Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Baterie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Modus
vladmihaibv
bateria de la Modusul meu a dat pentru prima oara rateuri, are 5 ani,dati-mi un sfat, ce baterie sa-mi cumpar?,ca era echipata cu Tudor,care nu se mai fabrica.
DMP
Rombat.
Raport calitate/pret foarte bun.
vladmihaibv
mersi
gabi_modus
sa iei una de aceleasi dimensiuni altfel o sa ai probleme la montaj (nu se poate bloca cu brida din locasul ei, bornele nu mai ajung si priza e aer nu se mai clipseaza )
bateria mea a murit la fix 4 ani de cand a fost produsa tot Tudor 47Ah.
Ciudat a fost simtomul pe care la avut i_mi porneau toate accesoriile stergatoare, faruri, aeroterma.... (dadeau sa porneasca) ohmy.gif
M i h a i
Recomand....

Varta SILVER dynamic

Depinde de motorizare..ca sa ti recomand si Ah..si bateria potrivita
corelu
salut, legat de baterie ca ati avut probleme cu ea...intrebarea mea e cum se scoate de acolo? vreau sa o incarc si cand am vrut sa o scot...cred ca trebuie demontata juma' de masina ca sa o scot, in carte scrie sa de masca jos care e cu mecanism click-clack, bine bine dar deasupra la mastile astea e alta masca, cea cu aerisire prinsa in multe suruburi ( e necesar sa o dau jos si pe aia sau scot doar masca de deasupra bateriei si scot si bateria?) tot in carte scrie asa: "fiind un procedeau mai complex e bine sa faci asta la un service"
eu vreau sa evit service-ul

multumesc!
alwaysfresh
scoate si masca de aerisire. iar daca nu iti va fi necesar, cu siguranta iti va fi mai comod
mccc
Salut,

In urma cu aproximativ 3 luni am cumparat pt. sotie Modus-ul din semnatura.
Dupa ce l-am cumparat a fost condus foarte rar si cand a fost condus din pacate doar pe distante mici in localitate, iar in perioada sarbatorilor de pasti a stat nemiscat mai bine de 3 saptamani.
Acum 2 zile nu mi-a mai pornit. Pana atunci pornea fara probleme.
Bateria este descarcata insa nu de tot.
M-am uitat la bateria pe care o are si este cea din fabrica (Tudor 12v 65Ah ). Cred ca este cea din fabrica pt. ca borna negativa pare ca nu a fost desfacuta niciodata (inca mai are intact marcajul din vopsea pe suruburile clemei).
Avand in vedere ca are aproape 6 ani o sa schimb bateria desi "ochiul magic" pare sa indice verde.

Credeti ca e ok sa o inlocuiesc cu o baterie de 70Ah?
(am ochit una cu pret acceptabil si dimensiunile se potrivesc)
espacern
@mccc=E OK bateria pe care vrei sa o montezi.

@+
mccc
QUOTE(espacern @ 17 Jun 2012, 08:36)
E OK bateria pe care vrei sa o montezi.
*


Merci, o sa incerc sa o cumpar si sa o montez maine.
Stiu ca dupa ce schimb bateria o sa trebuiasca sa introduc codul radioului, insa ma intreb daca mai e ceva de facut in afara de asta.
Nu am manualul de service iar masinuta asta e plina de chestii actionate electric... rolleyes.gif
alwaysfresh
ce baterie de 70Ah are dimnesiuni care sa incapa la modus?
mccc
QUOTE(alwaysfresh @ 18 Jun 2012, 08:24)
ce baterie de 70Ah are dimnesiuni care sa incapa la modus?
*



Modusul meu este benzinar de 1.6 16V cu transmisie automata. Dupa cat se pare bateria originala este ca pt. modusurile diesel.
Ca sa-ti raspund exact la intrebare, cea pe care am cumparat-o eu este de la Praktiker (se numeste chiar asa Praktiker 70b).
Eu am cumparat-o pt. ca este o "clona" a marcii IQ-Power. Folosesc o tehnologie noua, constructia bateriei este de asa natura incat electrolitul este amestecat cat mai omogen datorita miscarilor masinii. Teoretic ar trebui sa reziste mai mult bateria, insa ramane de vazut.
Eu am cumparat-o din Germania si nu stiu daca o sa o gasesti si la Praktiker in Romania. Insa pe aceleasi dimensiuni exista Bosch silver S4 007 care are 72Ah.
alwaysfresh
really? tare smile.gif capacul il mai poti pune?
mccc
QUOTE(alwaysfresh @ 18 Jun 2012, 17:03)
really? tare smile.gif capacul il mai poti pune?
*



Ar trebui sa mearga dar iti spun dupa ce o schimb diseara. Daca nu se intuneca pana atunci poate pun si o poza.

Eu am masurat bateria veche si avea lungime 275mm si inaltime 175mm. Latimea nu am putut sa o masor exact pt ca nu am demontat inca bateria insa era in jur de 170mm si mai era ceva loc pana la peretele suportului.

Uite AICI dimensiunile bateriei noi ( vezi la pagina 2, la tip ECO 70b zice 276x175x175).

P.S.
Am uitat sa mentionez ca bateria de la Praktiker are 5 ani garantie, cea originala doar 3. smile.gif
alwaysfresh
fain, eu cand m-a lasat tudor-ul am pus rombat-ul de pe dacie de 63-65Ah cred. dar nu pot sa pun capacul.
mccc
QUOTE(alwaysfresh @ 18 Jun 2012, 21:14)
fain, eu cand m-a lasat tudor-ul am pus rombat-ul de pe dacie de 63-65Ah cred. dar nu pot sa pun capacul.
*



Eu am fost cu metrul la cumparaturi si asa am ales-o. smile.gif
Cea pe care ai cumparat-o tu are probabil 190mm inaltime, 175mm latime si 275mm lungime. E foarte usor sa le confunzi fara sa le masori.

Am instalat-o si a intrat la fix, iata si pozele:

Bateria veche:
[attachmentid=1627818466]

Bateria noua:
[attachmentid=1627818469]

Capacele puse:
[attachmentid=1627818470]
alwaysfresh
Ma lasa Rombatul meu cyclon de 66h. Maine trebuie sa fac un drum lung. Ce baterie recomandati? Urgent!!!

Cum sa aleg capacitatea? Dar curentul?

Curentul maxim debitat nu e pentru cand bateria e incarcata la maxim?

Need quick help!
IancuMIC
Recomand Rombat Premier 55Ah cu 540 A sau 60 Ah cu 580 A; pentru masina din semnatura.
alwaysfresh
Pana la urma am luat un Bosch S5 74Ah 750A curent. Trebuia sa iau o decizie imediat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.