Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: SYMBOL 2010 1.2 16V 75CP EXPRESSION
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
aurelian07
SALUTARE,
m-am gandit sa incept un topic deoarece de ieri am achizitionat un RENAULT SYMBOL 1.2 16V 75 CP EXPRESSION
nu a fost masina la care am visat dar e singura care s-a incadrat in buget
am avut un fiat grande punto 1.4 77 cp(cu care am avut accident acum 2 luni si dauna totala) si conduc zilnic un astra clasic 1.7 cdti 80 cp la munca
deci toate comparatiile pe care o sa le fac o sa fie raportate la aceste masini
si acum despre SYMBOL
fata de oferta la lor la EXPRESSION am mai luat aer conditionat automat, presuri in masina si portbagaj(cele din cauciuc), deflectoare pe fata si am pus cum am luato folie

prima impresie:
+motorul nu e atat de slab pe cat credeam dupa ce am citit, am condus doar vreo 30 km ieri,
+suspensiile fata se simt f bine, pe spate sotia a spus ca nu e diferenta fata de celelate masini
+pozitia la volan eok
+oglinzile laterale chiar daca par mici ofera vizibilitate f buna

-spatiu mic pt pasageri in spate
-portbagaj mare , dar acces mic la el
-intre scaunele din fata unde e frana de mana , nu mai are nici un spatiu de depozitare, lasa impresia de nefinisat
-oglinda retrovizoare parca putea fi ceva mai mare
-calitatea materialelor e de banii pe care i-am dat
-presul de la sofer nu e pana sub pedale, si cand pui piciorul jos murdaresti mocheta

impresii de conduita pe sosea nu am deoarece am condus doar in oras si doar 30 km, si saptamana asta nu prea o so conduc ca mai mult merg cu masina de munca, dar saptamana viitoare fac un drum pana la bucuresti dus-intors(sunt din cta) mai multe atunci[SIZE=1]
Raduchu
Multi km alaturi de Renault...si cu ocazia asta bun venit printre noi


wub.gif symbolul asta, putea sa fie si mai mare adica sa aiba mai mult spatiu dar tot imi place
sobolan
QUOTE(aurelian07 @ 4 Aug 2010, 12:41)
prima impresie:
+motorul nu e atat de slab pe cat credeam dupa ce am citit, am condus doar vreo 30 km ieri,
+suspensiile fata se simt f bine, pe spate sotia a spus ca nu e diferenta fata de celelate masini
+pozitia la volan eok
+oglinzile laterale chiar daca par mici ofera vizibilitate f buna

-spatiu mic pt pasageri in spate
-portbagaj mare , dar acces mic la el
-intre scaunele din fata unde e frana de mana , nu mai are nici un spatiu de depozitare, lasa impresia de nefinisat
-oglinda retrovizoare parca putea fi ceva mai mare
-calitatea materialelor e de banii pe care i-am dat
-presul de la sofer nu e pana sub pedale, si cand pui piciorul jos murdaresti mocheta

*




comparativ cu symbol 2008
-motor puturos fata de motorul foarte "flexibil" si care trage mai bine decat ce ai tu(eu am 1,4 cu 8v)
-spatiu mic in spate la pasageri
-portbagaj mare dar mic la deschidere
-eu unghiuri moarte la retrovizoare(la tine ai geamuri mici in stalpii C din spate-asta au remediat-o baietii de la renault) si oglinzi laterale mai mari la tine
-la frana de mana nu am nici eu nimic(doar mocheta) si e full version
-masina ta e mai rotunjita la spate(imi place asta) dar facelift-ul e de toata jena aka sandero

Sa te bucuri de ea si multi KM fara incidente !!!!!
BZN
Decat 1,4 8v mai bine 1,2 16v. Nici n-as sta la discutii daca ar trebui sa aleg intre cele doua. Insa as prefera sa nu...
sobolan
QUOTE(BZN @ 4 Aug 2010, 22:37)
Decat 1,4 8v mai bine 1,2 16v. Nici n-as sta la discutii daca ar trebui sa aleg intre cele doua. Insa as prefera sa nu...
*



rog initiatorul sa ma scuze si eventual sa stearga ce scriu eu aici...
dar de ce ? ca are doo bobine ? ca are tot 75 cai ? ca are un consum exagerat pentru litrajul respectiv? ca e mai greu de bagat nasu' la el? ca nu prea are piese compatibile logan/solenza(si asta te mai scoate din gaura cu banii) ?ca le-ai condus tu pe amandoua si stii despre ce vorbesti ?
explica-ne ,te rog !!!

