de mult in timp?P.S. nu sunt sigur ca am postat unde trebuie, asa ca va rog sa ma scuzati daca nu:D
Marianssg
nu stiu daca e o parere avizata,dar renault se devalorizeaza foarte repede.cel putin eu am cumparat in februarie un megane 2 din 2006 1.5dci 101 cp cu 7300euro si avea 32000km iar pretul masinii de noua a fost undeva la 16000euro si cand am cumparat-o arata foarte bine,ca o masina ce avea foarte putini km de fel tongue.gif . referitor la ce trebuie sa te uiti la achizitionarea unui megane sh sunt foarte multe topicuri care te pot ajuta la ce sa te uiti ca sa nu iei "teapa"
succes!
VyRuZ
Cele albe, în 2 uși, majoritatea sunt foste autoutilitare din Franța. De acolo prețurile pe undeva pe la 4000 - 4200 de Euro, neînmatriculate. Nu te lăsa păcălit de kilometri, majoritatea au între 130 - 170 000 de Km, chiar dacă-s 2006 - 2007. Au cărat colete etc., deci au fost mașini de curierat.
Cele în 4 uși sunt fie aduse din afară, unde se vând mașinile mai ieftin ca la noi, pt. că uzura morală la ei contează, nu ca la noi, fie rulate-n Românica și cumpărate de aici dar vândute de foame, că na, prețul pieței dictează, nu prea ai cum să vinzi peste decât dacă ai șarm de samsar.

La Diesel trebuie să fii atent la injecție - să mergi cu mașina bine înainte, să o turezi până înspre maxim când o cumperi, să nu apară pe bord Check Injection (Injection Defaillante). Evident, nu faci asta cu motorul rece. Totodată, să fie motorul rece când o pornești, pui mâna pe capotă și tu, ca să nu ai surprize de la vreun injector.
La benzină trebuie să nu cârâie la pornirea la rece, semn că e dusă fulia defazoare (de la VVT), și nici între 1800-2200 parcă. În rest, motorul e trainic, cu excepția bobinelor care se duc dar se schimbă la bucată și ușor.

În concluzie, este criză și de acolo-s ieftine mașinile și 2, multe din cele ieftine au kilometri multicei, dați înapoi.

P.S. - Îți recomand să verifici mașina într-un service pe care-l cunoști TU personal și să o pui pe tester înainte să o cumperi. Ca să nu ai surprize cu martori scoși din bord etc.
CoSsMy
trebuie sa mentionez si ca majoritatea au undeva inte 30000 si 90000 de km, pana'n 10000 maxim. M'ar interesa un 1.6 pe benzina(nu suport sunetul de tractor de la diesel). Si intr'adevar, mi'e frica sa nu iau tzeapa, sa ma trezesc ca raman cu ea in drum, sau ajung cu masina pe platforma si rotile in plasa sau ce stiu eu ce. Ar trebui sa ma tina macar vreo 5-6 ani, pana oi avea eu posibilitatea sa'mi iau una noua. ok, alte pareri? smile.gif
SorinCT
Nu uita ca preturile au scazut foarte mult din cauza lipsei de capital. Cand nu sunt clienti majoritatea vanzatorilor vor lasa la pret destul de mult.
Ryk
la noi oricum renault se devalorizeaza mult mai repede decat in afara smile.gif iti spun asta pentru ca m-am uitat pe mobile la o masina exact ca a mea, aceeasi echipare, motorizare, nr. de km aproximativ si am gasit la preturi mai mari fata de cat am dat eu pe ea in RO si iti zic asta ca m-am uitat si dupa ce-am cumparat-o si acum recent smile.gif. Iti recomand sa studiezi forumul pe motorizarea care vrei tu sa o ai, sa vezi ce probleme pot aparea sa te uiti la masina cand te duci sa o vezi si iti recomand sa mergi si la un service autorizat renault la o diagnoza completa. Legat de nr. de KM, daca sunt adevarati sau nu... iti poti da seama dupa cum arata interiorul, volanul, nuca de la schimbator, tapiteria. Daca e impecabil la interior, cam aia sunt km ei adevarati.
Cristi A
Cu nuca si volanul nu e prea exact, am un vecin care are cu 20k mai multi km decat mine (masina lui luata de noua de el, deci km reali-110000) si volanul lui arata deplorabil, partea de sus total uzata (tine mana tot timpul acolo) dar pe de alta parte schimbatorul lui arata mult mai bine decat a meu (care s-a sters capacelul partial)
Deci depinde mult cum exploatezi masina, daca iti mai amintesti sa nu tii mana tot in acelasi loc, sa nu freci prea mult pe ele tongue.gif
ritter
QUOTE(CoSsMy @ 21 Nov 2010, 22:54)
trebuie sa mentionez si ca majoritatea au undeva inte 30000 si 90000 de km, pana'n 10000 maxim. M'ar interesa un 1.6 pe benzina(nu suport sunetul de tractor de la diesel). Si intr'adevar, mi'e frica sa nu iau tzeapa, sa ma trezesc ca raman cu ea in drum, sau ajung cu masina pe platforma si rotile in plasa sau ce stiu eu ce. Ar trebui sa ma tina macar vreo 5-6 ani, pana oi avea eu posibilitatea sa'mi iau una noua. ok, alte pareri?  smile.gif
*



