Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pierdere putere
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
surveyor
am pus acum 2 saptamani ulei Elf 10 w40 turbo diesel, am fost azi pe A2 la 130 ziceai ca sunt in avion, zgomot f puternic, plus ca nu mai trage la fel, plus ca am atins maxim 175km/h in timp(pana la 170 urca bine)
Sa fie uleiul de vina?
cu o saptamana inainte de schimb, m-am trezit ca aveam 180 fara sa vreau, si mai putea, iar acum...
voi ce ziceti?
Cristi A
poate acu batea vantu...
surveyor
radmasa.gif batea, dar batea din spate. deci nu e asta
pheephee_11
te-ai uitat si la AC? la mine se simte diferenta cu/fara si la zgomot si la putere
skorpio_bog
chiar era necesar sa deschizi alt topic cu aceeasi chestie pe care ai intrebat-o si aici:

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=130...dpost&p=2596433.

?
surveyor
ala era un topic depre ulei si am inteles ca nu ar fi aia problema.
aerul a fost pornit intotdeauna.
Cristi A
revenind la linkul dat de skorpio, tot 10w 40 aveai si inainte de schimb ?
din cate stiu la megane se recomanda doar ulei sintetic.
surveyor
nu stiu ce ulei avea ca nu sunt primul proprietar.
mai rabd 1-2000 km si il schimb din nou
skorpio_bog
dupa cum am mai spus, pune-i un ulei bun, un castrol edge 5w40 care e full sintetic si o sa toarca frumos.
Cristi A
eventual inainte sa il schimbi ia si un tratament sa cureti uleiu din motor, sa nu se amestece intre ele
surveyor
cum ar fi ...?
ca nu ma pricep wacko.gif
mpascu@yahoo.com
Salut,
Revin pe acest topic, desi e f vechi, pentru ca nu vreau sa supar pe nimeni deschizand unul nou.
Am un Megane benzina 1.6 16V din 2008. A mers foarte bine pana in vara cand am mers eu cu ea cu 130 km /ora pe autostrada.
Problema este ca in special in vitezele 1,2 pe la 2000-2400 turatii/min pierde din putere pentru 2-3 secunde, apoi revine si merge ok. Pot sa urc si la 4000 ture , nu face problema.
Si mai e o problema la pornire, la rece, in 90% din cazuri nu mai porneste in primele 1-2 secunde, ci cam dupa ceva invartiri, cam 3-4 secunde. Cei de la reprezentanta au zis ca e normal la o masina mai veche. Pe bune ?! pana si eu stiu ca nu e asa. Aici ar putea fi senzorul de turatie ?
Un lucru pe care l-a observat fiul meu (eu merg cu alta masina, de la firma) este ca daca rezervorul e plin atunci nu mai face problema cu pierderea puterii, sau face prea rar. Asadar am zis sa incerc. Am mers cam 80 de km cu rezervorul pe la sfert. Chinuit am mers din cauza acelei pierderi de putere. Am zis ca trebuie sa o duc musai undeva. Mai ales ca merg sotia si fiul si e periculos sa se intample intr-o intersectie sau depasire.
Apoi am facut plinul. Diferenta e radicala. aproape ca nu mai face. A mers sotia 250 km si a fost ok.
Am mai citit de peirderea puterii dar nimeni nu a zis de treaba cu rezervorul plin/gol. Sa fie pompa de benzina ? Totusi daca ar fi pompa nu ar trebui sa apara probleme si la turatie mare (ca cere benzina instantaneu)?
Inainte de asta istoria a fost asa: pana la programarea la reprezentanta si la relanti avea trepidatii, plus problema cu pierdera puterii in mers. Acolo la reprezentanta, la diagnoza, au gasit eveniment ax cu came defect. Au zis ca trebuie sa schimbe distributia, desi o schimbasem toamna trecuta la un service bun. Am zis bine. Au schimbat, s-a rezolvat problema cu relantiul , dar problema cu pierderea puterii a ramas, apoi la diagnoza iar a aparut problema ax came, au schimbat senzorul ax came si apoi nu ar mai fi dat eroarea. Deci sunt aproape sigur ca a fsot numai senzorul... 1600 de lei aruncati (in buzunarul lor).
Asadar, ma cam feresc de reprezentante, mai ales ca e posibil sa fie nevoie de mai multe piese schimbate la noroc.
Filtrele le am schimbate anul trecut si fac maxim 5000 km/an.
Multumesc anticipat!
P.S. stiti un mecanic mai istet si onest prin Ploiesti/Prahova ? ca banuiesc ca o sa fie nevoie de cineva care sa se preocupe pentru probleme. In plus am nevoie de intretinere periodica, mecanicul anterior s-a profilat pe masini scumpe si stramba din nas cand merg la el, am inteles si ma regrupez.
xmisterx
Legat de fenomenul rezervor plin sau gol, lipsa puterii la turatii joase poate fi si din cauza cantitatii prea mari sau prea mica de carburant in amestec, eu zic ca ar trebui verificata canistra de carbon, etansarea traseului de furtune dintre rezervor, canistra si motor. Deasemenea mai poti verifica si celelate racorduri pe unde ar putea trage aer fals.

L.E. In orice caz 1.6 16v este un motor turat, la 2000 de rot. este c-am subturat si nu poate dezvolta cine stie ce putere, de cuplu nici nu se pune problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.