Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie Laguna III - second hand
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bvirgil
Salutare,

Am inceput sa ma uit dupa o Laguna III ca sa mi-o schimb pe Laguna II din semnatura.

Desi am niste dubii ca ar fi putin submotorizata (nu sunt prea incantat nici de puterea benzinarului meu), si ma gandeam la varianta 1.5 dci cu niste dotari decente.

Care sunt preturile la second hand pentru aceasta varianta?

De exemplu, am gasit o Laguna III Expression, 1.5 dci, 149.000 km, din 02.2008. la 7600 EUR/pret de Germania.

Cat credeti ca merita? Care ar fi problemele/dezavantajele motorului 1.5 dci, in afara de puterea mai mica?

Astept niste pareri.

Merci
dantes
Nu este deloc submotorizata. Are treptele de viteza mai scurte si se descurca f. bine. In plus de asta, consumul este imbatabil ptr. o laguna 3.
sserban22
Si eu m-am gindit sa iau o L3, cu motor de 1.5, are taxi mai mici, consum mai mic in oras, dar sa ma apuc iar sa-i fac distributia, sa-i schimb placute, bucse, amortizoare (ceea ce i-am facut la actuala L2 -1.9 dci), care banuiesc ca sunt mai scumpe ca la L2..........mai bine mai astept pina va mai scadea pretul. Eu am luat masina din Franta si ma asteptam sa fie ok ,dar tot a trb sa schimb amortizoarele, bucsile pe spate, bielete si capete de bara ,pt ca nu fusesera schimbate deloc pe masina............. de obicei cei ce le vind le dau exact atunci cind trb sa bage bani in ele , sau mai exact nu schimba nimik pe ele pina nu pica de tot. Eu as cauta mai degraba o L3 rulata in romania, au si km mai putini, si primii proprietari le tin din scurt, o masina din afara e alergata mai mult si nu schimba nimik pe ea pina n-o vinde.
tse
Aveti grija ca cele din vest nu au Pachet de Drumuri Grele. E vorba de alte amortizoare, alta garda, la sol si, mai ales, scut metalic.
dantes
Da' se tine mult mai bine in curbe wink.gif ...

Oricum...la noi in Rro trebuie musai PDG+ daca se poate...
dinu_victor_88
Nu sunt cam multi kilometri?Stiu ca nemtii au strazi ca lumea dar totusi nu se uzeaza numai bucsi si amortizoare..Sigur nu e vreo masina de distributie?
alexdan
@bvirgil: ai putea sa-i ceri parerea si colegului de pe forum care sta in Franta si are laguna 3 2.0t. Din cate tin minte (sper sa tin minte bine), dupa ce a venit in Romania, a avut de schimbat cateva lucruri. In felul asta, iti vei putea face o parere daca merita o laguna fara pdg in Ro.
bvirgil
Nu cred ca pachetul PDG este ceva esential. Adica ai o masina ceva mai joasa si mai stabila. Ma lipsesc de scutul de fier, nu vreau sa fac off-road cu ea.

Ce ma intereseaza mai mult ar fi motorul de 1.5 dci, cat de reusit e in general si cum se comporta pe Laguna. Si care ar fi un pret bun pentru un astfel de model.
itadrian
K9K este un motor reusit. Dovada este longevitatea lui si multitudinea de variante existente. Banuiesc ca tu vrei sa-l compari cu cel de 2 litri. Deci am sa incerc o comparatie intre cele doua:
- 2l are distributie pe lant, 1.5 pe curea, dar este acelasi kit ca la Logan, adica 420 ron la reprezentanta. Se schimba la 90k in ro;
- 1.5 consuma mai putin. Acum am consum mediu de 4.2, pe 3000km. In cei 9000km, de cand o am nu am depasit consum mediu de 4,6. Am ales 1.5 tocmai pentru acest lucru, pentru ca o perioada am avut si un Megane 1.5dci si m-am invatat cu consumurile astea mici;
- 1.5 nu este deloc subdimensionat, insa nu poate fi comparat cu 2l. Comparabil cu benzinarul meu 1.5 este mai puturoasa, cu exceptia reprizelor in aceeasi treapta la turatii reduse, cand se cunoaste dieselul; (comparatia cu benzinarul am facut-o pentru ca ai adus in discutie 1.6)
- pretul pentru acea masina din Germania este foarte bun. Si in Franta se invart tot pe acolo.