Numai in RO momentan preturile sunt foarte-foarte joase. Masina din semnatura m-a costat 6.300 euro, si aceeasi masina identica in Germania nu am gasit pe mobile.ro sub 9.500 euro (noua a fost 17.000 euro in 2007). Preturile mici sunt pentru toate marcile in acest moment. Daca studiezi atent masina ai sanse mari sa faci o afacere. Bafta.
mahamann
pretul este dictat de piata. momentan masinile cu cele mai mici preturi sunt ale samsarilor. le iau din recuperari de la leasing pe pile si relatii cu 4000 (daca te duci in parc la leasing aceeasi masina o sa ti-o dea leasingul tie persoana fizica la 6000) deoarece iau cate 10-20 masini si le vand repede cu 5000. prim proprietarii tin foarte mult la pret (cateodata au preturi chiar aberante - am vazut la cineva pe site aici un megane 1.9 DTI!!!! megane1 din 2001 parca cu 4900euro) unii sunt chiar de inteles avand in vedere ca au dat 16000-17000 pe ele si dupa 3 ani nu vor sa le dea pe 6000. eu unu mi-am luat megane sedan 1.5dci 86cp 2007 echiparea lux privilege+xenon fabrica cu 51000km reali, carte service etc de la samsar cu 6100euro. masina are vreo 5 urme de pietre pe caroserie, dar o sa le rezolv pe casco pe viitor. eu unu zic ca acum e momentul in care iti poti achizitiona o masina la pret bun, mai ales ca peste vreo 1-2 ani nu o sa gasesti masini relativ noi - deh pe criza chiar nu s-au vandut masini......
CoSsMy
QUOTE(ritter @ 22 Nov 2010, 08:59)
Masina din semnatura m-a costat 6.300 euro, si aceeasi masina identica in Germania nu am gasit pe mobile.ro sub 9.500 euro (noua a fost 17.000 euro in 2007). Preturile mici sunt pentru toate marcile in acest moment.
*



Am observat ca aproape la toate este asa...desi la unele ma asteptam la mai mult, si aveau un pret mai mic,sau invers. De ideea cu interiorul stiam. In general daca masina are interiorul ingrijit, atunci e ok.(in 90% din cazuri). Oricum mie mi se pare megane o masina f buna, placuta la condus. Si nu inteleg de ce sunt vandute asa de "tinere" si la pret mic. Insa am inteles ca de anu viitor vor creste destul de mult preturile masinilor(si noi si second), asa ca daca e cazu, atunci o sa simt tzepele, si cel mai bn la buzunar. wacko.gif

22 Nov 2010, 09:40:
QUOTE(mahamann @ 22 Nov 2010, 09:29)
. prim proprietarii tin foarte mult la pret (cateodata au preturi chiar aberante - am vazut la cineva pe site aici un megane 1.9 DTI!!!! megane1 din 2001 parca cu 4900euro) unii sunt chiar de inteles avand in vedere ca au dat 16000-17000 pe ele si dupa 3 ani nu vor sa le dea pe 6000.
*



