Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injection Fault ... printre altele.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
aLecsunder
In primul rand tin sa precizez ca am citit si postat la topic-urile "injection fault" , "check injection" si asa mai departe , insa nu am regasit problema mea pe acolo.


Megane 1.9Dci din 2003 care imi mananca nervii in toate modurile posibile. Acum aproximativ un an , mi-a aparut in bord Injection Fault + STOP iar masina n-a mai pornit. Am reusit s-o duc acasa si dupa 2 zile de pauza a mers ca noua ... pana de curand. Celebra eroare de mai devreme imi aparea continu , motorul murea si pornea la cheie mai apoi , pentru inca 2-3 minute. Am fost la AMG , baietii i-au facut testul si mi-au sugerat sa schimb rampa de injectoare , piese pe care am inlocuit-o dar problema a ramas. Dupa asta au sugerat inlocuirea la nu stiu ce electrovalva ca mai apoi a pompei de motorina . Electrovalva aia am inlocuit-o de proba si nimic. Pompa de motorina n-am de ce din moment ce masina porneste. Sau pornea... Acum 2 saptamani mi-a aparut in bord Injection Fault , s-a oprit motorul si asa a ramas. A venit un mecanic , a dat la pompita manuala si masina a luat-o. Azi , a pornit foarte greu (5-6 sec de chinuiala) si la un moment dat s-a oprit. Daca amorsez pompa , porneste greu , iar apoi motorul moare. Si tot asa.

In afara de a verifica traseul de motorina de la rezervor la motor , are cineva vreo idee ce ma poate salva ?
segcm
Odata am schimbat acasa in curte filtrul de motorina si pana am reusit s-o amorsez "cu gura" (pana a ajuns motorina pe conductele alea transparente) am dat la automat f mult. Dupa ce s-a amorsat - fara probleme. A ta pare sa se comporte cam la fel doar ca e posibil sa existe alte cauze. Curata senzorul de volanta, asigura-te ca nu ai bule de aer pe acele conducte ( daca ai urmareste unde nu etanseaza); nu ar strica sa dai jos pompa de motorina, s-o cureti bine bine (taicamio are un fiat punto si facea fel de figuri uneori la pornire - mai ales cu motorul cald si dupa ce fel de fel de mecanici au zis ba ca e injectia, ba ca e calculatorul etc, a venit un tip in parcare la taicamio si s-a bagat direct si a desfacut pompa - avea "balauri" in ea si se mai bloca apoi daca o lasai un pic se depunea mizeria si o lua dupa cateva chei), sa inlocuiesti si filtrul de motorina + garnitura noua care poate nu etanseaza f bine sau poate e full cu apa si impuritati. Fa un test clip si vezi ce valori dau injectoarele, sa se fi blocat vreunul ( desi nu prea cred sa pice astea la 1,9dci)- eventual poate da un cod de eroare, baga un aditiv bun pt turbodiesel la un plin. Incearca sa iei personal la verificat traseul de alimentare de la rezervor pana la motor, asta daca ai cum si unde. Nu prea cred ca o fi picat ceva grav, motorul asta e "indestructibil".
Bafta!
aLecsunder
Pe testul CLIP facut de un specialist de la AMG nu a aparut decat o mica diferenta de presiune in rampa. Mai sper sa ajung la un mecanic cu rampa sa-mi verifice traseul de alimentare.
dumitrescuandrei
ai incercat sa schimbi regulatorul de presiune?
aLecsunder
Nu , nici macar nu stiu ce e ala . Pentru astfel de sugestii am fost la service reno. Am sa ma documentez si vizavi de aceasta piesa.
romeo3108ro
corectia la injectoare? a fost verificata?
M i h a i
si daca DA...care sunt valorile? ca sa continui intrebarea lui Romică tongue.gif
aLecsunder
Pe testul CLIP n-a aparut nici macar o eroare , nici o problema la vreo piesa , ci doar o mica diferenta de presiune in rampa fata de valorile normale. Aceasta era putin mai mica , motiv pentru care m-au pus s-o schimb. Degeaba ...
M i h a i
intrebarea revine...corectia injectoarelor ...care sunt valorile? sunt niste cifre acolo.. rolleyes.gif
aLecsunder
Nu stiu , n-am intrebat de ele. Acestea apar la test CLIP ? Daca da si ar fii existat probleme acolo banuiesc ca omul de la AMG mi-ar fii atras atentia.
romeo3108ro
QUOTE(aLecsunder @ 7 Sep 2010, 19:51)
Nu stiu , n-am intrebat de ele. Acestea apar la test CLIP ? Daca da si ar fii existat probleme acolo banuiesc ca omul de la AMG mi-ar fii atras atentia.
*


