Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme la iluminat... help
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Ady_tl
nu imi mai merg pozitiile ,nu inteleg de ce nu mi se aprinde pozitia fata stanga ,pozitia din stopul spate stanga si cele care ilumineaza numarul ,care sa fie problema aveti habar? si nu este siguranta ca au fost verificate cu aparat de masurat....in rest toate merg pozitie dreapta si fata si spate....lumini in bord si in plafoniera .... faza scurta lunga tot tot inafara de astea, stiti ceva?
skorpio_bog
Este arsa siguranta de la pozitii stanga. Nu iti mai merg nici luminile de la numar pentru ca sunt legate pe pozitiile stanga. Siguranta se gaseste in compartimentul motor, nu in tabloul de sub bord.
Ady_tl
stai asa ca se afla 4 sigurante langa baterie tu de ale vb?
skorpio_bog
Nu. Langa baterie trebuie sa ai o cutie de plastic neagra. Desfaci cutia aceea si acolo o sa gasesti o placa cu multe mufe si sigurante denumita UPC. Acolo se gasesc sigurantele pentru pozitii stanga-dreapta, faza scurta, lunga, proiectoare etc.
Ady_tl
credema ca mam uitat si acolo si am gasit cum spui tu o cutie neagra langa baterie cu 4 sigurante mari dar in rest nu am vazut nimic cu mufe cabluri am sa ma uit din nou in ea ..... nu prea ma pricep la electrice sa zicem ca gasesc siguranta aceea cu probleme dar daca schimb siguranta de la proiectoare si o pun la pozitii pana cumpar una noua va merge?
George Paul
Probabil ca trebuie sa dai jos bateria intai, ca la Megane:



Wolverine31
Din cate am vazut ai CLIO 3 din 2008 si nu cred ca au schimbat ceva intr-un an, la dieseloase acolo este, la benzinare presupun ca este la fel. Daca gresesc corectati-ma.
Apasa pe link.
reno.ro/Din-ciclul-un-destept-si-o-surubernita-t197271.html
spy_oh_joy1389
Tot din cadrul probleme iluminat. Vineri noapte eram intre Brasov si Fagaras si tot schimbam intre faza lunga si scurta. La un moment dat, nu mai reuseam sa scot faza lunga. Am chiorit un tirist saracul cred ca vreo 5s pana am dat sa opresc luminile. Tot face figuri schimbarea intre faza lunga si scurta. Uneori da doar un flash, alteori nu se intampla nimic, sau se schimba pe faza lunga si nu pot sa o scot. Cum e batul acela in interior? Are un switch? Un contact simplu? Un arc?
skorpio_bog
Probabil ti-a sarit piesa alba de la pozitie si nu mai face contact bine. Am marcat-o cu sageata rosie in poza atasata. Piesa alba are un contact metalic care culiseaza pe cele 2 sine de pe placa, sine care se vad si in poza. La capatul opus piesa alba are un mecanism mobil care este pus in miscare in momentul cand tragi de maciuca de la volan sa dai flash sau FL. Mecanismul ala intra intr-un ciot mic de plastic de pe maneta, asa ca e posibil sa fi sarit de pe acel ciot. Mai poti verifica sa aiba si ungere atat mecanismul mobil pe ciot, ori piesa alba pe sinele de pe placa (din fabrica are ceva vaselina siliconica ca sa alunece usor). La maneta de stropit parbriz/faruri mecanismul este identic, numai ca pe placa are un microswitch metalic in locul acelor sine, care inchide circuitul in momentul cand tragi de maneta, deci in momentul cand piesa alba apasa pe lamela switchului.

Poza este cu blocul de lumini de la Meganul meu, la Clio ar trebui sa fie similar, nu cred ca s-au stresat astia sa inventeze alt mecanism.
spy_oh_joy1389
Si crezi ca se aseamana sistemul cu cel de la Clio? Intreb pentru ca se simte total diferit intre cele 2 masini. La Clio parca te joci cu ceva de cauciuc in timp ce la Megane se simte o mica troznitura.
skorpio_bog
Nu vad de ce nu ar fi similar mecanismul. In orice caz trebuie desfacut si vazut si te orientezi la fata locului.
spy_oh_joy1389
O sa ma orientez dupa tutorialul de desfacut air-bagul la Megane. Sper sa am uneltele necesare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.