In primul rand, salutare tuturor detinatorilor de Renault si nu numai!
Trecand la lucrurile serioase, detin un Renault Clio 3, varianta de echipare Exception, an de fabricatie 2008, 1.4L - 100CP (benzina), avand aproximativ 25.000Km la ora actuala, eu fiind primul detinator al autoturismului.
Lasand introducerea, problema pe care o descriu a aparut prima data in vara lui 2009, la aproximativ 10 luni dupa achizitionarea masinii.
Manifestarea consta in blocarea acceleratiei (nu fizic - adica nu pedala de acceleratie), inconstant, aleator, deobicei la rece - in primul km (dar uneori si la cald), undeva intre 2500-3500 de turatii. Este asemanator, oarecum, pt cei care au condus masini pe carburator, ca si cand ar fi prins "un gunoi". Rezolvarea consta in apasarea ambreiajului si dat 2-3 "spituri", turarea motorului, dupa care dispare aceasta anomalie, de cele mai multe ori definitv, pana la urmatoarea pornire, evident. De vreo 10-12 ori mi s-a aprins si martorul luminos - problema combustie.
De la aparitie si pana acum, am fost de 6 ori la service-urile Renault (Ipso -4 ori, Serus din Bd. Timisoara - 2 ori) fara a se fi rezolvat ceva, masina intre timp iesind din garantie. Primele 4 prezentari, facute la IPSO, cu drivetest de fiecare data, evident cu "specialistul" service-ului la volan, o singura data problema confirmandu-se. Comunicare cu Renault Romania, cu toate astea, raspunsul a fost de fiecare data - MAI TINETI MASINA SUB OBSERVATIE.
Frustrat si uluit in acelasi timp, m-am indreptat catre service-ul Serus. Problema confirmata inca din primul drivetest, evaluarea masinii, comunicare cu Renault Romania, se decide inlocuirea pompei de benzina! Zis si facut, las masina pe mana lor, sunt sunat ca pompa a fost inlocuita dar problema persista!!! Masina iesise din garantie intre timp. Cei de la Serus, binevoitori dar incapabili!! Reusesc sa convinga Renault Romania sa schimbe si injectoarele, dar cum nu erau decat 3 disponibile, al 4-lea a ramas cel din dotare! Primesc masina de buna, fac drivetest, nicio problema, a doua zi la prima la primul drum, ati ghicit, problema a reaparut!
Am apelat la voi sperand ca cineva s-a mai lovit de problema. Ce ma sfatuiti sa fac?!? Eventual poate cunoasteti un service bun, un mecanic capabil si dedicat.
Multumesc anticipat!
PS Scuze de post-ul lung, oricum am impresia ca nu am spus cate vroiam.