Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme pornire renault megane II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3
Rakulan
Salut,

E prima mea postare aici pe forum, asa ca va rog care a mai intampinat aceasta problema sa ma ajute si pe mine.Am cautat pe forum nu prea am gasit cine stie ce.....deci sa explic problema.Am plecat ieri cu masina ieri toate bune si frumoase, dupa am parcat-o in fata blocului, cand am vrut sa o pornesc din nou nu a mai pornit, la ce mod, apas start si pornesc toate functiile, dar electromotor nu, scanteie nu....am zis ca este de la baterie...am scos bateria sa o incarc, o pun la loc iarasi nimic. Mentionez cand vreau sa pornesc se aude un clant si atat,functiile pornesc dar nimic altceva si din cate am auzit ramane un piuit la motor, va rog care a mai patit asa ceva sa ma ajute cu o explicatie ceva, va multumesc.
TRANCA
... alta baterie noua-noua ... nu incerca sa pornesti cu o baterie veche si sulfatata, risti sa "prajesti" blocatorul de coloana volan (care face cat 4-5 baterii la un loc!!!) ... asta in cazul in care din 2005 nu ai schimbat bateria cumva!
... de cand e bateria?
Rakulan
tranca merci dar bateria nu e dusa o am de 1 an sau 1 si jumatate, daca nu era curent banuiesc ca nu mergeau nici geamurile nimic, adica mergeau greu.....
TRANCA
... nu mai e ca la Dacie "...ca daca claxoneaza, mai merge bateria!"....
... sub 9-10V tensiune la borne baterie, calculatorul de injectie nu mai da comanda de pornire motor ... desi claxon, geam, etc functioneaza si cu asta tensiune! ...
... altfel ai probleme de electromotor (carbuni, starter, etc) ... fiindca zici ca se aude "pac" totusi ... deci jos electromotorul si fa-i o revizie la demaror la un electrician priceput (altfel tehnologic se inlocuieste tot demarorul)...
Rakulan
ms pentru sugestii, stii cumva e vreo pozitie speciala de scos electromotorul, stiu ca trebuie scutul dat jos dar in rest nu l-am mai scos pana acum.....
TRANCA
... desfacere legaturi la borne obligatoriu! ... oricum, mai inainte verifica tensiunea la bornele bateriei, poate e un element in scurt, sau nu mai duce in sarcina ... cat timp ai incarcat-o?


.. nu are o pozitie speciala... se da jos simplu si destul de repede ... eventual "search" ..


Apropo ... in postul tau din decembrie, zgomotul la motor de la ce-a fost?... ecran termic indoit cumva?... sau flexibil esapament rupt? ...
.. in general daca rezolvi o problema, e bine sa postezi si cum ai rezolvat, asta pentru a ajuta si tu colegii de forum ... ok!
Rakulan
pai am rezolvat cam greu, distributie schimbata,pompa apa, tot ce era si plus la alternator l-am dus la facut pentru ca mi se blocase.....o caruta de bani si acum din nou alte probleme, da chiar stii cat ar costa sa fac electromotorul cu aproximatie....? smile.gif
19vik
Verifica intai siguranta din mijloc de pe plusul bteriei si siguranta start
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=168884&hl
TRANCA
... verifica si cum zice @19vik , siguranta demaror si de siguranta starter-bobina cuplare...
... eu deja am presupus ca auzi "clanc" de la aruncarea bendix-ului, (*deci ai avea curent ce ajunge la demaror, dar nu trece la rotorul electromotorului, deci ar fi carbunii sau rotorul in defect ) ...

... depinde de ce gaseste la demontare ca ar fi necesar ... functie de furnizor, pe electromotor e o serie, si dupa aceasta serie poti gasi anumite piese de schimb (rulmenti, bucse, carbuni, bendix, starter, rotor, stator, etc)....

... daca sunt (cel putin 90% asa cred) numai carbunii si eventual bucse, ajungi poate pana la 80-100 lei ... daca e rotorul atunci poti ajunge pe la 3-400 lei, si mai bine te gandesti sa iei altul nou ...
Rakulan
19vik - o sa incerc si asta sa vad daca de e de acolo, momentan citesc topicul...smile.gif
TRANCA - daca e rotorul si ajunge cam pe la bani aia o sa vad cat e unul nou si il schimb......
TRANCA
... cati km ai? ..