Esti fan al motoarelor mici pe masini mari ? eu ,unul,cred ca deabia ala de 1,4 cu 16v face ca masina asta sa mearga ok !!! si fata de golanul tau de 1,6 un symbol 1,4 cu 8v e muuuult mai rapid la demaraje,am testat cu un vecin ce detine un golan 1,6 pe 8v !!!
BZN
QUOTE(sobolan @ 5 Aug 2010, 00:53)
....

Esti fan al motoarelor mici pe masini mari ? eu ,unul,cred ca deabia ala de 1,4 cu 16v face ca masina asta sa mearga ok !!! si fata de golanul tau de 1,6 un symbol 1,4 cu 8v e muuuult mai rapid la demaraje...
*



Nu sunt fan al motoarelor mici, d-aia am adaugat ultima propozitie.


Cat despre comparatia "golanului" meu cu acel symbol 1,4 8v... coffee_spitsk.gif


De ce 1,2 16v si nu 1,4 8v?
Macar pt faptul ca ultimul va disparea odata cu obligativitatea indeplinirii normelor de poluare E5, adica intr-un viitor foarte scurt. Sa nu mai vorbim de taxa de poluare, te impozite, asigurari, faptul ca e totusi un motor nitel mai evoluat...
Performantele sunt sensibil apropiate.
argon
E mai ciudat 1.2-ul ala, cand spui 16 v te gandesti la doua axe cu came, dar asta are una ca motoarele 8v.
sobolan
QUOTE(BZN @ 5 Aug 2010, 09:09)
......., faptul ca e totusi un motor nitel mai evoluat...
Performantele sunt sensibil apropiate.
*



asta s-o crezi tu !!!

QUOTE(argon @ 5 Aug 2010, 09:15)
E mai ciudat 1.2-ul ala, cand spui 16 v te gandesti la doua axe cu came, dar asta are una ca motoarele 8v.
*



asa auzii si eu....
BZN
M-am uitat acum pe site-ul oficial si motorizarea 1,4 8v deja a disparut din oferta Renault. Pacat, stim... laugh.gif

Scuze de off. white_flag.gif
aurelian07
sa stiti ca sunt f obiectiv cu SYMBOL-ul
pt ca nu mi-am dorit masina si o privesc f critic, ieri am conduso putin in viteza 1 si 2 trebuie turata putin mai tare , in rest inca nu am mai nimic de zis, incerc sa nu o compar cu alta masina, dar oricum sunt adeptul motorului diesel pt puterea disponibila la turatii mici, oricum motorul se descurca momentam mai bine decat ma asteptam
servo e cam greoaie
am vrut sa imi pun senzori de parcare dar nu de la ei (la renault sunt de la 400 ron + manopera) dar mi-au zis ca pierd garantia la instalatia electrica
mersi de urari

acum sa vad saptamana viitoare cum se comporta la drum mai lung
consum inca nu pot sa spun nimic
vad ca e destul de multa lume f critica ca nu se compara cu 1.4 8v, nici o masina nu se compara cu alta, eu m-am gandit sa scriu aici ca sa poata lumea sa isi faca o idee de masina asta in caz ca vrea sa o cumpere
oricum motorul e de 1.2 si 75 cp, pararea mea e ca asta zice tot, nu te bagi la depasiri in scurt si banda 1 pe autostrada, important e sa te duca din pct A in pct B intreg
si faze cu care e mai rapid la demaraj, hai sa fim seriosi, au 75cp-98cp, ce demaraj!!!!? 1-100km/h 20 sec smile.gif)) , eu zic ca cei care vb de lucruri din astea la masinile gen logan si clio/symbol nu sunt realisti, ne-am luat niste masini pe care ni le-am permis si trebuie sa fim constienti ca sunt low cost si asta spune tot


p.s. caut cotiera dar nu am gasit pe nicaieri cica nu se fabrica pt symbol
daca stiti ceva dati un semn

si 2 poze
spy_oh_joy1389
Cauta la bursa, e un topic cu tavite de portbagaj etc. are si cotiere. Eu mi-am luat pentru clio 3 si este ok.
iulian'71
Ca si masina, echipare si pret e ok, fiind o alternativa pentru cei mai scunzi (nefiind cazul meu - 1.90m si 107kg dar nu gras) la logan. Cand s-a lansat in sept. 2008 am convis o verisoara de a mea sa-si i-a gandul de la un astra 1.4 90cp fara dotari sicu 11200 pret dealer pentru acest model de care sincer s-a indragostit si care a costat in aceiasi echipare ca si a ta 9250euro.
Sa o stapanesti sanatos si cu multi km fara necazuri.
sobolan
QUOTE(BZN @ 5 Aug 2010, 09:52)
M-am uitat acum pe site-ul oficial si motorizarea 1,4 8v deja a disparut din oferta Renault. Pacat, stim... laugh.gif

