Daca la nici o roata nu mai scotea bule e ok. Ideea e ca se vede - asta este si motivul pt care tubul ala trebuie sa fie transparent.
Intreb: AI FACUT SINGUR ASTA?
Stii cum se face nu ? De fapt Stii ca nu ai cum sa o faci singur.
- Atasezi de surubelul de purjare un tub TRANSPARENT, al carui capat IL CUFUNZI intr-un borcan in care se afla lichid de frana.
- Pui un amic sa dea pedale..pedale...pedale...pedaleeee...pana ii se acreste.
Amicul trebuie sa te anunte cand simte la picior ca pedala a devenit FOARTE FOARTE TARE.
- Cand a sosit momentul (pedala intarita adica), ii spui sa opreasca din pedalat si tina apasata pedala cat poate de tare sa tina in continuare pedala apasata CHAIR si atunci cand pedala se duce BRUSC la la podea - asta se intampla in momentul in care tu slabesti surubelul.
- In momentul asta tu slabesti surubelul de purjare...si lasi sa iasa tot lichidul cu bule. Te uiti la tub (de aia trebuie sa fie transparent) si cand vezi ca bulele incep usor usor sa se duca inapoi spre circuitul de franare, strangi surubelul.
- Pui prietenul sa dea din nou pedale...la fel, pana simte pedala FOARTE TARE.
- Repeti operatiunea asta asta LA FIECARE roata pana cand dupa o gramada de pedale - ala este lesinat acolo
) , iar tu nu mai vezi DELOC bula de aer care trece prin tub.
NU UITA!!! In timp ce amicul tau baga pedale, tu sa verifici nivelul de lichid din vasul de la motor si sa il completezi constant.
ATENTIE!!! NU TREBUIE SA SCADA LICHIDUL DIN VASUL DE LA MOTOR SUB MINIM !!!
Ordinea de purjare PENTRU SISTEMELE CU ABS este urmatoarea:1. ertrier FATA STANGA (cel de pe partea soferului)
2. pistonas SPATE DREAPTA (cel de pe partea pasagerului)
3. pistonas SPATE STANGA
4. ertrier FATA DREAPTA
Ordinea de purjare PENTRU SISTEMELE FARA ABS este urmatoarea:1. pistonas SPATE DREAPTA (cel de pe partea pasagerului)
2. ertrier FATA STANGA (cel de pe partea soferului)
3. pistonas SPATE STANGA
4. ertrier FATA DREAPTA