Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injectoare? Turbina? HELP !
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
tzz4fun
salut, am o laguna II 2004 1,9 dCI ... nu stiu care e motivul, ma gandesc la injectoare ... scoate un pic cam mult fum dar cel mai grav e urmatorul aspect : daca de exemplu sunt in rampa , 50km/h in treapta a treia si calc pedala de acceleratie pana in capat imi moare motorul ... asa brusc, se opreste ... daca apas pe urma butonul de pornire, porneste, nu-i bai ... dar de ce moare cand ii dau prea multa motorina ??? daca accelerez finut nu se intampla nimic, dar cand calc pedala prea tare ... pac moare motorul ... aaaa inca ceva ... uneori mi se aprinde un bec in bord ... imediat sub becul de "motorina gata:D" e un semn ceva de genul un dreptunghi cu o linie franta in el si sub dreptunghi un arc ... am inteles ca asta ar fi semn de bujii sau ceva de genul, nu stiu ca am cartea tehnica in franceza ... cand se aprinde acest bec de-abia mai merge masina ... nu accelereaza dry.gif
FysGSM
e problema de la pompa.trebuie facuta o diagnosticare si vazut daca e doar actuatorul de debit sau e toata pompa defecta.
bad_x
parerea mea este ca poate fi din EGR ca si eu am patit o treaba dupa ce miam curatat EGR-ul cand ii dadeam talpa peste 3500 turatii mi se aprindea becu de la bujii si nu mai tragea motorul era mai lenes ca un diesel clasic,opream motorul si il porneam din nou si mergea,am fost la tester si ia dat defect pe EGR.Am desfacut din nou EGR-ul si am rezolvat problema de atunci merge brici
FysGSM
bad diferenta e ca daca e EGR infundat nu moare motorul......
CoBrAcsb
acelasi semn mi-a aparut si mie cand am avut un scurt si aveam si egr-ul desfacut (decapsat) si mi s-a oprit motorul in mers

l-am repornit si statea turat la 1200 rpm si nu ma lasa sa-l turez deloc
bagam in viteza si mergea turat pana la 1200 rpm
onu_sm
Salutare.
Eu iti recomand sa te duci sa faci un diagnosticla masina. Probleme pot fi mai multe,am un prieten caruia ,din cauza ca nu a schimbat filtrul de aer de prea mult timp,ii facea cam la fel....
Baftaaa...
ecstasy_4u06
@tzz4fun, in a3a la 50 la ora ai cam 2000 de turatii, o turatie prea mica pentru ca avea putere motorul sa urce panta daca o accelerezi pana in fund..la orice masina cu cutie manuala ii moare motorul daca este subturata. in cazul tau este prea mica turatia pentru ceea ce vrei sa faca...calco pana in fund cand esti pe loc drept sa vezi cum manca avioane..pentru panta incearca dupa 3000 sa o calci blana si ne zici dupaia ce ai rezolvat
ipiq
extasy: din cate am inteles lui nu ii tremura si moare de subturatie, ci moare brusc. daca panta nu e mare merge in a 3-a la 50km/h... e ok 2000rpm