Scuze de off. white_flag.gif
*



nici motorul de 1,4/1,6 Energy nu se mai fabrica de vreo 10 ani dar da clasa si acum la multe masini(inclusiv renault-uri mai noi)...
motorul E7J (1,4-8v) mai echipeaza loganul,inca...nu cunosc ce cunostinte de mecanica detii sau ce experienta profesionala ai in domeniu dar vorbesti numai pui si oo...sincer dar parca esti un copchil care tot repeta intruna ca "batman il bate pe superman"....
iertare ca tot poluez topicul asta,am vrut sa fac o comparatie de la modelul 2008(ce il detin) si modelul 2010 de aici...a iesit o caterinca....este o evolutie pe undeva dar multe lucruri neschimbate inca...motorizarea e diferita dar aici vb de preferintele fiecaruia si nu mai ma bag....
cum a scris si argon mai sus....subscriu.....
si asa ca fapt divers te iau la o plimbare cu masina mea sa vezi ce fel pleaca de sub tine in treapta 1 dusa pana la 4500 si tot asa progresiv pana in 3-4....gandeste-te ca am cutie proprie de clio nu cutie de megane ca tine...unii sunt prea incapatanati sa recunoasca anumite lucruri...ca si cum as zice ca ce am eu in curte e mai bun decat un bamveu seria3 din 2001(sa zicem) radmasa.gif ...ar fi culmea...
si cand ma gandesc ca am avut un logan benzinar vreo 6 luni masina de servici si stiu cum e.....dar.......
oare "BY RENAULT" de pe portbagajul de logan spune multe ?
oricum urasc logan-ul prin definitie...sistematic asa....gandeste-te ca merg mult cu dacia berlina(deci nu-s plin de fitze si nu am greutate mare biggrin.gif ) si ca am avut banu' sa-mi iau logan dar am inclinat spre renault(nu e podoaba mare nici asta) care e mai bine finisata,forma mai aerodinamica,cutia proprie,probleme mai putine,piese compatibile cu logan/slz(deci ma scot oarecum la bani),detalii mai bine lucrate,optiuni mult mai multe si nerudimentare si e asamblata la turci cu piese mai de calitate,macar uite-te la ce marci de curele ai sub capota si ai sa vezi ca is cele mai ieftine si tot asa...etc,etc...decat aici mai bine acolo...la turci se asambleaza si ford si renault si multe alte marci de masini...

AURELIAN07 TE ROG SCUZA-MA !!!
si pozeaza si interiorul sa vad si eu cum arata,mi-e lene sa trec pe la dealer chiar daca e prin zona mea....
hellcat
Sobolan, comparatia tinde sa fie un pic lipsita de sens, deoarece in acest moment nu mai poti opta pe symbol motorul 1.4 8v...initiatorul topicului n-a prea avut ce alege.
Dupa cum zic cele 2 grafice, 1.2-ul ajunge mai repede la cuplul maxim pe care-l pastreaza liniar pana spre 5000.
Consumul de carburant in realitatea concreta e similar, 1.2-ul fiind optimizat la cateva capitole iti permite si un consum cu adevarat mic intr-un regim de mers economic (a se citi inteligent) si nu ma refer la aspectul mersului subturat.

Nu are sens sa comparam faptul ca 1.4 8v foloseste nu stiu cate repere de solenza...in conditiile in care masina are 3-4-5 ani de garantie si apoi apare foarte probabila vanzare.