daca acesta stie de aceasta
dumitrescuandrei
mie cand mi`a aparut presiune minima regulatorul a fost de vina.du`te la cineva specializat pe sisteme de injectie diesel ca asa e cel mai bine
DAN WXS
salut! aceeasi pr am avut-o si eu! la ce spui este din pompa aceea para de comb! curata pompa para , rezervorul si filtru ! sufla si conductele si ...bafta!
aLecsunder
Se pare ca problema s-a rezolvat de la sine ... momentan. In schimb am inceput sa pierd lichidul de racire si cred ca s-a fisurat furtunul de la turbina. Chiar sunt curios cate ar fii picat daca masina asta era obosita de un nepasator ...
bogdan_trs
La mine eroarea Injection Fault aparea la pornire timp de 30 de secunde si se stingea dupa aia. Dupa o saptamana nu a mai pornit deloc. Mare a fost bucuria mea cand am descoperit furtunul de la filtru de motorina la pompa de inalta ros de la trepidatii.
VyRuZ
Eu cum am luat mașina am tras cu ochiul pe la motor și am observat că turul și returul de la pompă se freacă atât între ele cât și de una dintre conductele de freon de la A/C. Am prins bucăți de cauciuc de cameră de bicicletă de respectivele furtune/conductă cu șoricei dintr-aceia cu care se prind capacele de jantă ca să nu scape și acum e totul OK; nu mai există potențiale probleme.
aLecsunder
Termostatul e bagat intr-un suport ce are o garnitura pe margine si sustinere de plastic a acesteia. Plasticul si garnitura erau rupte si pe acolo pierdeam apa. Am inlocuit cu unul FEBI achizitionat la pretul de 215lei plus un ridicol pret de 100lei la o manopera de 25min . Acum astept sa vad ce mai pica ...
VyRuZ
Nu te mai supăra așa pe mașină. Nu e vina ei. Cum o ții, așa o ai. Nu mă refer la tine, sunt sigur că e SH. Poate fostul proprietar a tras de ea ca naiba. Eu am avut o Solenza din 2003, goală de tot, doar cu turometru, vorba aia, Scala, și când am vândut-o anul ăsta nu schimbasem la ea decât consumabilele, termostatul (nebunie d-a mea), bucșile de basculă, 2 amortizoare și... bricheta. Avea aproximativ 90 000 de Km și mergea excelent.
Anumite chestiuni se strică, mai ales după ceva kilometri. E vina Renault că-s prețurile umflate ca naiba și majoritatea mecanicilor slab pregătiți, atât. Se întâmplă și la case mai mari - Ford, Skoda, BMW, Merț. Am auzit de un Merț hidramat, clasa Lux, cu cutia căzută la 60 000 de Km. Condus de bun-simț. Reparația? 7000 Euro. smile.gif
enciman
tot la mercedes acum fiind vorba de clasa C ultimul model la 20.000km dupa un transfagarasan ia picat volanta,si il scotea pe sofer vinovat pt proasta folosinta ,si omul este sofer de tir cu milioane de km facuti...asta asa ca era vorba de case mai mari
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.