si eu zic ca e de la pompa...
motor de 107 sau de 120 CP ai?
tzz4fun
motorul e de 120cp, am doua probleme, nu situ daca au legatura una cu alta ... mi se intampla cateodata sa nu mai accelereze, defapt accelereaza foarte greu ... mi se aprinde in bord semnul acela cu un arc si nu mai accelereaza ... a doua problema e ca imi moare motorul in mers, ceva ce nu cred ca are legatura cu turatia. daca pornesc de pe loc si incerc sa ajung cat mai repede la 100km/h si calc pedala pana in capat probabil imi moare motorul, asa brusc. Daca merg normal nu imi moare niciodata, stiu cum sa o calc, dar daca is chiar si pe drum drept am undeva la 50km/h ii dau a 4-a si calc pedala pana in capat foarte probabil imi moare motorul ... apas iar butonul (in mers) si imi reporneste
Lucian_19
la mine cand era EGR infundat nu tragea deloc,fum negru la greu si rezistenta aprinsa.incearca sa cureti egr-ul si uita-te si la filtrul de motorina sa nu fie dus.astea sunt cele mai ieftine solutii!
tzz4fun
s-ar putea sa fie de la EGR ceva ... stiu ca a luat tata un shprei ceva, nu stiu exact ce rol are ... mi-a murit odata motorul si nu a mai pornit, a dat cu putin shprei din acela in EGR si a pornit fara brobleme ... explicatie ? :|
Lucian_19
nu cred ca a dat in egr.daca a luat spray pentru pornire,ala se da in "nas" cum se zice,adica la filtrul de aer.nu e indicat pentru diesel-uri.daca nu-ti porneste fa un test la injectoare.cauta pe forum ca o sa gasesti.se face cu furtunuri puse pe returul la fiecare injector.o sa vezi care injector(injectoare) scapa presiune pe retur,pe care le demontezi si ori iei sh/noi ori le refaci,sunt cateva firme care se ocupa cu asa ceva.bafta!
ardelut
Rezistenta aprinsa in bord inseamna , la unele modele , prezenta apei in filtrul de motorina ( dat fiind sezonul nu cred ) sau probleme cu senzorul suprapresiune ( pe conducta de admisie in partea dreapta cum deschizi capota ) a carui mufa are prostul obicei de a se rupe . Ambele genereaza pierderi de putere . Cu egr poti verifica simplu , desurubezi cele 3 suruburi care-l fixeaza , scoti partea de comanda si cu degetul impingi valva si vezi daca se misca sau e blocata . Dar inainte de a-ți bate capul cu egr verifica primele 2 ipoteze . Ar mai fi și debitmetrul de aer care dă simptome asemănătoare .
PuscasMarin
@ardelut : si eu am probleme cu mufa de la senzorul de presiune , in sensul ca are rupt un plastic si are joc pe conducta....e vreo problema...poate fi reparata ?
ardelut
Păi de la jocul ăla excesiv apar problemele , în sensul că într-un final se va rupe un fir sau mai multe . Am văzut la unul din băieții de pe forum ca a prins-o cu un colier .
PuscasMarin
QUOTE(ardelut @ 20 Sep 2010, 12:58)
Păi de la jocul ăla excesiv apar problemele , în sensul că într-un final se va rupe un fir sau mai multe . Am văzut la unul din băieții de pe forum ca a prins-o cu un colier .
*



Multam de pont !
luclapin
Pune doua coliere in diagonala,asigura o fixare corespunzatoare a senzorului.
Francisc 2
tzz4fun -Valva egr (daca e infundata de mizerie din cauza ersului subturat ,rezulta fum negru si lipsa de putere +uneori se aprinde siguranta galbena pentru scurt timp)
-Debitmetru aer(daca are un flament sarit rezulta fum negru,siguranta galbena in bord si nu poti accelera mai mult de 1200-1300 de turatii e o masina moarta)
-Filtru de motorina (posibil mudar sau imbibat cu apa ,lipsa de putere motor)
- verifica pompita de amorsare daca lasa motorina sa se intoarca in rezervor.Daca scoti mufa ce vine de la pompita si intra in filtrul de motorina si vezi ca motorina se scurge inapoi inspre pompita inseamna ca aceasta sa defectat.Se rezolva cu o supapa unisens care se monteaza inainte de pompita pe furtunul de tur si te costa cam 15 ron.Pot sa iti garantez ca nu vei mai avea probleme.Pompita e boala generala Laguna, face motorul sa moara si la ralanti.

20 Sep 2010, 23:18:
pe senzorul ala se pun bride ,nu coliere wink.gif
luclapin
<!--QuoteBegin-Francisc 2+20 Sep 201
pe senzorul ala se pun bride ,nu coliere ;[/quote]
Scuze de off-topic,dar daca cauti aici: http://dexonline.ro/
,cred ca totusi se pun coliere (de plastic,pacat ca n-am specificat,dar cred ca o parte din cei care au citit au subanteles acest lucru).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.