Concluzia mea este ca daca vrei un consum foarte mic si un motor simplu alegi 1.5. Daca vrei putere si accelerari puternice alegi 2l.
dantes
As mai adauga ca un 1.5 cu cipcirip se descurca mai mult decat onorabil si personal nu as da castigul din consumul lui 1.5 pe castigul de putere al lui 2.0.
Plus de asta, atentie la masinile cu motor de 2l dci fabricate inainte de jumatatea anului 2009....

Succes in cautari...
pcs
@dantes Care e problema cu cele de dinainte de jumatatea lui 2009?
dantes
Materialele folosite la fabricarea pompei de ulei sunt de o calitate indoielnica si multe au dat rateuri in diferite regimuri de folosire a motorului si nu apare nici o notificare pe bord. In functie de cat de mult au mers fara ungere si la ce regim de folosire, se poate ajunge pana la schimbarea motorului. Daca ai garantie e ok si se schimba tot motorul, cine nu...ghinion...
Dupa o anumita data s-au schimbat niste specificatii si nu mai sunt probleme. Chiar si inainte de aceasta data nu toate au primit pompa de ulei buclucasa....
ariciul76
QUOTE(dantes @ 13 Aug 2010, 08:43)
Materialele folosite la fabricarea pompei de ulei sunt de o calitate indoielnica si multe au dat rateuri in diferite regimuri de folosire a motorului si nu apare nici o notificare pe bord. In functie de cat de mult au mers fara ungere si la ce regim de folosire, se poate ajunge pana la schimbarea motorului. Daca ai garantie e ok si se schimba tot motorul, cine nu...ghinion...
Dupa o anumita data s-au schimbat niste specificatii si nu mai sunt probleme. Chiar si inainte de aceasta data nu toate au primit pompa de ulei buclucasa....
*




Hai ma m-ai bagat la idei. De unde ai informatia, ca m-am uitat e internet si nu zice nimeni nimic. E reala? Ca sa-mi fac socotelile avind in vedere ca ma ''calific''...
Stie cineva de unde pot cumpara pompa? Producatorul macar?
dantes
Ia informatia "as is"... Daca nu-ti place raspunsul, ignora-ma.
itadrian
"as is"-urile astea fac mai mult rau decat bine pe topicul acesta. La sectiunea Cafenea poate ar fi mai bine primite.
Presupusul defect expus de tine mai sus este unul extrem de important si are nevoie de documentatie pe masura, altfel nu ramane decat o "vorba-n vant" care polueaza inutil topicul.
dantes
Poti considera ca polueaza topicul. Nu voi intra in astfel de polemici. Orice informatie pe un astfel de forum este "as is". Sa-ti mai zic de centura de la sofer? Foarte posibil din cauza mea sa se fi facut revenirea cu centura. Nu o sa zic de ce, sau de unde stiu sau cum am ajuns la concluzia asta...tot "as is" e. Intr-un cadru privat, pot explica ce si cum, daca cunosc persoana. Public, sub nici o forma.
tse
Revenim on-topic.
Un vecin si-a luat LIII cu motor 1,5dCi si a avut surpriza sa fie Euro3, adica a platit taxa de inmatriculare.
Cum stii ca este euro 3 sau 4? La mine, motor 2dCi euro4, la numarul omologarii de tip din talon scrie, la sfarsit, "e4". Confirma cineva?
dantes
Si eu stiam la fel... la mine (daca e numarul de la campul K din talonul nou) scrie 04 ... dar sigur e trecuta euro 4... E ciudat sa fie euro 3...
pcs
Confirm, in CI numarul de omologare se termina in e4 - randul 10 din CI vechi. Am platit si eu in 2008 taxa de prima inmatriculare vreo 2000 RON.
terorel
QUOTE(tse @ 2 Nov 2010, 08:54)
Revenim on-topic.
Un vecin si-a luat LIII cu motor 1,5dCi si a avut surpriza sa fie Euro3, adica a platit taxa de inmatriculare.
Cum stii ca este euro 3 sau 4? La mine, motor 2dCi euro4, la numarul omologarii de tip din talon scrie, la sfarsit, "e4". Confirma cineva?
*



