dumitrescuandrei
24 Jun 2010, 18:51
astazi am vrut sa dau curent unui prieten si surpriza, capota nu se mai deschide.manerul acela din interiorul masinii este moale,ca si cum cablul ar fii sarit.a mai intampinat cineva aceasta problema?
SorinCT
24 Jun 2010, 18:57
Apropo de subiect, voi cand inchideti capota sunteti nevoiti sa trageti intai de manerul mic din grila ca sa se aseze cum trebuie sau se duce automat?
vid313
24 Jun 2010, 19:11
@dumitrescuandrei nu am patit, poate s-a rupt cablul de la maner.
@SorinCT eu trag putin de manerul mic din grila, pentru a nu o mai tranti asa tare.
Vallybz
24 Jun 2010, 19:22
Eu nu trag de loc de nici un maner din grila,ii dau drumul de la circa 30 cm si se inchide singura.
skorpio_bog
24 Jun 2010, 20:31
asa fac si eu. ii dau drumul de la ceva distanta si se inchide singura.
daniel4ro
24 Jun 2010, 20:40
asta nu inseamna ca este bine asa
skorpio_bog
24 Jun 2010, 20:44
bine este un cuvant relativ. pentru mine este bine asa, pt altul este bine sa o inchida prin apasare, pentru altul sa o inchida prin tragerea sigurantei, depinde de fiecare.
SorinCT
24 Jun 2010, 20:46
Nu inseamna ca este bine dar din cate imi dau eu seama teoretic asa ar trebui sa functioneze. Plasticul ala care iese si intra de pe margine la mine cred ca este prea in interior. Cred ca s-a mai deplasat in timp sau s-a bulit la o inchidere acum ceva timp. Am sa ma uit daca pot sa ii fac ceva macar sa stiu eu ca sta unde trebuie ca deja m-am obisnuit sa inchid cu 2 maini
dan22y
25 Jun 2010, 06:44
QUOTE(daniel4ro @ 24 Jun 2010, 21:40)
asta nu inseamna ca este bine asa
Citat din manualul de utilizare:
Închiderea capoteiÎnainte de închidere, verificati dacã nu ati uitat vreun obiect în compartimentul
motor. Pentru a reînchide capota, reasezati tija de sprijin 4 în locul de fixare 5
tineti capota de partea centralã si coborâti-o pânã la o distantã de 30 cm
fatã de pozitia închisã, apoi dati-i drumul.
Ea se închide singurã datoritã greutãtii proprii.
dumitrescuandrei: la fel am patit si eu la Symbol acum cateva luni.. am tras de maner, s-a auzit prima data un clanck, dar nu a sarit capota. Dupa care cand am tras iar, parca actionam degeaba. Incearca sa tragi tu de maneta, si cineva sa ridice in timpul ala de capota. La mine asta a fost, din cauza pierderii vaselinei de la un arc de la mecanismul de "sarire" a capotei, nu se mai declansa. Am mers la service, le-am zis care e treaba, au dat acolo cu ceva vaselina cred, dupa care a mers
CRY 79
27 Jun 2010, 10:08
Rezolvarea?
gorman
27 Jun 2010, 15:21
Da, asta iarna am patit si eu acelasi lucru. Drept urmare singura solutie a fost sa sparg grila de plastic din fata pt. a ajunge la clapeta. Daca stii exact locul unde este amplasata clapeta de inchidere capota si ai suficient spatiu .... Eu m-am chinuit aproape o ora si in final a mers dar dupa ce am facut o gaura in grila, la inceput mica dupa care din ce in ce mai mare
. Ce am observat dupa a fost ca a sarit cablul de la mecanismul de sub capota.
dumitrescuandrei
27 Jun 2010, 23:28
exact acelasi cablu il aveam si eu sarit.rezolvarea a fost facut cat de cat "elegant" sa zic asa.am desfacut capota pe dedesubt de langa parpriz.s`au chiunuit un pic baietii dar pana la urma au rezolvat`o
daniel4ro
27 Jun 2010, 23:37
pentru inteligentele sclipitoare care pun pe tava unor eventuali hoti de baterii, solutii simple si la indemana, le doresc ca pe viitor sa se abtina de la acest lucru
rog un moderator, daca se considera necesar, sa editeze mesajele in care se explica modul cum se poate deschide o capota la Renault, fara a avea acces din masina
Johnny
28 Jun 2010, 07:30
).