[attachmentid=1627646402] [attachmentid=1627646403]
sobolan
mai nenea Hellcat tu mi-ai vazut masinile ...ce sa zic...
era motor de 1,2 in 16 volti si cand mi-am luat eu symbolul,am fost sfatuit si eu sa iau macar 1,4...am mers cu 1,2 cu 16v si mi s-a parut mai puturos la turatii mici,adica era musai sa o tin in turatie,ca sa zic asa oarecum, ca sa simt efectiv ca "se misca"...tot 75 CP...
la E7J vad ca are cuplul mai mare pe la 3500...astalalt are 2 cocoase la 2300 si la 4500....cred ca la 4500 e maxim deci cam ce am scris mai sus....il mentine...dar oarecum...
ca intretinere e mult mai pretentios,asa zic eu....la consum,la fel,zic eu ca si tine...
nu e un motor scos acum,e vechi si are pe putin 3 ani,daca ma insel corecteaza-ma te rog !!!
balanel
QUOTE(sobolan @ 5 Aug 2010, 23:28)
nici motorul de 1,4/1,6 Energy nu se mai fabrica de vreo 10 ani dar da clasa si acum la multe masini(inclusiv renault-uri mai noi)...
motorul E7J (1,4-8v) mai echipeaza loganul,inca...


Adica motoarele care echipeaza Loganul se trag din cele "Energy"?
sobolan
nu stiu exact...difera injectia si alte elemente de aprindere...asta la prima vedere...
aurelian07
salutare,
am facut vreo 500 de km cu ea zilele astea, 200 km in afara orasului
consum mediu unde la 9.8-10l/100km, ceea ce mie mi se pare cam mult, dar cica "tre sa se aseze", am mers si cu clima pornita, dar mai am rabdare, maine tre sa fac un drum cta-buc dus/intors sa vedem atunci.
concluzii pt inceput:
-directie greoaie la manevre la viteze mici
-directie cam sensibila la viteze mari
-suspensie buna
-la 110 km/h 3400 rot consum instantaneu 5.3-5.7/100km
-acces la portabagaj f prost gandit
-daca vreoadata o sa fie nevoie sa deschid usa cu cheia o sa trebuiasca sa ma asez in genunchi ca e f joasa incuietoarea
-pt cei care se asteapta la performante de la motorul de 1.2 sa se gandeasca la alta masina sau alt motor
eu zic ca e masina ideala pt incepatori si pensionari , deoarece chiar daca ai chef de vreo tampanie nu ai cu ce
eu conduc mai sportiv dar masina asta m-a temperat, deoarece ca sa obtii ceva de la ea trebuie turata si nu se justifica pt ca consumul e f mare, am observat ca ii place ca la 60-70 km/h in oras sa mergi cu a 5 a , asa are cel mai bun consum
revin cu alte impresii dupa ce vin de la buc

p.s.:ma ajuta cineva sa gasesc o cotiera pt ea, ca tot ce am gasit e doar pt modelul vechi, am cautat la BURSA dar nimic si acolo
cosmin_2300
QUOTE(aurelian07 @ 10 Aug 2010, 14:22)
-la 110 km/h 3400 rot consum instantaneu 5.3-5.7/100km
*


Foarte scurta cutia de viteze ... eu la Cielo am 120 km/h la 3000 rpm in treapta a 5-a ...

QUOTE(aurelian07 @ 10 Aug 2010, 14:22)
-daca vreoadata o sa fie nevoie sa deschid usa cu cheia o sa trebuiasca sa ma asez in genunchi ca e f joasa incuietoarea
*


radmasa.gif


L.E.: eu acum am vazut ca n-ai airbag pasager ... sa-nteleg ca n-ai nici ABS ?! 173.gif
L.L.E.: acum m-am uitat pe configurator la Renault si am vazut ca ABS e standard ... dar s-ar putea mai incolo sa-ti para rau ca te-ai calicit la bani (208,00 € mai exact) si n-ai luat airbag pasager ....
Casco ai ?!
claudiu.manda
Sa o stapanesti sanatos si sa o folosesti cu placere. Insa nu mai degraba luai echiparea Best, unde aveai si airbag pasager, airbag-uri laterale, geamuri electrice spate si volan piele, toate astea la un pret nu cu mult mai mare decat al echiparii Expression? Zic si eu... intrebare.gif
argon
QUOTE(cosmin_2300 @ 11 Aug 2010, 11:33)
Foarte scurta cutia de viteze ... eu la Cielo am 120 km/h la 3000 rpm in treapta a 5-a ...
radmasa.gif

*



ce vrei la o masina de oras? e in avantaj sa fie scurta cutia.
R19/16v
Vrei sa vedem care se plictiseste primu'? smile.gif

Deci, de ce ai ales sa nu iei airbag pentru pasager?
diesel_power
Cum de ce ? Ca sa aibe omu spatiu de depozitare in bord pentru hartii & stuff (dupa cum se vede in poza biggrin.gif ).
M i h a i
Nu are airbag pasager???? am vazut eu ditamai gauroiul ..dar am crezut ca iese de undeva punga....nasol la o masina noua...bine..nu are multe...dar vad ca are oglinzi reglabile electric nu din alea cu putza..... cate stele mai are acum? nu are airbag pasager...dar are folii....

