cristi_ubs
23 Sep 2010, 08:05
Se aude pe partea dreapta, numai uneori atunci cand trec peste denivelari, franez sau plec de pe loc.Intensitatea zgomotului difera.
Am schimbat pana acum:
amortizoare MONROE
flanse+rulmenti SWAG
bucse bara antirului MEYLE
suport motor hidroelastic FEBI
Nu se simte nicio ameliorare.Masina are arcuri sport(-60mm), insa le am de 2 ani deci nu este asta problema.Am verificat si culisele portetrierilor insa este ok.Masina a fost verificata pe partea de directie si la Renault, insa degeaba, nu s-a depistat zgomotul.
Am observat ca se aude cu preponderenta in momentul in care trec peste denivelari si masina se "ridica" in suspensie apoi coboara....un fel de denivelari lungi.
Bieleta antirasturnare e ok, cadru motor e strans, scutul la fel....orice surub este strans,verificat.Jocuri in caseta nu am depistat.
Zgomotul este unul metalic, un cloncanit mai exact.
ceva idei?
theodor2004
23 Sep 2010, 08:51
cred ca ti-ai uitat tu ceva prin portbagaj, vreun obiect metalic. La denivelari se loveste de ceva. Eu am patit asa, uitasem un prezon in buzunarul drept al portbagajului. 2 sapt m-am chinuit sa aflu susra zgomotului.
cmandrei
23 Sep 2010, 09:00
Pivotul ?
cristi_ubs
23 Sep 2010, 09:36
intr-adevat am ft multe in portbagat in momentul de fata...arcurile stock, un topor, ceva scule, flex, bormasina, distantiere,ceva piese.dar zgomotul se aude din fata, clar.
m-am gandit si la pivot si am luat unul, Lemforder, insa cand am urcat masina pe elevator, am verificat directia, cu levierul,si e super ok.
masina are 99k km fiind al ei original.
alte pareri?
cmandrei
23 Sep 2010, 09:38
La 99000 cu pivotul original raman la ideea de pivot.
theodor2004
23 Sep 2010, 14:57
99 000 km cu pivotii originali?
La cat de proaste avem noi drumurile, eu am schimbat pivotul pe dreapta de 2 ori ( odata la 42 000 km, odata la 72 000 km) si pe cel pe stanga odata.
Deci, daca spui ca acel cloncanit se aude cand treci peste denivelari, poate fi de la un pivot prost strans. Acum eu cand spun pivot ma refer la pivotul de la bratul inferior de la suspensie. Cu acesta ai facut 99 000 km?
Te intreb pt ca unii numesc pivoti si capetele de bara (de la directie).
valentinc22
23 Sep 2010, 22:49
Eu m-as gandi ca posibilitate si la bieleta de directie din dreapta. Sau la capul de bara ... Pt ca mie personal, mi s-a intamplat sa-mi faca zgomotul asta la plecarea de pe loc, sau cand dadeam prin gropi, si am suspectat pivotul care nu avea nimic.
In final am schimbat bieleta si capul de bara si zgomotul a disparut complet.
cristi_ubs
24 Sep 2010, 04:56
Rezolvat.
Suburile de la bratul inferior slabe(multumiri profunde SERUS).Si da, cand ziceam pivot ma refeream la cel de la bratul inferior care este in perfecta stare la 99.000km.Cel de la capul de bara...am schimbat de 2 sau de 3 ori cred
theodor2004
24 Sep 2010, 08:32
da, deci pana la urma problema era in zona bratului inferior de la suspensie. Deci am banuit cat de cat bine..
Ma bucur ca s-a rezolvat asa de simplu, si nu te-au mai pus sa schimbi ceva pe acolo.
pune cricul sub masina, ridica masina pe crica si cu ambele maini(una sus, una jos) misti usor. Daca ai jos este de la pivoti, vei continua asta si vei incerca sa reperezi jocul vizual!
Pui masina jos, si dai cu piciorul in cauciucul masiniinu sus is jos ci instre portiera sau spoiler
Daca se aude zdranganit ala e rulmentul.
Daca tot nu gasesti nimic, incearca sa imi spui daca masina opreste "in valuri" in momentul franarii... ceea ce duce la disc ovalizat
bafta!
Batrânul
3 Oct 2010, 17:43
QUOTE
Pui masina jos, si dai cu piciorul in cauciucul masiniinu sus is jos ci instre portiera sau spoiler
De ce să facă așa ceva, dacă omul și-a rezolvat problema încă din 24 septembrie?
cristi_ubs
16 Oct 2010, 12:46
o sa fac si asa daca omu vrea...nu ma doare teneshu'
mihai leu
17 Oct 2010, 17:51
inainte de symbol am avut dacie zambet ilici 1999 si vreau sa va spun ca la 60 000 km am dat-o fara sa schimb nici un pivot si nu am menajat masina, acum symbolul are daor 36000 sa vedem
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.