... rotorul cade cam in 10% din cazuri, deci mai probabil ai carbunii si eventual bucse ... verifica demarorul la un electrician auto bun si mergi pe la magazinele de piese auto cu codul furnizorului de pe electromotor si vei gasi piese de schimb convenabile si bune ...
Rakulan
bine m-am uitat pe post dar nu stiu care nr are siguranta pe care ar trebui sa o verific.....un mic ajutor, daca nu schema macar un numar ca ma descurc pe urma....
TRANCA
... am vazut in ceea ce ti-a indicat @19vik, schema din poza lui @Liviu

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=110...dpost&p=1353434

ar fi siguranta 3 - de 25A = solenoid (starter-bobina cuplare) demaror
VyRuZ
Eu aș mai verifica și siguranțele de putere de sub capacul roșu al bornei de plus de la baterie. wink.gif
Rakulan
Doamne ajuta, o sa incerc mai incolo sa vad cam ce iese.....momentan sa scap de la munca smile.gif

3 Jul 2010, 10:35:
VyRuZ - crezi tu ca sunt de la sigurantele de putere......?
TRANCA
QUOTE(VyRuZ @ 3 Jul 2010, 09:34)
Eu aș mai verifica și siguranțele de putere de sub capacul roșu al bornei de plus de la baterie. wink.gif
*




... ok... de acord, mai ales ca le poti verifica foarte repede ...


... dar am presupus ca daca era cea roz defecta ar fi invartit demarorul motorul, dar n-ar fi pornit ... si daca era cea siguranta de 450A defecta, atunci n-ar fi ajuns curent la demaror, deci bendix-ul n-ar face "clanc" ... acu e bine sa verifici chiar si cele mai "elementare" lucruri , fiindca rezolvarea sta uneori in cele mai "banale" etape pe care le-ai sarit ... mai ales ca "clanc"-ul ce l-ai auzit tu, poate nu e ceea ce cred eu ... daca l-as fi auzit eu!
Rakulan
da in general cam asta se intampla.....numai belele mi-a facut masinuta asta....o sa incerc sa nu s-ar nici o etapa si o iau asa usor poate scap ieftin....
VyRuZ
Am observat că Renault-urile costă mult când le repari la service-urile lor. Dacă ai un card bancar și un Paypal, poți aduce din afară piese la prețuri mult sub cele oferite de service, iar dacă ai și un om bun și de încredere, poți chiar să și repari mașina ieftin și bine.

În ceea ce privește pornirea, da, s-a mai scris pe aici că uneori fac probleme siguranțele de putere de pe baterie. Dacă schimbi una din ele, în caz că e arsă, și se arde iar, atunci problema este în altă parte (electromotor, fire-n scurt etc.).

Scoate siguranțele din circuit cu borna de minus scoasă și măsoară-le cu un multimetru.

3 Jul 2010, 10:51:
Uite și aici.
Rakulan
daca are cineva poze ceva poate sa posteze....mi-ar cam trebui niste indicatii....
VyRuZ
Păi e simplu!

Cu o cheie fixă desfaci frumos șurubul care ține borna de MINUS a bateriei și o separi de baterie. Apoi te uiți la capacul cel roșu de pe borna de plus, capac ce este prins cu două cleme. "Crăcănezi" un pic clemele, cu mâna, și dai jos capacul. Cu o șurubelniță sau cheie sau ce Dumnezeu ține siguranțele alea 3 acolo scoți siguranțele, apoi le verifici continuitatea cu un multimetru setat pe 2 Ko.
Rakulan
@VyRuZ : hai ca mai facut sa rad smile.gif), nu sunt nici chiar asa de incepator, ma refeream la panoul de sigurante de langa baterie.......scuze e si vina mea ca nu am specificat .....
VyRuZ
Păi și acolo ce mare inginerie e? tongue.gif Torx, desfaci șuruburile... wink.gif
Rakulan
@VyRuZ : in fine.......ma descurc eu
VyRuZ
Nu am desfăcut niciodată capacul ăla, că te-aș fi ajutat cu instrucțiuni exacte, dar nu cred că e mare problemă. Serios, lucrează CALM, nu trage ca berbecii de ceva dacă nu se desface și o să meargă totul strună.
Rakulan
o sa le incerc pe toate de la sigurante pana la electromotor, sper sa nu ajung pana la ultima faza.....smile.gif
19vik
Clanc-ul pe care il auzi dupa contact e cand se deblocheaza volanul. Ai doua sigurante de verificat, nu-i mare lucru, uite inca o mana de ajutor: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=168...dpost&p=2208989
Rakulan
nu e dupa ce se deblocheaza volanul, oricum am zis ca mi se pare ca aud si un tiuit mereu dupa ce apas pe start si pornesc functiile.....
19vik
Daca tot vrei ajutor, ar trebui sa specifici ce motor ai. Daca e 1,6/16v, tiuitul in zona motorului e de la clapeta, se aude la toate cand pui contact fara sa pornesti motorul... si cred ca si la 1,4/16v.
Daca esti sigur ca bateria e ok si ca acel clanc e de la ectromotor si nu de la coloana, atunci electromotorul probabil e defect.
Rakulan
scuze sunt la munca si sunt cam ocupat, am uitat sa specific am un 1.6 16V din 2005......si daca ar fi de la coloana ce ar insemna?