Airbag-uri laterale pentru pasagerii din fata 210 €
Airbag pasager 168 €

Masina a costat 9400 E?ori 9445?
calinutzzz
Incredibil cat e de urat bordul ala fara airbag-ul de la pasager. Nu stiu daca ai avut sau nu posibilitatea de a adauga optionale pe ea, dar sa alegi climatronicul(confort) in detrimentul airbag-ului(siguranta) mi se pare tipic romanesc.
StefanT
Poate nu circula cu pasager, si ii place sa ajunga netranspirat la serviciu blink.gif
Mie mi se pare tipic romanesc sa ne dam aiurea cu presupusul.
argon
cati circula cu airbagul pasager dezactivat.....daca intreba inainte daca sa-si ia intelegeam, dar acum ce rost mai au aceste intrebari retorice, cand masina e luata si nu mai poate face nimic...
R19/16v
Tu circuli cu airbagul dezactivat, argonel?

StefanT iti vine sa crezi ca si climatizarea manuala te racoreste destul de bine?!

Hack
QUOTE(argon @ 11 Aug 2010, 20:44)
cati circula cu airbagul pasager dezactivat.....
*


Eu icon_mrgreen.gif ...acum depinde si cine sta in dreapta radmasa.gif ...
argon
QUOTE(R19/16v @ 11 Aug 2010, 20:01)
StefanT iti vine sa crezi ca si climatizarea manuala te racoreste destul de bine?!
*


prea bine , aia e problema, automata nu se compara cu manuala, face toti banii, si o folosesti zi de zi, nu ca airbagul pasager.
R19/16v
Nici dintii infipti in bord nu se compara cu cei infipti in maxilar nedumerire.gif
argon
nu ajunge pasagerul cu dintii la bord cu centura pusa, iar cu ea nepusa, airbagul te poate omora.
R19/16v
Tragem concluzia ca airbagul e ori in plus, ori face mai rau decat daca n-ar fi, nu?

"omorî"
argon
face mai mult rau daca nu are centura.
R19/16v
Pai atunci ma gandesc c-o exista un motiv intemeiat pentru care atarna biata centura pe stalp acolo.
M i h a i
Argon...dai 168 E pentru o sansa in plus...este mult? poate costa spitalizarea 168 E.... cred ca dai si 500 E..numai ca sa nu stai in spital...fii realist...... la o masina noua treburile astea trebuie sa fie...pe tine te inteleg..ai un sh..nu ai avut pretentii...vrei sa mearga cu aer..nu te intereseaza asa ceva..dar sa dai banii pe ceva nou..fara un element de siguranta...mi se pare ciudat..sa nu zic altfel..si de ce sa nu ai grija si de cel din dreapta? blink.gif sa-i oferi si lui un pic de siguranta...ca asta conteaza..sa fim sanatosi....dao draq de masina.....nu sunt genul de cocalar care prefera o masina din 1900 toamna dar sa fie bmw frateee...la banii astia eu preferam un megane 2.2 1.6...cu airbaguri.si cumulte treburi pe ea....un megane sh...gaseam masina buna la banii astia...nici nu se devaloriza asa...
variable_dynamics
QUOTE(sobolan @ 5 Aug 2010, 23:28)
motorul E7J (1,4-8v) mai echipeaza loganul,inca...
*


E7J nu se mai fabrica de mult.
Pe logan sunt "fratii" lui E7J, si anume K7J - 1.4 8V sau K7M - 1.6 8V(ambele au camasile cilindrilor uzinate direct in blocul motor fata de E7J).
Sper sa nu se supere utilizatorul ca ii poluez topicul.

@aurelian07:Sa o stapanesti sanatoasa!(masina).