laugh.gif
Hai las-o moarta ! Asta este din ciclul "povesti sa povestim" ! Renault nu mai fabrica motoare euro 3 de la jumatatea anului 2005 incoace. Tot ce este motor 1.5 dci fabricat din septembrie 2005 incoace de 70, 85, 105, 110 CP sunt motoare EURO 4 100%. Motoarele de 1.9 DCI din 2006 incoace, de 110, 120, 130 CP, toate sunt moatoare care au clasa de poluare EURO 4 + filtru de particule, de motoarele de 2.0 dci nici nu mai vorbim pentru ca unele dintre ele s-ar putea sa fie si euro 2 wink.gif
tse
QUOTE(terorel @ 26 Jul 2011, 07:38)
laugh.gif
Hai las-o moarta ! Asta este din ciclul "povesti sa povestim" ! Renault nu mai fabrica motoare euro 3 de la jumatatea anului 2005 incoace. Tot ce este motor 1.5 dci fabricat din septembrie 2005 incoace de 70, 85, 105, 110 CP sunt motoare EURO 4 100%. Motoarele de 1.9 DCI din 2006 incoace, de 110, 120, 130 CP, toate sunt moatoare care au clasa de poluare EURO 4 + filtru de particule, de motoarele de 2.0 dci nici nu mai vorbim pentru ca unele dintre ele s-ar putea sa fie si euro 2  wink.gif
*



Multumesc teorel,
M-am clarificat... nu este Euro3 pe Laguna 3.
Asemenea, cele comercializate in 2009 in Romania sunt Euro4, cu sau fara FAP, care a devinit obligatoriu din ian 2010 in Romania si din ian 2009 in Franta.
La tine ce caractere se gasesc in numarul de omologare, la sfarsit? E4 sau altceva?
Si, daca poti, mai tempereaza-ti tonul, te rog.
terorel
Salut! In primul rand nick-ul meu este "terorel", probabil ca a fost o gresala de scriere si o tratez ca atare. Mai, ce sa-ti spun, eu masina mi-am achizitionat-o de curand, inca nu i-am platit nici taxa de poluare ( sau de prima inmatriculare), dar nici nu se poate pune in discutie ce norma de poluare va avea, este limpede ca va fi euro IV. In mod automat, pentru masinile care au fost deja inmatriculate in Romania, pentru a se clarifica ce norma de poluare au, asa cum ai spus si tu, in cartea de identitate este specificat la sfrsitul numarului de omologare "E4".
Ce tine de tonul meu, nu este nimic in neregula cu el. Atat timp cat sunt vehiculate unele informatii in mod eronat si fara niciun suport tehnic, doar simple zvonuri, era normal sa ma amuz si in acelasi timp sa tratez spusele tale cu o mica doza de sarcasm. Gandeste-te ca sunt oameni care habar nu au de masini, de norme de poluare,etc si care din curiozitate "arunca un ochi" pe forum si gasesc informatia, total eronata, de genul " Un vecin si-a luat LIII cu motor 1,5dCi si a avut surpriza sa fie Euro3 ".
tse
Poate a dat de vreun destept care s-a documentat gresit si l-a pus sa plateasca Euro3, asa, ca sa fie sigur.
Ai gasit undeva informatia despre norma euro a fiecarui motor/masina in parte? Eu cred ca producatorul stie, poate RAR-ul sa stie. Dar la RAR, bazele de date le actualizeaza oamenii. Eu am fost rechemat la ITP pentru ca datele masinii stocate la RAR nu corespundeau.
Scrie cumva de FAP in numarul prin cartea de identitate a masinii, altfel decat la Observatii? La mine omologarea este:
K: e2*2001/116*0363*04
Mersi.
terorel
Salut! Nu am gasit in nicio parte informatii despre caracteristicile fiecarui motor de la reno. Nu vreau sa intru in alte detalii dar pot sa-ti spun doar ca reno nu a mai fabricat motoare euro 3, diesel, de la jumatatea anului 2005. Deci toate motoarele diesel fabricate de reno de la sfarsitul anului 2005 pana in prezent sunt motoare E4 sau E5. Filtrul de particule...de obicei este pus doar pe motoarele mari, cele de 1.9 sau 2.0 dci, pentru ca doar acolo era nevoie de noxe scazute. Motorul de 1.5 dci (1461 cmc) de la jumatatea anului 2007 pana in prezent este "eco2" - are catalizatorul schimbat, noxele sunt foarte mici, asadar nu se mai jusifica prezenta filtrului de particule atat timp cat emisia de noxe este undeva intre 115-125 gCO2/km. Sunt multe cazuri, chiar si eu am patit-o, cand cei de la RAR nu recunosc filtrul de particule prezent pe anumite modele de masini, pentru ca in baza lor de date nu figureaza ca omologat filtrul de particule pe respectivul tip de motor. In acest caz, de duci frumos la o Rep. Reno, le faci cunoscut ca tu esti "apropritarul" respectivei masini si le soliciti emiterea unui document (contracost) din care sa rezulte ca fabricantul masinii tale, in speta reno, a montat filtrul de particule pe tipul tau de motor. Cei de la reno vor intra in baza de date confidentiala si pentru seria ta de sasiu vor emite un document (o fisa tehnica) cu toate dotarile pe care masina ta le are. Tot in acel document se vor regasi informatii precum tipul cutiei de viteze, tipul motorului, clasa de poluare, daca are sau nu are FAP etc. Cu acel document stampilat si semnat de cei de la Reno te vei duce la RAR si in mod cert la rubrica "observatii" in cartea ta de identitate va aparea scris negru pe alb - filtru de particule, in cazul in care masina ta are asa ceva montat de fabricant.