3 Jul 2010, 17:17:
se poate inchide si acest topic....in fine pentru toti cei care m-au ajutat va multumesc, deci a fost siguranta de putere aceea nr 3 de 25A era arsa.....in rest toate cele bune si sper sa nu aveti probleme.
Rakulan
da se pare ca inca nu s-a terminat povestea, au trecut 2 zile si iarasi aceasi problema cu siguranta de putere....stie careva daca are legatura firele de la contraaripa stanga cu sigurantele de putere, de acolo banuiesc eu ca este problema.....
DanCVA
Eu banuiesc un defect la electromotor. O siguranta de 25A nu se arde asa usor. Incearca la cineva care repara electromotoare si poate faci un buy-back.
VyRuZ
Sau o recondiționare, că e vorba doar de cărbuni, de obicei.
Rakulan
nu e vorba de asta, mi-am gasit cablul care facea scurt, electromotorul nu face scurt pe siguranta.....e cablul care e legat intre panoul de sigurante si proiectoare, din partea stanga la contraaripa....
Gill_ro
Unde gasesc un electrician priceput sa-mi verifice si mie instalatia electrica...am cam aceeasi problema cu Rakulan, masina nu o pot deplasa iar pana acum mi-a ars doua sigurante de 25A din panoul de sigurante de langa baterie(siguranta de la Start/Stop). Daca o duc pe platforma la service sigur nu verifica daca imi face vre-un scurt si ma pun sa schimb electromotorul care cu tot cu montaj ajunge undeva la 1000 de lei la Serus. In caz ca eletromotorul e stricat, imi puteti recomanda tot asa un meserias / firma unde il pot reconditiona la un pret decent?Multumesc
emperor5k
Nu am gasit prin cautare problema pe care o am eu, sper ca am postat bine. Aseara dupa ce am mers cva cu masina, s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca. Cand dau de cheie ori nu face absolut nimic(ca si nu ar fi fost invartita) ori invarte dar nu porneste.Am revizia facuta recent(max 2000km)
Masina e nissan primera 2005 1.9 dci 88kw
Badabing
Salut.e a doua mea postare pe forum si as avea nevoie de o parere daca puteti.am un megane 1.5 dCI din 2008 si de vreo 2 saptamani imi porneste mai greu masina.cand e la rece porneste la fix iar dupa ce se incalzeste da la automat vreo 7 s pana porneste.in ultimele 2 luni am folosit-o doar in weekend.la un service nu pot ajunge decat peste o luna.as vrea sa stiu daca e ceva grav sau daca ati patit si voi asa ceva.Va multumesc!
ssilviu
Ieri mă urc și eu in mașină, dau să plec, apăs pe buton, totul pornește normal, servo, beculețele se aprind și se sting normal, cd-player, climă, tot. În afară de motor. Nu dădea niciun semn electromotorul că vrea să învârtă. Repet operațiunea de 4-5 ori. Nimic. Inapoi in casă, mă uit pe forum, văd acolo siguranță la motor, timp de schimbare 2 ore. Nu aveam timp, așa că am lăsat-o pe azi.