Normal. oricum am ajuns la concluzia ca in nici un caz nu merita sa mai cumperi o masina noua. In primu rand din pricina pretului, si in al doilea rand, unele probleme pot aparea f bn si la masinile noi, ca doar nu's nici alea toate fara cusur. Asa ca ma indoiesc ca'mi voi lua vreodata masina noua. Unu, ca nu are rost, si 2, nu cred ca imi voi permite in urmatoarele 2 vieti blink.gif
ritter
Ti-o vindeam pe a mea dar m-am indragalat de ea momentan.... biggrin.gif
kamoze
sal,au scazut pretzurile la toate masinile.Uita-te de exemplu un passat din 2007 este in jur de 8000,inmatriculat,cu cat vrei sa se dea un megane?eu am megane si sunt foarte multumit de ea ,mai ales ca am gasit piese originale foarte ieftine in Turcia.
mahamann
or fi scazut preturile dar nici chiar asa 8000 un passat din 2007. omul vorbeste de masina buna kilometri acceptabili etc. un pasat bun inmatriculat la noi din 2007 cu sub 150000 km nu cred ca gasesti sub 10000euro. tocmai de aia probabil ca a ajuns si el la concluzia ca megane2 este cea mai buna afacere in vremurile astea si pentru ca se depreciaza mai mult decat alte marci si modele
CoSsMy
ehee...intr'adevar, un passat, un A4 sau un ford mondeo ar fi printre primele preferate. Insa una cu un an de fabricatie decent, e muult prea scumpa(chiar si second, fara sa mentionez si noua), iar o masina mai veche de....5 ani sa zicem, e riscu prea mare. Sa iei o masina asa veche si sa stai cu ea mai mult in service decat sa o folosesti. Megane in schimb e o masina sooper mai ales la pret/calitate, fiabilitate, etc si sa nu mai vorbim de design, care e sooper meserias. smile.gif
UTU2005
Prima data cand mi-am luat primul megane2 bicorp auzeam tot felul de pareri contrare in general asupra renault-urilor dar in ciuda tuturor parerilor si comentariilor contradictorii pata imi era evident tot pe megane smile.gif o masina frumoasa,eleganta,sigura raport pret-calitate-optiuni-an foarte ok! pe langa altele...
Dupa un an mi sa pus pata pe sedan biggrin.gif (care din pacate si nevoie de money pt mici treburi profesionale am fost nevoit sa o pun la bursa si care inca se afla acolo) sad.gif
Oricum in viitor sper sa ajung la megane3 deci ''tot renault!'' smile.gif
Da! asa este din pacate le scade pretul foarte repede la aceste masini si din fericire pentru noii posibili cumparatori second smile.gif
Concluzie: stai linistit! masinile nu au nimik daca sunt la preturile care le-ai vazut,doar sa fi atent bineinteles,cum au zis mai sus si colegii (masini albe,in 2 usi,probleme la diesel-uri cu injectoarele si la benzinare cu fulia! dar dupa 2007 am auzit ca nu a mai fost probleme cu fulia.

Bafta!
99AIM
QUOTE(CoSsMy @ 23 Nov 2010, 16:56)
ehee...intr'adevar, un passat, un A4 sau un ford mondeo ar fi printre primele preferate. Insa una cu un an de fabricatie decent, e muult prea scumpa(chiar si second, fara sa mentionez si noua), iar o masina mai veche de....5 ani sa zicem, e riscu prea mare. Sa iei o masina asa veche si sa stai cu ea mai mult in service decat sa o folosesti. Megane in schimb e o masina sooper mai ales la pret/calitate, fiabilitate, etc si sa nu mai vorbim de design, care e sooper meserias.  smile.gif
*