<span class='edit'>27 Jul 2011, 08:09:</span>


Pentru cei care vor sa-si achizitioneze un autoturism reno din afara, pentru a verifica existenta filtrului de particule pe respectivul autoturism pot folosi degetul aratator din dotare. Masinile dotate cu FAP(filtru de particule) in mod neconditionat trebuie sa aiba esapamentul curat. Pentru necunoscatori - masinile dotate cu FAP nu scot fum negru pe teava de esapament sub nicio forma. De obicei, reno a montat FAP pe motorizarile de 1.9 dci in formele de putere de 110, 120 CP de la jumatatea anului 2007. Motorizarea de 2.0 dci de 130,150,180 CP, de la jumatatea anului 2007, are FAP, cel putin masinile construite de reno pentru Europa de Vest respecta aceasta regula . Cu toate acestea, cel mai simplu este sa verificati metoda cu degetul - nu da niciodata gres biggrin.gif

Am tinut sa precizez toate acestea, cu gandul ca mai sunt oameni care nu tin cont de taxa de poluare din Romania si vor sa-si achzitioneze din afara masini cu motoare mari, 1.9 sau 2.0 dci. Motorul de 1.5 dci NU ARE FILTRU DE PARTICULE, sa nu credeti asa ceva niciodata !!! Aviz amatorilor care cumparati masini de pe autovit ! smile.gif
espacern
Anumite informatii(norma poluare/dotarii) se pot obtine si aici pe forum(free).
http://www.reno.ro/Numar-identificare-auto...ml#entry3078108
@+
tse
QUOTE(terorel @ 27 Jul 2011, 07:48)
Salut! Nu am gasit in nicio parte informatii despre caracteristicile fiecarui motor de la reno. Nu vreau sa intru in alte detalii dar pot sa-ti spun doar ca reno nu a mai fabricat motoare euro 3, diesel, de la jumatatea anului 2005. Deci toate motoarele diesel fabricate de reno de la sfarsitul anului 2005 pana in prezent sunt motoare E4 sau E5. Filtrul de particule...de obicei este pus doar pe motoarele mari, cele de 1.9 sau 2.0 dci, pentru ca doar acolo era nevoie de noxe scazute. Motorul de 1.5 dci (1461 cmc) de la jumatatea anului 2007 pana in prezent este "eco2" - are catalizatorul schimbat, noxele sunt foarte mici, asadar nu se mai jusifica prezenta filtrului de particule atat timp cat emisia de noxe este undeva intre 115-125 gCO2/km.