1.un "hot de baterii" care se respecta are alte surse de inspiratie, nu cred ca sta sa caute cu zilele pe forumuri sa vada cum se desface o capota.
2. la baietii astia timpul este masura eficientei lor. nu cred ca-si permit ei sa stea 30-40 min. sa desfaca 4 suruburi si apoi sa incerce eventual 2 insi sa desfaca capota, basca desfacutul bateriei si totul inntr-un intuneric deplin.
dumitrescuandrei
16 Jul 2010, 13:12
QUOTE(daniel4ro @ 27 Jun 2010, 23:37)
pentru inteligentele sclipitoare care pun pe tava unor eventuali hoti de baterii, solutii simple si la indemana, le doresc ca pe viitor sa se abtina de la acest lucru
rog un moderator, daca se considera necesar, sa editeze mesajele in care se explica modul cum se poate deschide o capota la Renault, fara a avea acces din masina
Inteligente sclipitoare sunt cei care nu se uita la cum am desfacut eu capota inainte sa critice!uite`te cum se desfac suruburile alea 4, gandeste`te cam cat dureaza si dup`aia comenteaza,da domnule?
bogo4all
2 Apr 2011, 15:23
Supriza, da-ti si mie niste sfaturi...... sau ceva poze cum sa deschid capota......... eu am acces prin locul semnului insa nu reusesc sa-i dau de capat, de ajuns ajung la clapeta care e prin grila insa cam atat.......
baieti nimeni nimic? ca deja incepe sa-mi faca peri albi cat ma tot chinui........
bogo4all
5 Apr 2011, 15:33
Am reusit si eu, am dat jos blindajul si am tras de cablu. A durat un pic pana am reusit insa eu zic ca e cel mai ok...........
copperpaw
28 Oct 2015, 18:16
Am patito si eu acum, ceva idei inovative, sa nu trebuiasca sa rup, sa sparg... ?
copperpaw
1 Nov 2015, 19:16
Buna seara, revin cu modul de deschidere a capotei, in cazul in care, sufa s-a rupt, sau cum e in cazul meu, s-a desfacut din acea cupla
[attachmentid=1628012458]
Ca sa pot ajunge din exterior la sistemul de inchidere, am desfacut acea grila din dreptul farului stang , ca sa nu se rupa, atunci cand incercati sa o desfaceti, trageti de jos in sus, apasand pe marginea bareu de jos pentru a se eliberta clipsurile fiindca in partea de sus are doua cleme mai mari si actioneaza ca niste balamale, ridicati de jos in sus ca pe o usa.
[attachmentid=1628012459]
apoi am ajuns cu degetele la acel sistem care se afla deasupra radiatorului, chiar langa acel furtun pentru aer dar nu am putut actiona manual mecanismul pentru ca, fiind spatiul prea mic, nu am avut cum sa trag cu forta, asa ca am facut o sarma mai groasa, ca sa reziste in momentul cand trag de ea, un capat ca un carlig si am agatat cu acel carlig fix aici
[attachmentid=1628012460]
si s-a eliberat capota!
Simplu, fara sa sticati nimic!
Daca aveti ceva nelamuriri, astept intrebari!
copperpaw
2 Nov 2015, 21:57
Revin cu un sfat, ca sa nu aveti probleme de genu in viitor, vedeti ca sunt 4 pini care sprijina capota.
ei sunt reglabili, daca ii desfaceti prea tare, presiunea exercitata asupra incuietorii creste si acea inaditura cedeaza!!!!!
[attachmentid=1628012646]
Sunt incercuiti in imagine!
Daca sunt lasati mai jos nu trebuie sa izbiti capota, pur si simplu o lasati in jos si apasati un pic pe ea!
bogdydemian
21 Aug 2017, 10:58
Salutare! Fratilor eu nu inteleg cum ajungeti voi la cablu sau la mecanism... la mine , dupa acea grila e radiatorul si pe deasupra sau in jurul lui am doar niste cabluri electrice ... specific ca am un megane GT facelift ... e posibil din cauza asta sa fie altfel constructia masinii?
mihaicatalind
2 Oct 2017, 09:50
Multumesc copperpaw!
Stateam cu ea incuiata de vreo 6 luni. Nu apa, nu ulei nu baterie... Multam fain!!!