Cu fiabilitatea las-o mai moale,numai eu stiu cat am bagat intr-o masina de 30k de km sa o aduc la normal,faza cu designul e subiectiva.
SorinCT
Nu tu ziceai ca eu minteam cand afirmam ca masina lasa de dorit la capitolul fiabilitate? Sau i-ai pus gand rau si nu mai trage? happy.gif
CoSsMy
ok...deci o las mai moale cu fiabilitatea...insa cele pe care le-am condus mi'au placut f mult
VyRuZ
Fiabilitatea nu este neapărat rea, este vorba și de noroc și de stilul de condus. Dacă ai ghinion, pică injectoarele la 30 000 de Km, cu reviziile ca la carte și motorină de la mama ei din Germany. Dar asta este valabil pentru mai multe mărci, din păcate.
Dacă o conduci smucit, ea fiind mașină de oraș, nu versiune RS/R/S/Type R etc., se duc planetare, ambreiaj etc. Dacă mergi cu ea decent și o calci progresiv etc., nu o ții doar în roșu și așa mai departe, totul ar trebui să fie OK.
valentin.popescu
ma bag si eu in discutia asta despre fiabilitate: masina din semnatura are 198.000 km si nu am schimbat injectoare (inca!). Revizii la fiecare 10k in garantie si dupa la 15k. Motorina normala de la MOL, nimic special. In afara de faptul ca mai zdrangane caroseria la denivelari mai mari, masina e super.
CoSsMy
pfff.....da stiu ca circuli cu ea, nu gluma. Daca masina e din 2008 si are aproape 200.000 km. Oricum, e relativ noua si de aia nu au inceput schimburile si problemele. Insa mie renault imi place(mai intaresc, NU diesel:D)
ritter
Nu stiu cum reuseste. Eu stau toata ziua pe drumuri prin tara si mai mult de 5.000 km pe luna nu reusesc sa fac.
gratian.bran
cind mi-am luat masina toata lumea zicea ca piesele sint scumpe ca masinile franceze nu sint bune,citez-francezii stiu sa faca parfumuri si prezervative numai nemtii stiu sa faca masini-ca e facuta in turcia ....etc.am vrut sa o dau la juma de pret ca eram in foame de bani,nu am facut-o si ma bucur.acum o am pe gpl de 6000km nu am avut probleme nu am schimbat nimic,merge f.bine iar cu pretul la piese la oricare masina daca iei de origine costa ;pretul mic la sh este datorat de faptul ca se considera ca e o masina proasta,(vezi mai sus),scumpa la piese si service.daca iti iei megane ia de la un cunoscut nu de la bisnitari unde o sa ai surprize si nu stiu daca placute.drum bun si bafta :rolleyes:am uitat sa spun am 53000km
cristixxxlog
ai grija pentru ca si cele in 4 usi sunt utilitare. In general tot albe. Primul lucru la care sa te uiti la una alba e tapiteria, sa fie la fel fata cu spatele, pentru ca utilitarele au in general un singur model de tapiterie diferit de cel al masinilor normale. Apoi in cartea de identitate scrie clar de care e.
VyRuZ
Pt. utilitare, nivelul de echipare este AIR. Din cate am inteles, este echivalentul pack-ului Authentique.

Utilitara am si eu, pana acum, nici o problema, sunt foarte multumit de ea. Am tras doar o spaima ca mi s-a dus banda de la Airbag, dar este vorba despre arcurile de la masca de volan care scartaie umpic, deci nimic rau.

Am cam 6000 de Km cu ea, din aprilie pana acum. Stiu ca e putin, dar eu merg cam 10 000 de Km pe an. Nici o problema cu pornirea la rece, all OK.
nedelcu.andrey
Salut.... tot utilitara am si eu, am luato prin mai, de ziua mea [cadou de-fapt].... sunt foarte multumit de ea, mai putin de plasticile din masina s portbagajul care face intr-un mare fel... Am aproape 20.000 km cu ea..

Un sg lucru imi place la masina asta consumul frate, foarte ok.

ps... 1.5 dci 63 kw
shoggy
Eu as putea spune ca din cauza grabei excesive,am cumparat megane-ul din semnatura la 6000 de euro cu 38.000k(ireali cred). Individul (care avea moaca de samsar,dar foarte convingator),mi a spus ca intradevar masina a fost pe firma un an apoi a luat-o patronul pentru uzul sau personal. L-am crezut pana la urma. Dupa ce am batut palma,dupa o vreme curios sa vad ce statut are firma asta de care imi tot spunea el,am observat ca era si este o firma de inchiriat masini din neamt. blink.gif De doi ani nu am schimbat decat uleiul si placutele de frana. Urmeaza distributia ca habar nu am cati k reali are.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.