Am incercat aseară, incerc și de dimineață. Nimic. Aceleași simptome. Citind aici despre siguranțe, am spus că există vreun scurt pe la electromotor, deci nu mă agit să schimb siguranța doar pentru a fi arsă imediat. Așa ca pornesc mașina împinsă, cu greu pe zăpada asta, merg cu ea in service și opresc motorul abia când sunt pe șanț cu ea.

Se uită mecanicii pe acolo, nicio problemă pe la niciun cablu. Se urcă iar in mașină. Pornește din prima fără nicio problemă.

Așadar, nu este nicio siguranță arsă. Menționez că mi s-a mai intâmpla până acum de vreo 2 ori, să apăs pe buton, 3 secunde să nu se intâmple nimic și abia apoi invârtă. De fiecare dată după ce a stat câteva zile pe loc. La fel ca și acum.

Ce să fie oare? Bănuiesc că e un contact imperfect pe undeva, când e frig se contractă și pa contact. Iar la căldură incă merge bine. Dar pe unde? Electromotor?

Alte păreri?
Alex N.
QUOTE(ssilviu @ 25 Jan 2012, 12:08)
Ieri mă urc și eu in mașină, dau să plec, apăs pe buton, totul pornește normal, servo, beculețele se aprind și se sting normal, cd-player, climă, tot. În afară de motor. Nu dădea niciun semn electromotorul că vrea să învârtă. Repet operațiunea de 4-5 ori. Nimic. Inapoi in casă, mă uit pe forum, văd acolo siguranță la motor, timp de schimbare 2 ore. Nu aveam timp, așa că am lăsat-o pe azi.

Am incercat aseară, incerc și de dimineață. Nimic. Aceleași simptome. Citind aici despre siguranțe, am spus că există vreun scurt pe la electromotor, deci nu mă agit să schimb siguranța doar pentru a fi arsă imediat. Așa ca pornesc mașina împinsă, cu greu pe zăpada asta, merg cu ea in service și opresc motorul abia când sunt pe șanț cu ea.

Se uită mecanicii pe acolo, nicio problemă pe la niciun cablu. Se urcă iar in mașină. Pornește din prima fără nicio problemă.

Așadar, nu este nicio siguranță arsă. Menționez că mi s-a mai intâmpla până acum de vreo 2 ori, să apăs pe buton, 3 secunde să nu se intâmple nimic și abia apoi invârtă. De fiecare dată după ce a stat câteva zile pe loc. La fel ca și acum.

Ce să fie oare? Bănuiesc că e un contact imperfect pe undeva, când e frig se contractă și pa contact. Iar la căldură incă merge bine. Dar pe unde? Electromotor?

Alte păreri?
*



Eu detin un Megane II hatchback diesel 1.5 dCi 101 CP

Problema asta o am din octombrie anul trecut sad.gif

A stat cam 3 saptamani pe dreapta, a stat cam 2 saptamani in service (atat la Renault cat si la un alt service unde imi tot fac eu reparatiile). Ce iti pot spune din "experienta":

1. nu are legatura cu temperatura exterioara (cel putin la mine nu are, nu a plecat pe 20 de grade dar pleaca poate pe -10...)
2. bateria nu este (am schimbat-o si tot nu pleaca si cand pleaca pleaca si cu faza lunga, pozitiile, proiectoarele de ceata, radioul si luminile interioare pornite - nu de alta dar am testat-o special)
3. electromotorul (nu sunt prea sigur al meu are semne de uzura, dar a fost curatat temeinic, carbunii putin uzati si cam atat - nu ramane blocat si invarte motorul energic)
4. pb. de computer (tb. discutat - pe 2 testere si 5 testari nu a aratat nicio eroare)
5. motorina (no way ca am schimbat filtrul fix acum 3 zile si azi nu a pornit iara)
6. injectia - ca mai spuneau alti membrii ca ar putea fi o pb. (doua teste de injectoare... functioneaza in parametrii)
7. pompa de injectie (ramane armata si nu pierde motorina din ea si chiar si armata suplimentar nu e nicio diferenta, cand pleaca pleaca instant cand nu nu)
8. bujiile (sunt verificate si am pus si altele de proba, acelasi lucru)

Acum ce iti mai pot spune ca am observat eu:

- s-a intamplat sa nu plece mai degraba dupa un drum mai lung decat unul mai scurt
- numarul de incercari de pornire nu este relevant (3 ori pot si suficiente uneori, alteori nici 7 nu sunt)
- poate sa se intample de 2 ori intr-o singura saptamana si poate sa se intample o data la 1 luna, sau chiar in fiecare zi, ori de mai multe ori in aceeasi zi
- de obicei pleaca la 1 zi 2 distanta
- cf. legii lui Murphy in service mi-a plecat de fiecare data
- incarcarea bateriei este foarte buna (ceea ce exclude releul de incarcare)
- a pornit si dupa 10 zile de stat pe dreapta (in primele 10 secunde la minus 3 grade)
- nu mi-a data nicio eroare in bord si nici nu da semne ca ar "fura tensiune" (mi-a masurat consumatorii si au fost in parametrii) DAR la pornire scade totusi pe undeva la 8 V dar isi revine rapid, pare ceva in neregula
- chiar daca decuplezi si recuplezi bateria poate sa nu sa se intample sa plece
- nu am patit-o niciodata in trafic
- nu a data semne de pierdere de putere (al motorului) sau de tensiune la consumatorii interni in timpul cat este in functiune

Ce mai am de verificat:

- senzorul de pe volanta (nu sunt sigur)
- inca o data sigurantele
- senzorul din spatele volanului (desi am inteles ca daca ar fi o pb. cu el in mod normal se poate intampla in trafic)
- ?!?!?!?
.....
- PRETUL DE LA REMAT poate mad.gif

Astept si eu ca si tine idei...

Alex N.
Ploiesti
78_meg
Eu am tot un dci de 101 cai si exact asa am patit cand ma lasat electromotorul,adica nu facea nimic cand apasam butonul start iar in cele din urma reuseam sa pornesc,pana cand intr-o zi cand a facut iarasi figuri am luat un fir legat la borna plus a bateriei am facut contact direct la comanda electromotorului si am vazut ca nu zicea nimic,apoi am demontat electromotorul singur (la mine este in fata)si m-am dus la un electrician care mi l-a facut,inlocuind cam tot prin el pentru ca era varza iar de atunci nu mai am probleme.
Alex N.
QUOTE(78_meg @ 29 Jan 2012, 08:47)
Eu am tot un dci de 101 cai si exact asa am patit cand ma lasat electromotorul,adica nu facea nimic cand apasam butonul start iar in cele din urma reuseam sa pornesc,pana cand intr-o zi cand a facut iarasi figuri am luat un fir legat la borna plus a bateriei am facut contact direct la comanda electromotorului si am vazut ca nu zicea nimic,apoi am demontat electromotorul singur (la mine este in fata)si m-am dus la un electrician care mi l-a facut,inlocuind cam tot prin el pentru ca era varza iar de atunci nu mai am probleme.
*



Problema este ca electromotorul invarte si cupleaza fara nicio pb. (nu ramane blocat) si odata curatat am exclus problema pierderii de curent la pornire din cauza prafului de carbune...

comanr
daca i pompa delphi inocuieste actuatorul de debit de pe pompa .
Alex N.
QUOTE(comanr @ 29 Jan 2012, 16:51)
daca i pompa delphi inocuieste actuatorul de debit de pe pompa .
*



Nu stiu daca este delphi, este pompa originala a masinii...
Alt_radu
Daca prin actuatorul de debit intelegi piesa de pe pompa de inalta in care intra fire, acel reper aprare in testare daca e defect (mi-au confirmat 2 mecanici).
Iarasi, referitor la pompa aceasta daca are probleme nu porneste decat ajutatata (cu spray pornire sau alte idei)

P.S. Daca pompa de injectie are probleme electromotorul invarte.

Pentru a-mi da si eu cu parerea: Poate fi si un contact oxidat, care din cauza frigului sa nu mai faca bine contact

LE (poate e o solutie):
Cum porniti voi masina? cu piciorul pe frana sau pe ambreiaj? in viteza sau pe liber, fiindca ma gandesc ca atunci ar putea fii un contactor, care sa ii spuna electromotorului sa nu invarta, fiindca masina e in viteza iar piciorul e pe frana ...
78_meg
Se pare ca din nou am aceasrta problema si eu si nu mai este de la electromotor:Am cutie automata si motor 1,5 dci si cand apas butonul de start initiaza pornirea dar cand sa porneasca electromoturul se aud 2 beepuri si cam atat,asta prima data iar dupa ce am mai miscat schimbatorul i-mi mai da si ,,select neutral or parking''cu toate ca este deja pe parking.Oricum acuma este foarte frig si nu o sa-i fac nimic dar poate dupa ce mai trece gerul poate depistez si ce are.
aleksanders
intrebare intrebatoare- nu mai merge radio-cd-ul si ramane aprins afisajul - cum se facea- ce siguranta trebuia scoasa ca sa revina totul la normal?