QUOTE(copperpaw @ 1 Nov 2015, 19:16)
Buna seara, revin cu modul de deschidere a capotei, in cazul in care, sufa s-a rupt, sau cum e in cazul meu, s-a desfacut din acea cupla
[attachmentid=1628012458]
Ca sa pot ajunge din exterior la sistemul de inchidere, am desfacut acea grila din dreptul farului stang , ca sa nu se rupa, atunci cand incercati sa o desfaceti, trageti de jos in sus, apasand pe marginea bareu de jos pentru a se eliberta clipsurile fiindca in partea de sus are doua cleme mai mari si actioneaza ca niste balamale, ridicati de jos in sus ca pe o usa.
[attachmentid=1628012459]
apoi am ajuns cu degetele la acel sistem care se afla deasupra radiatorului, chiar langa acel furtun pentru aer dar nu am putut actiona manual mecanismul pentru ca, fiind spatiul prea mic, nu am avut cum sa trag cu forta, asa ca am facut o sarma mai groasa, ca sa reziste in momentul cand trag de ea, un capat ca un carlig si am agatat cu acel carlig fix aici
[attachmentid=1628012460]
si s-a eliberat capota!
Simplu, fara sa sticati nimic!
Daca aveti ceva nelamuriri, astept intrebari!
robberto
18 Oct 2017, 14:43
Si la mine e la fel la Megane 2.2
Si inca nu am reusit sa ii dau de cap sa o deschid
QUOTE(bogdydemian @ 21 Aug 2017, 10:58)
Salutare! Fratilor eu nu inteleg cum ajungeti voi la cablu sau la mecanism... la mine , dupa acea grila e radiatorul si pe deasupra sau in jurul lui am doar niste cabluri electrice ... specific ca am un megane GT facelift ... e posibil din cauza asta sa fie altfel constructia masinii?
roland
18 Oct 2017, 14:51
QUOTE(mihaicatalind @ 2 Oct 2017, 09:50)
Multumesc copperpaw!
Stateam cu ea incuiata de vreo 6 luni. Nu apa, nu ulei nu baterie... Multam fain!!!
Si de 6 luni nu ai ajuns la un service?
robberto
24 Oct 2017, 07:48
Update: rezolvat !
Uraaa... am scutit 300 lei cat imi cereau la service sa o deschida
QUOTE(robberto @ 18 Oct 2017, 14:43)
Si la mine e la fel la Megane 2.2
Si inca nu am reusit sa ii dau de cap sa o deschid
cj98czh
24 Oct 2017, 08:13
Este bine ca spui si cum ... sau este secret?
robberto
24 Oct 2017, 08:28
Urmat pasii descrisi de colegul mai sus si mai m-am ajutat si de astea 2 video .
Nu am inteles nimic- fiind in rusa ..dar am vazut ce si unde trebuie desfacut
Exact in spatele semnului trebuie scos acea masca alba - sau ce naiba e aia , si apoi se vede arcul de care trebuie sa tragi .
Eu nu am avut nevoie nici macar de sarma, am desfacut cu mana
Ca durata - 10-15 min cred... si murdar pana la coate
https://www.youtube.com/watch?v=aObPRTXCiIU&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=eVHEK1u43PMQUOTE(cj98czh @ 24 Oct 2017, 08:13)
Este bine ca spui si cum ... sau este secret?
Mmaarin
7 Oct 2020, 10:52
Am avut și eu neplăcuta surpriza de a nu putea deschide capota și după cele de aici pot rezuma astfel :
Se dă jos grila stânga de lângă romb, se apasă destul de ferm în colt stânga sus cum te uiți la mașină și se împinge ușor înăuntru, partea de sus, cremele sunt ca un fel de balamale sus
Odată dată jos, pe deasupra radiatorul Trece un cablu electric prins într-un plastic, cu atenție de scoate cablul din acel plastic transversal și se vede prinderea plasticului transversal sus, se trage în jos dar înainte se apasă clemele ce sunt pe post de siguranță pentru a nu cădea acel plastic vertical.
E suficient jumătatea stânga.
Se face loc pentru a ajunge cu mâna intre radiator și cadrul superior, apoi cu mâna, se ajunge la cablu de deschidere.
ACEST CABLU ESTE PRINS IN CADRUL SUPERIOR UNDEVA APROAPE DE FAR STÂNGA.
Se trage de cablu în jos partea dinspre far și va cădea din aceea prindere, după care se trage de sârma din cablu și S-A DESCHIS CAPOTA.
simplu și eficient.
Baftă multă și nu vă temeți !
În acest fel totul durează max 30 min ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.