Sa fim rigurosi, Renault Franta nu a mai facut motoare Euro3 din 2005. Renault Turcia a facut si in 2007.
Omologare Clio 1,5Dci 2007.03 = ABRE291N11U56E3 / 2007.
Si Dacia a schimbat tot in 2007.06 motorul E3/65CP de pe Logan cu E4/70CP.
Eu am primit confirmarea ca masina mea, Laguna 3 cu motor 2.0 Dci, fabricatie 2008, este norma Euro4 si NU are filtru de particule. Asa este, teava este murdara. Nivel CO2 trecut in carte: 156gCO2/KM.
terorel
Da, este foarte posibil ! Vorbeam doar de masinile construite de reno pentru Europa de Vest si in general de Laguna sau Megane. Este foarte posibil ca pentru Europa de Est, reno sa nu fi montat FAP pe toate tipurile de motoare si asta nu m-ar surprinde. Oricum ar fi, filtrul de particule nu este necesar decat pentru masinile neimatriculate in Romania, cele pe care le aduci de afara, singurul convenient la acest filtru de particule este ca diminueaza taxa de prima inmatriculare cu cca. 25 %, in rest este o mare pacoste !
r2d3
Hai ca le-ai facut varza cu FAP-ul asta. Ai spus ca 2.0dci nu exista fara FAP... au venit colegi care au zis ca NU au FAP. Mai sus spui ca nu exista lagauna 3 1.5dci cu FAP si vin si eu si-ti spun ca exista la greu lagune 1.5dci cu FAP... numai ca nu prea sa vand pe la noi. Pana la urma ne poti da un sfat pe care sa ne bazam???
pishky
exista lagune 2 cu 2.0 dci cu FAP - mandru posesor de una si stiu.
sserban22
Am vazut pe autovit, o L3, full, cu rulaj mic la 10850 €, mi se pare suspect anuntul, avind in vedere ca cel ce o vinde a mai scos la vinzare ceva asemanator la aceiasi bani. Astept opinii, fata de linkul http://www.autovit.ro/renault-laguna-C19713752.html.
pcs
@sserban22 : sigur e ceva putred, nici o masina nu are deprecierea de aproximativ 70% intr-un an, ca sa nu mai spun ca L3 vandute in Romania nu (mai) au senzori de presiune in roti ( a fost parca si un topic dedicat ) sau trapa cu celule fotovoltaice ( ce o fi insemnand in mintea celui care a dat anuntul ), jantele sunt de 17" nu de 18", etc
i_am_sleek
Respectivul e un samsar agresiv.

Am fost si vazut masinile. Cea argintie fusese toata vopsita...

NU recomand. Pierdeti timp.
didiland11
A uitat sa scrie care are si 4RD, suspensii reglabile pneumatice...! Si o femeie gomflabila in portbagaj, sa fie full!
didiland11
Am un prieten care vrea sa cumpere Lag 3 din anunt. http://www.autovit.ro/renault-laguna-C20089747.html
Ce parere aveti?
Vad ca nu are "navigatie mica" si pp nici senzor de ploaie ca nu-i vad spalatorul de faruri...
george84
In primul rand taxa de mediu nu e 800 de euro e vreo 1700. Nu stiu ce inseamna navigatie mica...laguna are sau nu, nu exista mica, mare. Asta din poza nu are. Senzori de ploaie mai mult ca sigur are si spalator de faruri nu are.
Principala problema e ca nu cred ca are numarul ala de km, mai mult ca sigur are mai multi ca sa poata sa o dea cu pretul ala... cel mai deranjant e ca nu stii cat are.
i_am_sleek
Si in plus uita-te atent la imbinarea casetofonului cu bordul. E mult iesita in afara, ceva nu e OK, probabil s-a umblat pe acolo
dantes
Asta cu casetofonul e tare...sau alea cu bara sunt cele mai tari....
O bara de plastic nu va pica bine niciodata la imbinari cu tabla...mai ales daca bara e de plastilina sau becul trebuie schimbat cu bara data jos...s-au d-astea...

Altele sunt locurile unde trebuie sa te uiti si trebuie sa verifici...
didiland11
QUOTE(dantes @ 9 Aug 2011, 14:38)

