Expun problemele mele la aceasta masina:
1. PANGLICA AIRBAG
Bineinteles ca s-a imbarligat si s-a rupt... s-au aprins pe bord airbag si service. De ce s-a ajuns la imbarligare si zgomote ciudate? Frecarea plastic pe plastic in timp creeaza probleme... s-a tocit un canal in care intra un plastic ca un capac de borcan si in care era infasurata panglica.
Daca nu mai sta fix capacul pe partea de jos(parte comuna cu tot blocul de lumini-nu pare sa se inlocuiasca prea separat) panglica nu mai are nici o ratiune pt care ar sta infasurata. De aici pana la agatat si imbarligat nu mai e mult. Preturi in functie de model. La megane 1 fara facelift e mai ieftin pt ca se poate inlocui doar modulul cu panglica. La cele mai noi se inlocuieste tot suportul de bloc lumini si stergatoare. Pret? Cum va descurcati.
2. MACARA GEAM
Problemele sunt stiute la acest model. Cablul se rupe, restul pieselor mai greu.
Reparat, rupt si a doua oara. Aveti grija unde va aflati cand se rupe pt ca geamul cade in usa Daca nu aveti cu ce sa il trageti afara si sa il blocati e o problema. 110-150 kit reparatie nu original. Original se vinde macaraua cu totul...ce daca nu iti trebuie motorul.
3. COLIER PLANETARA
Urmariti colierele dinspre fuzeta. Pentru cine nu le are schimbate. Se rup pur si simplu. Dupa aceea o sa va mirati de ce troncane planetarele. Pret in functie de noroc si calitate.
4. BIELETA ANTIBASCULARE.
Se afla sub masina pe mijloc si este din aluminiu rasucit. Cel putin asa e la 1.6 16v. Crapa destul de des, se simte cand maneta de viteze face breakdance prin podea. Au trecut cam 30000 km de la ultima schimbare, 120-170 lei
5. BOBINE INDUCTIE.
Mai merita amintite? Le stie toata lumea. Sunt la motoarele 16v sunt tip creion?. Crapa cand vor ele, noi, in service, la iesirea din service etc. Cost undeva la 150 lei. In general conform aprinderii daca a crapat bobina de la bujia 1 va crapa si cea de la 3 si invers Combinatii diverse valabile.
6. RACORD FLEXIBIL.
Fasaie, din cand in cand se aud sunete ciudate din zona tobelor? Merita verificat daca e afumat. Munca multa mai ales ca e dintr-o bucata cu catalizatorul. Sau daca sunteti magnati luati tot catalizatorul 2000ron.
7. FULIE ALTERNATOR.
A fost schimbata spre norocul meu inainte sa o cumpar eu. Costa la vreo 300 lei... o sa vedeti stop si baterie aprins pe bord.
Puteti sa completati cu incredere. Sunt convins ca mai sunt si alte probleme.