LUC1AN
18 Jul 2010, 21:35
Mergeam spre tara pe un drum intre comune iar soarta a facut ca atunci cand am intrat intr-o depasire si am crescut viteza la 100 km/h am dat intr-o groapa destul de adanca care mi-a facut praf cauciucul de pe fata dreapta de pe care nu se mai intelege nici scrisul.
Cand am ajuns la destinatie am verificat roata care era aproape desumflata si era foarte foarte fierbinte ... oricum am dat-o jos ca sa o schimb cu rezerva si spre uimirea mea acum placuta de frana freaca de discul de frana .... destul de putin, adica pot sa invart cu mana dar opune ceva rezistenta si ca rezultat se incinge janta, cauciucul si tot ansamblul banuiesc.
Ce pot sa fac in cazul acesta?
pai cel mai probabil, s-a deplasat etrierul de la locul lui, poate discul s-a deformat si sta in contact cu placutele, sau in cel mai bun caz placuta de frana sta prost in etrier,
nu se vede nimic in neregula dupa ce dai roata jos?
crazybogdan
18 Jul 2010, 22:48
se incinge janta? nu discul?
Bine, adevarul este ca si janta se incalzeste destul de tare, in special daca este de otel(nu ai specificat aliaj sau otel). Discul si etrierul nu vad cum ar fi putut fi afectate in mod direct, dar se poate.
Oricum si dupa un drum scurt discul tot este fiebinte.
Placuta mereu va freca discul, oricat de putin. Stiu asta ca am facut testul la un service la mai multe masini pe rampa, nu intr-un mod foarte stiintific, ci mai crud asa: invarteam usor roata si la toate freca, dar era oricum neglijabila(service multi-brand), adica se auzea decat daca era liniste.
Parerea mea este sa dai o tura cu masina si sa asculti zgomote suspecte. Se poate sa nu ai nimic, sau se poate sa ai ceva...
daniel4ro
19 Jul 2010, 06:31
QUOTE(crazybogdan @ 18 Jul 2010, 22:48)
Se poate sa nu ai nimic, sau se poate sa ai ceva...
evident
R19/16v
19 Jul 2010, 06:58
Roata era fierbinte pentru ca mersesei cu cauciucul aproape desumflat.
Pune alta anvelopa si nu se va mai incinge.
LUC1AN
19 Jul 2010, 10:10
Cand am cumparat masina acum 4 luni de la cineva au pus-o pe elevator si toate rotile daca invarteai de ele se roteau mult si bine fara nici o frecare...
ceva s-a intamplat.
Eu nu imi dau seama daca s-a miscat etrierul sau placuta dar in mod sigur freaca si asta ma enerveaza sa stiu ca freaca placuta de disc
hellcat
19 Jul 2010, 10:20
QUOTE(LUC1AN @ 18 Jul 2010, 22:35)
adica pot sa invart cu mana dar opune ceva rezistenta si ca rezultat se incinge janta,
Daca poti sa invarti cu mana roata, atunci nu are nicio problema. Ce mai auzi tu pe acolo poate sa provina de la contactul placutei cu discul in partea de sus, pe marginea discului...se mai uzeaza si el si formeaza o "buza".
Janta s-a incins pentru ca ai mers cu anvelopa franjuri.
mariusd4
19 Jul 2010, 10:20
Sa nu fie cumva pistonasul blocat, fa o verificare !
LUC1AN
19 Jul 2010, 12:12
Nu stiu despre ce pistonas vorbesti ..
Pana una alta, stie cineva de unde pot sa cumpar o anvelopa goodyear nct 5 91v 205/55/r16 sh dar intr-o stare ok?
chitsro
19 Jul 2010, 14:35
poate te ajut eu daca esti din buc...
acum am vazut nr la masina
TRANCA
19 Jul 2010, 18:54
... nu neglija verificarea si reglarea unghiurilor de directie ...
ric26ct
19 Jul 2010, 19:50
Poate te inspira topicul asta
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=175743&hl=, la mine au fost glisierele de vina erau ruginite, succes!
LUC1AN
21 Jul 2010, 07:44
Nu stiu ce sa cred, nu cred ca am ceva ruginit pentru ca problema a inceput dupa groapa respectiva.
O sa ma duc la un service cat de curand.
LeoCata
17 Aug 2010, 21:31
verifica si puntea spate e foarte slaba mie mi sa indoitt la o groapa de genul se vede daca e stramba cand reglezi unghiul de fuga pe un aparat cu laser sau unul profesional se indoaie mai exact din ax adica masina merge deplasata pe drum fata spre stanga si spatele spre dreapta.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.