1 Feb 2012, 10:31:
gata- se rezolva prin scoaterea sigurantei pt radio cea de 15 si simultan si cea a tabloului de bord cea de 20 - apoi codul si e ok- bafta
vladdygo
vedeti ca problema e foarte simplu de rezolvat (cel putin la 1.6 16v)
intre cutie si motor, pe blocul motor este un cablu subtire cu o mufa. Ala nu mai face contat, este un senzor (asa am rezolvat eu cu mecanicul dandu-mi indicatii telefonice; am uitat la ce masa foloseste senzorul minune). E pozitionat cam nasol, spre partea inferioara a motorului. Eu am smucit de fiecare cablu intalnit in zona aia, ca prin telefon nu l-am identificat.

Simptomele erau: curent in masina, clanc de de blocare volan, in rest nimic.
Nu mai cautati sigurante sau alte cenzuraturi pe la baterie electromotor etc..


Simptoma de baterie terminata sau partial terminata este
[U]:
bagat card, apasat Start urmat de multe clincanituri (asemenea unui releu).
ssilviu
Azi iar mi-a făcut. Pornită impinsă. Mers la mecanic. Ajung acolo, opresc motorul, dau să pornesc. Nimic. Însă am ținut apăsat pe frână. Și după vreo 10-15 secunde a luat-o. Așa de capul ei. Desfăcut borna de la electromotor, curățat, pus la loc. A luat-o din prima pe urmă. Să văd dacă mai face ...
clr
Posibil sa fie de acolo si sa fie "feature" Megane II. Exact aceeasi problema a avut-o un coleg de-al meu. Pornea super ok masinuta, dar uneori nu misca nimic. Nici macar "clanc"-ul de la starter nu se auzea. Dupa tot soiul de vizite pe la diversi "mecanici priceputi" i-am recomandat sa mearga la un electrician, fiind foarte convins ca ori are electromotorul busit, ori vreun contact imperfect. Tipul de acolo i-a spus ca trebuie sa-i dea electromotorul jos, sa-l duca la o cunostinta sa-l repare bla bla bla. Cum prietenul meu avea nevoie de masina nu a putut accepta, in schimb tipul a avut senzatia ca un contact la electromotor nu e ferm. L-a strans bine si de atunci pa pa. Nu i-a mai facut fite nici macar o singura data. De verificat.
Masinuta colegul a avut-o de noua si are 4 sau 5 ani, fara sa-i fi facut probleme pana atunci. De unde am tras concluzia ca in timp contactul ala s-a slabit cu "de la sine putere".
bubus
La mine a facut la fel acum vreo 2 luni - am ajuns la marginea Bucurestiului pt cumparaturi toate bune - dau sa o pornesc nimic , punea contactul se ridicau acele si atat -,curent aveam . A 2 zi dupa asta am mers de dimineata normal - mai pe seara am incercat de vreo 10 ori sa o pornesc si nimic , pana la urma a pornit fara nici o retinere dupa 3 zile .
Am dus-o la service - au baietii anunt pe forum se ocupa in special de partea electrica sunt in zona Kaufland Titan , au dat electromotorul jos l-au curatat si n-am mai avut pb .
Cred ca am platit in jur de 100 lei , da e multa munca de dat jos electromotorul - nu recomand sa incerci daca nu ai mai facut .

Cu ocazia asta am schimbat si bateria degeaba !
chitsro
salut ,am si eu o problema de cam un an , doar cand e frig,cand pornesc masina pentru 1-2 secunde se aude ca si cum o sarma s ar infasura...un zgomot metalic...ca si cum nu ar decupla electromotorul....era sa uit masina 1.5 dci 86 de cp, de pornit porneste ok...ceva pareri?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.