QUOTE
Renault Romania nu mi-a dat raspuns afirmativ pentru instalare ulterioara - cred ca nu vor banii nostrii
Cred ca glumesti...
Pai cum sa raspunda afirmativ? Nici Renault Franta si nici o alta firma producatoare auto nu o sa-ti raspunda afirmativ la un bricolaj - ca asta este in fond...
Motivele?
Pai masina asta NU A AVUT NICIODATA in productia de serie asa ceva. Aia este ceva care e integrat in ECU dar pe langa asta mai ai nevoie de multe...
Contactor ambreiaj...contactor activare functie, butoane de control, cablaj, pinii de la mufa care intra in ECU, (apropo am mufa cu pini pentru cine doreste pini cu fire va rog PM - ma refer la pinii mufei de la ECU).
In consecinta nimeni pe cale oficiala nu o sa-ti dea unda verde la un proiect care nu a fost implementat si proiectat DIN FABRICA pe masina respectiva. Pur si simplu nu isi va asuma nimeni riscul sau responsabilitatea.
Observ ca ai Renault Symbol. Curios cum de Renault Romania au fost asa reticenti... . Din cate stiu eu..pe Symbol exista din fabrica, insa pe Twingo 1... niciodata.
La Symbol tinea doar sa schimbi volanul, sa cumperi butoanele, sa cumperi cablajul, contactorul rotativ din jurul volanului, butonil de activare si masca din jurul acelui buton.
QUOTE
Cat de util este? Foarte
Aici sunt impartite parerile...eu unul am sa-ti spun parerea mea care are un argument (mi-am activat functia pe a mea, insa doar temporar - cu niste fire + microswitch-uri)
Nu este chiar atat de utila...ba chiar deloc as spune - asta in Romania. Si cu soseaua goala este destul de aiurea, am fost pus in situatia in care am luat gropanul in plin in timp ce il feream pe altul (si aveam tempomatul activ - destul de neplacuta senzatia...) pur si simplu nu am mai avut timp sa reduc...
In europa, afara este alta poveste...acolo se merge civilizat si exista benzi speciale pentru cei ce vor sa mearga linistiti si exista si benzi de viteza pentru Schumacher-i.
In Romania? Cu toti kamikaze de pe sosele noastre, depasiri in forta, slalomuri si alte acte de vitejie...este destul de riscant iar senzatia psihica este foarte neplacuta - pur si simplu traiesti un sentiment de nesiguranta.
Pe de alta parte ce am observat eu (cel putin la mine...) cand apare situtatia de a reduce/opri, actul reflex de a pune piciorul pe pedala de frana este foarte incetinit - parca nu nimeresti pedala din prima... - cu totii stim ca acolo este nevoie de promptitudine si rapiditate (fiecare secunda/milisecunda conteaza).
Acuma ce sa zic...
Eu am renuntat la idee dar DIN ALTE motive - nu tin de condus...ci pur si simplu problema ar fi amplasamentul comenzilor. NU prea gasesc ceva sa se pupe ok la aranjamentul bordului. Adica daca tot o fac sa arate ca turnat - ca pus de fabrica.
Ce sa zic... este bun si nu prea. Pe de o parte este suuper beton (in Austria am mers parfum pe autostrada...) insa pe A2 in Romania...sa spun sincer nu stiu daca am putut sa o tin mai mult de 5 km.
Pur si simplu nu ai cum... Ba o groapa, ba niste tampiti iesiti cu masinile pe "circuit", ba un pisu mic la un popas...
, ba baga ala din fata frane de nu mai putea (ca se apuca nea Gica cu 5 masini mai in fata sa intre in coloana fara sa se asigura - si la 90 - 100 km/h este o chestie...)... deci cam asta e...
Intelegi ce vreau sa zic... Este ceva foarte bun si util insa NU in Romania.