Numai bine.
calinutzzz
QUOTE(StefanT @ 11 Aug 2010, 19:35)
Poate nu circula cu pasager, si ii place sa ajunga netranspirat la serviciu blink.gif
Mie mi se pare tipic romanesc sa ne dam aiurea cu presupusul.
*


Fara suparare dar cel care isi da aiurea cu presupusul esti tu. Eu am constatat un fapt tu ai dat cu presupul si cu transpiratia.
argon
QUOTE(M i h a i @ 11 Aug 2010, 21:18)
Argon...dai 168 E  pentru o sansa in plus...este mult?
*



mai poate sa dea acum atat sa-l aiba? nu? atunci ce rost mai au parlamentarile?
spy_oh_joy1389
QUOTE(argon @ 11 Aug 2010, 20:12)
face mai mult rau daca nu are centura.
*


Nu inteleg de ce se zice asta, atata timp cat aia care l-au inventat si studiat, l-au pus acolo ca lumea tot nu invatase sa isi puna centura. Da, ala iti poate face rau daca in momentul ala te fataiai in scaun, stateai cu fata exact de unde se declanseaza etc. Unui prieten(care avea centura pusa) a zis "ai grija!", a aratat cu mana dreapta spre masina din stanga care venea spre ei, a pocnit airbagul si era sa ii disloce umarul. S-a plans destul timp de durerea aia. Deci daca reusea sa stea normal, nu patea nimic.
argon
La unele masini airbagul nu sare daca nu e pusa centura, cel putin cel din dreapta, de ce?
tribunul
Daca si cu parca se plimbau intr-o barca.

Airbag fara centura pusa in caz de accident iti faea, nu iti poate face, deci iti face mai mult rau.
La masinile mai noi exista buton ca sa-l decuplezi, pt. anumite situatii.
Filip
QUOTE(variable_dynamics @ 11 Aug 2010, 22:28)
E7J nu se mai fabrica de mult.
Pe logan sunt  "fratii" lui E7J, si anume K7J - 1.4 8V sau K7M - 1.6 8V(ambele au camasile cilindrilor uzinate direct in blocul motor fata de E7J).
*



Pai si cand faci rk la motor cum schimbi camasile? E un sistem aiurea. Tot batrana dacie 1300 e mai buna. dry.gif
argon
La toate motoarele mai moderne e fara camasi, nu e nici un sistem aiurea, tine 500.000 km, si apoi se honuieste blocul la urmatoarea cota daca vrei neaparat.
spy_oh_joy1389
QUOTE(argon @ 12 Aug 2010, 07:56)
La unele masini airbagul nu sare daca nu e pusa centura, cel putin cel din dreapta, de ce?
*



Am citit pe wikipedia dar tot ce am gasit in acest sens: "Airbags can injure or kill vehicle occupants. To provide crash protection for occupants not wearing seat belts, U.S. airbag designs trigger much more forcefully than airbags designed to the international ECE standards used in most other countries. Recent airbag controllers can recognize if a belt is used, and alter the bag deployment parameters accordingly"

La grasi se pare ca se declanseaza mai puternic daca nu ai centura pusa si daca detecteaza pasager. O sa caut si la mine in manual la masina sa vad daca zice ceva, dar nu cred. Am zis bine, initial erau concepute pentru cei ce nu voiau sa foloseasca centura, dar au renuntat la chestia asta si sunt folosite ca suplement al centurii.

"The auto industry and research and regulatory communities have moved away from their initial view of the airbag as a seat belt replacement, and the bags are now nominally designated as Supplemental Restraint System (SRS) or Supplemental Inflatable Restraints."

Deci am inteles ca nu ar trebui sa se deschida fara centura, iar la grasi in america se deschid mai tare decat ar trebui.
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbag
claudiu.manda
In plus, airbag-urile nu sunt gandite sa functioneze ca un sistem de sine statator, ci ca parte a unui intreg. La Renault exista Sistemului de Retentie Programata (SRP) ce asociaza airbag-urile pentru conducatorul auto si pasager, limitatorul de efort, dispozitivul de pretensionare si tetierele cu sistem de protectie.
tribunul
La care Renault? E putin cam vag cand zici doar Renault.
argon
sigur nu la Clio model pana in 2000 cu 2 stele Euroncap..
cj98czh
Da Argoane avea 2 stele.... spre deosebire de altele cu pretentii la care airbag-ul si ABS-ul sun SF-uri biggrin.gif

Dupa cum vezi dupa 2000 a sarit la 4 stele.... Clio 3 are chiar 5....
tribunul
5 stele si un luceafar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.