Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tempomat - cruise control
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Twingo
Tamango
Poftim ? Tempomat pe Twingo ? E prima data cand aud de asa ceva. Adica are din fabrica si nu e activat sau cum ? Cred ca sunt si eu amator smile.gif
bubu782001
Hi hi hi...POI DAPOI are...insa nu a fost implementat fizic pe twingo (adicatelea lipsesc botoanele si firele). Atasez aceste fisiere.

Cititi cu atentie si o sa intelegeti.

Deci REPET NUMAI pe versiunile de Twingo 16V facute DUPA 2002. (la mine este din 2001 insa eu am schimbat computerul de injectie cu unul mai nou tongue.gif ).
De asemenea, pe Twingo 16V fabricate DUPA 2004, este alt tip de injectie, fabricata de Siemens (merge si la asta chestia asta insa este vorba de alti pini si alta mufa). Pentru detalii cereti pe forum - nu ma supar icon_mrgreen.gif .

De asemenea contactorul de ambreiaj insist sa il puneti (se poate 100% si FARA - la inceput eu nu l-am avut) insa este un PLUS de siguranta.

Pe de alta parte in ORICE conditii, masina poate fi oricum oprita, adica FIZIC scoasa din viteza asa ca basmele cum ca tempomatul a luat-o razna sau ca ar implica anume cauze de accidente - se pot intampla, insa NU NEAPARAT din cauza sistemului, cat din cauza LIPSEI de experienta a soferului si a neatentiei.

Asa si FARA TEMPOMAT, daca ai o pana..sau altceva...CE FACI in conditiile astea ?
Deci IN PRIMUL RAND ATENTIE la sofat.

Tempomatul este BUN insa NU CONDUCE EL IN LOCUL NOSTRU. Este bun la drum intins sa nu-ti amorteasca piciorul pe acceleratie si cam atat.

Inca o data CITITI documentatia. Eu am mai pus asta la topicul "Imbunatatiri Twingo.." dar nimeni nu sa "obosit" sa citeasca. In fine...

Eu personal am pus NUMAI o functie, si anume Regulatorul de Viteza (TEMPOMATUL adica), Limitatorul de viteza il gasesc ABSOLUT inutil in orasele noastre...