Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: stop si martorul de la frana de mana
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
danutz_wcw
duminica veneam de la braila si pe drum a aparut stop si martorul de la frana de mana nu am tinut cont am venit cu ea acasa usor ca nu stia despe ce este vorba...porma cum am ajuns am completat cu lichid de frana toate bune pana joi dimineata cand am plecat la munca acum aparusera abs si service am mers cu ea asa si porma pana in oras si simteam ca este pedaua de ambreaj prea moale si la un momendat a cazut definitiv pedaua am completat iar cu lichid a mers 5 km porma iar a aparut si tot asa nu vad urme unde cade lichidul o fi de rulmentul de presiune????? masina are 120 mii toate mi se intampla numai mie a picat si ambreajul acum am luat tot kitul ma intereseaza o manopera ieftina
Cristi A
Asa repede iti scade nivelul la lichid?
Si ambreiaju foloseste acelasi lichid cu franele deci cand ti-a cazut pedala poate fi din cauza ca ai ramas fara lichid, nu ca ar fi ceva in neregula cu el.
In astfel de cazuri recomand sa mergi la reprezentanta si iti afle ei problema, nu de alta dar sistemu de franare cica e important tongue.gif nu m-as baza pe un gica mare mester de la un service de cartier.
Ca un prim pas poti verifica etrierii la fiecare roata, sa nu scape pe la ei.
19vik
Foarte posibil sa pierzi pe la rulmentul de presiune (cilindrul receptor). Uita-te pe scut in zona de sub carcasa ambreiajului daca unt urme de lichid.
clr
Mai e cineva care plange in perioada asta legat de pedala de ambreiaj
http://www.reno.ro/Pedala-ambreiaj-t184461.html

Daca vrei o documentare completa a problemelor existente ai un topic mamut
http://www.reno.ro/Disc-ambreiaj-t45985.html

Probabil ca 19vik are dreptate, ai o problema de etanseitate pe circuit, trebuie sa ajungi la cineva sa-ti verifice acest aspect.

Sfat: nu te mai juca cu chestia asta !!! Pierderea lichidului iti poate cauza probleme pe partea de franare, te trezesti cu alte belele dupa aia.
danutz_wcw
frate cum poti sa zici ca pierde pe la roti smile.gif) chestia asta este rara sa ai prea praf discurile si placutele deci este exclusa asta...m am uitat la scut si da a inceput sa se vada cum pica in dreptul la cutie este sigur rulmentul am cumparat tot kitul si urmeaza sa il pun cand o fi bani tongue.gif....nu este asa o problema mare cu franele nu ai cum sa ramai fara frana nu o sa mai mearga abs-ul asta am patit o (mai exista o chestie poate fi vreun furtun ca este prea "ud" motorul o sa va zic ce sa mai intamplat cu "cazanul"
clr
QUOTE(danutz_wcw @ 19 Jun 2010, 18:20)
....nu este asa o problema mare cu franele nu ai cum sa ramai fara frana ...
*



Treaba ta. Noi te-am sfatuit de bine. Sper sa fie cum zici tu.
elro
"frate cum poti sa zici ca pierde pe la roti"

Simplu....se ovalizeaza pistonul din etrier(caz mai rar)sau se duce garnitura/garniturile de etansare de la pistonasul etrierului...
Cristi A
QUOTE(danutz_wcw @ 19 Jun 2010, 17:20)
frate cum poti sa zici ca pierde pe la roti smile.gif) chestia asta este rara  sa ai prea praf discurile si placutele deci este exclusa asta...
*


Din moment ce ai spus in primul post ca ai verificat la cutie si nu era problema acolo, la roti e a 2-a varianta.
Daca e la cutie, spor la reparat.
Esti sigur ca nu ai cum sa ramani fara frane? rolleyes.gif

Daca nu ai bani de masina, mai bine da-o sau las-o in garaj decat sa ii mai faci cuiva o bucurie...
danutz_wcw
nu pot sa o las dar vreau sa intru in voi sa va ologesc...ba nene normal ca nu mai merg cu ea ca nu sunt nebun dar mai este o varianta sa stiti se poate umple tulumba de la servo frana deci sunt 3 variante expertilor

21 Jun 2010, 15:21:
app Cristi A... nu ai bani de masina =)) bogatule nu uita ca marca asta de masina este foarte scumpa ma refer de reparat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.