Altele sunt locurile unde trebuie sa te uiti si trebuie sa verifici...
*



Care sunt alea? multumesc pt raspunsuri!
dantes
Destul de greu de explicat dar incerc cu cateva...
Radiatoarele, farurile, geamurile, lonjeroanele si tot ce inseamna structura de rezistenta, pragurile, muchiile usilor, portbagaj, liniile de rupere a volanului si bordului pentru aibaguri dar doar informativ, alinierea usilor cu caroseria, eventual a capotei si portbagajului dar nu prea sunt concludente, mai sunt pedale, volan, schimbator, manere usi sunt empirice si poti lua teapa..si d-astea...
Primele 3 enumerate au etichete...cele originale se recunosc umediat, in plus toate geamurile au anul fabricatiei stantat.
Acum toate astea sunt in functie de feeling..nu e ceva foarte clar... in principiu masina iti zice ce are daca o controlezi... Oricat ar incerca samsarii sa ascunda anumite chestii pur si simplu nu au ce face...Pot sa ascunda f. multe treburi iar un ochi neavizat si-o ia instant... Recomand eventual si un test cu ultrasunete sau ultradraci pe toate elementele de caroserie sa vezi exact ce a fost revopsit, sau unde e chitul pus cu lopata....
Uitasem de un test clip FOARTE necesar....aproape it's a must!
UTU2005
Fost posesor de doua megane, un bicorp 1.5dci si un sedan 16 16V vreau sa ma intorc din nou la motorizarea de 1.5dci si anume o laguna3.
Am gasit una care are si navigatie dar daca este din franta si nu are harta pentru romania se poate pune nu? imi plac mult cum arata si cum merg iar raportul pret-comfort-optiuni-consum-an, zic ca este o masina ok!
didiland11
motorasul e fain, ia-ti cu toata increderea!
fabyan
Se poate pune harta romaniei. bafta la achizitie
UTU2005
QUOTE(fabyan @ 22 Sep 2011, 23:05)
Se poate pune harta romaniei. bafta la achizitie
*


Merci! urmeaza sa o vad si sa o testez...
Molecula
Luati aminte:

Daca va tenteaza acest anunt:
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C20743801.html

Aveti in vedere ca vorbim de fapt despre aceasta masina:
http://www.australe.fr/photos_occasion/158...9de2b1aa5cc.pdf

http://www.australe.fr/photos_occasion/158...0af9625ec28.jpg

http://www.australe.fr/photos_occasion/158...bd70cec6da7.jpg

Diferenta de 100.000 de km este un pic cam mare, nu?

Ochii mari si grija-n trafic!
george84
Asta e pentru cei care inca mai cred in povesti ca masinile aduse din afara au 60- 80 de mii...
Nu e nimic nou, sunt multe asa, ca sa-si permita sa o dea cu 9000 de euro probabil a dat pe ea 6500 maxim 7000... si la bani astia e de asteptat ca are km multi.
Pe mine unul nu ma deranjeaza faptul ca are km multi , o masina poate sa aiba si 200 daca e intretinuta mai mergi inca atat, cel mai deranjant e faptul ca te pacalesc (pe cine mai crede in povesti deastea...)

samsari... fara materie cenusie pentru oameni la fel...
r2d3
@Molecula: toata stima!!!
dili
Un motiv in plus ca, atunci cand cochetezi cu o masina "second hand", pe langa masina, sa evaluezi cat mai atent si vanzatorul smile.gif !
Molecula
In incercarea mea de a ma transforma intr-un bun samaritean in acest caz (mai ales ca eu insumi am ratat teapa "la mustata"), bineinteles ca am initiat un dialog pe aceeasi tema si cu administratorii site-ului autovit.ro. Cu o argumentatie sustinuta de prevederile termenilor si conditiilor de utilizare a site-ului lor, am rugat ca, daca nu vor sa elimine anuntul, macar niste explicatii sa ceara acestui nelegiuit. Sau... nu stiu.... sa faca ceva, asa cu mi s-ar parea mie normal intr-o tara normala la cap. Raspunsul lor final m-a lasat perplex si inca o data resemnat:

"Buna ziua,

Daca ati fost inselat, va recomandam sa va adresati Politiei.
Faptul ca pe alte site-uri apar anunturi care ar putea sau nu sa fie pentru un vehicul pentru care apare anunt si pe site-ul nostru, iar datele din acestea ar fi diferite nu constituie un motiv suficient de bun pentru a dezactiva anuntul unui client care a platit.

O zi buna"


Eu nu mai zic decat atat: no comment!
bvirgil
Ce parere aveti de Laguna de aici:

http://www.autoparcorange.com/auto/401/Renault/Laguna/

Sta de 1 an in parc si nu o ia nimeni...

Aceeasi poveste, numai 60k?
pishky
dubios de eftina....cine isi ia laguna si o vinde dupa decat 60.000 km si la sub jumate din pret get real.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.